25.07.2014 11:51 #501 :: Scartti
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihmiset, jotka lisää Goodreadsiin kirjoja puutteellisin tiedoin.. vaikka kirja löytyy jo sieltä. opetelkaa etsimään. Pienet on murheet.
Tykännyt: Pisania

25.07.2014 12:16 #502 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
En pääse yhdelle sähköpostilaatikoistani. GRRRR! Virheilmoitusta pukkaa selainvalinnasta riippumatta. GRRRRR! Huolettaa: olisiko juuri tuossa postilaatikossa juuri nyt juuri jotain tuiki tärkeää. GRRRR! Ja tietysti juuri tuo postilaatikko on juuri se, josta juuri pikkuisen maksankin. GRRRR!

25.07.2014 15:06 #503 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämä kuumuus. Pakko pitää ilmastointia sisällä aina kylmyyten asti, ettei tule niin hiostavan kuuma. Ei kunnolla pysty edes pelaamaan tennistä, kun nestehukka iskee turhan vauhdikkaasti. :evil:
Tykännyt: The Big Bad Wolf

25.07.2014 15:25 #504 :: The Big Bad Wolf

Tulisi jo syksy.

25.07.2014 18:08 #505 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?

The Big Bad Wolf kirjoitti: Helle myös. Kun ainut ilmastointi on aukinainen ikkuna... Eikä mulla edes ole kesävaatteita. Tavallisella kesäsäällä olisin ihan normaalisti farkuissa, mutta näissä celsiuksissa...Omistan kaksi mekkoa ja molemmat lojuvat hikisinä kylppärissä. Piti tuunata huivista hame, eikä tätä edes voi käyttää. Hiostaa.

Tulisi jo syksy.

You obviously need a devoted fan in your life. :cool:

Sutkaus sikseen, tuuletin on ihan naseva keksintö ja kohtuullisen saa jo suht halvalla.
Tykännyt: The Big Bad Wolf

• Dúath hahmo
  • Dúath
    Soturi

26.07.2014 03:44 #506 :: Dúath
Mikä sinua potuttaa nyt?
En uskalla enään päästää kissaa valjaissa terasille, kun ulkona tuolin päällä kuivumassa ollut vanha likainen astiapyyhe hävinnyt..joku ilmeisesti pöllinyt sen. Jos tuollainen tarvii varastaa niin mikä kynnys on enään viedä toisen lemmikkiä. Kissa oli lähes koko illan ulkona ja vain pienen hetken niin että ovi oli kiinni.. toivon vain että varas ei käynyt silloin kun kissa oli hetken yksin ulkona ovi kiinni.. se niin pelkää ihmisiä :( kai se varas kävi kun kissa oli sisällä ja ovi kiinni...on siinä kanttia ollut kun ite ollut valot pääl sisäl parin metrin pääs ikkunasta. Tietenkään oo mitään ite huomannut ku pelannut ESOo -_-"
Ei mua se pyyhe kiinnosta mut pelkään lemmikkini puolesta. Ilmeisesti pitäs olla koko aika vahtiis... Mut ylees ollaan ite oven lähellä ja ovi auki ja käyn välillä kattoos et sen on kaikki hyvin.
Ahdistaa tollanen.
Muokannut 26.07.2014 03:45 Dúath

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari

26.07.2014 13:38 #507 :: Saki
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kauhee helle kun ei pysty edes kunnolla nukkumaa ja uloskaan ei jaksa mennä kun siellä käristyy hengiltä.. :angry: Uimaankaan ei pääse koska korvatulehdus. Pitääki sitten vaan kykkiä sisällä tuulettimen ääressä ja lukea vaikka jotain.

• Emelie hahmo

27.07.2014 08:50 #508 :: Emelie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Lämmin ilma kyllä kieltämättä häiritsee normaalia nukkumista. Minulla lähinnä on se ongelma, että jalat lämpiävät ihan kauheasti ja sitten niitä pistelee ja sattuu, kun ne on niin kuumat. Parina viime yönä olen sivellyt kylmägeeliä jalkapäydästä polveen asti ja se on toiminut. Ensimmäisellä kerralla laitoin hitusen liikaa ja loppulta jo palelin... Mutta kylmägeeli ei auta siihen, että vieressä nukkuja ei pyörisi ja tuskailisi yön tukaluutta.

Sääennusteiden mukaan ensi viikolla lämpötilat olisivat laskemassa, ainakin Helsingin suuntimilla.

27.07.2014 09:46 #509 :: Celestine
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ei helteessä yleisesti ottaen ole mitään vikaa, mutta nukkumisesta ei tule mitään. Nimimerkillä Heräsin yöllä kolmen aikaan valuen hikeä ja tajusin, että kaikki hikoilemisen estämiseksi on jo tehty. Varsinkin mummolassa, missä olen viettänyt kolme viimeisintä yötä, yläkerta on kuuma kuin mikä. Kotonakin nukun yläkerrassa ja siellä on kuuma, mutta ei sentään näin hirvittävä paahde.

• Dúath hahmo
  • Dúath
    Soturi

27.07.2014 13:37 #510 :: Dúath
Mikä sinua potuttaa nyt?
Mennyt vuorokaus rytmi ihan sekasin tän kuumuuden takia... Päivisin on niin kuuma ettei pysty tekeen mitään. Eilenkin makasin tuulettimen vieres lattial kun kuollut lahna... Vaan öisin pystyy tekeen mitään ku lämpötila tippuu hiukan...

28.07.2014 22:19 #511 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
Nettiyhteys hidastelee taas julmetusti. Alan pikkuhiljaa epäilemään, että tämä kämppä on kevyempi versio faradayn häkistä. Semmoinen joka päästää pikkuisen signaalia lävitse...

Operaattorin yhteyskartan mukaan pitäisi nimittäin olla hyvät yhteydet tällä alueella.
Muokannut 28.07.2014 22:20 Strato Syy: Lisäys
Tykännyt: Piru Naiseksi

29.07.2014 13:13 #512 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Olin juuri päässyt oikein antaumuksin heittäytymään helteen hellittäväksi ja kesämenojen vietäväksi, kun asuntooni hiipi Katstrofi Kummitus, tällä kertaa WC-istuimen vierestä inhasti vettä tihkuttavana, aikaansaannoksiaan lukuunottamatta näkymättömänä hahmona. Kiukustuneena mietin, miksi nämä sattumukset aina pölähtävät riesaksi talonmiehemme loma-aikaan. Lomittaahan toki tuttu huoltoyhtiö mutta arveluttaa, rupeaako sijainen aktiivisesti hoitamaan pulmaani.
Pulputin tästä pulmasta naapuruston asukkaalle, joka arveli vesijälkien johtavan WC-istuimen pohjalevy -sylttytehtaalle. Minä ymmärrän moisista levyistä yhtä vähän kuin Neandertalin ihminen Mars-mönkijästä mutta toivon ja uskon, että huoltomiesten tietämys on asiaan edes kutensakin perehtyneitten lajitovereittemme tasoista.
Varsinaisesti minua kiukuttaa se, etten saa taaskaan nauttia suvesta ilman arjen pikku häiriöitä. (Toisaalta on hyväkin, että ihkujutut tapahtuvat nyt eivätkä kiireisimmän työhässäkän aikaan. Aina sitä vähän pelkää, että korjaushenkilöt edellyttävät asukkaan olevan kotosalla heidän käyntinsä aikana, vaikka ei kai asia yleensä niin ole.)

29.07.2014 20:46 #513 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
Se, että kun kerrankin avaudun tärkeälle ihmiselle ja tarvitsisin tämän tukea, niin vastaukseksi tulee radiohiljaisuutta. Pitäköön tunkkinsa! :evil:

29.07.2014 23:08 #514 :: Johanna
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kela. :evil: Olen jättänyt joka kuukausi palkkanauhani jne. Olen saanut likaa tukia ja olen useamman kerran ilmoittanut siitä (puhelimessa sekä käynyt asioimassa kelassa) ja vastaus on ollut "huomioimme seuraavan kerran kun kun teemme tuki päätöksen". Kiitos todella paljon olen opintovelallinen ja nyt joudun maksamaan yli 900€uroa koska mulle on maksettu liikaa asumis-ja työmarkkinatukea. :evil:

30.07.2014 23:14 #515 :: Scartti
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tilaamani läppäri oli loppunut varastosta.. kyseinen verkkokauppa huomasi asian 3 päivää tilaamisen jälkeen. Eivät ilmeisesti kovin usein päivitä tietojaan. Kiitos.

• kyty hahmo
  • kyty

30.07.2014 23:39 #516 :: kyty
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kuumuus saisi jo hiukan hellittää, vaikka taitaa olla turha toivo. Yölläkin nukkuisi paremmin jos asunnon lämpötila ei tuulettamisesta huolimatta olisi vuorokauden ympäri 30 asteessa. Nukahtaminen onnistuu onneksi viilennysoperaation jälkeen... ettei käy näin .

31.07.2014 20:11 #517 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tää saamarin nettiyhteys. Kattelen sitä wackenin striimiä ja nyt viimesen tunnin ajan on soittanu yks mun suosikkibändeistä. Tietenkin netti on sellasella päällä, etten ole kuullut yhtään(!) biisiä kokonaan :evil: nyt on niin lähellä ettei jotain lennä seinään tai hajoa muuten...

03.08.2014 10:45 #518 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
On tää mokkula hieno keksintö, nettiyhteys on ollut erityisen hidasta koko viikonlopun ja eilen huipentui siihen, että ping kävi 7400 millisekunnissa, se on jo aika hyvin :roll:

Varmaan alkuviikosta käydä operaattorilla vaihtamassa kiinteään yhteyteen niin saa syksyllä opinnotkin sujumaan kun ei tarvi netin kanssa taistella.

03.08.2014 12:02 #519 :: Moonlord
Mikä sinua potuttaa nyt?
Olin onneni kukkuloilla kun huomasin että Amazonin kautta myydään halvalla (50£) Lord of the Rings aseita. Theodenin miekka lähti jo tilaukseen.... ja sitten huomasin ettei myyjä lähetä tavaraa Suomeen :sad:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu

03.08.2014 15:08 #520 :: Hiistu
Mikä sinua potuttaa nyt?

Moonlord kirjoitti: ja sitten huomasin ettei myyjä lähetä tavaraa Suomeen :sad:

Jos myyjään saa yhteyttä, kannattaa toimitusta vielä kysyä. Jos on vaikka vain varmuuden vuoksi täytellyt tietoihinsa, ettei lähetä mihinkään outoihin paikkoihin.

Valvojat: SaranthaHiistu