Mikä sinua potuttaa nyt?

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
31.10.2013 07:20 #81

Rituri: Kai siinä on takuu vielä voimassa?

Tämä viikko on mennyt kyllä ihan liian lyhyillä yöunilla, illasta joko menee menoissa pitkään tai sitten on vaan jotain tähdellisempä tekemistä kuin nukkuminen. Aamusta sisäinen kello herättää viimeistään klo 6, joten univelka kasvaa. ..

Viimeksi muokattu: 31.10.2013 07:20 : Emelie.

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
31.10.2013 14:23 #82

Matikan koe. Eilen tehtiin kaksoistunnilla harjoituskoe, jonka käsitin olevan saman opettajan vanha koe kyseisestä kurssista. Osasin sen kokeen hyvin, ei lähes mitään ongelmia ja tänään aamulla menin kokeeseen luottavaisin mielin. Ja totta kai kyseinen koe oli viisi kertaa vaikeampi kuin eilen tehty. Aarrghhh... :evil: Nyt en osaa yhtään sanoa sainko 6½:len vai kasin. Potuttaa, eipä tässä muuta. Lisäksin lukion arvostelutaulukko, puolilla pisteillä pääsee läpi. Peruskoulussa samalla pistemäärällä sai seiskan. Ugh.

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Viimeksi muokattu: 31.10.2013 14:23 : Kirjaneito.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
01.11.2013 10:45 #83

Oma hatara muistini riipii ... nyt se, että unohdin muistijatkeen eli USB-tikkuni kotiin lähtiessäni tänne kirjastoon. Eikä ilmakaan ilahduta.

Faile
Peto
Faile vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
02.11.2013 01:11 #84

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
03.11.2013 19:47 #85

Fysiikan tehtävät ei ratkee millään, ihan samoja laskuja mitä lukiossa laskettiin kyllästymiseen asti. Koko päivän hakannu päätä seinään näiden kanssa :evil:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Morgan Blood
Morgan Blood vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
04.11.2013 09:35 #86

Ensinnäkin minulla on hirvittävä kiire, jonka kunniaksi jäin väärään kaupunkiin jumiin noin viikoksi erinäisten väärinkäsitysten vuoksi, joista vähäisin ei ollut oma perseilyni opiskelijakortin päivittämisen kanssa ja pilkunpökkijäkondyktööri vaikka esitin noin miljoona muuta pätevää asiakirjaa. Setä kehtasi vielä vadelmoida päälle. Huvitti sanasäiläillä, mutta onneksi hallitsin mielihaluni.

Tosiaan, olen joutunut hoitamaan noin miljoona ja kuusi asiaa johtuen eräästä rojektista ja valitettavasti joku idiootti koki tarpeelliseksi ryöstää muuten kuin henkilökohtaisista syistä arvottoman laukkuni ja olen joutunut hoitamaan kaikki lippusetlappuset uudestaan, jei. Lippusten mukana oli tietenkin myös sotilaspassi ja kirjastokortti, joita molempia tarvitsen nyt :P

Jälkimmäinen on helppo, mutta ensimmäistä tarvitsen, että saan uuden passin, että saan validin passinumeron 15. päivään mennessä! Seuraavaksi siis 5 km suuntaansa kävely, että pääsen aluetoimistoon ja sitten hölkkälenkki kampukselle, että ehdin laboratorioon.

Ars Longa Vita Brevis

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
04.11.2013 10:06 #87

Faile kirjoitti: Olen sairaana taas. Ensin kaksi viikkoa, sitten viikko terveenä ja viime maanantaina alkoi taas. Ihan pelkkä flunssa. Kaikki jää välistä. Ja tulee takkiin myös siinä, että aloitin viime viikolla kuntokeskuksessa, josta saa maksaa yli 60 € kuussa, niin enpä ole tällä viikolla sielläkään voinut käydä kertaakaan...

Viimeksi muokattu: 04.11.2013 10:07 : Huoleton.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
04.11.2013 13:27 #88

Huoleton kirjoitti: Ainakin minun salilla saa lisää aikaa, jos toimittaa lääkäriltä liikuntakieltotodistuksen.

Minun salilla (Elixia) ei hyvitetä alle kuukauden mittaisesta sairaslomasta mitään takaisin. Viime keväänä olin 3 viikkoa angiinan takia poissa salilta ja vaikka tarjosin sairaslomalappua, he eivät hyvittäneet minulle mitään. 65€ kuussa sielläkin kuukausimaksu, niin ei paljoa siinä kohtaa naurattanut.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
05.11.2013 20:29 #89

Ehkä se on pimeys ja sade mikä ottaa päähän, mutta tämä on ollut taas sellainen päivä että potuttaa kun ei tunne olevansa vieläkään hyvä yhtään missään. En oikeasti keksi yhtäkään asiaa (paitsi ominaisuuksia joista muut aina hermostuvat, joten en usko että ne ovat hyviä).

