• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

29.12.2014 15:07 #781 :: Diara
Mikä sinua potuttaa nyt?
Yksistä suosikkirintaliiveistäni tuli kaarituki kankaan läpi. Ja nyt se pistää ikävästi eikä niitä voi käyttää. Ja ne oli Armanin eli vähän paremmat (ja kalliimmat) ja ostin ne lokakuussa Hulluilta päiviltä, eli aika uudetkin vielä. Ja ne oli tosi mukavat. Murr :evil:

Ja sen kerran kun löysin minulle sopivat liivit, jotka tunti hyvältä eivätkä näkyneet paitojen läpi niin heti ne hajoaa... Mä sitten vihaan rintaliiviostoksia kun tosi harvoin löytyy oikeasti hyvät, jotka ei maksa mansikoita

• kyty

30.12.2014 20:52 #782 :: kyty
Mikä sinua potuttaa nyt?
Nyt olisi mahdollisuus bongata etelässäkin revontulia, mutta en pääse minnekään missä näkyisi edes tähtitaivas. :angry:No, olen nähnyt kerran hienon revontulikruunun jota en unohda ikinä, joten ehkä siinä oli kylliksi revontulia meikäläisen elämässä...

31.12.2014 08:02 #783 :: Warghast
Mikä sinua potuttaa nyt?
tein pasilan asemalla, junasta tullessa sellaisen tyylipuhtaan uimahypyn (ilman aiempaa suunnitelmaa) sellaiseen pienen pieneen vesilätäkköön, mistä todennäköisesti tulisi uusi Pasilan Järvi, jos se vähääkään vielä kasvaisi..

Nyt niskaa myöten märkänä, vettä -ja juna-asemat tietäen -piruko-tietää-mitä-muuta- valuen joudun olemaan töissä ilman vaihtovaatteita seuraavat 8h.

happy-happy joy-joy...

31.12.2014 13:37 #784 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Warghast, toivottavsti pääsit kuitenkin nopeasti kuivittelemaan ex tempore -uimahyppysi jälkeen. Uimahypyt on toki maailman hienoin harrastus mutta varta vasten rakennettuun altaaseen turvallisilta telineiltä suoritettuna! Liukkaudesta toki varoitetaan tekstiviestein kyseisen palvelun tilanneita. Itsekin sain varoituksen viimeksi tänä aamuna. Mutta jollain tavoin pitäisi varoittaa myös noista tilapäisistä uima-altaista, joihin yleensä vielä johtaa peilijäinen kiitorata.

Juuri tämän keli-ilmiön takia en tohtine kovinkaan innokkaasti liikkua bongaamassa kameroinení niin ilotulitteita kuin kuvauspuuhiani äimisteleviä lähimmäisiä. Lienee turvallisempaa pysyä sisällä.
Tykännyt: Warghast

31.12.2014 14:49 #785 :: Gespenst
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kaikki muut tuntuvat viettävän alkavaa vuotta juhlien, itse ahdistelen vain kaiken mahdollisen takia. Noh, hyviä animaatioelokuvia ja paljon lukemista, niin eiköhän tästäkin selvitä >3<

01.01.2015 22:52 #786 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?
Nämä katkonaiset pyhät :evil:- ei niin, ettenkö nauttisi vapaapäivistä muuten, mutta kun omat työvuorot lomittuvat joka kerta näiden päivien väliin, niin pää on sekaisin kuin seinäkello. Tänäänkin on ihan sunnuntai fiilis. Ja huomenna töihin. Ja lauantaina. Sitten on vapaa ja taas maanantaina töihin. Ja tiistai vapaa. Ja sitten taas töihin.Aargh! Ei vain ehdi rentoutumaan kunnolla...

02.01.2015 12:37 #787 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Vuodenvaihde = kalenterinvaihde, mutta enkös minä unohtanut männävuotisen allakkani kotiin lähtiessäni kirjastoon! Ja minun nimenomaan piti muistaa pakata se reppuun, sillä tarvitsen siihen merkitsemiäni tietoja tietyyn anomukseen. Nyt joudun joko räpäläämän kuukausittaisen kerjuukirjeeni epävarmoin kotikonein tai palaamaan sadesäässä tänne julkisten Piihemmojen valtaistuinsaliin. Voisinpa loihtia kalenterin luokseni muutaman sadan metrin päästä!
Tietysti sade ja lumihävikki riepovat muutenkin.

03.01.2015 15:44 #788 :: Wanderer
Mikä sinua potuttaa nyt?
Räntälumi. Ja sitä tulee taivaan täydeltä! Ja lumiaura ei ikinään ehdi tänne asti. Tie on ihan järkyttävässä kunnossa. Enkä edes asu metsässä.

03.01.2015 16:36 #789 :: Gespenst
On se hyvä tämän ikäisenä sitten tajuta, kuinka paljon ihastuminen sattuu >3<
Tykännyt: Piru Naiseksi, Celestine

04.01.2015 12:32 #790 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Toisinaan aika usein silloin tällöin minua riipivät lukuisat käyttäjätunnus-salasana -yhdistelmät, joiden muistaminen ahmii aivokapasiteetista aivan liikaa. Äsken kirjaiduin Risingille ja sain irvaukseksi "Invalid token". Joko näppäsin salasanan ihan pikkasen väärin tai ohjelma, nettiyhteys tms. ryppyili.
Tulevaisuus on tunnisteiden, arvelen. Mietin, kuinkahan isoon kiipeliin muistihäiriöiset tai hajamieliset ihmiset joutuvat, koska eivät kykene toistamaan tunnuslukuja virheettömästi päätteillä tmv. tilanteissa. Lähimmäisapuakaan ei kai saisi käyttää, sillä tunnuslukujen antaminen sivullisille kielletään käyttöohjeissa...Koskahan tietojen suojelemisen ja niiden käytettävyyden välille tulee ratkaisematon ristiriita ja mitä silloin tehdään?

• kyty

04.01.2015 19:39 #791 :: kyty
Mikä sinua potuttaa nyt?
Joku on soittanut aamusta asti teknoa/trancea/mitälienee ja muuttanut makuuhuoneen yhtäjaksoiseksi jumputushuoneeksi. Alkaa tympäännyttää kun ei jaksaisi kuunnella naapureiden musiikkia, varsinkaan yhtäjaksoista "DUNDUNDUNDUNDUNPUMPUMPUMPUMPUMPUMPUM *tauko* PUMPUMPUMPUMPUMPUMPUMDUMDUMDUMDUMDUM----" jne ajasta ikuisuuteen. :huh:

Pitää vain toivoa ettei tuo jatku yötä myöten. En edes tiedä kuuluuko se yläkerrasta vai naapurista, mutta hermot alkavat olla jo aika kireällä.

04.01.2015 22:22 #792 :: Celestine
Mikä sinua potuttaa nyt?
Huominen koulunalku ahdistaa. Mä en halua, mä en halua.

04.01.2015 22:34 #793 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?

Celestine kirjoitti: Huominen koulunalku ahdistaa. Mä en halua, mä en halua.

Mulla loppuu kans loma loppiaiseen ja olen luvannut heti keskiviikkona olla käytetävissä ja palaverissa duunissa jo aamutuimaan. Loman aikana kertynyt energia: eiiijjj ole.

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti

04.01.2015 23:18 #794 :: Ageha
Mikä sinua potuttaa nyt?
No ei nyt suoranaisesti potuta mutta vähän harmittaa kun ahdistaa liikaa niin en voi osallistua keskusteluun mitä meillä vieraina olevat ihmiset ja vanhempani tällä hetkellä puhuvat. :huh:

05.01.2015 08:11 #795 :: Warghast
maanantai...
1. nukuin varmaan jonku puolen tunnin pätkissä yön.
2. kiiruulla töihin lähtiessä lukittin itteni ulos ja avaamet sisälle (koska olin ottanu pyykin ajaksi pois housuntaskusta)
3. huoltomiehellä ei ollu antaa 50:stä takaasin niin 15€ sijaan oven avaus makso 40+€.
4. seuraava linja-auto jätti tulematta.. ja eikun autolla töihin..
5. auto jäässä kun naparetkeilijä..
6. autoparkki pasilassa nostanu hintojaan 1.1.15... *bleeep bleeep bleeeeeeeeeeee-eeee-eeep

05.01.2015 11:09 #796 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Warghastin kommenttia lukiessani tuli mieleen: hyppääkö jokainen meitä riivaava kiusapahoilainen samanaikaisesti laatikostaan ilkitöitä tekemään? Niin usein harmit tuntuvat sarjoittuvan. Toki aika usein yksi virhe johtaa toiseen mutta vaikkapa tässä tilanteessa siitä ei näytä olevan kyse.
Onneksi on paikka, jonne harmeja voi purkaa.
Warghast, tiistai lienee maanantaita sujuvampi - kunhan muistat, että huomenna on se vihonviimeinen joulunajan pyhä :wink:.
Tykännyt: Warghast

05.01.2015 11:45 #797 :: Warghast
Mikä sinua potuttaa nyt?
heh, juu pitää huomenna aamusella muistaa jäärä kotia nukkumaan :)

• Ansa hahmo
  • Ansa

07.01.2015 20:20 #798 :: Ansa

:evil:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

07.01.2015 20:31 #799 :: Hiistu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Sellainen pieni asia kuin klementiinit (ym. vastaavat): koskaan ei tiedä, tuleeko ostettua hyviä vai ei. :roll:Nyt olivat hyviä, mutten ostanut kuin neljä kappaletta, koska näyttivät siinä kaupan hedelmälaarissa monet niin möhjääntyneiltä ja loppui usko kesken niiden seasta valkatessa. Seuraavalla kerralla voi sitten taas olla jotain vähemmän hyviä. Voi toki olla hyviäkin.

• Saki hahmo
  • Saki

07.01.2015 22:20 #800 :: Saki
Mikä sinua potuttaa nyt?

Ansa kirjoitti: Teinipoikien elokuvakäyttäytymisen olemattomuus. Onko tosiaankin pakko kommentoida ja sanoa jotain joka välissä häiriten muiden elokuvanautintoa? Eikä se edes auttanut, että kaksi kertaa pyysin heitä kohteliaasti olemaan hiljaa. Rasittavaa yrittää seurata Hobittia, kun takana istuu kolme varhaisteiniä pölisemässä... argh! Sen kommentoinnin voi jättää leffan jälkeiselle ajalle tai sopii pölistä vasta sitten, kun leffa on julkaistu ja sitä voi kotona katsoa, mutta ei leffateatterissa!

:evil:

Minulla on täysin samanlaisia kokemuksia. Ei tosin tästä uusimmasta Hobitista, mutta silti. Nälkäpelin kakkososaa taisin olla silloin katsomassa. Sali oli pieni, ja porukkaa vähän. Aluksi pojat käyttäytyi ihan hyvin, kunnes sitten leffan loppupuolella taisi kiinostus loppua. Alkoivat kommentoimaan ja höpöttämään keskenään. Kerran tai pari yritin sanoa että lopettakaa, kun jotkut haluavat oikeasti katsoa itse elokuvaa. Hiljenivät ehkä kolmeksi minuutiksi ja sitten alkoi taas. He olivat ehkä noin 10-11 vuotiaita, viitisen nuorempia kuin minä. Pitäisi olla iso ja pelottavan näköinen että tuommoiset saisi kuriin.