05.08.2017 21:36 #1301 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Jatkan lomailmoitusten sarjaa. Pitäisi yirittää kirjoittaa ketjuun muulloinkin, mutta yleensä elämä on ihanaa vain lomakaudella. Luvassa on siis kaksi viikkoa rentoilua ja löysäilyä. Ainoa lomasuunnitelmani oli käynti Särkänniemessä, mutta se toteutui jo aiemmin, joten nyt kalenterissa ei ole yhtään mitään. Ei haittaa.

05.08.2017 23:26 #1302 :: Dyn
Elämä on ihanaa, koska...
Maanantaina on lento rapakon taakse lomailumerkeissä - vielä kun pääsisi työstressistä eroon ja voisi oikeasti nauttia lomasta.

06.08.2017 21:01 #1303 :: Marski
Elämä on ihanaa, koska...
Sain vihdoin ostettua kotiini kirjahyllyn ja hyllyn vessaan.
Kirjahylly tarkoittaa siis sitä, että sain vihdoin raahattua kirjani äidin luota omaan kotiin. Eihän tässä ole mennytkään kuin vajaa vuosi.
Ja nyt ei myöskään tarvitse enää pitää vessan kamoja eteisessä tai yhdessä vessan nurkassa :D.

06.10.2017 14:58 #1304 :: punnort
Elämä on ihanaa, koska...
Joku brasilialainen videopeliteoreetikko sanoi, että aikoo käyttää kirjoitustani pelien metafysiikasta gradussaan.

(Kirjoitus löytyy pelikirjastani fiktio.wdfiles.com/local--files/nav:top/cardgamesyhd.pdf )

06.10.2017 21:44 #1305 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Huomenna pääsen taas kisamielessä kiusaamaan polo ponnahduslautaa, ja vieläpä muualla kuin kotihallissani. Pitäähän ne pikkuiset pisteet kerätä pois kuleksimasta! Töitäkin on ollut ja edelleen luvassa enemmän kuin aikoihin. Myös Nova-kisan vähittäinen lähestyminen kutkuttelee suoltajansieluani.
En uskoisi voivani kirjoittaa tähän ketjuun näin paljon positiivista syksyllä, toisen inhokkivuodenaikani aikaan ja toista odotellessani, mutta näköjään jokin nyt kuljettaa kirjoitussormiani näppäimistöllä!
Ja sain ruusun risingilaiselta!
Muokannut 06.10.2017 21:45 Piru Naiseksi Syy: Lisäys

11.10.2017 18:31 #1306 :: Dyn
Sain ensi vuodeksi työpaikan Irlannista! :grin:
Tykännyt: Puolikuu, Rinja

24.10.2017 17:40 #1307 :: Iivari
Elämä on ihanaa, koska...
Mä nukuin tätä työpäivää ennen sellaiset kolme tuntia, mutta sain tänään valtavasti aikaiseksi, pomo oli vaikuttunut ja lähin kollega tyytyväinen. Kaiken lisäksi minulla ei ollutkaan tänään ajotuntia, kuten luulin, eli en edes ollut vaaraksi muulle liikenteelle.
Tykännyt: Puolikuu

24.10.2017 21:07 #1308 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Kun on tarpeeksi väsynyt, päälle voi kytkeytyä sellainen ylipirteä höpövaihde, josta saattaa olla hyötyä esim. töissä. Auton rattiin ei välttämättä kannata lähteä samassa olotilassa. Aloititko autokoulun tarpeen vuoksi vai ihan muuten vain?

02.11.2017 21:34 #1309 :: Puolikuu
Elämä on ihanaa, koska...
Yli vuoden olen kärvistellyt WordPadin ja LibreOfficen kanssa, mutta nyt, nyt minulla on taas koneellani Microsoftin Office! No, en vieläkään ole ihan sinut Wordin sivunumeroinnin kanssa, mutta kyllä Word puutteineenkin päihittää jonkun WordPadin, jossa ei muistaakseni voi edes laskea merkkimäärää.
Muokannut 02.11.2017 21:34 Puolikuu

• Skie hahmo
  • Skie

04.12.2017 22:39 #1310 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Kävin katsomassa Luminous Finlandin Saanan valaisun. Jahkasin päiväkausia että jaksaako sitä lähteä, mutta nyt voi kyllä olla tyytyväinen että tuli käytyä tuo valotaideteos katsomassa ihan paikan päällä.
Tykännyt: Iivari

• Skie hahmo
  • Skie

09.01.2018 23:41 #1311 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Selvästi elämäni on erityisen ihanaa, koska edellinenkin viesti on minun kirjottama. :lol:

Mutta siis, jälleen harrastin lähiseutumatkailua ja kävin katsastamassa Lainio Snow Villagen, jonka teemana oli Game of Thrones. Odotuksia ei juurikaan ollut, joten vierailu yllätti positiivisesti, tosi hienoja jää- ja lumiveistoksia! Erityisesti lumilohikäärme vetosi minuun. :D

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

12.02.2018 07:02 #1312 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...
Enni Rukajärvi - Hänellä pää kesti.

Suomalaista urheiluhuumaa. :grin:

12.02.2018 09:19 #1313 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Ihanaa, tosiaan ...olin imaisuttanut yön olympiatapahtumat digiboksilleni. Suunnittelin käyväni tallenteitten kimppuun heti sen jälkeen, kun olin vilkaissut sähköpostini. Puuha sujuu nykyään sukkelasti kännyköin - vaan eikös postissani komeillut tuo ketjun edellinen, Hiistun, viesti! :shock:Siihen suli suurin jännitys! Arvasin, että Rukajärvi taituroi mitalin, toistamiseen. Siirryin TV:n ääreen - pettymys: sovittimen kiintolevylle ei ollut tallentunut hurjan laskun hurjaa laskua, sillä kisaa oli siirretty. (Tämän riskin joudun ottamaan siitä, että tahdon katsella ohjelmia silloin, kun katselu sopii parhaiten aikatauluuni, ja aika usein se toteutuu. Toinen haitta on se, että aika usein satun kuulemaan tulokset, ennen kuin ehdin tallenteilleni.)
Nyt onneksi näin Rukajärven laskut YLEn nettisivuilta. Kyllä niistä jälkimmäinen, mitalilasku, oli vaivattoman näköistä ja sulavaa katsottavaa. Taitolajien sulavia suorituksia katsoessaan voi helposti unohtaa sen, miten rankan työn jälkeen tuollainen näennäinen helppous on saavutettu.

19.02.2018 01:50 #1314 :: Iivari
Elämä on ihanaa, koska...
Minulla on nyt ollut puolitoista viikkoa ajokortti, tänään ajoin noin 220 kilometriä, jotta sain auton työpaikkakunnalleni Kannukseen, joten huomenna pääsen vihdoin aloittamaan alakoulujen kiertämisen kirjastotöinä. Kun on neljä ja puoli kuukautta tehnyt töitä sen eteen että pääsisi korruptoimaan koululaisia paremmiksi mediankäyttäjiksi, on ihanaa päästä vihdoin kokeilemaan, olenko onnistunut tekemään hommia oikein.
Tykännyt: Puolikuu

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

24.02.2018 11:08 #1315 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...

Piru Naiseksi kirjoitti: Ihanaa, tosiaan ...olin imaisuttanut yön olympiatapahtumat digiboksilleni. Suunnittelin käyväni tallenteitten kimppuun heti sen jälkeen, kun olin vilkaissut sähköpostini. Puuha sujuu nykyään sukkelasti kännyköin - vaan eikös postissani komeillut tuo ketjun edellinen, Hiistun, viesti! :shock:Siihen suli suurin jännitys! Arvasin, että Rukajärvi taituroi mitalin, toistamiseen.

Sori. En tajunnut, että uutinen ennätti nopeimmin perille tätä kautta. Nyt sanon varmuuden vuoksi, että elämä on tällä hetkellä harvinaisen synkkää ja lohdutonta. :wink:

Onnea Iivarille kortista sekä uusiin työtehtäviin! Alakoululaiset ovat kivoja. Sovit siis hyvin joukkoon. :smile:
Muokannut 24.02.2018 11:09 Hiistu

26.02.2018 16:55 #1316 :: Iivari
Elämä on ihanaa, koska...
Rakas vaimoni Ella eli Dyn väitteli tänään itsensä tohtoriksi. Väitöstilaisuus meni hienosti, seuraavaksi vuorossa on enää karonkka <3
Tykännyt: Puolikuu, Hiistu, Salmikki

02.03.2018 14:27 #1317 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Ihan kohta voimme karistaa jäät harteiltamme, uimahallien katot yltämme, sillä tulee toukokuu ja Stadin maauimalat aukeavat - Kumpulan uimala ensin, ja kunnianarvoisa Uimastadionkin päästää meidät luokseen kesätunnelmaan toukokuun lopussa, remontin jälkeen. Ihan kohta on taas selviydytty subarktisesta urbaanitalvesta.

• kyty

18.03.2018 19:52 #1318 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Maistoin uutta Valion kinuskijätskiä, ja oli hyvää. Suomesa on nyt myynnissä liikaa hyvää jätskiä, ei tällaisesta olisi voinut 90-luvulla unelmoidakaan...

Hassu trendi kyllä tämä "myydään kaikki pois ja sitten kaduttaa ja aletaan tekemään taas itse"-trendi. Ensin Fazer kekseineen, nyt Valio ja jätski... Mutta Valion pingviini on jo muilla mailla ja toisen kanssa asumassa.

19.03.2018 18:40 #1319 :: Puolikuu
Elämä on ihanaa, koska...
Tänään aion maanantaina kunniaksi syödä homejuustolla täytettyjä taateleita ja aloittaa Stranger Thingsin toisen tuotantokauden. Nämä suunnitelmat maistuisivat vielä paremmilta, jos olisin tänään ollut niin ahkera kuin mun pitäisi, mutta menee se näinkin.

21.03.2018 22:42 #1320 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Monta syytä olla onnellinen.

Astelin tänään toivottavasti viimeisen kerran yo-salista ulos. Hissan koe meni ehkä ihan kivasti, vaikka jouduin kaksi kertaa vaihtamaan usb-tikkua ja sammuttamaan koneen (oi ihanat sähkökokeet!), en osannut vastata ETYK-kysymykseen ja typotin nuijasodan muijasodaksi (korjasin sen kyllä myöhemmin). Nyt pidän vähintään kaksi viikkoa lomaa, ennen kuin alan lukea pääsykokeita varten. Sen kunniaksi pidin tänään musikaalitanssibileet keskellä keittiötä.

Ylihuomenna lähden kaverin luo viikonlopuksi, ja koska junamatka on pitkä, voin lukea! Pitkästä aikaa ihan oikeita kirjoja! Paljon! Syksyllä matkustin lyhyen ajan sisässä junalla aika paljonkin yksin, mutta joka kerralla piti tehdä jotain koulujuttuja. Nyt ei tarvitse! Ja ihanaa nähdä kaveria pitkästä aikaa. Maanantaina on tulossa mahtavia sanisjuttuja, jotka naurattaa jo valmiiksi.

Niin, ja taisin lopultakin päättää, mihin yliopistoon haen. Kammottaa vähän, mutta ehkä selviän. Olen melkein luvattoman onnelinen just nyt.
Tykännyt: Puolikuu, Rinja