Elämä on ihanaa, koska...

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho
    Tasolla 49
    33.64

28.04.2015 14:11 #1021 :: Rinja
Kyllä, lasertalikko. Kandini käsittelee Itse valtiaat -sarjaa ^^

Ja äsken oli kandini käsittely. Pelkäsin sitä niin paljon etukäteen, koska olin kirjoittanut työni loppuun aivan hillitöntä vauhtia, mutta sitten se kehuttiinkin melkein maasta taivaaseen! Olen niin onnellinen :heart:

Alkoi tuntua, etten ehkä olekaan täysin väärällä alalla.
Tykännyt: Puolikuu, Xariel, Emelie, Strato

28.04.2015 19:18 #1022 :: Puolikuu
^ Minulla oli vähän samat tuntemukset eilen sivuaineen proseminaarityötä käsitellessäni. Olin ihan hämmentynyt siitä, miten paljon kehuja sain työstä, kun se oli omasta mielestäni kehno enkä olisi edes halunnut mennä koko käsittelyyn.
Tykännyt: Rinja

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti
    Tasolla 36
    15.17

29.04.2015 18:31 #1023 :: Xariel
Pelkäsin kovasti käydä hammaslääkärissä, mutta lääkäri oli tosi mukava ja asia hoitui suhteellisen nopeasti. Yritin miettiä kaikkea muuta ja laulella mielessäni lastenlauluja ajatusten harhauttamiseksi. Meksikon pikajuna toimi hyvin, sillä siinä on niin monta säkeistöä.

Lisäksi minua huvitti kovasti, kun tajusin siinä suu auki maatessani, että Meksikon pikajuna on paradoksi, koska Meksikossa ei ole matkustajaraideliikennettä, ainoastaan teollista.
Tykännyt: Piru Naiseksi

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 66
    87.95

29.04.2015 19:49 #1024 :: Dyn

Xariel kirjoitti: Lisäksi minua huvitti kovasti, kun tajusin siinä suu auki maatessani, että Meksikon pikajuna on paradoksi, koska Meksikossa ei ole matkustajaraideliikennettä, ainoastaan teollista.

Kappaleen alkuperäinen versio on Wikipedian mukaan nimeltään Orient Express, eli Idän pikajuna . Suomennoksessa sitten tyylikkäästi vaihdettiin mannerta...
Muokannut 29.04.2015 19:49 Dyn
Tykännyt: Xariel

30.04.2015 09:12 #1025 :: The Big Bad Wolf
Kaveri kehui mun hiuksia. Ja ovat samanlaiset kuin joka aamu
:heart:
Tykännyt: Piru Naiseksi

07.05.2015 21:12 #1026 :: HourglassEyes
Aamu alkoi niin huonosti; herätys prakasi ja melkein myöhästyin töistä, lopulta ehdin paikalle...tukka ei ehkä niin järjestyksessä ja tyynyn kuva vielä koristamassa naamataulua, mutta kuitenkin... (sori vaan työkaveri ja asiakkaat!)

Mutta kaikesta kiroilemisestani (ja vessaan aamuisesta varauksesta) huolimatta (tai ehkä juuri sen takia) isäntä tuli kotiin ruusupuskan ja suklaalevyn kanssa sanoilla "no, kun sulla oli niin huono aamu, niin aattelin, että nää voisi auttaa..."
Ihana! Rakas!

Tähän vielä annos Columboa, niin ainakin ilta on parhautta! :heart:

08.05.2015 08:02 #1027 :: Doc Nicholson

Xariel kirjoitti: Lisäksi minua huvitti kovasti, kun tajusin siinä suu auki maatessani, että Meksikon pikajuna on paradoksi, koska Meksikossa ei ole matkustajaraideliikennettä, ainoastaan teollista.

Aamuani piristi kovasti, kun tulin tämän lukeneeksi kuunnelleeksi Meksikon pikajunan molemmat osat pitkästä aikaa ajatuksella läpi. Reino Helismaalla on kyllä ollut terävä kynä, sen verran sujuvaa riimittelyä... "Ikäneito hyljännyt äskeisen on yljän nyt." :cheesy:

Re. meksikon pikajuna... Pedantin piti tätä hämmästellä, ja tosiaan, henkilöliikenne on Meksikon rautateillä lopetettu. Opin jotain uutta, en sitten tiedä mitä sillä tiedolla teen... Tosin tuo liikenteen lopettaminen on sen verran tuore juttu, ettei se ole sanoittajaa paljon häirinnyt. Etenkään kun taustatyö on varmaan ollut pitkälti lännenelokuvien katselua. Kun edes Tex Willer ei ilmestynyt vielä tuolloin...

09.05.2015 14:46 #1028 :: Piru Naiseksi
Huomenna, huomenna kesään hyppään, muistot pimeästäviimastalumestakylmästä mielestä nyppään. ELÄKÖÖN!

