Mikä sinua potuttaa nyt?

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 31
    37.46

19.05.2015 08:18 #981 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kun tulee aamulla Risingille ja odottaa pääsevänsä lukemaan yön aikana lähetettyjä viestejä, eikä niitä ole yhtään.
Tykännyt: Piru Naiseksi

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Tasolla 58
    9.41

19.05.2015 08:49 #982 :: Emelie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ärsyttää, kun joku tuhrii kirjaston kirjoja. Luin tuossa yhtä lainakirjaa, ja jossain loppupuolella jotain lukijaa oli alkanut ärsyttää suomennoksen taso, sillä muutamien sivujen ajan kirjassa oli mustekynällä tehtyjä merkintöjä siitä, miten eri sanavalintoja olisi pitänyt muuttaa. Mitä ilmeisemmin tämä tyyppi ei ollut lukenut tarpeeksi tarkkaan, sillä hän ei osannut lukea rivin päähän loppuvaa sanaa, joka jatkuu seuraavalla rivillä, oikein vaan tulkitsi suurimman osan keskeneräisistä sanoista virheellisiksi. Oli hiukan hankala keskittyä kirjan tarinaan, kun ne mustekynämerkinnät olivat niin silmiin pistäviä.

• Valerie hahmo
  • Valerie
    Epäkuollut
    Tasolla 26
    19.29

19.05.2015 08:52 #983 :: Valerie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kurkkukipu. :evil: Heräsin aamukuudelta neljän tunnin yöunien jälkeen, kun ei vaan kipeän kurkun kanssa pystynyt enää nukkumaan (univaje on aika omiaan vielä lisäämään potutuksen määrää...). Ei tunnu edes särkylääkkeet auttavan tähän, mikälie tauti tää sitten on. Yh.

19.05.2015 11:03 #984 :: Athilora
Mikä sinua potuttaa nyt?

Niksu kirjoitti: Tämä on tosi randomi juttu, mutta ärsyttää se yleinen linjaus, joka Suomen lehdistöllä tuntuu olevan Venäjä-aiheisiin uutisiin. Ihmisiä ikään kuin lietsotaan tai kenties pelotellaan jonkinlaiseen asenteeseen ja sen negatiiviset vaikutukset ovat jo laajasti näkyvillä. Toisaalta oma vika jos iltalehtiä yms. lueskelee, mutta ei mahda kun otsikot kirkuvat silmille. Se ärsyttää yhä enevissä määrin.

Vika on länsimaisessa mediassa yleensökin. Koska NATO sanoo Venäjän olevan helvetin hierarkiassa Saatanasta seuraava, länsimaiset mediat mukailevat. Vaihtoehtomediat sitten vetävät toiseen ääripäähän, jossa nuollaan Putinin takalistoa. Maltillista mediaa tuntuu vain olevan hyvin vaikea löytää, objektiivisesta puhumattakaan.

• Gissa hahmo
  • Gissa
    Kaartilainen
    Tasolla 19
    7.09

19.05.2015 14:11 #985 :: Gissa
Mikä sinua potuttaa nyt?
Luin Deborah Harknessin kirjan Lumottu suomeksi enkä löydä trilogian muita osia käännettynä.. bah... :huh:

19.05.2015 20:53 #986 :: HourglassEyes
Mikä sinua potuttaa nyt?
Witcher 3 olisi ladattuna ja valmiina - mutta en uskalla vielä edes kurkistaa... En kuitenkaan pääsisi ajoissa nukkumaan... :sad:

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Tasolla 58
    9.41

22.05.2015 07:51 #987 :: Emelie
Mikä sinua potuttaa nyt?
Työpaikan jääkaapissa oli avattu, vanha ranskankerma, joka oli hyvin tukevasti homeessa. :angry: Ällöttävää. Olin katsellut sitä jo pitemmän aikaa, mutta nyt kurkkasin sisään asti ja samalla sekunnilla nakkasin sen roskikseen. Mitkä ihme ihmisiä vaivaa...

22.05.2015 11:58 #988 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Tänään pääsisin viimein töiltäni iltatreeniin. Vilkaisin kalenteriin: treenejä ei taida ollakaan. :sad:
Potutukseen auttanee annos niitä uusia pottuja, jotka ostin äsken torilta.

• Milzu hahmo
  • Milzu
    Kaartilainen
    Tasolla 18
    61.69

23.05.2015 14:49 #989 :: Milzu
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihanaa! Oon sairaana, univajetta riittää ja kirjasto on kiinni... Tästä tulee maailman paras viikonloppu...
Muokannut 23.05.2015 14:51 Milzu

• Ansa hahmo
  • Ansa
    Tähtipilotti
    Tasolla 43
    66.09

27.05.2015 21:50 #990 :: Ansa
Mikä sinua potuttaa nyt?
Hoksasin hallitusohjelman liitteistä kohdan, joka sai veren hieman kiehumaan. Meinavat poistaa ruokavaliokorvauksen 1.1.2016 kokonaan. Ei siinä mitään, mutta kun se gluteeniton ruoka ei ole yhtä halpaa kuin muu, ja tämän hetkinen korvaus (23,60 euroa kuukaudessa) ei millään kata sitä, mitä ruokaan oikeasti kuluu (tutkitusti päälle 60 euroa kuukaudessa ylimääräistä normaaliin ruokaan verrattuna).

