29.05.2015 19:49 #1041 :: HourglassEyes

Ei Suomessa...
Tykännyt: Rinja, HourglassEyes

30.05.2015 15:31 #1043 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Saa ajatuksissaan onnitella kaikkia kouluntyönsä päättäneitä. He ovat juhlansa ja lomansa ansainneet.
Tykännyt: Celestine

30.05.2015 19:26 #1044 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Peruskoulu on ohi. Todistuksen KA oli 9,4, joten enköhän pääse siihen lukioon johon haluankin :wink:

Ikävä tulee kavereita ja paria opettajaa, mutta oon kuitenkin iloinen, että elämäni henkisesti rankin vuosi on ohi.

• Xerion hahmo
  • Xerion

31.05.2015 10:19 #1045 :: Xerion
Elämä on ihanaa, koska...
Oli kiva päättäripäivä. Sen sijaan, että oltiin juomassa, oltiinki käräyttelemässä muita.(Jotka oli juomassa.) Meistä yhen äiti on poliisi...
Kaksia bileitä häirittiin. Kivaa oli.

KA lukuaineista 8,9 joten näillänäkymin IB:lle olen pääsemässä.
Muokannut 31.05.2015 10:21 Xerion
Tykännyt: Celestine

• Saki hahmo
  • Saki

31.05.2015 10:55 #1046 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...
Minä en vielä peruskoulusta päässyt karkaamaan, mutta ensivuonna sitten :wink:KA ei ollut ihan surkea ja sain nostettua parin aineen numeroa. Nyt lomille :cool:

• Strato hahmo
  • Strato

31.05.2015 14:18 #1047 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Huomenna alkaa oman alan työt yliopistolla :cool:ja sain kaiken kiireilyn jälkeen tehtyä paluun Risingille. Jatkossakin tulee olemaan päivät ja illat kiireisiä opiskeluprojektien ja tenttien takia, mutta jospa sitä silloin tällöin löytyisi aikaa kirjoitella jotain tännekin :smile:

09.06.2015 16:50 #1048 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Uusi ja iskemätön rumpusettini käytiin kokoamassa treenikämpälle pari päivää sitten ja onhan tuo aivan käsittämättömän siisti peli. Kokeiltiin hieman äänityksiäkin ja soundi oli erinomainen, vaikka studiolaitteistomme on mitä alkeellisin. Rummustoon upposi noin kuukauden palkka, mutta voin sanoa, että rahat menivät oikeaan kohteeseen. Soittotaito ei sisältynyt kauppahintaan, mutta luotan sanontaan, jonka mukaan kauniilla työkaluilla syntyy kaunista jälkeä.

Tuossa vielä silmänruokaa kaikille isojen kannujen ystäville.
www.imagebam.com/image/a556a3414666661

• kyty

09.06.2015 17:58 #1049 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Luonto on juuri nyt parhaimillaan ja joka paikassa lentelee hötöjä!

Lisäksi uudet korkkaamattomat kirjat ovat mukavia.

10.06.2015 13:58 #1050 :: Moonlord
Elämä on ihanaa, koska...
Eilen oli kiva käydä isän koirien kanssa 8 km lenkillä metsäpoluilla kun oli jo miltei kesäinen keli. Edellisenä päivänä oli satanut ja ojat olivat täynnä vettä, eli koirille riitti juotavaa ja vilvoittelupaikkoja. Kultainen noutaja laittoi pariin kertaan hetkeksi makaamaankin vesiojaan viilennystä hakiessaan. Harmittavasti myös ne kesän ensimmäiset sääsketkin löytyivät, mutta kun oli pitkähihainen takki päällä niin eivät päässeet pahemmin puremaan.

Yhdellä metsäaukiolla oli myllätty maata niin että kiviä oli paljastunut ja sieltä löytyikin liki kymmenkunta kiveä sinikvartsia (tai oikeammin kait kvartsiittia) mukaan kun oli taskussa muovipussi jolla kantaa. Pari niistä jo siivutin noin sentin viipaleiksi ja toinen niistä oli oikein hieno; tasalaatuinen, tasavärinen ja särötön. Hyvää ainetta tuleviin koruprojekteihin.

Kävin heti sen saatuani testaamassa sitä. Aluksi tuntui kiikkerältä ennenkuin siihen tottui. Se on metriä lyhyempi (kolmemetrinen) kuin normaali kajakki ja sen takia hyvin kärkäs kääntyilemään melanvetojen takia. Useinkin mentiin vähän kylkimyyryä eteenpäin kunnes toinen melanveto taas veti nokan oikeaan suuntaan. Matalapohjaisena kääntyi helposti paikallaankin jos niin halusi. Toisin kuin kanootissa, tässä aukon peittona oleva kate esti jalkojen kastumisen melan ripotellessa vettä koko ajan, eli tällä viitsii lähteä matkaan viileämmälläkin kelillä.

10.06.2015 15:27 #1051 :: Wicked-Willie
Elämä on ihanaa, koska...

