19.11.2016 16:33 #1281 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Mies tuli laivalta kotiin ja toi minulle suklaata ja lakritsipiippujoulukalenterin. :cheesy:Sekä Tallinasta koala-sorminuken.

Nyt on jo kaksi joulukalenteria (toinen tuli ostettua lakristifestareilta). Ehkä se riittää.. :P

21.12.2016 01:16 #1282 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Valmistuin! Jessus, menihän siinä reilu kahdeksan vuotta eri yliopistoissa pööpöillessä, mutta vihdoin on filosofian maisterin paperit kätösissä.
Tykännyt: Hiistu, Rinja

21.12.2016 02:21 #1283 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Voimakkaat onnittelut! Tarjoan Risingissa kokoaikaisen filosofin pestiä, jos kiinnostaa. Rahallinen palkka ei ole mahdollinen tällä hetkellä, mutta hyvää mieltä olisi tiedossa lähes varmasti.
Tykännyt: Skie

27.12.2016 18:12 #1284 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Kävin aatonaattona katsomassa uutta asuntoa ja näillä näkymin muutto olisi helmikuussa. Olen aika varma, että tuon parempaa kerrostalokämppää ei tästä kylästä löydy. Talo on valmistunut jokunen kuukausi sitten ja tulen olemaan asunnon ensimmäinen asukas. Ankea betonilähiö vaihtuu järvimaisemaan ja työmatka lyhentyy muutamaan sataan metriin, joten sijainti on enemmän kuin kohdallaan. Haluaisin kantaa kamat uuteen kämppään välittömästi, mutta ensin pitää valitettavasti järjestellä yhtä ja toista.
Tykännyt: Rinja

14.02.2017 14:54 #1285 :: Salmikki
Elämä on ihanaa, koska...
..koska tänään meille kotiutui toinen koira.

Toista koiraa oltiin jo vakaasti harkittu ja kaikilta osin pohdittu, ja sellaisen piti tulla kahdeksanviikkoisena kesän lopulla. Kasvattajalle kuitenkin palautui ihana 7kk ikäinen käppänänarttu vailla kotia, joten tarjouduttiin ottamaan hänet.

Ei kyllä osaa mitään käskyjä eli koulutus alkaa nollasta, mutta temperamentiltaan kaikilta puolin juuri sitä, mikä meidän perheeseen sopii. Ihanaa ^_^

08.03.2017 18:13 #1286 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Kävin laskettelemassa ja sehän olikin aika kivaa! Edellisen kerran yritys tapahtui 17 vuotta sitten, eikä siitä kokemuksesta jäänyt mitään erityisen auvoisia muistoja. Ehkäpä tätä voisi vielä joskus uudestaankin kokeilla. Jokunen eteläsuomalainen ystäväni on aiemmin ihmetellyt tätä lasketteluharrastuksen puutetta, koska onhan tässä kahden tunnin ajomatkan sisään neljä aika isoa keskusta lähellä. Tällä kertaa motivoijana oli 5-vuotiaan kummityttären laskettelukoulu, saa nähdä josko sitten tulevina vuosina jonnekkin yhdessä mäkeä huilailemaan... :roll:

17.03.2017 12:20 #1287 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Minulla on hyviä uutisia nettideittailun maailmasta. Aikataulusyistä mitään konkreettista ei tapahdu ihan lähipäivinä, mutta nyt on tunne, että syöttiin on tarttunut jotakin. Viestittelyn ja kuvien perusteella kyseessä on juuri sellainen tapaus, mitä olen etsimässäkin. Merkit ovat sen verran hyvät, että edes minä en voi mokata tätä enää. Jotain hauskaa on siis isolla varmuudella luvassa.
Muokannut 17.03.2017 12:21 Mustelmann

Muokannut 23.03.2017 13:39 Niksu

• kyty

20.05.2017 17:51 #1289 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Kesän ensimmäinen jätskikioskikäynti! Lisäksi postissa tuli ennen viikonloppua Pratchettin Täyttä höyryä.

22.05.2017 15:38 #1290 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Tänään on ensimmäinen lomapäivä ja fiilis on korkealla! Nyt ei tarvitse huolehtia eikä murehtia kahteen viikkoon mistään. Henkiset ja fyysiset haavat paranevat ja riemu täyttää kehon ja mielen. Kokeilkaa tekin lomailua, se kannattaa!

23.05.2017 18:23 #1291 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...
Me ollaan Iivarin kanssa juuri palaamasta minilomalta Tukholmasta. :smile:Tosin työt odottavat hyvin pian tekijäänsä...

23.05.2017 20:35 #1292 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Sain töitä! Määräaikainen viransijaisuus mutta kuitenkin.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky

11.06.2017 23:13 #1293 :: Nylkky
Elämä on ihanaa, koska...
Kahden kuukauden piina ohi!

Varmistus Lontoon MM-kisoi tuli ansaittua! Nyt voi huokasta ja lopettaa jännittäminen. Nyt vaa reeniä uutta intoa uhkuen!!
Tykännyt: Iivari

• Lexei hahmo
  • Lexei

14.06.2017 09:39 #1294 :: Lexei
Elämä on ihanaa, koska...
Vuoden odotetuin hetki, kesäloma! Muutama viikko ilman töitä ja koulua, pelkkää rentoumista ja yhteistä aikaa perheen kanssa.

Tänään suunta keula myös kohti kaverin mökkiä, joten pääsee ainakin kerran kesässä mökkeilemäänkin

14.06.2017 11:21 #1295 :: LordStenhammar
Elämä on ihanaa, koska...
Aurinko paistaa ja rannat kimaltaa. Siinä on tarpeeksi ihanuutta tälle päivälle.

Tahtoo mökille kanssa. Ostetaanko risingin väen kanssa yhteinen kesäretriitti jostain helvetin korvesta? Siellä vois sitten vaikka kirjotella ja nauttia suvesta. Jos idea ei kelpaa, niin sitten täytyy hankkia teltta ja jurottaa yksinään paikallisella järvenrannalla koko lumettoman kauden läpeensä.
Muokannut 14.06.2017 11:24 LordStenhammar

14.06.2017 14:39 #1296 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Voin osallistua retriittiin, mutta siellä pitää olla makkaraa ja olutta.

14.06.2017 14:58 #1297 :: LordStenhammar
Elämä on ihanaa, koska...
Saishan sinne tuoda mitä haluaa.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

18.06.2017 09:51 #1298 :: Hiistu
Valmistuin. Työllistyin. Jeejee.

• Rinja

18.06.2017 11:51 #1299 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...
Jee, mahtavaa, Hiistu! :grin:Minullekin alkaisi jo sama sortti kelvata.
Tykännyt: Hiistu

25.07.2017 18:11 #1300 :: Pisania
Elämä on ihanaa, koska...
Meillä oli viikonloppuna kokoontumisajot isän puolen suvun "alkukodissa" ja oli varsin mukavaa. Paikka oli porukkaa piukassa ja pöydät väärällään herkkuja. Toivottavasti voisimme jatkossakin järjestää tämmöisiä tapaamisia, mutta viitseliäisyyttä se kysyy sillä kyseinen kotipaikka ei enää vuoden loputtua kuulu suvullemme.

Toinen ilon aiheeni taas liittyy omaan kämppääni. Olen jo pitkään haaveillut uudesta sohvasta, koska vanhat ostettiin kun olin teini (20 v. sitten) ja varsin rumat ja kuluneet. Sohviahan nyt saa helposti, mutta ongelmana onkin se, että talossani on hissi keskellä porraskuilua. Portaat ovat kapeat ja hissi pieni, joten isojen kalusteiden roudaaminen on todella hankalaa / mahdotonta. Olin siis alistunut siihen että saan uutta istuinta pyrstöni alle vasta kun muutan pois. Asiat muuttuivat kuitenkin kun erinäisten vaiheiden jälkeen huomattiin, että uutta sohvaa hommaamassa olevan veljeni vanhan soffan saa kuin saakin purettua osiin. Ei siinä sitten kauaa nokka tuhissut, kun vanhat sohvat pistettiin palasiksi ja kiikutettiin kaatikselle ja uusi (vain 10 vuotta vanha) tuotiin tilalle. Olen kyllä hirmu tyytyväinen. Uusi sohva on mukavan muhkea mutta silti olkkarissa on nyt avarampaa, kun ei ole enää kahta viemässä tilaa.