:evil:

Ja kun siihen vielä lasketaan koulutukseen kohdistuvat "säästöt", niin taitaa olla muutto pienempään asuntoon ja pelkkien nuudelien (joita gluteenittomia on vain yksi "maustettu" vaihtoehto, sekin kalliimpi kuin vehnästä tehdyt yksittäispakatut versiot) syönti edessä, kun ei mihinkään muuhun olisi enää varaa.
Tykännyt: Athilora, Nylkky

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Linnanherra
    Tasolla 45
    14.29

27.05.2015 22:05 #991 :: Nylkky
Mikä sinua potuttaa nyt?
Kiitti ansa ku kerroit ton gluteeniton jutun. Kyl siis itselläkin on aika isoi muutoksii. Täytyy yrittää sitä totutus menetelmää.

Ja gluteenittomia nuudeleita saa 5 eri makua. Ne pitää kyllä ostaa tukust jolloin osto määrä pitää olla runsaampi +20 kpl.

PRKL!!!

• Ansa hahmo
  • Ansa
    Tähtipilotti
    Tasolla 43
    66.09

27.05.2015 22:21 #992 :: Ansa
Mikä sinua potuttaa nyt?
Keliakialiiton johto on ainakin kirjoittamassa vastinetta hallitukselle. Minä niin toivon, ettei ruokavaliokorvaus poistuisi. :(

Nylkky kirjoitti: Ja gluteenittomia nuudeleita saa 5 eri makua. Ne pitää kyllä ostaa tukust jolloin osto määrä pitää olla runsaampi +20 kpl.

Tämäpä uusi tuttavuus. Kiitos. Minä en paljoa tukussa käy, kun lähikaupat ovat saaneet toimia ruuan hankintakanavina jo pitkään. Ja mistähän tukusta mahtaa olla kyse?

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Linnanherra
    Tasolla 45
    14.29

28.05.2015 09:06 #993 :: Nylkky
Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihan perus ruokatukusta. Itse olen käyttänyt pirkanmaan ruokatukkua.

28.05.2015 10:48 #994 :: Piru Naiseksi
Mikä sinua potuttaa nyt?
Eilinen mönkään mnennyt työkeikka jurppii vieläkin ja lisäksi jurppii se, että urputin jurppimisesta tähän ketjuun mielestäni jo eilen mutta enpä löydä kommenttiani. (Voihan tietysti olla niinkin, että kommenttini on livahtanut rinnakkaistodellisuudessa lymyävällä Rising-rinnakkaispalstalle, jossa sitä nyt lukevat rinnakkaisuniversumin risingilaiset :roll: .)

• Kitten hahmo
  • Kitten
    Hirviö
    Tasolla 22
    51.49

28.05.2015 14:36 #995 :: Kitten
Mikä sinua potuttaa nyt?
Pitää ensiviikolla mennä uusimaan matikan vitoskurssi (Vektorit). Olisin silloin kesätöissä, niin tosi hauskaa laskeskella että paljonko rahaa menee hukkaan kun istun tässä kokeessa :sad:

Enkä ees osaa mitään, pitää paniikissa koittaa kerrata ja opiskella koko viikko. Ja tää opettaja on pitänyt mulle kaksi matikan kurssia, ja molemmista nelonen. Sillä on varmaan jääny tosi hyvä kuva musta (Tosin voi miettiä et oon muista kursseista päässyt läpi niin onko sen opetustapa mulle niin huono)

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    10.20

28.05.2015 16:51 #996 :: Dyn
Mikä sinua potuttaa nyt?
Sain verkkopankkini lukkoon kun yritin tunnistautua toisen pankin palveluun oman pankkini tunnuksella. Että näin sitten tänään.

• Niksu hahmo
  • Niksu
    Painajainen
    Tasolla 36
    51.93

28.05.2015 19:54 #997 :: Niksu
Mikä sinua potuttaa nyt?

Dyn kirjoitti: Sain verkkopankkini lukkoon kun yritin tunnistautua toisen pankin palveluun oman pankkini tunnuksella. Että näin sitten tänään.

Auts. Toivottavasti ongelma ratkeaa.

28.05.2015 21:05 #998 :: Mustelmann
Mikä sinua potuttaa nyt?
Itse joskus kirjoitin verkkopankin salasanan tarpeeksi monta kertaa väärin, jolloin tilini meni lukkoon. Sitten oli paineltava konttoriin ihan fyysisesti ja pyydettävä, että avaavat tilin jälleen. Perin nöyryyttävä kokemus.
Muokannut 28.05.2015 21:05 Mustelmann

28.05.2015 21:54 #999 :: haplotus
Mikä sinua potuttaa nyt?
Oli tarkoitus lähteä illaksi kuuntelemaan satakieltä, mutta se olisi vaatinut bussimatkustusta. Mutta bussitpa ei meillä täällä Oulussa kulje takaisin päin kovin myöhään näköjään, mikä olisi tarkoittanut sitä, että kotiin olisi pitänyt lähteä silloin kun lintu alkaisi hiljalleen olla äänekkäimmillään. Jäi sitten satakieli välistä.

Tietysti on hyvä, että tarkastin aikataulut. Muutoin olisi saanut kävellä pitkän tovin kotiin tai ottaa taksin. Huomenna perjantaina busseja pitäis kulkea myöhemminkin joten jos väsy ei yllätä niin ehkä uusi yritys.

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 31
    37.46

28.05.2015 22:39 #1000 :: Xerion
Mikä sinua potuttaa nyt?
Koulun stipendienjakotilaisuus. Opettaja piti pitkän puheen siitä, kuinka hyvä olen ja sitten vielä halasi. Olen ihminen, joka ei pidä läheisyydestä, eikä saadusta huomiosta. Ja ylihuomenna on ysin päättärit ja joudun taas koulun eteen. Huoh.
Tykännyt: Soturiorava

Valvojat: SaranthaHiistu