Leirinuotio
kesäkuu 12, 01:34
217 viestiä | Fiktiivi

02.04.2014 10:53 #261 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Maailma valostuu. Liukkaus on kaduilta kadonnut. Tuleeko KESÄ?!

02.04.2014 21:00 #262 :: Nightelf
Elämä on ihanaa, koska...
Koska koeviikko on melkeen ohi ja huomenna on vapaapäivä ennen viimeistä koetta! :) Tänään sain myös laiskotella ihan huolella koska pääsin jo kymmeneltä kotiin, koska tein vaan musiikin kokeen. Toivottavasti huomenna vaan olisi lämpimämpi keli, että pääsis heti aamusta lenkille ja vois rentoutua ennen illan tanssi treenejä. Mutta laiskottelu on kyllä ihanaa :heart:

• Jupe hahmo
  • Jupe

03.04.2014 00:01 #263 :: Jupe
Elämä on ihanaa, koska...
Kävin Ateneumissa katsomassa Tove Jansson näyttelyn. Tykkäsin paljon :heart:, etenkin ennen Muumeja tehtyjä teoksia jotka olivat "Muumimaisia" ja Muumitalot Tampereen Muumimuseosta. Iski myös inspiraatiota. :smile:
Muokannut 03.04.2014 00:02 Jupe
Tykkännyt: Emelie, Celestine

03.04.2014 08:04 #264 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
^ Oooo, olin ihan kokonaan unohtanut, että tuo näyttely on nyt. Täytyypä itsekin käydä kävelemässä se läpi.

• Strato hahmo
  • Strato

03.04.2014 10:21 #265 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Se viimeinen labraraportti on vihdoin valmis. 12 tuntia sen vääntöön meni ja yöllä nukuttiin se 4 tuntia, mutta kummasti ei väsytä ja on tosi hyvä fiilis. Ensi viikolla vielä tentti niin koko kurssin voi unohtaa :lol:

03.04.2014 16:36 #266 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Koeviikko ohi! Tai siis kyllähän se joillakin maanantaihin saakka jatkuu, mutta meikäläisellä ei. :grin:Lisäksi koska musantunnin vapautus ja taidokkaat koodivalinnat, minulla ei ole huomenna koulua ollenkaan. :heart:Olen leijunut tällä koko viikon, olen nimittäin kuunnellut neljä edellistä jaksoa kavereiden vapaapäivistä... Tätä se on se lukiolaisen elämä. :lol:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

03.04.2014 18:11 #267 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Toisella osastolla kiroamani labrakokeen toinen osuus sujui hyvin, mikä on suuri helpotus. Pelkäsin todella, että jos tämän päivän osuus on yhtä vaikea kuin eilinen, niin en millään pääse kurssia läpi. Onneksi tehtävät olivat nyt selkeämpiä ja jopa arvaamalla tehty tehtävä meni oikein :cheesy:Tämän ja huomisen illan voi rentoutua ja sitten jatkuu pänttäys sillä seuraava tentti on jo ensi viikolla.

Niin ja nyt on virallisesti viimeinen kuukausi koulua menossa. Rankkahan se tietenkin on, kun on joka viikko tenttejä, mutta eiköhän tästä selvitä. Sitten alkaa kesäloma. Vielä jos saisi kesätöitä niin olisi jotain, mitä odottaa kesältä.

03.04.2014 20:35 #268 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
EI ENÄÄ HIIHTOA!!!!!!!!!!!!!!! :heart:Sinne meni peruskoulun sukseilut, korvasin ne laavuretkellä moottoritien varteen. :cheesy:
Tykkännyt: Celestine

04.04.2014 16:03 #269 :: The Big Bad Wolf
Inspaa.
Tekee mieli lukea, mikä ei todellakaan ole ollut viime päivinä itsestäänselvyys.
Aurinkolaseille käyttöä.
Fazerin riisipiirakat.
Valtavat pyöreät pehmolelut.
Kukaan ei suoranaisesti vihaa minua.
Kirjaston sohva.
Irtokarkkia.

Nyt, nyt menee hyvin.
Tykkännyt: Kirjaneito, Celestine

04.04.2014 16:10 #270 :: Pisania
Elämä on ihanaa, koska...
Työharjoitteluani jatkettiin! Lisäksi on viikonloppu, aurinko paistaa ja minulla on paljon salmiakkia, kirjoja sekä musaa. Yiss... :cool:
Tykkännyt: Iivari, Kuurankukka

04.04.2014 20:06 #271 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Tunsin tänään itseni järjettömän onnelliseksi kun juoksin kaupungissa bussipysäkille. Aurinko paistoi, kevättakki oli ohut paksun talvipalttoon jälkeen ja oli aivan kuin jalat eivät olisi painaneet mitään. Loppuviimeksi en edes mennyt bussiin vaan kävelin loppumatkan. Lisäksi ostin kirjan ja koska koeviikko ja vapaapäivä, sain nukkua pitkään. :heart:
Tykkännyt: Kuurankukka

• Noora hahmo
  • Noora

04.04.2014 20:09 #272 :: Noora
Elämä on ihanaa, koska...
Koska näen huomenna ihmisen jota en ole nähnyt 10 kuukauteen ja ostin uudet ihanat hanskat tänään.
Tykkännyt: Kuurankukka

05.04.2014 12:25 #273 :: Piru Naiseksi
Muokannut 05.04.2014 12:26 Piru Naiseksi Syy: lisäys

• Elenna hahmo
  • Elenna

05.04.2014 14:37 #274 :: Elenna
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska mitä merkillisimmällä ja epätodennäköisimmällä tavalla saattaa tutustua ihmiseen, josta tulee yllättäen itselle kovin tärkeä.

Sekä:

Piru Naiseksi kirjoitti: Ihmiset innoin jakavat elämän ihanuusmurusia tässä säikeessä. Niitä lukiessaan saa hyvän mielen ja muistaa, että onni usein rakentuu pikku jyväsistä, ei pikkuplaneetan kokoisista kivistä.

Veit sanat suustani.
Tykkännyt: Iivari

• Niksu hahmo
  • Niksu

06.04.2014 22:54 #275 :: Niksu
Elämä on ihanaa, koska...
Elän todella omituista elämää, mutta välillä purskahtelen ilosta. Ilosta, jolla on harvemmin mitään tekemistä itseni kanssa. Mutta sitten katson alas ja näen ruskeat silmät. Niiden takia elämä on minullekin ihanaa.

07.04.2014 21:24 #276 :: Nightelf
Elämä on ihanaa, koska...
Vaikka aamu alkoi huonosti ikävän sään ja pitkän koulupäivän takia se loppuu väsyneissä, mutta innostuneissa merkeissä, koska onnistuneet tuplatreenit tanssissa, äikän mukavan kotiläksyn ansiosta (kirjoita lyhyt novelli annetun runon pohjalta) ja koska villasukat pelastaa päivän :heart:
Tykkännyt: Celestine

07.04.2014 21:48 #277 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
"Sun korvat on niin isot ettet sä nää sun selän taa!" :heart:Rakastan teatterilaisiani. Väsynyttä meininkiä ja nyt pääsee nukkumaan. :cheesy:

• Elenna hahmo
  • Elenna

07.04.2014 23:51 #278 :: Elenna
Elämä on ihanaa, koska...
Näin ihanan ihmisen, jota liian pitkään aikaan en ole tavannut, ja kaikki tuntui olevan välillämme kuin ennenkin.
Tykkännyt: Iivari

• Iivari hahmo
  • Iivari

08.04.2014 00:50 #279 :: Iivari
Elämä on ihanaa, koska...
Vanhan ystävän tapaaminen yhtä välittömänä ja välittävänä (ja viehättävänä ja vetävänä) on eräs maailman ihanimmista tunteista, ehdottomasti. "Oi, onnea on!" kuten Lasse Mårtenson aikanaan asian ilmaisi.

Minun elämäni on juuri nyt ihanaa ihan arkisten asioiden takia: Risingin porukan peli-illat ovat hauskoja, vaimoni rakastaa minua ja minulla on kesäksi töitä, jotka tavallaan alkavat jo torstaina. Elämässä on raskaita asioita, jotka varjostavat, mutta elämä on silti ihanaa.
Tykkännyt: Elenna

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

08.04.2014 18:10 #280 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Sonera hyväksyi reklamaatiokirjeeni ja viime syyskuussa alkanut liittymäongelman ratkominen tuli päätökseen. He suostuivat siis purkamaan kytkysopimukseni, joka olisi ollut vielä marraskuun loppuun asti voimassa. Syyskuusta lähtien tosiaan kotonani on ollut vain yksi tolppa kenttää eli puheluita on ollut lähes mahdoton hoitaa. Nyt ne mokomat viimein luovuttivat ja reklamaatiokirjeeni meni läpi. Marssin suoraan DNA-kauppaan ja ensi viikolla saan uuden liittymän, jonka pitäisi kuulua kotonani. Peukut nyt vaan pystyyn, että sillä liittymällä puhelimeni todellakin löytää ne puuttuvat tolpat. Liittymä on vielä halvempi kuin Soneran ja ilman mitään kytkyjä :cheesy: