06.09.2014 15:38 #561 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?

Kuinkahan monelta jää antoisa liikunnallinen tai aivosolujen yhteyksiä elävöittävä harrastus väliin sen takia, että paria on hankala löytää?

06.09.2014 16:18 #562 :: Niksu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tein munakkaan ja se oli pahempaa kuin myrkky. En tee enää koskaan.

06.09.2014 16:24 #563 :: punnort
Mikä sinua potuttaa nyt?

Piru Naiseksi kirjoitti: Kävin naapurilähiöni syystapahtumassa, jossa oli myös tanssit. Minua ei haettu. Ei siellä tosin kovin moni edes pyörähdellyt, väki seikkaili myyntipöytien lomassa ja kuunteli orkesterin puhaltimistaan pullauttamaa musiikkia. Kunpa joku kehittäisi palvelun, josta tanssi- (tai vaikkapa pingispelikumppaniton) voisi sopuhintaan vuokrata itselleen parin!

Minä tunnen yhden vatsatanssinopettajan. Sitä voi käsittääkseni tanssia yksinkin.

06.09.2014 23:12 #564 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kaikki viimeaikojen suunnitelmat tuntuu menevän pieleen. Ja jos ei mitään suunnittele niin ei mitään myöskään tapahdu :roll:

Homerin sanoin: "Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try."

• Dyn hahmo

11.09.2014 13:45 #565 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen edelleen kipeänä, jo kolmatta viikkoa. Kuumetta ei enää ole, mutta jäljellä on hirveä yskä ja nuha, eikä oikein mihinkään jaksa niiltä keskittyä. Ärhg. :angry:

11.09.2014 15:00 #566 :: pihlajapuu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Miekin ilmeisesti oon just tulossa kipeäksi, ja lauantaina pitäisi muuttaa. :angry: Kurkku kipeä, vähän lämpöä jne...

12.09.2014 21:06 #567 :: Celestine
Mikä sinua potuttaa nyt?
Henkisesti tosi raskas ja kuluttava viikko. Eritasoisia shokkeja ihmissuhdetasolla ja stressiä. Sattuu edelleen.

13.09.2014 01:29 #568 :: Niksu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Nuo ""##¤%&%&/())mainokset! Joka ikisen videon alussa joku #¤%¤¤&&//)) mainos ärrrrrr.
Muokannut 13.09.2014 10:15 Sini Syy: kielenkäyttö

13.09.2014 10:02 #569 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?

Niksu kirjoitti: Nuo [sensuroitu] mainokset! Joka ikisen videon alussa joku [sensuroitu] mainos ärrrrrr.

Muokannut 13.09.2014 10:16 Sini Syy: kielenkäyttö

13.09.2014 11:46 #570 :: Athilora

13.09.2014 12:14 #571 :: Strato

Knox Gargol kirjoitti:

Miulla toimii kohtuudella, muttei blokkaa lähestkään kaikkia mainoksia pois.

Varmaan on sitten vähän sivustoista kiinni, koska mulla suodattaa vähintäänkin 90-95% mainoksista.

13.09.2014 13:10 #572 :: Wanderer
Mikä sinua potuttaa nyt?
Hirvikärpäset. Ovat varmaan maailman viheliäisimpiä olentoja. Jahtaisivat niitä hirviä.

13.09.2014 16:05 #573 :: Athilora

Knox Gargol kirjoitti:

13.09.2014 17:21 #574 :: Strato
Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: Esimerkiksikin YouTube. Jos katsoo suoraan sivustolta, mainoksia ei näy. Jos katsoo jonkin muun sivuston playerin kautta YouTube-videoita (Facebook, Twitter tms.) mainokset tulevat alkuun lähes poikkeuksetta.

Tässä näkyy se ero :smile: itse katselen noita Youtube videoita ainoastaan Youtuben kautta. En siis käytä kolmannen osapuolen playereita ollenkaan. Pitääkin joskus testata...

13.09.2014 21:32 #575 :: Niksu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Onko tietoa auttaako tämä Adblock Plussa myös Katsomon mainoksiin?

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu

14.09.2014 00:40 #576 :: Hiistu
Mikä sinua potuttaa nyt?

Wanderer kirjoitti: Hirvikärpäset. Ovat varmaan maailman viheliäisimpiä olentoja.

Juu, hyi, inhoja. Eikä niitä meinaa saada millään litattua, sitkeitä. (Tai sen puoleen palautettua rauhanomaisesti luontoonkaan, koska mönkivät karkuun ja tarraavat kiinni.)

Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa revontulia, kun tänne eteläänkin kai ennusteltiin, mutta enpä ole onnistunut näkemään. Ehkä talvella sitten.
Muokannut 14.09.2014 09:21 Hiistu

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho

14.09.2014 03:38 #577 :: Rinja
Mikä sinua potuttaa nyt?

Niksu kirjoitti: Onko tietoa auttaako tämä Adblock Plussa myös Katsomon mainoksiin?

Niin hyvin, ettei sivusto anna käynnistää videota. Tulee vain viesti, että emme näytä sinulle mitään ennen kuin sallit mainokset :P Katsomo näyttää siis siirtyneen noudattamaan samaa periaatetta kuin Ruutu ja monet muut videosaitit. (Täsmennettäköön, että mainoksethan voi sallia erikseen juuri niillä sivuilla/sivustoilla jotta videot voi katsoa vaikka Adblock onkin asennettuna, mutta ei, ilman mainoksia niitä ei saa.)
Muokannut 14.09.2014 03:39 Rinja

14.09.2014 12:08 #578 :: Niksu

Rinja kirjoitti:

No voihan sensuuri.

14.09.2014 12:42 #579 :: Athilora

Niksu kirjoitti:

Rinja kirjoitti:

No voihan sensuuri.

Sama juttu YleAreenan kanssa.

14.09.2014 14:47 #580 :: Nightelf
Mikä sinua potuttaa nyt?
Justiinsa nyt potuttaa ihan sikana vähän kaikki! osasyynä kyllä viivästynyt ruoka ja kova nälkä - odotan yhä ruuan valmistumista :I
lisäksi ärsyttää että istuin tänään 5h turhassa koulutuksessa mistä ei ollut näemmä mitään hyötyä. Mulla on huomenna aamulla myös fysioterapeutin tapaus eikä yhtään kiinnostaisi mennä hoitelemaan jalan asentoja. Lisäksi mulla on kaksi ainetta kirjotettavaksi luovan kirjoittamisen kurssille huomisesi eikä tehtävät inspaa yhtään tllä hetkellä, lisäksi vihaan meidän maikkaa eli intoa löytyy vielä vähemmän.. no mut ehkä tä tästä. Not.

Valvojat: SaranthaHiistu