Moonlord kirjoitti: Tilaamani kajakki tuli tänään. Tuli sattumalta vastaan kun selailin nettikaupoista nojapyörien hintoja. Kun hinta oli postikuluineen vain 314e tavallisen kanootinhinnan, 1000e sijaan, niin tilasin heti. Pari vuotta sitten vanerista tehty kanootti kun oli vähän turhan raskas edes hinattavaksi koskipaikkojen ohitse ja mahdoton kannettava yksin. Tämä nyt ostamani painoi vain 20 kg eli nyt voisi suunnitella pitempiäkin matkoja kun eivät kosket enää ole esteenä.

Viitsitkö laittaa linkkiä mistä löysit kajakin? Joskus katsellut noita kajakkeja ostoaikeissa, mutta en ole viitsinyt laittaa touhutonnia likoon, vaikka kajakilla onkin mukavaa mennä. Omista melontavuosista on aikaa vierähtänyt reilusti toistakymmentä vuotta, silloin käytin pääasiassa inkaaria, jonkun reissun tein Seayakillakin.

Ettei mene ihan OT:ksi, niin tänään on ollut mukavaa lueskella Vaeltavaa liekkiä nojatuolissa löhöillen.

10.06.2015 16:09 #1052 :: Moonlord
Elämä on ihanaa, koska...
Kajakki löytyi Savenmaa nimisestä kaupasta Nivalasta. Ja matkahuolto toimitti kotiovelle asti. Itse olen ainakin tyytyväinen ostokseeni.
Tykännyt: Wicked-Willie

11.06.2015 13:14 #1053 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Yhteishaun tulokset on julkaistu!!!!!

Ja vaikka olinkin lähes sataprosenttisen varma, että pääsisin haluamaani lukioon, olihan se kiva nähdä oma nimi sisäänpäässeiden listalla :cheesy:
Tykännyt: Iivari

11.06.2015 14:38 #1054 :: Moonlord
Elämä on ihanaa, koska...
Unohtui sanoa... Sen verran pitää varoittaa tuosta pienestä kajakista, että jalkateräni (nro 43 kenkä) eivät mahtuneet sojottamaan kajakissa ylöspäin kun etuosa oli sen verran ahdas. Jalkaterät osoittivat meloessa sivuille tai olivat taipuneina eteen- tai taaksepäin, tai sitten joudut pitämään polvia vähän koukussa. Itse suunnittelin sahaavani sinne sisälle laudan poikittain stoppariksi niin että tuo viimeisin onnistuu helposti ja saa pidää jalkalihaksia lepotilassa.
Muokannut 11.06.2015 14:39 Moonlord

12.06.2015 11:37 #1055 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Ainakin osalla asioista on sittenkin taipumus järjestyä.
Tykännyt: Hiistu

13.06.2015 21:58 #1056 :: Puolikuu
Elämä on ihanaa, koska...
Parvekkeella on nyt siistiä ja hienoja kasveja, tänään on vielä hyvää ruokaa ja mansikoita. :smile:Lisäksi eilen hankittu Arkham horrorin lisäosa odottaa kokeilua.

15.06.2015 18:14 #1057 :: Wicked-Willie
Elämä on ihanaa, koska...
Liityin tänään Vanajaveden Vesikoihin . Nyt vain pitäisi löytää sopiva aika lähteä kokeilemaan miltä melonta tuntuu pitkän tauon jälkeen.

Moonlordille kiitokset aktivoinnin takia! Kajakkisi ei ollut sitä hain, turhan lyhyt omaan makuun. Vesikoiden kautta onneksi saa kalustoa lainaksi / vuokralle, jos hyvältä tuntuu niin sitten ostan oman ensi kesänä.

• Strato hahmo
  • Strato

16.06.2015 16:57 #1058 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Meikäläinen alkoi viimein parantumaan! :cheesy:Eilen pystyi jo kohtuullisesti syömään, vähän vielä varoin mutta kuitenkin sai muutakin kuin kuivaa näkkileipää alas. Tänään sitten oli vielä parempi olo, aikalailla terve jo, joten tänään toteutin viikonlopun haaveeni ja käväisin nopeasti hakemassa lounaaksi rullakebabin kotiin ja kyllähän se maistui hyvältä. Jaksoin kerralla syödä vain puolet, vissiin se syömättömyys näkyi vielä siinä, mutta jäipähän nyt päivällisellekin herkkuja.

Jos ei mitään takapakkia tule niin pääsen huomenna takaisin töihin ja torstai iltana lapsuudenkaupunkiin juhannusta viettämään vanhempien kanssa :cool:

• Jupe hahmo
  • Jupe

16.06.2015 20:22 #1059 :: Jupe
Elämä on ihanaa, koska...
Käytin ekaa kertaa kuukausia sitten työpaikalta saamaani Smartum korttia, kävin katsomassa Jurassic World:n. :smile:

18.06.2015 04:29 #1060 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...
Sain yllättäen business upgraden Finnairin lennolla NYC:iin, eli koneessa tuli jopa nukuttua ja syötyä hyvin. Tänä vuonna jo toinen kerta (ensimmäinen oli Lufthansalla maaliskuussa lennolla Chicagosta Müncheniin) kun kävi näin yllättäen ja pyytämättä eli snadisti tuntuu olevan hyvä tuuri. :cheesy: