Mikä sinua potuttaa nyt?

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

28.05.2015 23:56 #1001 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?

Astorethein kirjoitti: Itse joskus kirjoitin verkkopankin salasanan tarpeeksi monta kertaa väärin, jolloin tilini meni lukkoon. Sitten oli paineltava konttoriin ihan fyysisesti ja pyydettävä, että avaavat tilin jälleen. Perin nöyryyttävä kokemus.

Varmaan myös löin jotain väärin tarpeeksi monta kertaa. Soitin asiakaspalveluun ja sieltä avasivat taas kirjautumisen huomisaamusta klo 10 lähtien, että huoh, toimihan tämä näinkin. Konttorista olisi saanut auki saman tien, mutta ei noita konttoreita enää puoli viiden jälkeen missään ole auki.

• Mabs hahmo
  • Mabs
    Kisälli
    Tasolla 8
    48.46
29.05.2015 20:23 #1002 :: Mabs
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kirjastot on seuraavat 2 viikkoa kiinni ja minulta loppu lukeminen D:

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

29.05.2015 20:24 #1003 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Nettipankkidraama jatkuu: Kävin pankissa, kun tunnistautuminen ei aamullakaan toiminut, mutta eipä se asiakaspalvelijaan tuolle mitään osannut tehdä. Toistaiseksi se on sitten rikki, kuulemma tekninen tuki selvittää, että mitähän ihmettä. En mä mitään laskua oiskaan halunnut maksaa.

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

01.06.2015 15:52 #1004 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Verkkopankki ryhtyi viimein toimimaan, uulalaa.

Enää potuttaa se, että olin tänään ihan liian väsynyt tehdäkseni mitään järkevää.

02.06.2015 21:54 #1005 :: Mustelmann
Mikä sinua potuttaa nyt?
Huomenna on viimeinen lomapäivä ja mieli alkaa hiljalleen sukeltamaan kohti synkkyyden ydintä. Onneksi loma jatkuu heinäkuussa, mutta eipä se tällä hetkellä paljoa lohduta.

Ohessa ilmeeni:

Varoitus: Spoiler.

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 31
    37.46

03.06.2015 15:10 #1006 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Töissä ompelin perhoshaavin verkkoja käsin paikalleen ja vahingossa ompelin sen paitaan kiinni. Piti sitten purkaa puolet, että sai sen irti.

Ennustava tekstinsyöttö, en viitti ottaa poiskaan kun tätä niin vähän käytän.

Sadekuurot.

Ihmiset, jotka varastaa kasveja kasvitieteellisistä.

Valkoiset takat, joissa on tahroja.

Pätkivä netti.

Angry Birds.

Mustekynän terä on rikki. Siis oikean mustekynän.

Homeiset solukkoviljelypurkit.
Tykännyt: Piru Naiseksi

03.06.2015 19:24 #1007 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?
Puhelimitse tukirahoja keränneen ihmisen asenne, kun en suostunutkaan ostamaan heidän lehteään, vaan sanoin katsovani tukevani kyseistä toimintaa (kyseessä siis mielenterveystyö) riittävästi omalta osaltani. Sen sijaan, että nainen olisi tyytynyt vastaukseeni hän alkoi tenttaamaan mille järjestölle TARKASTI olin lahjoituksiani antanut ja lopulta puhelu päättyi hänen huokaisuunsa (sen jälkeen kun olin ilmaissut kantani oman tukemiseni riittävyyteen) "Vain niin" äänensävyllä, joka antoi ymmärtää, että olen itsekäs ja paska ihminen. Jatkan tukemistani entiseen malliin - mutta tämän Suomen mielenterveysyhdistyksen painan korvani taakse - ja rahojeni ulkopuolelle, hävytöntä toimintaa! :evil:

• Dúath hahmo
  • Dúath
    Soturi
    Tasolla 22
    14.51

05.06.2015 15:16 #1008 :: Dúath
Mikä sinua potuttaa nyt?
auto ei mennyt katsastuksesta läpi :evil: edestä molemmilta puolilta jousi poikki.. :sad: :evil:

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Tasolla 44
    5.59

05.06.2015 22:29 #1009 :: Skie
Mikä sinua potuttaa nyt?
En ollut taas miettinyt asioita ihan loppuun asti… Tarvin viisumin, suurlähetystö on Helsingissä, lähes kaikki vapaat on viikonloppuisin. Ja matkaa yhteen suuntaan kuitenkin se reilut 800 kilsaa. Täytynee yrittää ensin selvittää, saanko jonkun viemään ja hakemaan viisumianomuksen puolestani.

Oishan sitä tämänkin asian voinu vähä paremmin ajatella.

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    4.52

05.06.2015 22:51 #1010 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Skie, riippuen maasta, johon matkustat, myös matkatoimistot ja erilliset viisumipalvelut voivat palvella pelkissä viisumiasioissa. Näihin voi usein asioida etänä, ja passin toimittamista varten voi käyttää kuriiripalvelua. Tai jos ihan postilla on jokin erillispalvelu, johon passin uskaltaa antaa... Sattuneesta syystä olen itse yleensä päässyt viisumiasioissa paikan päälle, mutta tiedän tuttavia, jotka ovat hoitaneet näitä etänä kuriiripalvelujen avulla. Eri juttu toki, jos suurlähetystöstä joku haluaa nähdä sinut henkilökohtaisesti (kuten haastatteluun työviisumin yhteydessä).

• Tablo hahmo
  • Tablo
    Peto
    Tasolla 19
    62.07

05.06.2015 23:12 #1011 :: Tablo
Mikä sinua potuttaa nyt?
Elisa on jotenkin onnistunut sulkkemaan mun puhelin liittymän. Käytyäni elisan pisteellä ei työntekijä keksinyt mitään syytä sulkemiseen ja sanoi että laittaa selvityspyynnön johonkin ja että toden näköisesti maanantaina korjaantuu asia. Elikkä kolme päivää ilman omaa littymää jonkin typerän prepaid liittymän varassa syystä jota kukaan ei tiedä.

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Tasolla 44
    5.59

05.06.2015 23:21 #1012 :: Skie
Mikä sinua potuttaa nyt?

Dyn kirjoitti: ^ Skie, riippuen maasta, johon matkustat, myös matkatoimistot ja erilliset viisumipalvelut voivat palvella pelkissä viisumiasioissa. Näihin voi usein asioida etänä, ja passin toimittamista varten voi käyttää kuriiripalvelua. Tai jos ihan postilla on jokin erillispalvelu, johon passin uskaltaa antaa... Sattuneesta syystä olen itse yleensä päässyt viisumiasioissa paikan päälle, mutta tiedän tuttavia, jotka ovat hoitaneet näitä etänä kuriiripalvelujen avulla. Eri juttu toki, jos suurlähetystöstä joku haluaa nähdä sinut henkilökohtaisesti (kuten haastatteluun työviisumin yhteydessä).

Joo, minun täytyy selvitellä vähän asiaa ja lukea suurlähetystön nettisivut suurennuslasin kanssa. Kiinan suurlähetystössä tarkoitus siis asioida, ja koska oon menossa harjoitteluun, pitää työnantajan ainakin lähettää kutsu, jotta saan viisumin.

11.06.2015 18:21 #1013 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen tässä ahkerasti valmistautunut lauantaisiin urheilukilpailuihin. Olen käynyt harjoituksissa ja suunnitellut aivot sauhuten tieteistarinaa aiheesta. Suollokseni maalitauluksi olen ajatellut ottaa erään käynnissä olevan kirjoituskisan tuomaristopolon. :grin:
Tähän asti oletin, että valmentaja ilmoitti minut kisaan, niin kuin teki edellisenkin kerran. Mutta nyt on asiasta vallinnut niin iso sähköposti- ja tekstiviestihiljaisuus, että aloin epäillä: onko tapahtunut sekaannus, eikä minua ole ilmoitettu lainkaan. Myöhäistähän asia nyt on korjata...
Tänä keväänä ja muka-kesänä näitä sekaannuksia on sattunut elämässäni enemmän, kuin tarvitsen pysyäkseni hereillä ja kerätäkseni viriä tieteistarinoihini. Ihmettelen, miten viestintä selkeäksi suomeksi voi epäonnistua niin usein!
Olen lähdössä Kaupunkitansseihin, ensi kertaa tänä kesänä, pahoinpitelemään valssin askelia ja rytmiä. Etukäteen potuttaa: todennäköisesti jään paritta, kuten yleensä.
Äsken potutti siinä määrin, että ostin sinistä kynsilakkaa. Sopiihan se se sävysävyyn uikkariini, joka yllä AIOIN kisata.
BYÄÄÄH, jos joku muu saa JUMBOtilani :grin: !

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari
    Tasolla 34
    56.85

11.06.2015 19:09 #1014 :: Saki
Mikä sinua potuttaa nyt?
Multa on loppunut lukemiset. :roll: Pitäisi päästä kirjastoon, mutta sinne on kuitenkin se reilut 7km matkaa enkä saa kyytiä mistään. Pyörällä voisin mennä, mutta se on rikki. Linja-autolla voisin mennä, mutta viitsiikö sinne raahautua hirmuisen kirjakassin kanssa. Pah.

11.06.2015 21:04 #1015 :: Wicked-Willie
Mikä sinua potuttaa nyt?
ISS onnistui taas sössimään vaimon palkanmaksun. Luulisi sen kokoisella firmalla olevan parempaa toimintaa raha-asioiden hoidossa, mutta ei.

11.06.2015 21:13 #1016 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Saki, bussiin vain kirjoinesi. Ehkä voit samalla reissulla korjauttaa pyöränkin. Tai ... onko teillä kimppakyytejä kirjastoon päin?

...minä jäin paritta Kaupunkitansseissa, sinakin suureksi osaksi aikaa ... Meitä oli pariton lukumäärä, ja senhän arvaa, kuinka siinä käy, jollei ketään tanssittajatuttavaani satu paikalle. Tulen aina niin surulliseksi ja kiukkuiseksi, kun jään paritta. Enhän ole itse valinnut vanhempieni geenistöstä perintötekijöitä, jotka ohjelmoivat minulle kaksi vasenta jalkaa ja rytmikooman. Tanssi on mitä mainiointa liikuntaa, kehittävääkin, mutta kun siihen usein tarvitaan kaksi, niin joudun turvautumaan mielikuvaharjoitteisiin - tai rikkomaan etikettiä tanssien paritanssia kuvitteellisen viejän kanssa. Enhän minä etiketeistä piittaa mutta olisi kiva jutellakin liikunnan lomassa. Huolimatta hetken nyreydestäni olen tyytyväinen siihen, että Helsingissä järjestetään näitä Kaupunkitansseja eli maksuttomia, matalan kynnyksen paritanssitunteja.
(Huokaus!) Mistähän tässä jaksaisi enää kiukutella vai olisiko parasta säästää loput puhurit tieteistarinoihin?

• Dúath hahmo
  • Dúath
    Soturi
    Tasolla 22
    14.51

11.06.2015 22:11 #1017 :: Dúath
Mikä sinua potuttaa nyt?
tässä 1-2kk aikana on hajonnut läppäri,auto ja nyt vielä puhelinki :evil:
ja christopher lee on kuollut... :evil: :sad:

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

12.06.2015 10:22 #1018 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
Sain vatsataudin :sad: lähes 2 viikkoa kerinnyt olla töissä ja nyt joutuu pakkolomalle. Toisaalta ehkä tekee hyvää huilata kaiken kiireilyn jälkeen, mutta ei tämä kauhean herkkua ole kyllä maata sängyn pohjalla ilman, että pystyy syömään mitään.

14.06.2015 15:10 #1019 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?
Pienoista raivausta ja romukuorman tekoa on ollut tämän viikonlopun ohjelmassa. Kaihoisasti olen kasannut roskiin lähteväksi alkuperäisiä vhs filmejä... Mutta ne vievät aivan liikaa tilaa, eikä niitä tule enää katsottua kuitenkaan. :sad:

14.06.2015 16:36 #1020 :: Moonlord
Mikä sinua potuttaa nyt?
Hah, vhs-nauhat... Minullakin on jossain nurkissa kasa pahvilaatikkoja niitä täynnä. 160 alkuperäistä filmiä ja saman verran televisiosta kopsittua kamaa, jota kasaa olen pariin kertaan hävittänyt kun olen saanut kyseisiä filmejä myöhemmin dvd:lle tai blueraylle.

Enää ei ole ollut vuosikausiin toimivaa vhs-nauhuriakaan, mutta kun keräilijä olen niin ei helpolla malta luopua noista. Aina välillä tulee mieleen että olisiko aika katsella värkit millä noita saisi ripattua talteen tietokoneelle vai heittäisikö kylmästi kaikki nauhat menemään.

Valvojat: SaranthaHiistu