• Mic hahmo
  • Mic
18.06.2015 07:48 #1061 :: Mic
Elämä on ihanaa, koska...
Koska kesäloma odottaa ja samaten juhannus mökillä, Archipelagon ja mahdollisesti Suokki (riippuu säästä, viitsiikö vauvan kanssa tulla :) )

Ja päätin yrittää taas tauon jälkeen aktivoitumista Risingilla!
Tykännyt: Hiistu

19.06.2015 14:12 #1062 :: Mirelle
Elämä on ihanaa, koska...
Koska aurinko paistaa, ihmisrotu on elossa, minä olen elossa (tuntuupas se hyvälle), minulla on koti jossa asuu myös minulle rakkaita ihmisiä, saan syödä joka päivä, enkä joudu pelkäämään. Kyllä elämä kelpaa oikein hyvin, kunhan mikään noista asioista ei muutu. :wink:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

19.06.2015 18:55 #1063 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...
Hinkkasin muurikkapannun puhtaaksi. Kuten sanonta kuuluu: ilmassa on suuren lettujuhlan tuntua. :cheesy:

Seuraavaksi voisi lakata kynnet.

• Xerion hahmo
  • Xerion

24.06.2015 09:21 #1064 :: Xerion
Elämä on ihanaa, koska...
Pääsen puoleksitoista viikoksi pois kotoa. Sunnuntaihin asti Kemissä ja sieltä suoraan Helsinkiin. Siellä jotain ihme hillumista ja lauantaina Suokkiin. Rahaa tulee kulumaan, mutta palkat pitäisi tulla tilille viimeinen päivä. MTG korttien määrä tulee kasvamaan.

Huomasin, että tämähän on minun 100. viesti tällä foorumilla!

24.06.2015 16:50 #1065 :: poistettu
Elämä on ihanaa, koska...
Koska löysin uuen biisin, jolla puhdistaa aivoja ympäroivästä maailmasta:

25.06.2015 14:13 #1066 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
On kesä, ja yölläkin voi ottaa kuvia ilman lisävaloja.
Muokannut 25.06.2015 14:14 Piru Naiseksi Syy: lisäys

• Xerion hahmo
  • Xerion

25.06.2015 15:22 #1067 :: Xerion
Elämä on ihanaa, koska...
Löysin mummon tv:stä aivan mahtavan kanavan. En tiedä onko antenni vai kaapeli tv, mutta kanavapaikalla 18 on Estradi niminen kanava. Sieltä tulee kokoajan samaa ohjelmaa, mutta n. 10 minuutin välein tulee yksi HD tv mainos. Ohjelmassa näkyy aaltoja Itämerestä ilman ääniä. Kuvauspaikka vaihtuu aina mainosten jälkeen. Välissä oli tehty rohkea kokeilu ja kamera oli siirretty ylemmäs rantakallioille, joten kuvassa näkyi kun puut heilui tuulessa! En tiedä miten tämä liittyy ohjelman juoneen, joten laitan spoilerin.
Varoitus: Spoiler.

Sitten oikeaan asiaan.

Kaivoin vanhat tamagotchit (2 kpl) varastosta ja hankin uudet patterit. Nyt toinen on jo aikuinen ja pysynyt hyvin hengissä. Muistin jopa miten pelejä pelataan. :cheesy:Nyt kun sekin on kokeiltu, niin taitaa nekin joutaa takaisin laatikkoon.
Tykännyt: Puolikuu, Strato

• Jupe hahmo
  • Jupe

26.06.2015 01:06 #1068 :: Jupe
Elämä on ihanaa, koska...
Olin iltalenkillä ja ei näkynyt juuri ketään näköpiirissä, joten menin "salaa" leikkipuistoon keinumaan. :cheesy:
Tykännyt: Puolikuu, Piru Naiseksi, Ansa

• Dúath hahmo
  • Dúath

26.06.2015 21:11 #1070 :: Dúath
Elämä on ihanaa, koska...
elämä on ihanaa koska..poikkesin fantasiapelit liikkees ja hyllystä löytyi
Forgotten Realms: The Legend of Drizzt Omnibus 1 ja 2.. (sarjiksia) :heart:
pakkohan ne oli sitten saada vaikka rahaa ei pahemmin ole ja palkka tulee vasta maanantaina.. muttakun Drizzt :heart::blush:

• Saki hahmo
  • Saki

26.06.2015 23:21 #1071 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...
Sain vihdoinkin kaikki kolme Matrixia käsiini. :cool:Vieläpä samassa paketissa. Nyt katsomaan.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

27.06.2015 14:32 #1072 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
40 km kävelylenkki takana. Aikaa kulu vain 3.00.27. Jalat vähän kipeät mutta MM-kisoihi hyvää valmistautumist.

27.06.2015 21:10 #1073 :: Puolikuu
Elämä on ihanaa, koska...
Eilen oli mukavaa silitellä lampaita Fallkullan eläintilalla. Haaveilin jo monta päivää etukäteen tästä lampaiden rapsuttelusta. Tilalla oli myös söpöjä poneja, possuja, kilejä ja kaneja, mutta ne kalpenivat määköille. Illalla kuin teemaan sopivasti loppuun yhden James Herriotin eläinlääkärikirjoista. :smile:

28.06.2015 21:38 #1074 :: Moonlord
Elämä on ihanaa, koska...
Upea melontareissu takana. Kävin jokea pitkin yläjuoksulla kääntymässä, yhteensä ainakin 16 km reissu. Mennessä oli vastatuuli ja vastavirta niin ensimmäinen puolikas oli PALJON hitaampi. Aikaa en ottanut, mutta taisi mennä liki 4 tuntia. Mitään kiirettä en pitänyt, rauhallinen melontavauhti maisemista nauttien.

Yhden kosken ohitse menin niittypellon kautta ja toiselta pyörsin takaisin. Enkä tulomatkallakaan laskenut kosken kautta kun ei ollut mukana pelastusliivejä ja kypärää, eikä siinä näyttänyt olevan näin korkean veden aikanakaan minkäänlaista kunnollista reittiä, vain kivi toisensa perään. Keinotekoinen, vajaa 20 vuotta vanha koski, niin ei ole vesi ehtinyt tehdä kunnon uomaa.

Sää oli mitä mainioin. Oli lämmintä mutta ei kuumaa, ja tuulta sen verran ettei yhtään sääskeä tai paarmaa näkynyt. Nyt on hartiat jumissa kun lihakset ovat tottumattomia moiseen hommaan, mutta kyllä s siitä (kunto kasvaa). Nyt ruoka maittaa (uusia perunoita, nam).
Tykännyt: Ansa

29.06.2015 08:07 #1075 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Montakin asiaa on hyvin. Archipelagon oli (mahtava con!), Maarianhamina nähty ja sieltä kotiuduttu onnistuneesti. Hyvin nukuttu yö omassa sängyssä. :tongue:Ja tietenkin itsehaettu George R.R. Martinin nimmari!

30.06.2015 12:12 #1076 :: Dragonil
Elämä on ihanaa, koska...
Junassa kera suden ja TIIKERIn. Matkakohteena Åland ja Maarianhaminan hese. En valita.

(VR liikuttaa mua. T. Susi)
Tykännyt: The Big Bad Wolf

30.06.2015 19:27 #1077 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Pari viikkoa enää loman alkuun, jaksaa, jaksaa. Odotettavissa ainakin hotelliyöpymistä, ystäviä englannista ja metallimusiikkia! :heart:

30.06.2015 21:32 #1078 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
AC/DC:n tuotanto on viimein ilmestynyt Spotifyihin. Kyllä nyt kelpaa fiilistellä vanhan kunnon rokkenrollin parissa helvetin kelloja kilkatellen. Oluttakin on vielä jäljellä!

01.07.2015 14:53 #1079 :: Siivetön lohikäärme
Elämä on ihanaa, koska...
Kirjojen lukeminen tuntuu miellyttävämmältä kuin pitkään aikaan. En ole nyt pariin kuukauteen kauhesti lukenut kirjoja, mutta nyt tuntuu siltä, että tulee kesän aikana luettua enemmän.
Viisaan miehen pelko oli myös tänään lähtenyt postiin, vaikka luulin, että se lähetettäisiin aikaisintaan ensi viikolla. :smile:
Muokannut 01.07.2015 15:13 Siivetön lohikäärme

• Ansa hahmo
  • Ansa

01.07.2015 21:30 #1080 :: Ansa
Elämä on ihanaa, koska...
Tein blogilleni kasvojenkohotuksen, jota se on odottanut jo jonkin aikaa. Tietysti aurinkoinen sää eilisen sateen jälkeen piristää mukavasti, varsinkin kun päivän viettää suurimmaksi osaksi koneen ääressä Skyrimiä pelatessa. Eipä ole enää paljoa tehtävää jäljellä siinä pelissä. :cheesy: