09.07.2015 09:43 #1081 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Kissat tulivat eilen hoidosta oltuaan poissa runsaat kaksi viikkoa, jee! Onpas taas todella outoa, kun kämpässä on eläimiä, ehdin jotenkin jo tottua siihen, että ne olivat jossain muualla. Mutta nyt olen taas kissallinen ihminen ja tyytyväinen siihen. Minun oma kissani ei kyllä kauheasti perustanut siitä, että olin innoissani saadessani sen takaisin kotiin, se vetäytyi välittömästi sohvan alle nukkumaan. Mutta illasta se jo tuntui antavan anteeksi hetkellisen hylkäyksen. :cheesy:

Lisäiloa saan siitä, että tänään alkaa kesäloma! Runsaat viisi viikkoa ilman työstressiä (toivottavasti).
Tykännyt: sinidean

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

09.07.2015 15:13 #1082 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
Forssan kirjatunnelis oli Legenda nimeltä Tolkien. Hinta 2 e myyjällä on niitä 2 laatikkoa ja ongelmia niide myynnis.

09.07.2015 17:18 #1083 :: sinidean
Elämä on ihanaa, koska...
Saatiin uusi kauan haaveilemamme ja jonottamamme asunto. :heart:Enemmän elintilaa kasvavalle pesueelle ja jopa pieni piha. Sormet jo syyhyää päästä viherpeukaloimaan ensi keväänä. :cheesy:Ja sauna! Ah! Saunon varmaan joka päivä ainakin alussa. :wink:
Tykännyt: Strato

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti

10.07.2015 01:51 #1084 :: Xariel
Elämä on ihanaa, koska...
Emelie tuossa muutamaa viestiä aiemmin juhlisti kissojen paluuta, minä taas aion kirjoittaa päinvastaisesta.

Elämä on ihanaa, koska... kissan omistaja tuli takaisin! Olin kissavahtina neljä viikkoa, ja se oli minulle aivan tarpeeksi. Pidän kyllä kissoista, mutta taas tuli todettua, että lemmikittömyys on ollut minulle hyvä valinta. :smile:Ihana olla vapaa ja "vastuuton" taas jonkin aikaa.

10.07.2015 13:09 #1085 :: Warghast
Elämä on ihanaa, koska...
heh, pitääpä tännekkin joskus näköjään kirjoittaa..

SAIN TÖITÄ kirjoittajana!! ja vielä suht tutusta firmasta ja hyvin mukavalla palkalla..

10.07.2015 16:57 #1086 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Äiti kävi visiitillä :cheesy:Vähän lyhyeksi jäi vierailu tällä kertaa, mutta päästiinpä näkemään toisiamme ja samalla jääkaappikin täyttyi aika mukavasti.
Tykännyt: Rinja

10.07.2015 22:09 #1087 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Tänään oli viimeinen työpäivä ja nyt alkoi kauan kaivattu (ja tarvittu!) :heart:kesäloma :heart:! Parin situkan avustamana innostuin jo aloittamaan mattopyykin - pesu- ja kuivaustilojen ollessa rajoitetut eli yksi käytävämatto pesty polvillaan kylppärin lattialla... -
Armahdukseksi sain isännän pelaamaan kanssani pari erää Splendor lautapeliä ja onnistuin jopa voittamaan tällä kertaa!

Ihan kelvollinen loman alku siis! :wink:
Muokannut 10.07.2015 22:26 HourglassEyes Syy: kirotusvire...

11.07.2015 20:48 #1088 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Tulevaisuus innostaa. Tekisi vähän mieli jo kouluunkin, vaikka mukava lahnata päiviä ja vaan lueskella. Editointi uhkaa loppua tässä jonkin ajan sisällä ja sitten pääsisi ehkä kirjoittelemaan jotain uutta.