Koulussa kärsivät eivät ehkä usko tätä, mutta toivoisin yhä olevani yläkoulussa. Silloin tulevaisuus oli auki ihan eri tavalla. :neutral:

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
06.11.2013 21:35 #90

Maksoin kirpparipöydän vuokrasta 39€uroa (lähistöllä on huonosti pöytäkirppiksiä ja hinnat ovat korkeat) ja "tienasin" vain 27€uroa eli jäin -12€uroa tappiolle. :sad:

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
07.11.2013 13:53 #91

Käytän kirjaston tietokoneita. Omaa laadukasta Piihemmoa ohjelmatarjontoineen ja kipeästi tarvitsemine käyttäjätukineen en ole saanut hankituksi, mm. taloudellisista syistä. Mutta kirjastossa saan huolletun koneen lisäksi myös inhimillistä neuvontaa ja opastusta ja tulen lähteneeksi muuallekin kuin ulko-oveen unohtuneita kotiloita kuvaamaan.
Mutta aikani tällä koneella on toisinaan rajattu, vaikka usein koneita vapaana riittävästi onkin. Jo sen vuoksi minua riipii, kun popup-mainos toisensa jälkeen levähtää reteänä ruutuun ja estää etenemiseni toivomalleni sivulle. On toki helppoa häätää tunkeilija rastia painaen, mutta toimi vie pari sekuntia ja häiritsee keskittymistäni ehkä kymmenisen sekuntia. Kun näitä keskeytyksiä tulee usein ja meneillään olevan ajatusprosessini kannalta tukalaan aikaan, niin johan kiukuttaa.
Mainosten pitäisi häätyä näytöltä heti, kun painan jotain näppäintä!

Louhikäärme
Pilotti
Louhikäärme vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
07.11.2013 17:59 #92

Piru Naiseksi kirjoitti: Mainosten pitäisi häätyä näytöltä heti, kun painan jotain näppäintä!

Pikemminkin häiritseviä mainoksia (varsinkaan ponnahdus-sellaisia) ei pitäisi näkyä ensinkään, jos käytössä on kunnollinen webbiselain jossa on mainosten esto-ominaisuus tai vastaava lisäke. Ilmeisesti näin ei ole laita kirjastosi koneissa.

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
07.11.2013 19:21 #93

(ei tämä nyt oikea verbi ole, mutta menköön)

Tampereen skifimafian istuntosalina jo vuosikausia toimineen "Kaksien kasvojen" eli tutummin Naamabaarin tiskin takanakin usein viihtynyt omistaja Keijo on kuulemma edesmennyt. Paikka ei ole entisensä.

Hanjeu
Hanjeu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
08.11.2013 00:12 #94

Kun ahdistus on niin kova että leikkimieliseksi tarkoitettu viaton vitsi iskee suhun kuin kymmenen lekaa ja saa sut itkemään.

Kirjastotäti - voima ja legenda

Pisania
Varjoinen
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
08.11.2013 22:21 #95

Jo yli kolme tuntia kestäneet tauottomat teknobileet naapurirapussa pistävät vähän kismittämään. Millaisetkohan tunnelmat mahtaa seinänaapurissa olla... En yhtään ihmettele jos sinivuokot pärähtävät jossain vaiheessa paikalle. Kyseiset asukkaat eivät välttämättä kauaa tässä talossa vanhene.

Muok. Jesses, sehän loppui lähes ihmisten aikaan. Ennenkuulumatonta.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Viimeksi muokattu: 08.11.2013 23:00 : Pisania.

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
08.11.2013 22:41 #96

Sain parkkisakot (josta syytän koulua koska sanoivat että voin kyseisellä ruudulle pysäköidä, en ole ainut joka sai sakon) lähetin reklamaation parkkivalvonta yrityksellä mutta sain vastauksen että joudun silti maksamaan sakon. :evil:

Hanjeu
Hanjeu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
09.11.2013 16:49 #97

Törkeä korvakipu ja se, että olen jo aivan väsynyt. (ei potuta että menin luoman kirjaston yöstooriin, vaan se että nukuin alle neljä tuntia)

Kirjastotäti - voima ja legenda

LunaJei
LunaJei vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
09.11.2013 21:28 #98

Se potuttaa, että tiistaina pitäisi yleisölle esittää ääneen sellainen aine, jota en vielä ole aloittanutkaan. Enkä voikaan, jos tuo armas haastateltava jatkaa samaa rataa eikä älyä aukaista puhelinta\laittaa sitä lataukseen. Ei sillä, ihan kavereita tässä ollaan ja tyttöparalla on varmaan kiireitä opiskeluissa ja uhmaikäisen lapsen kanssa, mutta silti. Mur. :angry:

There is no such a thing
as "no such a thing"

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 12:48 #99

Kurkku kipeä ja ääni hukassa. Voin kommunikoida vain textaamalla tai tussitaululla, jollaista en omista. Teatteriharkoissa varmaan taas äänijuttuja, oikein kiva. Pakko kuitenkin päästä, kun kaveri tuo pizzaa ja pitää maksaa velkoja. Pakko on myös uinnin rästicooper, muuten tippuu nelonen.

Ei voi enää jäädä oikein koulustakaan pois, kun viimeiset kaksi viikkoa olen missannut keskiviikot, torstait ja tiistain. Kokeita tulossa. Läksyjä rästissä.

Opekaan ei liputa, kun puran tunteitani näin musiikin tunnilla.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 16:18 #100

Kaveri, joka ei ole yhtään kykenevä ryhmätyöhön. Mielestäni on käsittämätöntä, että vielä tässä iässä tulee vastaan ihmisiä, jotka suuttuvat ja poistuvat paikalta, jos oma tahto ei mene joka jutussa läpi. Ryhmätyön tärkein opetus on kuitenkin oppia ottamaan muiden mielipiteet huomioon ja tekemään kompromisseja. Yritä tässä nyt sitten tehdä ryhmätyö, kun yksi on aina poistumassa paikalta, kun hänen ideansa ei ole se paras mahdollinen vaihtoehto.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

haplotus