• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti

11.10.2013 22:55 #21 :: Xariel
Elämä on ihanaa, koska...
...koska ystäväni tuli yllättäen käymään luonani Jyväskylästä. On ihana jutella pitkästä aikaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka on tuntenut yli puolet elämästään. :)

13.10.2013 11:36 #22 :: Knox Gargol
Elämä on ihanaa, koska...
Koska ruuanlaitto on äärimmäisen mielekästä ja inspiroivaa tekemistä.

13.10.2013 18:37 #23 :: Fantasyfan
Elämä on ihanaa, koska...
Posti toi 6T lisää kovalevytilaa. Nyt on taas hetkeksi tilaa valokuville ja niiden varmuuskopioille \o/

13.10.2013 18:41 #24 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Siivosin tänään. (Jo oli aikakin!) Nyt omassa kolossa on taas mukavampi oleskella, kun pahimmat pölyt on imuroitu pois ja pöydällä pyörineet paperit lajiteltu. Hyvä minä! :cheesy:

13.10.2013 21:31 #25 :: The Big Bad Wolf

Dragonil kirjoitti:

The Big Bad Wolf kirjoitti:
Plus, että saan käyttää nettiä. Koko ajan TETissä sävelsin itselleni laulua tyyliin I can use the internet, I can use the internet ja nytkin estän itseäni käyttämästä caps lockia tunteideni välittämiseen. Esim tyyliin tämä: I CAN USE THE INTERNET, I CAN USE THE INTERNET!!!!

Nettikielto on kauhea asia. Saldoraja samaten.

Tiesitkös, meillä puhuttiin tänään terveystiedossa nettiriippuvuudesta. Huolestuttaa vähän, sä täytät melkein kaikki kriteerit. :lol:Open mukaan silloin kun hellii konettaan ja puhuu sille hempeitä, pitää olla huolissaan. Näinhän sä varmaan teet :roll:

Miten niin? Mitään en myönnä!!! Enkä mä koneile netissä. Lumiassa se internetti on... :wink:Sitä pairsi minä viaton jouduin elämään kolme viikkoa ilman. En elänyt, vaikka olisi pitänyt, mutta kuiteskin. Sadistista kieltää tuollainen... En riippuvainen ole ollenkaan.

Elämä on ihanaa, sillä luin loppuun Piraijakuiskaajan ja aloittelen Uhanalaista. Annoin itselleni luvan irrottaa viiskymppisen rippirahoista, jotta pääsen tuhlaamaan syyslomalla. Dragonilin kanssa suunnitelmissa käydä kiinalaisessa ja vuokrata joku random leffa (Inception) ja myöhemmin viikolla esitetään ammattimaisia kirjailijoita toisen kamun kaa linnoittautumalla Coffee Houseen läppäreidn kaa kirjoittamaan ja ryystämään vaahtokarkkikaakaoita.

Plus, että olen aina tahtonut vastata tähän ketjuun samalla kun yläpalkissa näkyy potutus-ketjun vikan viestin tulleen myös minulta paria minsaa aiemmin. Hahaa! Tavoite saavutettu. Jei.

14.10.2013 09:41 #26 :: Huoleton
Elämä on ihanaa, koska...
Muutin ja havaitsin juuri Helmetin kirjastokartasta, että nykyisen kotini lähellä on NELJÄ kirjastoa! :) Jei!

• Ansa hahmo
  • Ansa

14.10.2013 15:31 #27 :: Ansa
Elämä on ihanaa, koska...
Rohkaistuin ja sain soitetuksi itselleni ajan lekurille. Toivottavasti osaa ohjata oikeille ihmisille, mutta ainakin pääsen purkamaan sydäntäni huomenna aamusta...

Päätin sitten tehdä makaronivelliä. :heart:
Saa nähdä miten onnistuu. Mummolassa tuli aina syötyä, joten on ainakin nostalginen ruoka, kun ei sitä ole moneen vuoteen tullut nautittua. Se nyt kuitenkin oli tosi hyvää ja yksinkertaista.

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut

14.10.2013 19:12 #28 :: Sapfo
Elämä on ihanaa, koska...
Aamulla oli nenäkarvat jäässä ja tuli lapsuus mieleen. Siitä tulee aina hyvä mieli.

16.10.2013 01:13 #29 :: Formaldehyde
Elämä on ihanaa, koska...
Kuu katselee minua ikkunasta ja olen iloisesti juovuksissa. Ahhh. I loves you, moony. :heart:

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho

16.10.2013 09:23 #30 :: Vehka
...pikkuveli oli yökylässä.

Opiskelu on kivaa nyt, kun olen päässyt opiskelemaan sitä ainetta, jota rakastan eniten maailmassa. Yleinen kirjallisuustiede! :heart:

Löysin kaksi uutta ihanaa luomuhajuvettä, eivät olleet liian kalliita ja tuoksuvat tosi hyvälle. Myös ostin kolme uutta kirjaa (Yösirkuksen, Sielut kulkevat sateessa ja Deathlessin) ja olen niistä innoissani.

Uusi työpaikkani on myös aivan mahtava.

16.10.2013 10:42 #31 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
sentään jotain säpinää pulpahtaa syyspäiviinkin, toiminnaksi ennen talviunta.
Hibernointiani saattaa tosin häiriköidä mm. tieteistarinoitten väsääminen tuleviin talven kirjoitusmittelöihin, mikä on myös elähdyttävä juttu.

16.10.2013 22:26 #32 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, sillä sain vihdoin idean syysprojektiin (joskin täytynee hitusen kiirehtiä, ettei joku toinen keksi sitä ensin :wink:). Plus, että blogini sai taas yhden uuden lukijan (joita on jo kuusi, hehee vau :lol:plus anonyymit), joka on yllättäen saksalainen... Hiukan mietityttää, ja kummeksuttaa, mutta hyvä mieli tuosta tuli. Kommentitkin piristävät synkkää päivää.

16.10.2013 22:30 #33 :: Dragonil
Elämä on ihanaa, koska...
...mie pääsen huomenna etelään! Suuntana siis Helsinki. Ohjelmassa on shoppailua Fantasiapeleissä, Akateemisessa kirjakaupassa ja ehkä parissa vaateliikkeessäkin :cheesy:Ja vielä kaiken lisäksi pääsen kannustamaan HIFK:ä Jokerit vs. HIFK -peliin :smile:

16.10.2013 22:41 #34 :: Knox Gargol
Elämä on ihanaa, koska...
...koska äidin leipoma tuore pulla.

16.10.2013 22:47 #35 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Koska olen tänään nähnyt sellokavereita pitkästä aikaa ja huomenna nokka kohti Turkua sukuloimaan ja leirikavereita tapaamaan. Yhtä kaveria en ole nähnyt pariin vuoteen, jänskää! Siis kavereita, mummojen ruokaa ja seikkailua Turussa yhdessä siskon kanssa! :smile:

• Rinja

18.10.2013 01:49 #36 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...
Minun olisi ollut tässä parin viime päivän aikana varmaan aiheellisempaa kirjoittaa potutusketjuun kuin tähän, koska elämään on mahtunut lähinnä epätoivoista tenttiinlukemista ja karmaisevaa väsymystä ja eilen iltapäivällä alkoi rannetta äkkiä särkeä niin hirvittävästi, että olen ehtinyt syödä jo kourallisen särkylääkkeitä. Lisäksi monta viikkoa vaivanneet jumihartiat ehtivät tällä viikolla äityä niin pahaan jamaan, että veri ei tuntunut pääsevän enää päähän ja minua pyörryttikin moneen otteeseen.

No, tentti oli vähän tuskaa sekin mutta nyt se on ohi, rannetta särkee yhä mutta nyt minulla on kaikenlaisia konsteja taistella särkyä vastaan, ja tänään alkoi jopa jonkin sortin syysloma (johon tosin kuuluvat yksi luento ja useampikin vuoroaan odotellut kouluhomma) joten ehtii nukkua. Aikaisia herätyksiä ei sitä paitsi ole enää tämän vuoden puolella, jeij!

Tänä iltana (tai siis eilen) kävin hengailemassa tuttujen ihmisten kanssa ja oli jotenkin erityisen kotoisa fiilis. Juttelin ekaa kertaa kunnolla erään sellaisen tyypin kanssa, joka ilmiselvästi haluaa tehdä minuun lähempää tuttavuutta sosiaalisista haasteistaan (tai minun vastaavistani) huolimatta, koskapa on kerran tällä ja viime viikolla tuntunut huomioivan minua ihan erityisesti. Mikä ehdottomasti hienointa, hän tarjoutui hieromaan hartioitani oikein pitkän kaavan mukaan, ja nyt veri kiertää taas! Oli muuten itse asiassa ensimmäinen kerta kun hartioitani oikeasti hierottiin, koska olen pienestä pitäen kammonnut sitä kauheasti. Syinä lienevät se, että olen vähän karttanut kosketusta ylipäätäänkin, ja se, että kyseisenlaatuinen kosketus on vieläpä kovakouraisen sorttista.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

18.10.2013 10:19 #37 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska sataa lunta. :cheesy:Ei sitä vielä maahan jää kuin nimeksi, vähän valkoista sammalnurmen päälle, mutta ilmassa töytäileviä pikkuhiutaleita on hauska katsella.

18.10.2013 11:12 #38 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
virtuaalikielin virtuaalisesti lipoen, siis mielessäni hykerrellen voin odottaa keikkarupeamaisen alkamista tänään. Työstä tyhjyyttään ammottaviin päiviinkin keksin toki täytettä mutta kyllä ne niljastavat silti oloa. Luppopäivät ovat mukavia mutta sopivin annoksin.

19.10.2013 01:29 #39 :: Metusalem
Elämä on ihanaa, koska...
Tapasin vanhoja ystäviä ja muistin miksi viihdyn niin hyvin heidän seurassaan. "Miks tolla on viikset tolla kukalla joka kasvaa tosta perhosesta?"

• Skie hahmo
  • Skie

19.10.2013 04:10 #40 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Takana on aivan huippupäivä! Syysloma alkoi tänään, sain kandistani arvosanan (joka oli vielä aikasen hyvä) ja pääsin heilumaan ja tanssimaan ystäväni kanssa kuin viimeistä päivää PMMP:n keikalla.