Paljon odotettavaa, mutta silti nykyhetkikin tuntuu kivalta. Nyt vain, nyt vain menee lujaa.
Tykännyt: Strato

11.07.2015 22:28 #1089 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Rupesin taas kirjoittamaan. Ala-ja yläasteella pidin kirjoittamisesta paljon, mutta lukion äidinkielen tunnit tappoivat kiinnostuksen aikalailla kokonaan. Nyt kuitenkin itselleni erittäin tärkeä ihminen on alkanut kannustamaan minua aloittamaan kirjoittamisen uudelleen. Kuulemma mielikuvitukseni on sitäluokkaa, että kannattaisi taas kokeilla. Nyt viimeinkin löysin itselleni aikaa aloitella (ideoita olen kehitellyt jo useamman viikon ajan) ja sehän tuntui yllättävän hyvältä, vähän kuin olisi palannut rakkaan ystävän luokse pitkästä aikaa ja jatkanut siitä mihin viimeksi jäätiin.

Ruosteessahan tässä ollaan eikä tänään kirjoitettu sanamääräkään ole mikään päätähuimaava, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa lähde sujumaan taas. Ehkä tulevaisuudessa rohkaistun jotain tuotoksiani laittamaan Risingillekin, kunhan nyt ensin olen harjoitellut tarpeeksi :cheesy:
Tykännyt: Xariel, Ansa, sinidean

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

12.07.2015 21:40 #1090 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...
Oli varsin tapahtumarikas loppuviikko. Enimmäkseen parhaalla mahdollisella tavalla eli ystävän seurassa seikkaillen. :heart:Eikä mainittu seurakaan toivottavasti suuresti kärsinyt.

• Skie hahmo
  • Skie

12.07.2015 21:55 #1091 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Huomenna on vapaa! Ja viikonloppuvuoro oli poikkeuksellisen inhimillinen, mitä nyt tein ylipitkää päivää. Tuntuupa sitten palkassa.

13.07.2015 14:49 #1092 :: poistettu
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska kävin katsomassa novellistani maalattua taulua näyttelyssä, jossa novellin voi lukea taulua katsellessa... Tänään olen jo saanut kehuja kolmelta sen lukeneelta.

Aamu meni töitä tehdessä uudessa työpaikassa, ja nyt lähdössä sukeltamaan ja uimaan koskessa, sekä kalastamaan lohta. Makkaranpaistoa myös luvassa keskellä jokea olevassa saaressa. Viime vuonna tuli uitua kyseinen koski kaverin kanssa kilpaa alas (iso koski). Kaveri meinas hukkua, koska meni paniikkiin (extreme-uintia), mutta onneksi turvavene nappas kyytiin. Nyt vesi sen verta viileää, että voi kosken uimiset jäädä, mutta pitää aina toivoa. On nääs parempaa kuin mikään kyyti Linnanmäellä..

Koski minne mennää on tämän kosken alapuolella. Olen tämänkin alaosan uinut. Kaveri otti videolle vielä. Videolla huudan terveisiä äitille, joka videon nähdessään sekosi.

Muokannut 13.07.2015 14:55 poistettu

19.07.2015 22:13 #1093 :: Wicked-Willie
Elämä on ihanaa, koska...
Pitkästä aikaa pääsin taas sukeltamaan kiven sisään ja vielä mopoilua samalla dyykillä. :heart:Kohteena oli Ojamon vanha kalkkikaivos Lohjalla.
Tykännyt: poistettu

19.07.2015 22:37 #1094 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Palkkasotku on viimeinkin saatu päätökseen ja puuttuvat rahat löysivät tiensä tililleni. Ja eilen oli aivan mahtavan hyvä ilma, kerrankin sai nauttia rauhassa lämmöstä ja unohtaa kaikki stressin aiheet hetkeksi.

20.07.2015 09:36 #1095 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Oltiin viikonloppuna tapaamassa englanninystäviä Helsingissä, syötiin hyvin, shoppailtiin ja mikä tärkeintä, puheltiin ja naurettiin paljon. Ollaan viimeksi nähty kasvotusten melkein kolme vuotta sitten Lontoossa, joten oli kiva pitkästä aikaa vaihtaa kuulumisia niin, että pystyi katsomaan vastapuolta silmiin.
Vaikka ilmat olisivat voineet olla paremmat (sunnuntai oli ihan ok), reissu oli oikein mukava, hotelli buffet-aamiaisineen hyvä ja tuli vierailtua Fantasiapeleissäkin lompakkoon ulottuvin seurauksin. :wink:

Tänään vuorossa ihan kotimaan ystävien tapailua ja huomenna täytyy pakata laukku uudestaan ja mennä tapaamaan äitiä pitkästä aikaa, sieltä matka jatkuu loppuviikosta Kotkan meripäiville. Pidän peukkuja hyvien ilmojen puolesta...

• gvven hahmo
  • gvven
    Kaartilainen

22.07.2015 13:18 #1096 :: gvven
Elämä on ihanaa, koska...
...on kesä (vaikkakin suomen kesä ei kauhean kummoinen ole... ainakaan tänä vuonna). Lomaakin on vielä onneksi jäljellä vähän, kun seuraavalla viikolla alkaa kesätyöt, jotka kestää pari viikkoa ja sen jälkeen alle viikko lomaa ja sitten takaisin kouluun. Mutta vielä ei tarvitse stressata mitään, voi vain ottaa rennosti ja nauttia elämästä.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

23.07.2015 18:00 #1097 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
Grillaus ilta kavereiden kanssa. Raijasimme teltan rannalle, kaasugrillin jonka kanssa oli tekemistä, kannettavan CD soittimen ja naiset jäi tekeen salaatin. Enää oli ongelma mikä yhtye on päivän teemana. Radio Rock viikon rocktähden takia otimme Nirvanan. Nautintoa alkamassa

Siinä grillatessa ja musiikkia kuunnellessamme paikalle pätkähtää kasa mopo poikia. Vähän aikaa katselee kun kavereiden kanssa istutaan retkituoles musiikkia kuuntelemalla. Pojat tulee kysymään saako he OLUEN!!! Eipä meillä yhtään mukana ollut joten eivät saaneet. Sen jälkeen he rupesivat arvostelemaan musiikkiamme. SOpivasti tuli Rape Me kappale ja pojat kysyivät ollaanko me jotain homoja. Siinä pikku hiljaa rupesi hermo kiristymään kunnes naisemme saapuivat salaatien kanssa.

Tytöt tulivat luoksemme ja kuuntelivat kun pojat ehdottelivat että tulkaa homojen seurasta meitin seuraan. Ollaan nuoria ja viriilei. Poliisi ajaa rauhassa samalla paikalle. Pojat jatkavat huutelua.

Osaatte arvata kuinka käy lopussa ;)

Naisemme hermostuivat ja tirvaisivat suupaltisimpaa poikaa suoraan naamaan XD Se naurun tunne. Poliisi totta kai näki kaiken ja käveli paikalle. Pojat rupesivat sanomaan et pahoinpitelyä ja meitit putkaan.

Poliisi sanoo vain että hyvä yhtye teil ja oikein KANNETTAVA CD-SOITIN. Kysyimme kelpaako poliiseille pari makkaraa ja termari kahvia mukaan. Kelpasiahan se ja poliisi hääsi pojat.

IHANA ILTA!!! Pahoittelut pojalle joka sai varmaan mustan silmän NAISEN kädestä
Tykännyt: Mustelmann, Moonlord, Ansa, Saki

• Xerion hahmo
  • Xerion

24.07.2015 15:30 #1098 :: Xerion
Elämä on ihanaa, koska...
Koska en ole vielä pariin viikkoon Suomessa.
Ah, Italian aurinko. :heart:

24.07.2015 16:51 #1099 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Kaveri lentää illalla tänne ja huomenna mennään Qstockiin. Tämä on nyt kolmas kesä kun pääsen siellä käymään ja tällä kertaa ei tarvitse käydä yksikseen, tästä tulee hauskaa :cheesy:
Tykännyt: sinidean

• Rinja

24.07.2015 18:00 #1100 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...
Kohta lähden Tukholman-risteilylle! :cheesy:Pitää ottaa ilo irti, koska a) ensimmäinen kerta kun pääsen Tukholmaan, b) ensimmäinen kerta kun pääsen risteilylle täysin oikeanhenkisen porukan kanssa, c) ainoa kesälomareissuni ja lisäksi ensimmäinen ulkomaanreissu 14 vuoteen. Jee!