09.05.2015 23:53 #1029 :: Mustelmann
Minäkin sain vihdoin tämän kuuluisan reserviläiskirjeen. Varsinainen ilonaihe on kuitenkin se, että kirjeen mukana ei tullut kertauskutsua, kuten tiedän joillekin käyneen. Olisin kyllä kironnut pitkään ja äänekkäästi, jos olisin joutunut vetämään kesän kunniaksi maastopuvun päälle ja pureutumaan uudelleen aseenkäytön ja reippaan leirielämän saloihin. Itse kirje oli kyllä hieman pettymys, koska se ei kertonut paljon mitään mistään, vaan lähinnä pyysi tarkistamaan omat tedot väestörekisterikeskuksen sivuilta.
Muokannut 10.05.2015 00:48 Mustelmann

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho
    Tasolla 36
    47.05

10.05.2015 11:42 #1030 :: Vehka
... olen kohta saanut valmiiksi foorumibingon Risingshadow'lla. :tongue:

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 66
    87.95

10.05.2015 18:50 #1031 :: Dyn

Vehka kirjoitti: ... olen kohta saanut valmiiksi foorumibingon Risingshadow'lla. :tongue:

En ehtinyt seuraamaan, onnistuitko?

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho
    Tasolla 36
    47.05

10.05.2015 18:56 #1032 :: Vehka
^Joo, se ehti olla ehkä kymmenisen minuuttia paikoillaan aamupäivällä. Paitsi ne kolme ylintä aluetta jäivät kyllä ilman viestejä, kun en halunnut keksiä tikusta asiaa sinne. Mutta aamupäivä oli kyllä niin hiljainen, että bingo taisi rikkoutua hetkeksi vain kerran, kun Knox kävi sanomassa jotain Leikkinurkkaan.

Tänään ilahdutti myös keitetty parsa voin kera, mainion kirjan lukeminen, puhelu äidille ja Aapelin minigolf. :heart:

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 30
    69.43

17.05.2015 20:43 #1033 :: Xerion
Ensiviikonloppuna D&D -maraton.

20.05.2015 07:48 #1034 :: Soturiorava
...on mun Risingshadow käyttäjän puolivuotispäivä. :smile:
Muokannut 20.05.2015 07:48 Soturiorava
Tykännyt: Iivari

• Melian hahmo
  • Melian
    Soturi
    Tasolla 20
    10.17

20.05.2015 22:58 #1035 :: Melian
Valmistuin amattiopistosta :smile:

21.05.2015 20:13 #1036 :: HourglassEyes
Rankin osuus tämän kuun työputkesta on viikonloppua lukuunottamatta selätetty. Huomenna huilitaan ja tehdään varovaista tutustelua Witcher 3 kanssa. Tänä iltana nautiskelaan Outlanderista ja Wayward Pinesista. Ja lisäksi sain yllättäem ylimääräisen vapaapäivän heti ensi viikon alkuun; se tulee todellakin tarpeeseen! :cheesy:

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Tasolla 43
    38.57

21.05.2015 20:27 #1037 :: Skie
Kävin kirjoittamassa vuokrasopparin kesäkämppää koskien ja olen aivan superinnoissani. Mahtava sijainti, paljon tilaa ja ennen kaikkea ASTIANPESUKONE. Viimeiset kolme vuotta selkä kipeänä maailman epäergonomisimmassa asennossa tiskanneena tätä asiaa osaa nyt arvostaa.

21.05.2015 23:24 #1038 :: poistettu
Kaksi novelliani pääsi kaupunkini kansalaisopiston teatteriryhmän esitysohjelmaan ensi vuodeksi, novellistani kaksi paikallista kuvataitelijaa maalasi taulun (näyttely paikallisessa terveyskeskuksessa, jossa novellini luettavissa), juuri tulin naapurikaupungin kirjastosta, jossa esitin novellini ja kaksi runoa.

Teemaan sopiva biisi:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti
    Tasolla 38
    78.42

22.05.2015 22:21 #1039 :: Diara
Sain tänään maailman parhaan syntymäpäivälahjan. Nimittäin pääsin opiskelemaan diplomi-insinööriksi. 3,5 vuotta olen tehnyt töitä nykyisessä koulussani, että keskiarvoni riittäisi hakemaan DI-koulutukseen valmistumisen koittaessa. Nyt valmistun tasan viikon päästä insinööriksi ja syksyllä aloitan 2 vuotta kestävät opinnot diplomi-insinööriksi. Ja kun sain vielä tulokset tänään syntymäpäivänäni niin en voisi olla enempää innoissani. Silmät kyllä kostui siinä kohtaa, kun puhelimen toisessa päässä ollut opintosihteeri ilmoitti nimeni löytyvän sisäänpäässeiden listalta. En ollut edes etukäteen tajunnut, miten paljon oikeasti halusin päästä sisään, ennen kuin pääsi itku siinä kohtaa kun sisäänpääsy varmistui. Seuraavaksi pitäisi sisäistää tämä asia, ihan en ole vielä tajunnut, mitä tänään tapahtui.

• Milzu hahmo
  • Milzu
    Kaartilainen
    Tasolla 18
    61.69

23.05.2015 14:43 #1040 :: Milzu
Viimeinen koe tällä lukukaudella tuli ja meni. Uusia kirjasarjoja löytynyt jo pari kappaletta kesälomaa varten.
Tykännyt: Soturiorava

Valvojat: SaranthaHiistu