11.07.2015 23:42 #1061 :: Moonlord
Lohikäärmeen hampaani katkesi...

12.07.2015 20:01 #1062 :: Mustelmann
Mikä sinua potuttaa nyt?
Lomat on lomailtu tältä vuodelta ja huomenna alkaa taas työmiehen karu mutta ankea arki. Eikä luvassa ole edes pehmeää laskua, vaan aamuvuoron ja aikaisin heräämisen märkä rätti lyödään kasvoihin saman tien.

13.07.2015 10:04 #1063 :: Wicked-Willie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Etsin Book Collectorziin taustakuvaa Ajan pyörän kirjoille ja luonnollisesti muokkasin kerralla kaikkia kyseisiä kirjoja. Kun löysin sopivan taustan ja otin sen käyttöön, niin huomasin muokanneeni kirjojen kansikuvia enkä taustoja (backdrop). Eli koko Ajan pyörä -sarjan kansikuvat pitää etsiä uudelleen... Turhauttavaa!

13.07.2015 13:58 #1064 :: Warghast
Mikä sinua potuttaa nyt?
Too many finnish insurance documents, read have I. Turmed me to Yoda, it has. Ruined my English grammar, it did..

13.07.2015 15:15 #1065 :: Puolikuu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Harmittaa, kun olen luvannut tehdä muutaman jutun, joita ei nyt huvituksia tehdä. :neutral:en tiedä käykö näin muille, mutta minulle käy aika usein.
Tykännyt: Saki

• Xerion hahmo
  • Xerion

24.07.2015 16:00 #1066 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Vaikka Italian aurinkoa jo mainostin niin se potuttaa, että lämmintä on yli 30 astetta.

Suuri osa muista matkailijoista on Hollantilaisia, jotka on liian uteliaita ja meluisia.

Hyvä kirja loppui.

Ei ole päässyyt Risingille pitkään aikaan.

Yrität etsiä matkailuvaunutarvike kauppaa netistä ja kaikki sivut on Italiaksi.

Hiiri on paska.

Lähellä ei ole metsää.

Hollantilaiset huutaa.

Tarjoilijat on liian hyvän näköisiä.

Melkein kukaan Italialainen ei puhu englantia. Ainakaan niin, että ymmärtäisi.

Hollantilaiset huutaa.

Vaikea kirjoittaa, kun pitää katsoa ohi käveleviä Italianoja. :roll:

Etruskien hautaluolat oli suljettuja. (ei sillä, että olisin siitä välittänyt. Tehokas taskulamppu oli tarpeen)

Tulee ukkonen.
Muokannut 24.07.2015 16:06 Xerion

• Dúath hahmo
  • Dúath

26.07.2015 15:09 #1067 :: Dúath
Mikä sinua potuttaa nyt?
miten ihmisen saa pois suihkusta..sanonut ja välil huutanutkin ettei siel tarvii seistä koko hemmetin päivää ku koko kämpäst tulee kuuma ja kostee.. idiootti :evil:

• kyty

26.07.2015 22:18 #1068 :: kyty
Mikä sinua potuttaa nyt?
Joku polttaa tupakkaa joko ikkunasta tai vessassa, haju tulee joka tapauksessa asuntooni. Ikävintä että makuuhuoneessakin haisee. :evil:Monta kertaa on käynyt niin että kkunasta leijailee sisään savua. Yritä siinä sitten pitää ikkunaa auki kun on kuuma.

04.08.2015 10:56 #1069 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
(Nimimerkki Kyty: Koskahan joku foliohattumuotiin mieltynyt lähimmäinen keksii keinon eli laitteen, jonka avuin ikkunetuuletuksinkin saatava sisääntuloilma puhdistettaisiin haitta-aineista...)
Nyt kiukkupatani porisee vähän tavallista kiivaammin, koska unohdin taas taannoin yhden uimalakeistani Uimastadionille. Näin lämpimähköinä päivinä alueella on ollut väkeä ja työntekijöillä siis yllin kyllin puuhastettavaa. En siis ole muistaessani halunnut heitä vaivata asiaisineni, ja kun on iltaa kohti väljentynyt, en ole enää muistanut poiketa kysymään.
Eilen kysyin. No, nykyään ei asiakkaita päästetä penkomaan löytötavaraläjiä, vaan jokaisen tulee kuvailla kadottamansa, ja kassahenkilö etsii sitä tuntomerkkien avuin. Olen niin huono kuvailemaan, että omaisuuteni löytyminen kaltaistensa joukosta vaatii hyvää onnea. Lisäksi ajantajuni on niin merkillinen, etten muista esimerkiksi kadottamisajankohtaa kovinkaan hyvin.
Nämä kaksi sumeutta, ja kassahenkilö on jo valmiiksi näreissään pyyntöäni noudattaessaan! Eilen näkyvilleni tuotiin uimalakki, joka muistutti kadottamaani vain sen verran, että oli kesäinen, kypärämallinen päähine. Huokaus! Eivät nuo uimalakit kaavi hintoineen edes minun anorektista kukkaroani pohjaa myöten mutta silti suututtaa, kun käyttötavara katoaa kuin kelvoton teksti bittiavaruuteen.
Entä opinko tästä - toivon niin, mutta epäilen.
Muokannut 04.08.2015 10:57 Piru Naiseksi Syy: lisäys

04.08.2015 16:06 #1070 :: Morgan Blood
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kesäkuukausiksi varasin itselleni suhteellisen helppoja työnakkeja, joiden piti olla hieman haastavia, mutta sellaisia, että ongelmat ratkeavat viikossa hyvien dokumentaatioiden kanssa. Kaikki menikin hyvin siihen asti kun pääsin toteamaan, että dokumentaatiot ovat kuin ovatkin odotetun hyviä, mutta auttamattomasti vanhentuneille ohjemistoille. Ts. yli 4 vuotta vanhoille kokonaisuuksile, joiden jälkeen työkaluni ovat muuttuneet käytännössä täysin. Kaunis kesä kuluu ikkunani takana ja täällä minä siirtelen logiikkatäppiä erimoisiin järjestyksiin :P Olisi edes joku ohjelmointipähkinä, mutta ei! Animaatiologiikka on muuttunut ja tämä on pelkkää nodejen arpomista.

04.08.2015 16:22 #1071 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ei potuta, vaan vähän nolottaa ja ennen kaikkea huvittaa: se kateissa ollut uimaräysä löytyi WC-altaan mahan vierestä lattialle sikistyneenä, kääriytyneenä muovipussiin kuin jotkin ns. karmeat löydöt rikostarinoissa. Onneksi lakki ei ollut kerinnyt ummehtua, olihan sen katoamisesta vasta vajaa viikko. Mutta se, että en viitsi etsiä kotoa vaan ennemmin kyselen löytötavaroiden joukosta, nolottaa. Enkä ole taaskaan kerinnyt valokuvaliikkeseen hakemaan sinne käsittelyyn jäänyttä kameraani, jonka jo kerran unohdin hakea valokuvia noutaessani. Onneksi liike on matkani varrella. Minun pitää vain muistaa kulkea sen kautta silloin, kun se on auki JA JOS muistan.
Mihin aika kuluu?

Tsemppiä, Morgan Blood, ehkä vanhanaikaistuneesta kaaoksesta löytyy jokin logiikka, joka nopeuttaa työtä. Niiden, jotka suunnittelevat vanhenevuuttaan yhteensopimattomia ohjelmistoja ja laitteita, täytyy olla
ahneita sadisteja!

• Niksu hahmo
  • Niksu

05.08.2015 12:43 #1072 :: Niksu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Armaat naapurit. Mikään ei raivostuta niin paljon kuin tyhjänpäiväisistä asioista kitiseminen. Kyttääminen, valitus ja muiden asioihin puuttuminen - niitä en voi sietää. Yleinen olotilani on varsin rauhallinen ja tyyni, mutta tuollaiset ihmiset saavat minut näkemään punaista. Tähän asti naapurusto, jossa asun on ollut varsin rauhaisa, joten toivon, että kyse on vain muutamasta mätämunasta. Tämän pienen epämieluisan konfliktin jälkeen aion jatkaa entiseen tapaan ja toivoa, että vastaisuudessa vanhukset pysyvät poissa tieltäni, jotta kaikilla olisi mukavampaa.

05.08.2015 19:51 #1073 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tää viikko vain ei ole mennyt niin kuin Strömsössä... Loma loppui ja heti alkoi hyvät kelit, työnteko tökkii ja tänään kävi vielä röyhkeä varas Reppulikin... (Me vihataan sitä Aarre! klunk klunk!) Ei vain jaksaisi... :sad:

• Xerion hahmo
  • Xerion

11.08.2015 21:24 #1074 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Liik enne vira ston logo. portal.liikennevirasto.fi/sivu/www/f
Muokannut 11.08.2015 21:24 Xerion
Tykännyt: Darkki, Iivari, Puolikuu

• Iivari hahmo
  • Iivari

11.08.2015 22:36 #1075 :: Iivari
Mikä sinua potuttaa nyt?
Joo, mä olen antanut itseni kertoa, että se on kieltä nimeltä byroslavia (tai sen läntistä haaraa byroslatina), ja että suomennos kuluu näin Liiku emme virattomat što ja merkitys on lähinnä se, että emme me mitään tee, mutta kuulostamme hienoilta ja tuhlaamme rahaa.

(Ja minä siis noin muutoin tapaan olla sitä mieltä, että turhia virkamiehiä ei ole. Mutta...)

• Dúath hahmo
  • Dúath

18.08.2015 15:58 #1076 :: Dúath

18.08.2015 20:23 #1077 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?

Elbereth kirjoitti: minkä helv...takia mun pitää joutuu kuunteleen samaa "musiikkia" ku naapuri..saamarin apinalt lähtee kohta pää

Samaa mieltä! Miksi mun pitää kärsiä siitä, että naapurilla ei ole minkäänlaista musiikkimakua? Varsinkaan, kun itse en huudata stereoitani koskaan täysillä. Useamminkin kuin kerran on mielessä käynyt laittaa postiluukusta lappu, jotta "Jonakin päivänä hommaan muuten haulikon..." :grin:

19.08.2015 11:32 #1078 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihmiset, jotka niin niin innokkaasti kiskovat ylleen SYYSvaatteita, vaikka kesä jatkuu niin kalenterin kuin sään mukaan - heitä en haluaisi vuosi toisensa jälkeen katsella. Olen puhunut asiasta lähimmäisille, niin vieraille kuin puoliksi tutuille, ja muutama heistä on vastannut kyllästyneensä kesän (vaate)väreihin ja siksi mieluusti pukeutuvansa syksyisen tummasti tai hillitysti. Niin tai näin, en vain haluaisi katsella kadun täydeltä noitä kummituksia, joiden ilmaantuminen viestii vääjäämättä kesän lopusta ja pimeän, hyytävän vuodenajan alkamisesta.
On olemassa lämpimiä, hehkuvia ns. syksyn värejä. Mikseivät ihmiset nykyistä useammin pukeudu niihin? Vai katselenko katukuvaa valikoiden, ja syysharmini seuloo havaittavakseni vain nuo kummitukset???

19.08.2015 22:03 #1079 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?
Worst. Day. Kaikki mikä voi mennä pieleen, meni pieleen... Tuli fiilis, että koulutettu apinakin osaisi nää hommat paremmin... :sad:

22.08.2015 13:39 #1080 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Päällekkäin ajoittuvat, kiinnostavat tapahtumat suututtavat. Tuntuu siltä, että minulle sopivat osallistumistilaisuudet jäätyivät kesäksi, ja nyt niitä änkeytyy päällekkäisiksi. Nolottaa kieltäytyä varsinkin, kun tiedän, että syy kieltäytymiseen on (muitten mielestä) jonninjoutava - nolottaa, vaikka tiedän, että tarjouksineen torjuttu ei tätä tiedä.
Voisinpa monistua!