• Diara hahmo
  • Diara

21.10.2015 15:05 #1141 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Minusta tulee sunnuntaina kummi :heart:Jäi ehkä lapsen vanhemmilla vähän myöhäiseksi tämä kummien selvittely, kun tosiaan tänään vasta pyydettiin. Onneksi ristiäislahja on kuitenkin jo hankittu, kun kyseessä on siskoni lapsi, niin kuitenkin olin ristiäisiin menossa.

• Skie hahmo
  • Skie

22.10.2015 13:50 #1142 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Room Escape! Aivan mahtavaa, haluan heti uudestaan! Työporukalla käytiin tämmöinen aktiviteetti testaamassa, ja oli kyllä huippua. Ei päästy lähellekään loppua annetussa ajassa, mutta mitä onnistumisen tunteita ruuvin vääntäminen voikaan saada aikaan. :smile:

• Xerion hahmo
  • Xerion

22.10.2015 21:33 #1143 :: Xerion
Elämä on ihanaa, koska...
Me päästiin poiskin. Mutta meni aika viimetippaan.

• Ageha hahmo
  • Ageha

25.10.2015 22:46 #1144 :: Ageha
Paranen.
Tykännyt: Kuurankukka

26.10.2015 08:41 #1145 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Me saatiin remontti suurimmaksi osaksi tehtyä. Värivalinnat olivat onnistuneet, remppaus ja maalausjälki on siistiä ja parisuhdekin kesti koetuksen. :tongue:Nyt vielä pitää odotella kolmisen viikkoa loppuja kirjahyllyjä.

Elämä on siis ihanaa, koska uudet, hienot seinät. :) Mä voisin viettää tuntikausia katselemassa niitä seiniä, niin tyytyväinen olen. Ja toki, ei pidä unohtaa suklaajoulukalenteria, jonka mies osti minulle hetken mielijohteesta, koska kuulemma ansaitsen sellaisen. *ilahtunut*
Tykännyt: Kuurankukka, Ansa, Ageha

26.10.2015 11:13 #1146 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Uusi kesä lähenee päivä päivältä :wink:.
Tykännyt: Celestine

28.10.2015 16:40 #1147 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Mun kirjalla on nyt kansi. :heart:
Tykännyt: Celestine, Strato

• Xerion hahmo
  • Xerion

28.10.2015 22:37 #1148 :: Xerion
^
Saanko kysyä että millon ilmestyy. Ja saatan tunnistaa sut nykysin :cheesy:

29.10.2015 08:49 #1149 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
2016 helmikuussa, päivää en osaa antaa vielä. Mullakin on vahvahko fiilis et tiiän, kuka olet. :D

29.10.2015 15:59 #1150 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...
Susi, jos kirjasi on spefiä, heitäpä mulle tietoja niin laitan tietokantaan.
Tykännyt: The Big Bad Wolf

• Ageha hahmo
  • Ageha

29.10.2015 23:14 #1151 :: Ageha
Elämä on ihanaa, koska...
Raha-asiani ovat sittenkin suhtkoht ok! :cheesy:
Tykännyt: Kuurankukka

01.11.2015 10:15 #1152 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Olin eilen katselemassa jalkapallobaarissa rugbyä, ihan uusi kokemus minulle. Rygbyä näytettiin yhdeltä ruudulta (aluksi) ja muilta tuli jalkapallo-ottelua ja kaikki kajarit kertoivat tästä jalkapallo-ottelusta eli rugbyn selotusta ei kuullut. Oli jokseenkin huvittavaa, kun jalkapallon selostaja kertoo, kuinka "innokasta ja energistä peli on" samalla kun rygbyssä aussit ja uusi-seelantilaiset junttaavat toisiaan nurmeen. :lol:Olen jostain syystä edelleen hyvällä tuulella rygbyn katselemisesta, ammattiurheilijat vaan osaa hommansa, myös pelin päättymisen jälkeen. Häviäjät ovat oikeutetusti pettyneitä, mutta osaavat samalla antaa kunnian voittajille, ja voittajat puolestaan eivät hiero voittoaan häviäjien naamaan. Molemmin puolinen kunnioitus säilyy. Ja toki, onhan se aika tyydyttävää, kun se joukkue jota kannattaa, voittaa. C'mon All Blacks!

• Skie hahmo
  • Skie

01.11.2015 11:25 #1153 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Kävin Kiinan muurilla. :smile:Tämä oli toinen kerta, ja vaikka keli oli kaikin puolin parempi kuin ensimmäisellä visiitillä, ihan sellaista vau-efektiä ei päässyt tällä kertaa syntymään. Mutta hyvä reissu silti, ehdottomasti näkemisen arvoinen rakennelma. Itse asiassa matkan varrella tuli nähtyä kolmekin eri muurinpätkää, että eiköhän tämä taas vähäksi aikaa riittäny.

Ei voi muuta kuin arvostaa niitä sotilaita jotka muurilla liikkuivat, välillä oli niin jyrkkää että sai melkein polvet suussa kiivetä.
Tykännyt: Ageha

• Diara hahmo
  • Diara

01.11.2015 13:39 #1154 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
On marraskuu, joten oman sääntöni mukaan tänään saa vihdoin alkaa virittää jouluvaloja paikoilleen. Joulukoristeet saa vielä pysyä kaapissa, mutta on kiva, että saa ne valot viritellä, kun on niin pimeää.

01.11.2015 15:35 #1155 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Megazone. Koska sunnuntaiaamu niin päästiin räiskimään ihan kuudestaan. En yleensä saa tykkää liikunnasta millään tavoin, mutta nyt vähän tajuan, mikä porukkaa siinä kiehtoo.

01.11.2015 20:14 #1156 :: Mirelle
Elämä on ihanaa, koska...
Sain lukuintoni takaisin. Kertakaikkisen ihanaa päästä taas itkemään ja nauramaan kirjan kanssa.
Tykännyt: Hiistu

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

02.11.2015 11:22 #1157 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
Viikko ensimmäiseen etelän leiriin ja sain talven muut leirit maksettua. Nyt ollaan PA tilanteessa mutta pääsempä talveksi pois suomesta parempiin olosuhteisiin valmistautumaan Olympialaisiin.

02.11.2015 13:14 #1158 :: LordStenhammar
Elämä on ihanaa, koska...
Keilauksen neljän kierroksen enkka parani lukemiin 514. Entinen oli 477. Se oli nyt kai viides kerta, kun faijan kanssa käytiin. Nyt sitten se 550 kiikariin, niin voi jo puhua varttiammattilaisesta - eikä pelkästään -hullusta.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

03.11.2015 11:21 #1159 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
Iron Maiden tulee kesällä Hämeenlinnaan!!

04.11.2015 14:24 #1160 :: Puolikuu
Elämä on ihanaa, koska...
Tänään meen vihdoin ja viimein kissakahvilaan! Toivottavasti kisut tulevat juttelemaan. :cheesy: