21.02.2016 21:02 #1201 :: Jonskuux
Elämä on ihanaa, koska...
Hah, Huutokauppakeisari alkoi taas! Jostain syystä niin rentoa katsoa, kun Aki ja Heli niin rentoa ja hyvätuulista porukkaa. :lol:

25.02.2016 03:20 #1202 :: Morgan Blood
Elämä on ihanaa, koska...
Haa! Lähetin juuri työhakemukseni portfolioineen, CV:neen ynnä muine lappusineen. Toivottavasti kahden viikon tuoliinjuurtumisjakso saa arvoisensa korvauksen. Kummallinen olo kun on puolentoista vuoden jälkeen tehnyt näin paljon 3D:ta. Käytännössä siis heräämisestä nukkumiseen on tullut vietettyä 3DS Maxin pauloissa. Ihan hyvä sinänsä sillä kyseessä ei ole ihan ilmainen lisenssi niin sitä ei viitsisi turhaan roikottaa. Aivot ovat ihan solmussa ja fiilis on ihan hyvä. Aivojen solmuus voi johtua tosin myös järkyttävästä väsymyksestä, mutta ei tässä silti osaa nukkua. On pakko valvoa ja tuijottaa s-postia siltä varalta että viesti ei mennytkään perille niin kuin joskus on käynyt x) ehkä kuitenkin ptää haudata neuroosit ja nukkua se neljä tuntia, minkä tässä vielä ehtii ennen herätyskelloa. Tekstikin on yhtä aaltoilevaa ketjua.

Edit!
Sainhan minä sen työn lopulta. Hienoa! Maanantaina toimistolle ja kaikki on karkkihattaraa.
Muokannut 27.02.2016 12:46 Morgan Blood

• Vael hahmo
  • Vael
    Kadetti

28.02.2016 10:50 #1203 :: Vael
Elämä on ihanaa, koska...
Ulkona näyttää ja kuulostaa keväältä! Joku pikkulintu on hysteerinen, maassa on lunta eikä minua poikkeuksellisesti tänä vuonna haittaisi yhtään vaikka se sulaisikin jo pois. Klassikkovastaus siis :)

Päätin myös eilen, että tänään pidän vapaapäivän opiskelusta. Yleensä luen lähikirjastossa, joka on sunnuntaisin kiinni, ehkä sekin oli jo tulkittavissa vihjeeksi. Niin monta tuntia haaskattavaksi, tässä ihan innostuu!

Niin, ja olen päässyt lainailemaan isän ostamaa sarjakuvatussia. Se on jonkinlainen netistä tilattu supertussi, ja piirtäminen on sellaista euforiaa että huhhuh. Kärki on sellainen sivellinmäinen eikä hapsota yhtään. Tulee piirreltyä ja taiteiltua harvemmin kuin itselläni olisi taipumusta, mutta tuon kanssa olen taas vaihteeksi innostunut.

Tämä viesti toimii jonkinlaisena re-debytointina, viimeksi kävin täällä sivustolla muutama vuosi sitten rekisteröidyttyäni. Silloin oli kaikki omassakin elämässä vielä vähän erilaista kuin nyt.
Muokannut 28.02.2016 13:03 Vael

28.02.2016 21:25 #1204 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Koska kolmen viikon ja viimeisen 8:n päivän työputken jälkeen minulla oli viimeinkin kokonainen viikonloppu vapaata. Pääsin lenkille vilkuilematta kelloon ja sain pestyä kaikki pyykit pois...
Mutta ennen kaikkea minulla oli aikaa jutella isännän kanssa muistakin aiheista kuin "Huomenta, hyvää yötä ja Mitähän kaupasta pitäisi tuoda huomenna?". Ehdin viimeinkin kuunnella uusimmat albumiostokseni kunnolla ja ajatuksella lävitse , ehdin leipoa ja suunnitella tulevaa lomaa. Ja sain istua olohuoneen nojatuolissa, jalat suorana improvisoidulla rahilla ja lukea tuntikaupalla. Ja vain välillä havahduin hetkeksi tuntemaan kuinka onnellinen olinkaan tuossa hetkessä :heart:. Aamulla on taas palattava töihin, mutta juuri nyt... on tyyntä. :wub:
Tykännyt: Diara, Rinja, Ansa, sinidean, Strato

29.02.2016 09:56 #1205 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Pääsin läpi kurssista, josta olin varma etten osannut tenttiä tarpeeks hyvin. Näköjään se meni paremmin kuin odotin.

Pian pääsen myös odotetulle hiihtolomalle, lähdetään tyttöystävän ja vanhempieni kanssa Rukalle hiihtämään ja viettämään mukavaa mökkilomaa. Tulee olemaan mukavaa kun ei tarvitse vilkuilla kelloa ollenkaan ja pääsee hieman irti normiarjesta. Sen voimin sitten pitäisi jaksaa loppukevät taas opiskella :smile:
Tykännyt: sinidean

• Skie hahmo
  • Skie

02.03.2016 00:17 #1206 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Mulle soitettiin entisestä kesätyöpaikasta ja kysyttiin töihin. Jouduin kieltäytymään, koska mulla on tiedossa jo pidempi työsoppari, joka alkaa jo tässä kuussa. En ole koskaan kokenut olevani mikään erityisen hyvä työntekijä, mutta tälle kesälle tarjolla olisi ollut kolme eri työpaikkaa, mikä kyllä lämmittää mieltä aika syvästi.
Tykännyt: Rinja, Piru Naiseksi

02.03.2016 20:21 #1207 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Huomenna alkaa loma ja lauantaina lähetään vähän hiihtelemään. Pääsee pitkästä aikaa mökkeilemään, ei tarvitse kiirehtiä mihinkään ja saa harjoittaa hiihtoa ja muita aktiviteetteja. Myöskin saunoa saa niin usein ja kauan kuin haluaa, mitä ei ole ollut tässä kerrostalossa mahdollista tehdä. Ei millään malttaisi odottaa :grin:

07.03.2016 15:42 #1208 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Enää on alle kymmenen viikkoa siihen, kun Uimastadion avautuu kesäksi. Kymmenen lyhyttä viikkoa, ja päivät pitenevät koko ajan. Kuvattavaa löytyy, ja kohta taitaa kaduilla, teillä ja pihoilla pysyä pystyssä liukuesteittä.

07.03.2016 19:32 #1209 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...

Piru Naiseksi kirjoitti: Enää on alle kymmenen viikkoa siihen, kun Uimastadion avautuu kesäksi. Kymmenen lyhyttä viikkoa, ja päivät pitenevät koko ajan.

Pitäisikö myös luottaa siihen, että kymmenessä päivässä ehtii lämmetä tarpeeksi, jotta siellä tarkenee uida? :tongue:

08.03.2016 11:51 #1210 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Maauimalassa on lämmitetty vesi ... ja vielä pitää odottaa viikkoja, ei päiviä.

• kyty

08.03.2016 20:33 #1211 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Ostin hilloa joten jonkun ajan kuluttua voi tehdä pannaria. Lisäksi uunissa paistuu pakasteseitiä, ja se ei haise ällöttävästi raa'alta kalalta kuten normaalisti. Keittotaidottomana olen siis tehnyt viimein jotain oikein (eli käyttänyt mausteita).
Tykännyt: sinidean

• Niksu hahmo
  • Niksu

09.03.2016 16:12 #1212 :: Niksu
Elämä on ihanaa, koska...
Koska uusi kone on vihdoin täällä ja toistaiseksi pelittää! :heart:

10.03.2016 14:11 #1213 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Töitä ... tälle päivälle kerrassaan kaksi keikkaa ... ja kevät etenee.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

10.03.2016 22:59 #1214 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
Suomen kamaralla pitkästä aikaa :)

• Skie hahmo
  • Skie

11.03.2016 23:03 #1215 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Olen oppinut tykkäämään Helsingistä kaupunkina tämän viikon aikana. En edelleenkään ole nähnyt siitä kovin paljon, mutta keskustan alueella käpsyttely kauniita taloja ihastellen on kyllä ollut sangen mukavaa.

Ja huomenna taas Kiinaan!

12.03.2016 01:19 #1216 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...

Skie kirjoitti: Olen oppinut tykkäämään Helsingistä kaupunkina tämän viikon aikana.

Lontoossa tuntuu siltä, että Helsinki on oikeastaan just kivan pieni kaupunki, helposti saavutettava ja opittava... tietää, missä on mitäkin. Lontoo on vaan iso. Tsemppiä Kiinaan, siihen vielä suurempien kaupunkien maahan! :grin:
Tykännyt: Skie

• Rinja

12.03.2016 04:18 #1217 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...
Viime viikkoina on ollut hurjasti kiirettä ja stressiä kaikenlaisista opiskeluun ja vähän muuhunkin liittyvistä asioista, mutta lopulta kaikki tuntuu menneen niin kuin pitikin.

Sain ensiksi hyväksytettyä ison ja opintojeni kannalta ratkaisevan esseen, vaikka se ei ollut enää nykyisen opetussuunnitelman mukainen (koska se oli roikkunut puolitekoisena yli puolitoista vuotta). Sen suorituksen jälkeen pääsin stressaamaan sitä, puuttuiko minulta muita opintosuorituksia vai kävivätkö käymäni kurssit niihin opintovaatimuksiin kuin olin toivonut ja arvellut niiden käyvän. Pitkän vääntämisen ja eri aineiden opintosihteereiden luona juoksemisen jälkeen selvisi, että suoritukset olivat vanhuudestaan huolimatta ok ja opinnoista sai halutut kokonaisuusmerkinnät aikaiseksi. Sitten pääsin jännittämään, onko minulla nyt kaikki kasassa kandintutkintoa varten – ja tänään tuli tieto, että kanditutkintoni on hyväksytty :grin:Todistus on kohta plakkarissa, ja sitten voin hakea parin päivän päästä alkavassa yhteishaussa siihen maisteritutkintoon, jonka otin tavoitteekseni kaksi vuotta sitten ja johon on käytännössä paras ja ainoa mahdollisuus hakea nyt. Se ei näet ole tarjolla joka vuosi, eikä minun ole järkeä viivyttää opintoja enää kovin montaa vuotta.

Lisäksi tällä viikolla pomo soitti ja ilmoitti, että minulle on varmuudella töitä kesäksi ja voin aloittaa vaikka heti huhtikuun lopussa. Tämä tarkoitti sitä, että saatoin perua opintotuen loppukeväältä, joten nyt minun ei tarvitse suorittaa paria aivan yhdentekevää kurssia vain siksi, että Kela olisi tyytyväinen. Toisin sanoen lähiviikkojen deadlineja on kaksi vähemmän, eikä minun tarvitse enää istua joka arkipäivä iltakahdeksaan asti kirjastossa opiskelemassa. Jee! \o/
Muokannut 12.03.2016 04:47 Rinja

12.03.2016 09:41 #1218 :: pihlajapuu
Elämä on ihanaa, koska...
Onnea Morgan Bloodille, Skielle, Rinjalle ja muillekin työkuvioista! Teidän viestien lukemisesta tulee itsekin hyvälle tuulelle. :smile:
Tykännyt: Rinja, Skie

14.03.2016 14:27 #1219 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Tuli tuossa pari viikkoa sitten järkytettyä vanhempia (ja kaikkia sukulaisia) ja mentyä kihloihin tyttöystävän kanssa. Sen jälkeen tuli pidettyä taukoa sosiaalisesta mediasta ja lähdettiin hiihtelemään Rukalle. Oli erittäin hyvä loma :grin:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

18.03.2016 10:20 #1220 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Selvisin 1,5kk tenttirumbasta ja nyt on ruhtinaalliset 2 viikkoa, kun ei tarvitse lukea mihinkään tenttiin. Tänään en tee koulun eteen yhtään mitään vaan makaan sohvalla ja katson leffoja koko päivän :smile:
Tykännyt: Puolikuu, Rinja