22.09.2015 10:29 #1121 :: LordStenhammar
Mikä sinua potuttaa nyt?
Sama kutka myös itellä. Tosin tää LP-soitin oli semmonen sadan euron usb-paska, joten sen rikkoutuminen ei hirveesti harmita. Edelleen ikävä kirpparilta löytämääni entisajan laatuvehettä, jolla kuunneltiin sujuvasti hevit sun muut päälle 10 vuotta. Joku nauha siitäkin meni lopulta paskaks...

22.09.2015 18:33 #1122 :: Mustelmann
Mikä sinua potuttaa nyt?
Nukahtamisen sietämätön vaikeus pistää mielen matalaksi. En ole varmaan kymmeneen vuoteen nukkunut oikeasti hyviä yöunia, vaikka teen kaikkeni, jotta saisin unirytmin kohdilleen. Se ei vielä paljoa pelasta, jos saan nukuttua joten kuten hyvin vaikka kerran viikossa, kun jo seuraava yö voi olla aivan muuta. En edes muista, millaista on olla aidosti virkeä ja energinen.
Muokannut 22.09.2015 18:34 Mustelmann

23.09.2015 07:54 #1123 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Olin suunnitellut syöväni lentokentällä buffetaamiaisen, jota olen useampaan kertaan sivusilmällä vilkuillut. Yleensä mun aamulennot vain lähtevät sellaisiin kellonaikoihin, ettei maha vielä salli mitään muuta kuin kupin kahvia sisäänsä. No, nyt olisi ollut riittävän "myöhäinen" aamu, mutta buffa olikin remotin takia kiinni! :sad:Ei sitten.
Muokannut 23.09.2015 07:55 Dyn

23.09.2015 08:17 #1124 :: Emelie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Työmatka vei minut taasen ulkomaille, mutta epäonnekseni päädyin sellaiseen hotelliin, jossa on mitä ilmeisemmin hometta. :huh:

23.09.2015 11:48 #1125 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Emelie, auts. Mullakin on vanhahko hotelli, mutta toivottavasti täällä ei ole hometta, ei ainakaan suoraan tunnu pahalta. Tämä oli halvempi (vaan ei hirveän halpa kuitenkaan) kuin nuo viiden tähden ketjupaikat, yritän tässä nyt osaltani kantaa korteni kekoon yliopiston huonoon taloustilanteeseen... :tongue:

24.09.2015 11:18 #1126 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
...päällekkäin ajoittuvat kiinnostavat toiminnot ja päivien tylsyys päällekkäisten välillä ... Taas kerran joudun popsimaan tätä potutusta.

24.09.2015 13:16 #1127 :: Puolikuu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Paikkojen varaajat. :neutral:Ja aivan erityisesti ärsyttää, kun parhaimpaan lounasaikaan Unicafessa ihmiset saattavat varata kokonaisia pöytiä. Ihmiset itse voivat olla pitkän jonon päässä, ja paikat ovat sillä aikaa ihan tyhjäkäytöllä. Joku kerta varmaan vielä siirrän jonkun kamppeet pois tieltä.

• Dúath hahmo
  • Dúath

26.09.2015 00:55 #1128 :: Dúath

• Strato hahmo
  • Strato

26.09.2015 16:35 #1129 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
Äiti tulee viikoksi kylään ensi tiistaina ja taloyhtiössä päätettiin aloittaa patterien huuhtelu samaan aikaan :evil:Luonnollisesti huoltomiehelle pitää taata vapaa pääsy kaikille pattereille, joten joudun siirtämään työpöytäni johonkin. Ongelmana on, että vierassänky/-patja tulee kanssa viemään paljon tilaa, joten ei olisi hirveästi tilaa tunkea tätä pöytää muualle, eikä sitä nyt ihan joka päivä viitisisi alkaa siirtelemäänkään edestakaisin.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

27.09.2015 17:05 #1130 :: Nylkky
Mikä sinua potuttaa nyt?

Toivon että kuva näkyy ylempänä. Itseäni ottaa Spotify päähän jälleen kerran! Ystäväni kehuvat ja ihmettelevät miksi yksi mainitsematon yhtye veti musiikkinsa poist Spotifystä. MIKSIKÖHÄN!!!

No siksi pistän kuvan ja kysyn kuinka moni tuntee laitteeni?

Amorphis on vain kuvassa koska kuuntelin sitä.

• Jupe hahmo
  • Jupe

27.09.2015 19:01 #1131 :: Jupe
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihan ok/normaali päiviä on mennyt ihan päin mäntyä. Henkilö jonka olen kerran aikaisemmin nähnyt ja oli töykeä mua kohtaan silloin. Haukkui tänään peräti kaksi kertaa mua, en ole juurikaan puhunut hänen kanssaan. En ymmärrä ja tuskinpa tulen koskaan ymmärtämään miksi ihmiset vihaavat mua alusta alkaen tutustumatta ja vieläpä ilman syyttä? Tuntuu siltä kuin olisi astunut aikuisiällä takaisin koulukiusaamis kehälle tai sotarintamalle...

28.09.2015 06:54 #1132 :: Emelie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Flunssa iski päälle viime viikon lopulla; viimeinen konferenssipäivä meni kuumeessa. Kipeänä lentäminen ei ole hauskaa. Nyt alkaa tauti helpottaa, mutta väsyttää ihan kauheasti, unet ovat olleet levottomia ja peitto vuoroin joko liian kuuma tai liian kylmä. Onnistuin myös eilen kissaa etsiessä potkaisemaan sängyn jalkaan niin lujaa, että toinen jalkani on sen verran kipeä, että ei pääse kunnolla kävelemään. :tongue:

28.09.2015 11:40 #1133 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Etsiydyin aamuvarhain ulos niin katsomaan kuin kuvaamaan täydellistä kuunpimennystä. Mutta pilvistä oli lähiössämme, joten varjotun kiertolaisemme sijasta kuvasin keinovaloja ja hämärää ja havainnoin bussiliikenteen alkamista. Kerran toki kuukin vilahti pilvien lomasta. Hyvine mielikuvituksineni saatoin erottaa hienoisen varjon täyden kiertolaisemme reunassa, ja mielestäni koko kiekko näytti hieman tavallista sameammalta. Mutta verikuuta joudun tälläkin kertaa ihastelemaan onnekkaampien otoksista.

• Xerion hahmo
  • Xerion

28.09.2015 15:14 #1134 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Neliödraamat. Uskokaa pois vaan, se on mahdollista.

• kyty

28.09.2015 15:31 #1135 :: kyty
Mikä sinua potuttaa nyt?

Elbereth kirjoitti: potuttaa taas kerran toi meen naapuri..mitä hemmettiä se oikeen hommailee kun tulee meen kämppään tosi usein outo todella paha haju :evil::huh:meillä oo ees ilmanvaihto päällä tai ikkunat auki et en tiä mistä hemmetin seinien koloista oikeen puskee läpi :evil:

Ettei vain polttaisi pilveä? Joskus ollut pilvenpolttajaopiskelijoita naapurina ja pahaan hajuun heräsi jopa keskellä yötä. Tupakansavukin tunkee ties mistä raoista vaikka kaikki olisi kiinni, joten mikseipä tuokin.

28.09.2015 16:13 #1136 :: poistettu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Miksi nainen ei ymmärrä, että ei on ei, vaikka sanot olevasi varattu (mitä en ole, mutta en keksinyt muutakaan tekosyytä)?
Miksi naiset ihastuvat niin helpolla, vaikka selkeästi olet ollut vain kaveri?

Ei jeesus. :roll::lol:

• Xerion hahmo
  • Xerion

28.09.2015 19:01 #1137 :: Xerion
^
Samaa voin kyllä sanoa miehistä ja pojistakin.

28.09.2015 21:27 #1138 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
JPAP ja Xerion - ihmissuhteet - ovatko ne mitä mutkikkain muodostelma, jossa niin lausumattomat sanat kuin väärinymmärretyt lauseet luovat selkeistäkin asioista mieltä piinaavan sotkun? Ja miksi jotkut meistä kiinnostuvat toistuvasti ihmisistä, joilta eivät kiinnostu kiinnostujasta, ainakaan samalla tavalla?
Ah, on niin paljon paljon helpompaa todeta: minua potuttaa tietokone, joka yhä ja aina vain urputtaa "levytila vähissä!" kuin ärsyyntyä ihmissuhdeongelmista. Koneen saa kaupasta - jos on rahaa - tosi kumppania ei - vaikka olisi rahaa.

28.09.2015 21:30 #1139 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Sitähän voi ottaa kiitoksella vastaan saamansa huomion ja jatkaa kohti uusia seikkailuja, jos vastakaikua ei (suuntaan tai toiseen) sitten olekaan. Ei tarvitse aina mennä itse rakentamaan draamaa. :)

28.09.2015 21:35 #1140 :: Rasimus
Mikä sinua potuttaa nyt?

Nainen piruksi kirjoitti: Ah, on niin paljon paljon helpompaa todeta: minua potuttaa tietokone, joka yhä ja aina vain urputtaa "levytila vähissä!" kuin ärsyyntyä ihmissuhdeongelmista.

Käytä Windowsin omaa umpisurkeata siivousohjelmaa klikkaamalla oikeaa hiiren nappia kovalevysi ikonin kohdalla, Ominaisuudet (Properties), aseman koko (Capacity) kohdalla Järjestä uudelleen (Disc cleanup). Odota tuntikausia. Sitten valitse suunnilleen kaikki ruksattavat kohdat ja Ok, ja odota taas tuntikausia.

Itse siivoan kovalevyn aina käsin, mutta DiscCleaner-ohjelma ja vastaavat voivat osata siivota sellaiset paikat mihin Windowsin oma siivousohjelma ei koske (Windows-kansion syövereissä on vino pino piilokansioita, joihin ohjelmat tallentelevat ikuisiksi ajoiksi väliaikaistiedostoja). En tiedä varmasti kun siitä on aikaa kun olen noita ohjelmia kokeillut.
Muokannut 28.09.2015 21:57 Rasimus