Mikä sinua potuttaa nyt?

• Ageha hahmo
  • Ageha
06.11.2014 21:17 - 07.11.2014 09:16 #681 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Siivetön lohikäärme kirjoitti:

Kirjaneito kirjoitti:

Niittysalvia kirjoitti: Kokeitten vastaamisaika, sillä 75 minuuttia ei tunnu riittävän enää alkuunkaan!

Missä lukiossa tuollaisia koeaikoja oikein on? :shock: Osanottoni. Meillä on 2h 20min, joka riittää kyllä aina.

Meillä on yleensä neljä tuntia. :smile:

Meillä kolme, paitsi joihinkin kokeisiin saa tulla tunnin aiemmin eli neljä. Jopas tämä vaihtelee. :)

Edittinä koska en kehtaa enää hirveästi offtopicia tähän spämmiä, että Emelien viestistä tuli mieleen että meidän on siis pakko olla paikalla puolitoista tuntia. Ja Niittysalvia on muuten käsittääkseni vielä peruskoulussa (korjatkoon jos olen väärässä). :cheesy:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 07.11.2014 09:16 Ageha.

07.11.2014 07:17 #682 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Oho, no kylläpäs se vaihteleekin. Silloin kun mä olin lukiossa, meillä oli aikaa kokeen tekoon 4 tuntia, joista oli pakko olla 2 tuntia paikalla.

09.11.2014 05:36 #683 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Arvelinkin, että sunnuntaiaamu taisi olla niitä aikoja joina Finskin lomalennot lähtee... ja niinpä todella on. Lentokenttä on täynnä tyyppejä, jotka ihmettelee, mihin pitää mennä ja mitä tehdä. Kun on tuo aamukahvinkin ostaminen lentokentällä kovin ihmeellistä, saati sitten turvatarkastuksesta läpi kävely. Voi juku.

Mutta sainpa kehuja secun tyypiltä, miten hienosti olin pakannut nesteeni ja lääkkeeni minigrippeihin. Ihan oikein ohjeen mukaan. Mahtavaa.

Kyynisyys huipussaan.

09.11.2014 09:16 #684 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Epävarmuus yrittää nostaa päätään. Sen tietää, ettei siitä koidu hyvää ja että se on täysin pään sisällä oleva juttu, mutta välillä vähän vaikeaa pitää kurissa.

09.11.2014 12:01 #685 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Byrokratian loihtima rahapula -> minulla ei ole varaa käydä Messukeskuksessa ´Meidän viikonloppu`-messuilla :sad: . Toki tiesin tilanteen etukäteen ja kävin jo syyskuussa kädentaitomessuilla ja arvelen yksien messujen sesonkia kohden riittävän ja tiedän, ettei minulla ole juuri ostettavaa messuilta nyt, koska hankin kaiken tarvitsemani syyskuisilta standeilta mutta silti petyn itseeni, koska en huolimatta kiinnostuksestani kädentaitoja kohtaan ongi rahaa jostain ja lähde messuille.
Kun tällainen ajatus lieroilee pitkin aivopoimujani, eikö ole luonnollista, että potuttaa.
En silti aio pyörtää päätöstäni ja lähteä messuille - ensi talvena ja keväällä niitä taas järjestetään.

10.11.2014 11:46 #686 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Matkustin eilen junassa melko täydessä lemmikkieläinvaunussa, koska minulla oli kissani mukana kannossa. Ensin jouduimme häätämään omalta paikaltamme henkilön, jolla oli hevosen kokoisen koira. Olisin muuten kyllä tyynynyt vapaaseen paikkaan hänen vieressään, mutta se koira oli niin iso, että kissarukkani olisi ollut kauhuissaan, jos olisi joutunut jättirekun viereen (vaikka kissa olikin kantolaatikossa).

Syy varsinaiseen keljutukseen ilmestyikin sitten myöhemmin, kun lemmikkieläinvaunuun pöllähti ylisosiaalinen pikkumuksu. Tämä vekara lääppi kaikki koirat läpi (silitti ensin ennen kuin kysyi lupaa), kyseli jatkuvasti kaikkea mahdollista (miksi sitä, miksi tätä jne), melkein astui kissani kantoboksin päälle penkille yrittäessään ja minun kohdallani (olin ainoa kissan kanssa) melkein tunki sormensa boksin reunarakosista boksiin sisälle. Eikö lapsille enää opeteta käytöstapoja?!

En saanut edes rauhassa viestitellä tabillani, kun siitäkin piti sen muksun tulla kyselemään ja ihmettelemään suureen äänen, että miksi mä teen niin. Uh huh...

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
10.11.2014 14:03 #687 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ulkoinen 2 teran kiintolevy hajosi. Se alkoi kesken käytön pitää sirittävää ääntä ja pian sieltä ei saanut enää luettua mitään. Eli ilmeisesti kirjoituspää meni. Kone tunnistaa että jotain yritetään laittaa koneeseen kiinni mutta en saa hakemistoa näkyviin.

Koitin ottaa sen irti kotelostaan ja laittaa kiinni sisälle tietokoneeseen (tällä tavalla sain kerran yhden hajonneen ulkoisen aseman käyttöön sisäisenä asemana), mutta se ei auttanut tällä kertaa. checkdisk ohjelma sanoo että siinä on jokin korjaamaton virhe.

Muistelin että ostin tämän joulukuussa veronpalautusrahoilla ja takuuta olisi vielä toista kuukautta jäljellä, mutta tarkemmassa tilaushistorian tarkastelussa huomasin että tämä olikin 2012 joulun ostoksia...

Onni onnettomuudessa että 90% datasta on tallessa muuallakin, mutta harmittaahan tämä silti.

• Bensku hahmo
  • Bensku
10.11.2014 19:01 #688 : Bensku
Vastaus käyttäjältä Bensku aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Onneksi nykyään edes tuon kokoiset kovalevyt eivät hirmu paljoa maksa. Ja hyvä, että otit varmuuskopiot.

Mitäs tässä... Pitäisi kirjoittaa jotain, mutta ei innosta. Sinäänsä tässä ei ole vielä hätää, kun on yli viikko aikaa kirjoituspiirin palautukseen, mutta tällä tavalla olen ennekin jättänyt asioita viime tinkaan.

Eli ei isompia huolia, kun kerkeän valitella tänne :)

11.11.2014 11:22 #689 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Noin n+1:nnen kerran valivalivalittelen sitä, että sähköisten postilaatikkojeni ryhmästä se ainut pikkumaksullinen takkuilee: Hitaahkosti se raottaa luukkuaan. Klikkattuani yksittäisen viestin otsikkoa puputtaakseni silmin sen leipätekstiä joudun tuijottamaan vain tiimalasia tai muuta odotusmerkkiä. Ei tämä vetele, ajattelen. Selaimen vaihtokaan ei nopsauta tuota laiskiais- elektro-Kustia. Onneksi sain sentään tutkituksi sen, ettei viestivalikoimissa ole kiireellistä materiaalia. Mutta huolettaa: mitä teen, jos kiireellisen ja tärkeän oloinen sanoma ei aukea enkä tiedä sen lähettäjän yhteystietoja.
Tuleva hyytävän pimeä vuodenaikakin potuttaa. Ja "Ei näissä ole voittoja", sanoo kioskin myyjä, kun toiveikkaana tarkistutan kestolottojani... :sad:

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
11.11.2014 18:24 #690 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kävelin aamulla kouluun ja tihkusateen sumentaessa lasini tajusin että, nyt on marraskuu. Sitten tajusin että kävelen tihkusateessa. Marraskuussa. Ei lunta mailla eikä halmeilla, ja viereinen luistelukenttä, joka vielä pari päivää sitten oli täynnä luistelijoita oli muuttunut tekoaltaaksi. Miksi, oi miksi ei voisi tulla jo talvi??

There is no ignorance, there is knowledge.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Kirjaneito

• Ageha hahmo
  • Ageha
13.11.2014 21:38 #691 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Matikankurssini katkesi koska myöhästyin bussista ja poissaoloja oli kertynyt muutenkin jo liikaa. Ottaa päähän ajatella, että kaikki järkevän etäisyyden päässä lukiosta olevat eivät olisi muuta kuin korkeintaan myöhästyneet tunnilta hiukan jos olisivat lähteneet sen ratkaisevan puoli minuuttia liian myöhään kotoaan, mutta ei kun asuu täällä keskellä ei-mitään ilman ajokorttia tai kortillisia kavereita lähimailla niin... :roll:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

14.11.2014 17:45 - 14.11.2014 17:49 #692 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sellaiset pyöräilijät, kenen ei laki pitäisi antaa lupaa ajaa. Jos pyöräilijä katsoo silmillään puunlatvoihin ajaessaan, voi käydä seuraavat kolme asiaa;

A) Ajaa väärällä kaistalla toista vastaan

B) Ajaa väärällä kaistalla ja toista vastaan

C) Ajaa väärällä kaistalla, sekä toista vastaan

Clone Megan Fox!
Viimeksi muokattu: 14.11.2014 17:49 poistettu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

14.11.2014 20:04 #693 : Piru Naiseksi
JPAP, D)
Ajaa väärällä kaistalla ja hortoilee jalankulkijan päälle.

Minun raha- ja työpula-asiani ratkesivat miellyttävästi, joten nyt on sitten syksytalven pimeyksineen aika aikaansaada mieleni potutukselle - niin ja sen, että ostin tänään torilta pottuja mutta unohdin saman tien, mitä lajiketta.

• Jupe hahmo
  • Jupe
16.11.2014 20:20 #694 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Palkka tuli ja meni :huh:...lasken päiviä kun veronpalautus tulee.

17.11.2014 07:59 #695 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ostin viikolla ruokakaupasta maidottomia suklaakonvehteja, ja avasin rasian samantien. Olivat hyviä ja sinänsä rahansa arvoisia. En saanut syötyä kaikkia, joten laitoin loput säästöön, kunnes sitten eilen halusin taas syödä niitä. Ällötys ja pahoinvoitini oli suurta, kun konvehtia puraistuani paljastui, että sen sisältö oli homeessa. Eeewww...! *ällötys*

Konvehtien parasta ennen päivämäärä on vasta joskus ensi vuoden puolella, joten sinänsä aika jännittävää, että ne menivät noin nopeasti pilalle. Ellotuksestani edes osittain ylipäästyäni otin kuvan tilanteesta ja laitoin palautetta tuotteen tehneelle yritykselle. Loput jäljellä olevat konvehdit tuuppasin suoraan roskiin.

17.11.2014 10:55 - 17.11.2014 11:43 #696 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Homesienen kaappaaman elintarvikkeen säilyttäminen asunnossa etoo ja arveluttaa mutta olisiko kannattanut käydä näyttämässä pilaantunut tuote sen ostopaikassa?

Todennäköisesti kuva riittää vakuuttamaan makeisten valmistajan tuotteen kelvottomuudesta. (Itse olen saanut korvauksta mehusta, jonka purkki pullisteli ja josta siksi reklamoin valmistajalle humoristisin kirjein, ilman valokuvia.)

Asiakas, joka esittelee virheellisen tuotteen ostopaikassa, saa todennäköisesti myyjän tarkistamaan muut samanlaiset, vielä hyllyssä olevat tuotteet: moskaa vai ei. Näin muut asiakkaat välttyvät harmeilta ja kauppias maineensa tahriintumiselta.

Virheellisiltä tuotteilta on kriittisenkään kuluttajan vaikeaa täysin välttyä.

Minua riepoo taas kerran se, että kuvan lisääminen tallennusvälineeltä kirjaston konein tänne Risingin sivulle on niinniinniin monimutkaista - siis se ei edes onnistu.
Viimeksi muokattu: 17.11.2014 11:43 Piru Naiseksi. Syy: lisäpotutus

18.11.2014 21:32 #697 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ottaa päähän toi puhelin. On niin lähellä etten heitä sitä kohta seinään :evil:
Jumittaa ihan älyttömästi, usein ei ota komentoja kun kirjoitat viestiä ja sovelluksista kaatuu kotinäyttöön ihan liian monesti...

Ei kuitenkaan viitisisi ostaa uutta, joten ei auta kuin kärsiä ja yrittää hillitä itseään.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
20.11.2014 13:21 #698 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pienet on murheet, mutta ärsyttää suunnattomasti tapa, jolla englanninkielisessä historiankirjoituksessa puhutaan vuosisadoista. "In the late second century" jne. Ilmaisu 100-luvulla on minusta paljon loogisempi. Nyt joudun aina erikseen miettimään, että mitäs aikaa taas tarkoitetaan.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie, Kirjaneito

20.11.2014 16:35 #699 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Suomen postilaitos. Tilasin pelin hyvissä ajoin ennen julkkaria, jotta saisin sen heti julkaisupäivänä (joka on tänään) käsiini ja pääsisin pelaamaan. Se postitettiin kirjeenä maanantaina, eikä sitä vieläkään näy missään :evil:

Ei voi hemmetti kestää näin kauan. Onhan niillä toki oikeus käyttää toimitukseen 16 päivää, mutta on mullakin oikeus olla niille silloin erittäin vihainen. Harmi, että sitä laitosta on hankala boikotoida kun niillä on tietyissä asioissa kohtuullinen monopoli...

20.11.2014 19:02 #700 : Gespenst
Vastaus käyttäjältä Gespenst aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Azukipaputahna oli hyvää, kunnes rupesi ajattelemaan että "hei, tää on tehty pavuista". Nyt sitten tässä pahaa oloa potiessa. En tiedä onko tämä vain minun ongelma, vai ällöttääkö jotakuta muutakin pavut O.o

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

Uusin jäsen: Topi Kopakkala