Mikä sinua potuttaa nyt?

10.03.2015 11:16 #881 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ostin viime viikolla kirppikseltä termospullon. Unohdin sen ostopaikkaan, mistä kenties jo kirjoitin jonnekin, kenties Risingille :huh: . Pullo oli toki tallessa myymäläpöydän takana, kun kävin sitä kysymässä. Mutta kokeillessani sitä huomasin, että pullon korkin kierteet menevät sekaisin kaulan kierteitten kanssa. Nyt korkki juuttui paikalleen vinoon asentoon, enkä saa sitä irti. MUR!
Taidanpa anella opastusta tiedepalstalta :grin: .
Muokannut 10.03.2015 11:17 Piru Naiseksi Syy: lisäys

12.03.2015 18:34 #882 :: sinidean
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kaikenlaista pikkupuukkoa on satanut rintaani aika tiheään viime aikoina, joten potuttaa miksi minun pitää ollakin aina niin sinisilmäinen ja hyväuskoinen. Pitäisi tähän ikään mennessä olla jo oppinut, että jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se harvoin on totta.

Eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se oli? :tongue:

Välillä positiivisia ajatuksia, hymyä ja huumoria, joutuu kaivamaan vähän syvemmältä, että saa ne taas esiin. Mutta kyllä ne sieltä aina lopulta tulee ja elämä voittaa! :cool: I hope.
Tykännyt: Hiistu

12.03.2015 19:36 #883 :: punnort
Mikä sinua potuttaa nyt?

Piru Naiseksi kirjoitti: Nyt korkki juuttui paikalleen vinoon asentoon, enkä saa sitä irti. MUR!
Taidanpa anella opastusta tiedepalstalta :grin: .

Väkivalta on ratkaisu.

12.03.2015 20:25 #884 :: Mustelmann
Mikä sinua potuttaa nyt?
Termariongelmaan suosittelen minäkin säälimätöntä väkivaltaa. Siten ne jumiutuneet korkit ovat ennenkin irronneet.

16.03.2015 16:20 #885 :: Puolikuu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Putin on ilmaantunut julkisuuteen (ilmeisesti) kaikissa sielun ja ruumin voimissa. Siinä meni murskaksi kauniit, joskin hyvin epärealistiset unelmani, joissa Putin on syösty vallasta ja Venäjää alkaa johtaa joku muu kuin Neuvostoliittoa ikävöivä sodanlietsoja. :roll:
Tykännyt: Diara, Rinja, Ageha

16.03.2015 17:39 #886 :: Moonlord
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kuulin varmalta taholta että Putin vietti tämän ajan salaisella lemmenlomalla Kim Jong-unin kanssa. He olivat tutustuneet toisiinsa lähemmin kun Putin etsi Pohjois-Koreasta uusia markkinoita venäläisille tuotteille pakotteiden alkaessa purra, ja huomasivat olevansa hengenheimolaisia. Pieniä (joka suhteessa), heikkoitsetuntoisia miehiä, jotka sortavat kansaansa yrittäessään kompensoida itsetuntonsa puutetta vallan haalimisella.

Lempi roihahti siitä huolimatta että he ovat molemmat miehiä. Putinin homovainotkin ovat vain keino yrittää pitää omia taipumuksiaan salassa. Ehkä tuore rakkaus saa Putinin muuttumaan politiikassaankin lempeämmäksi, se jäänee vielä nähtäväksi. Joka tapauksessa Putinilla on Pohjois-Koreassa mieluinen pakopaikka luvassa, mikäli kansa alkaa mellakoimaan liiaksi tai poliittiset kilpailijat osoittautuvat pitelemättömiksi.
Tykännyt: Puolikuu, sinidean

16.03.2015 18:07 #887 :: Puolikuu
Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Heh, ylläolevan teorian tekee hieman epäuskottavaksi se, että on vaikea kuvitella kummallakaan olevan sellaisia inhimillisiä tunteita kuin rakkaus. :smile: Paljon yhteistä heillä kyllä on. Voivat vaikka keskustella mitkä ovat parhaita tapoja pelotella muuta maailmaa ydinaseilla tai rakentaa henkilökulttia.

• kyty hahmo
  • kyty
    Senesalkki
    Tasolla 43
    67.88

17.03.2015 21:23 #888 :: kyty
Mikä sinua potuttaa nyt?
Revontulet olisivat tänään mahdollisia etelässäkin, mutta tietenkin missasin ne. Ja minnekä olisin niitä mennytkään kyttäämään. Miksi oi miksi pitääkin asua paikassa jossa on näin paljon valosaastetta? :angry: No, ehkäpä niitä ei näkynyt ja taivaalla tuntuu olevan pientä pilviverhoa...

Puolikuu kirjoitti: Putin on ilmaantunut julkisuuteen (ilmeisesti) kaikissa sielun ja ruumin voimissa. Siinä meni murskaksi kauniit, joskin hyvin epärealistiset unelmani, joissa Putin on syösty vallasta ja Venäjää alkaa johtaa joku muu kuin Neuvostoliittoa ikävöivä sodanlietsoja. :roll:

Itseä taas vähän hirvittää sitä mitä tapahtuisi jos Putin syöstään vallasta, koska sitten ei taas tietäisi mitä tapahtuu seuraavaksi. Tilalle kun voi tulla joku vielä pahempi. Hah, nyt en kyllä saa mielestäni kuvaa Putinista seurustelemassa Kim Jong-unin kanssa. Ottakaa joku se pois! :lol:

17.03.2015 22:17 #889 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?
Iltaisin sisällä on kuuma, mutta ikkunan auki ollessa tulee kylmä. (aka first world problems... :roll: )

18.03.2015 22:41 #890 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
MOKAMOKAMOKA tuli tehdyksi töissä. Tuntuu, että olen möhlinyt viime viikkoina koko vuoden edestä. Sössittyäni toivon, että kukaan ei huomaa virheitäni tai voin vaivihkaa jopa korjata ne. En tiedä, onko hyväksi vai pahaksi, jos pääsen livahtamaan mokatilanteesta niin, ettei kontrollööri huomaa koko virhettä. En edes osaa suhtautua erehtyvyyteeni, haluanhan olla täydellinen. Ja ihan aidosti pelkään, ettei minulle enää anneta työtehtäviä, jos en suoriudu niistä ja teen typeriä virheitä.
No jaa, kaikki tekevät virheitä mutta kuten jo kirjoitin, nyt olen tehnyt niitä aivan liikaa lyhyessä ajassa.

22.03.2015 02:17 #891 :: Formaldehyde
Mikä sinua potuttaa nyt?
Voisiko joku tulla läimimään minua mädällä turskalla? Olen, kirous ja kuolema, onnistunut ihastumaan varattuun henkilöön tuttavapiirissäni. Seitan!

22.03.2015 09:41 #892 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?

Formaldehyde kirjoitti: Voisiko joku tulla läimimään minua mädällä turskalla? Olen, kirous ja kuolema, onnistunut ihastumaan varattuun henkilöön tuttavapiirissäni. Seitan!

Sitä sattuu. Tunteet ovat kuitenkin vahva ase ja niitä kannattaa käyttää ystävyydessä, vaikket niitä rakkaudessa voisikaan käyttää. Vielä.
Tykännyt: Piru Naiseksi

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti
    Tasolla 39
    13.91

22.03.2015 11:46 #893 :: Diara
Mikä sinua potuttaa nyt?

Formaldehyde kirjoitti: Voisiko joku tulla läimimään minua mädällä turskalla? Olen, kirous ja kuolema, onnistunut ihastumaan varattuun henkilöön tuttavapiirissäni. Seitan!

Minulle on pariin kertaan käynyt niin, että tuttavapiirissäni oleva varattu henkilö on ihastunut minuun. On lievästi sanottuna ahdistavaa, kun toinen yrittää tosissaan iskeä. Ensimmäisellä kerralla tyyppi oli menossa parin kuukauden päästä naimisiin, toisella kerralla tyyppi muutti kuukautta myöhemmin yhteen tyttöystävänsä kanssa. Olinko minä sitten joku, johon puretaan ahdistusta? En siis kyllä lähtenyt leikkiin mukaan, en todellakaan halua osaa kolmiodraamasta. Ehkä niistä vapaistakin miehistä voisi löytyä minulle joku.

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 31
    37.46

22.03.2015 15:18 #894 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Lauantai 21.3.2015

Laitoin näin tiivistettynä ettei vie kovin paljoa tilaa.

Varoitus: Spoiler.
Muokannut 22.03.2015 15:19 Xerion
Tykännyt: Hiistu, sinidean

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    95.18

22.03.2015 21:14 #895 :: Hiistu
Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Koirasta huolehtiminen oli päivän hyvä työ. :smile:

22.03.2015 22:38 #896 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?
En ole nukkunut kunnon yöunia lähes viikkoon, koska miulla on ikävänpuoleinen lenssu taas vaihteeksi päällä.

23.03.2015 11:48 #897 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tuli taas kulutettua tuhottomasti aikaa ns. naamakirjaa selaillen. Ahmii se tovin tyttärineen silloinkin, kun käyttää kirjaston nopsakoneita.

Paranemisia, Knox Gargol!

23.03.2015 14:39 #898 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?

Piru Naiseksi kirjoitti: Paranemisia, Knox Gargol!

Kitos. Ja nyt tämä takatalven poikanen tuntuu imevän viimeisetkin mehut ihmisestä. Toisinaan tuntuu kuin olisin syntynyt väärään valtioon.

25.03.2015 10:56 #899 :: Moonlord
Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa kaupan viinirypälepaketit missä osa on syömäkelvottomia. Joistain näkee päällepäin, että ne ovat menneet huonoksi, mutta ei kaikista. Ei pääse suuremmin nautiskelemaan, kun miltei jokaisen kohdalla saa arvuutella onko se taas niin kitkerä tai muuten pahanmakuinen, että sen joutuu sylkäisemään pois suusta.

25.03.2015 22:08 #900 :: Puolikuu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Käykö teille koskaan niin, että sovitte jonkun jutun, joka ei sitten myöhemmin huvittakaan? Kuten vaikka peli-illan järjestäminen ja juhliin meneminen... On niin kovasti opiskelujuttuja tehtävänä, että ahdistaa käyttää koko ilta poissa niiden parista. :neutral:
Tykännyt: Piru Naiseksi, Ageha

Valvojat: SaranthaHiistu