29.11.2013 22:04 #101 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Mä oon ihan hepakassa vieläkin... Koska ensi kesänä on ripari, piti hankkia merkintöä ja olitin hieman pienennetyllä kaveriporukalla kirkon nuorisoillassa. Tarkoitus oli olla vain tunti, mutta oltiinkin sitten kolme ja puoli. Tehtiin jatkuvasti sortuvaa piparitaloa ja pelattiin pöytäjalkapalloa ja allekirjoittanut ahmi aivan liikaa joulutorttuja ja pipareita... Lisäksi räkätettiin kuin neljä pientä räkättirastasta. Ulos tultiin hoippuen ja kikattaen, eli joku olisi saattanut luulla, että ollan nautittu jotain mehua vahvempaa... :grin:

Plus se, että mä meen huomenna kummitätini luo yökylään ja katsomaan TSH-leffoja. (tällä kertaa meni kirjaimet oikein päin :lol:) Plus että tanssiharkat ja kohta kisat, kaksi päivää joulukkuun alkuun ja 12 päivää Hobitin ensi-iltaan :heart::heart::heart:

Muok. Ja tämä oli ketjun sadas viesti :smile:
Muokannut 29.11.2013 22:05 Celestine

02.12.2013 21:49 #102 :: Celestine

03.12.2013 12:47 #103 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...

Celestine kirjoitti: En ole ikinä tajunnut, mitä ihmiset näkee Legolasissa, mutta nyt ymmärrän: se on aivan hullun ihana :heart::heart::heart::heart:

Eihän tuossa mitään tajuamista ole, asiahan on aivan selvä. Legolas on kuningas Thranduilin poika ja siksi hänellä lienee jonkin verran vaikutusvaltaa kotiseudullaan. Isot pojat ovat kertoneet, että naiset pitävät vaikutusvaltaisista miehistä. Siloiset posketkin ovat joidenkin mielestä ok.

03.12.2013 13:26 #104 :: Metusalem
Elämä on ihanaa, koska...
Ko vuäitam jälsted Aanrest, koʹst lij muõtt da skamm, da sääʹmǩiõll lij mooččâs ǩiõll.

Lumi ja kaamos saavat minut onnelliseksi. Upeaa, kun ei tarvitse tarpoa loskassa, ja härmäiset puut ovat kauniita. Pimeys tekee mukavan pöhnäiseksi, koko ajan on vähän epätodellinen olo. Lisäksi voin vielä opiskella minua kiinnostavia asioita.
Tykännyt: Iivari

03.12.2013 21:18 #105 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...

Celestine kirjoitti: Tuohon edelliseen viestiin ja TSH-leffoihin palatakseni vielä: olen rakastunut :heart:Jackson sitten laittoi kaikki komeat miehet samaan leffaan... En ole ikinä tajunnut, mitä ihmiset näkee Legolasissa, mutta nyt ymmärrän: se on aivan hullun ihana :heart::heart::heart::heart:

Olen muuten miettinyt samaa! Aragorn on kyllä meikäläisen suosikki, mutta kyllä niitä silmiä Legolaksellekin riittää :wink:. Toisessa Hobitissahan nähdään muuten jälleen Legolas!

Oma ilonaiheeni liittyy tämän iltaiseen konserttiini. Vedin harjoituksissa sonaatin nopean osan aivan pyllylleen (mokailin paitsi epävarmoissa paikoissa, myös niissä joissa ole koskaan ennen mokannut...). Olin siis aika paniikissa ja päätin ottaa nuotitkin esitykseen. Esitys menikin sitten tosi hyvin ja jälkeen päin tuli vielä kuuntelemassa ja esitykseni edistymisnäytteeksi arviomassa ollut toinen sellon soiton opettaja kehumaan esitystäni, mitä ei ole meikäläiselle ikinä ennen tapahtunut. Eli aikamoisesta suosta onnistuin nousemaan ja nyt olen yhä siinä konsertinjälkeisessä euforisessa tunteessa. Elämä on ihanaa. :heart:
Tykännyt: Celestine

03.12.2013 21:40 #106 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...
Sain yliopiston rahoittaman tutkijakoulupaikan neljäksi vuodeksi ja Iivari opinto-oikeuden erikoistumiskoulutukseen kirjastonhoitajaksi. Joten jee, hommat etenee taloudessa taas molemmilla rintamilla. :cheesy:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

03.12.2013 21:43 #107 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Käytiin siskon kanssa katsomassa Nälkäpelin jatko-osa, jonka jälkeen menimme vielä juomaan glögit. Oli todella mukavaa puhua siskon kanssa ja kuunnella hänen mielipiteitään ja kokemuksiaan. Tälläkin hetkellä minulla on yksi tärkeä kaverisuhde vähän katkolla, niin oli mukava purkaa pahaa oloa siskolle ja antaa hänen kannustaa ja puskea eteenpäin. Hyvää mieltä lisää eilen ja tänään hyvin menneet kokeet sekä tänään tulleet toissaviikkoisen kemian kokeen arvostelu. Luulin, että koe meni huonosti, tiesin tehneeni siellä virheitä, mutta lopulta tein niitä vähemmän kuin luulin ja sain arvosanaksi 3, mihin tähtäsinkin. Tämän hyvän illan kruunaa vielä Downton Abbey :smile:

04.12.2013 14:16 #108 :: Janski_
Elämä on ihanaa, koska...
On ihanan tavinen pakkaspäivä, työssäoppimispaikkaa lähdössä sopimaan ja koulu loppui juuri. Kokeita ei tulossa ja koirat on ihania, mikä enää puuttuu? :heart::heart:

• Rinja

05.12.2013 00:28 #109 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...
Tänään minulla oli aivan mahtava päivä! Haluan ehdottomasti jakaa siitä jotain.

Kröhöhöm. Nukuin viime yönä vain viisi tuntia, jotta saatoin nousta lukemaan aamulla vielä tenttiin ennen sen alkua. Silti heräsin tosi pirteänä ja heti alusta lähtien oli jotenkin sellainen fiilis, että tämä on aivan mahdottoman hyvä päivä. ^^ No, vilkaisin siinä aamupäivällä nettipankkia tarkistaakseni, onko opintotuki tullut, ja olihan se - kuten myös melkein 600 euroa veronpalautuksia. Oijoijoi. Sitten tentti, joka oli lopulta äärimmäisen helppo ja kiva eikä kestänyt kuin puolisen tuntia. Sieltä selvittyäni seikkailin ympäri cityä, ja löysin alennuksesta pitkään havittelemani kirjan ( Tyttö joka purjehti Satumaan ympäri itse rakentamallaan laivalla ) ja hivenen kovempaan hintaan jotain aivan nastaa . Olihan minulla rahaa millä rällätä.

Sitten kävin fantsu- ja scifiseurani kokouksessa, missä minulla oli mukavaa vaikka muut osanottajat rämpivät masennuksen syvissä syövereissä, ja lopulta pääsin illan päätapahtumaan eli näytelmäporukkani pikkujouluihin. Siellä oli pari ihan hauskaa leikkiä, mutta ennen kaikkea löysin vastanäyttelijöideni joukosta jotain hämmentävää, nimittäin naapurini:

Henkilö X: Täältä on vähän pitkä matka kotiin, koska asun [kaupunginosa].
Minä: Hei, minäkin asun siellä!
Henkilö X: Ai, jossain TYSin asuntokohteessa?
Minä: Joo, asun [asuntokohde].
Henkilö X: Ei vitsit. Missä siellä?
Minä: Kauimmaisessa laidassa.
Henkilö X: Öö, mikä rappu?
Minä: C.
Henkilö X: ... mikä asunto?
Minä: 11.
Henkilö X: ... ei hitto. Ootko sä nyt ihan varma? Mikä kerros?
Minä: Toinen.
Henkilö X: Ootko sä nyt ihan varma? Mä asun siellä. Asunto 12. Et sä voi asua siellä.
(Huomautettakoon, että tämä on niin hauskanmallinen talo että yhden rapun kussakin kerroksessa on vain kaksi asuntoa. Ovemme ovat siis toisiaan vastapäätä eikä tästä kolkasta pääse mihinkään muuhun asuntoon.)
Minä: No asun asun.
Henkilö X: Me ollaan kämppisten kanssa pohdittu, asuuko siinä 11. asunnossa ketään, kun koskaan ei näy mitään liikettä. Tultiin siihen tulokseen, että joko siinä asuu joku mummo joka ei koskaan käy missään tai sitten siellä on maannut ruumis vähintään kolme kuukautta.
Minä: ... kiitti.

05.12.2013 12:29 #110 :: Pisania
Elämä on ihanaa, koska...
Reikiä nolla! Harva asia aiheuttaa moista euforian tunnetta. Ihan kuin olisin vetänyt vaatenaulakolla Hermeksen siivekkäät kengät jalkaan kun lähdin pois hammaslääkäriltä. Tunnetta vähän latisti tosin hampaisiin lätkitty jumalattoman pahanmakuinen fluoritökö. Eugh. Lekurin pelko on kyllä hyvä motivaattori hampaistaan huolehtimiseen. Omani tosin päivitteli minua kehuessaan myös sitä, miten niin monet sanovat pelkäävänsä mutteivat sitten kuitenkaan pidä huolta hampaistaan.

05.12.2013 14:50 #111 :: Pyrexia
Elämä on ihanaa, koska...
Piti jo eilen kirjoittaa, mutta tunnelma on hyvä vieläkin, koska sain eilen päivitettyä työturvallisuuskorttini. Ei tarvitse viiteen vuoteen miettiä sitä kortin uusimista. :cool:

• Jewel hahmo
  • Jewel

05.12.2013 15:22 #112 :: Jewel
Elämä on ihanaa, koska...
Pääsin viikonloppuna Lontoossa ihan oikean, ilmielävän Fonzien kainaloon!

Ja tein toki muutakin ihanaa: kävin katsomassa kummitusnäytelmän The Woman in Black, söin Jamie Oliverin ravintoloissa ja sain serkun työpaikalta lahjaksi Jimmy Choot. Joululahjoiksi shoppailin mm. Harry Potter -keräilytaikasauvoja.

07.12.2013 23:38 #113 :: Kuurankukka
Nuori Morse <3

Lisäksi muita asioita kuten ruokaa ja hyvää luettavaa! Joulukalenteria minulla tosin ei vieläkään ole.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

11.12.2013 18:58 #114 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...
Leivoin jouluisia vinoneliöitä (so. pipareita ilman muottia) ja suurimman osan jopa paistoin, glögiäkin on. Joulukoristeet on. Pari lahjaa paketoitavaksi... On hyvin pitkälti joulu. :cheesy:

11.12.2013 22:25 #115 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Ei enää kokeita!!!!!! Vaikka bilsa meni harvinaisen huonosti, kehitin saksan kielen sanastoa uuteen suuntaan (vai onko der Flygmaschin olevinaan oikeasti sana? :cool:), heitin arvalla parin murrealueen nimet ja satuilin uskonnonesseeseen kaikkea aiheeseen huterasti liittyvää, olen tyytyväinen. Okei, en ainakaan tuohon bilsaan, mutta se on ohi nyt!!! Kohta on myös joulu jee!!! Materialistijuhla!

• Strato hahmo
  • Strato

13.12.2013 19:36 #116 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Enää yksi tentti jäljellä ennen pitkää pitkää lomaa :cheesy:

Lisäksi tämän päivän tentti heittämällä läpi, ikinä en ole tehnyt noin helppoa koetta. Kerrankin näin päin.

13.12.2013 21:09 #117 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Onnea vaan kaikille joilla kokeet lopussa, meikäläisellä on juuri pyörähtänyt koeviikko käyntiin... Hyvää joulunodotusta vaan! :roll:

Oma ilonaiheeni on se, että on viimeinkin viikonloppu! :heart:Ja konservatoriokiireet ovat nyt ohi, ensi viikolla ei tarvitse enää raahautua sinne. Konsertit ja teoriakokeet mallikkaasti suoritettu! :lol:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

13.12.2013 21:49 #118 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Tämän syksyn raskain viikko on kunnialla ohi. Tällä viikolla oli siis peräkkäisinä päivinä (ti-to) kolme tenttiä, jotka vielä sopivasti sattuivat olemaan kolme vaikeinta, kahdesta aineesta en ole tajunnut koko syksyn aikana juuri mitään ja kolmannesta piti saada 50% oikein, eikä koetta voinut uusia. Naureskeltiin tällä viikolla kavereiden kanssa, että millä todennäköisyydellä kolme vaikeinta tenttiä osuu peräkkäisille päiville, kun tenttejä on 4 peräkkäisellä viikolla. Järkyttävästä stressimäärästä, muutamasta unettomasta yöstä ja pitkistä pänttäyspäivistä huolimatta (tai niiden seurauksena) kaikki tentit menivät hyvin (tosin pari viikkoa sitten luulin, että eräs tentti meni hyvin ja sieltä tulikin sitten 2 eli ei niin nappisuoritus, joten mistä sitä tietää miten nämä kokeet oikeasti menivät). Onnistuin jopa saamaan 3 torstain kokeesta, jota olen stressannut koko syksyn, että millä ihmeellä pääsen siitä läpi, joskus minullakin on onni matkassa :smile:

Viikon raskaus on kyllä sitten näkynyt eilen illalla ja tänään. 12 tunnin yöunien jälkeen olo on edelleen väsynyt. Toivottavasti huomenna olisi vähän pirteämpi olo, sillä alkuviikosta olisi vielä pari tenttiä, joihin lukemista en ole vielä aloittanut. Ensi viikon torstaina alkaa kauan kaivattu joululoma :heart:

• Laine hahmo
  • Laine

14.12.2013 12:33 #119 :: Laine
Elämä on ihanaa, koska...
En ole päässyt pitkään aikaan kirjautumaaan tänne ja nyt ihme kumma pääsin.
Ja olen lyhyen ajan sisällä saanut kirjoitettua paljon uusia runoja ja muita lyhyitä tekstejä. On nyt tosi hyvä fiilis :)

• Vanamo hahmo
  • Vanamo

16.12.2013 21:50 #120 :: Vanamo
Elämä on ihanaa, koska...
Joinain päivinä Twitter on parasta, mitä fanityttö saattaa toivoa.

Seuraan Twitterissä useita suosikkikirjailijoitani ja mielestäni se oli jo harvinaisen siistiä, että Hannu Rajaniemi suositteli twiitissään lukemaan Pasi Ilmari Jääskeläistä, jotka molemmat siis ovat suuria suosikkejani. Luonnollisesti kerroin tämän myös vastauksena twiittiin ja muutamaa tuntia myöhemmin sekä Jääskeläinen että Rajaniemi ovat lisänneet kommenttini suosikkeihin. :cheesy: