• Laine hahmo
  • Laine

20.10.2013 14:53 #41 :: Laine
Elämä on ihanaa, koska...
Musiikki pelastaa jokaisen päivän.

20.10.2013 19:15 #42 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
En viettänyt tänään koko päivää sisätiloissa, vaan kävin reippaalla juoksulenkillä, joka kohensi mielialaani välittömästi. Kelikin oli täydellinen, aurinko paistoi kirkkaasti ja lämpötila oli mukavan kolea. Voin suositella liikuntaa muillekin, tekee nimittäin höpöä sekä keholle että mielelle.

20.10.2013 20:07 #43 :: Knox Gargol

20.10.2013 20:10 #44 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...

Knox Gargol kirjoitti: ... koska oltuani viikon reissussa, pääsin pitkästä aikaa omalle kämpälleni. Home, sweet home.

Voisinpa sanoa samaa. Vietin poikkeuksellisen aktiivisen syysloman ja vaikka oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa muualla asuvia kavereita ja sukulaisia, kuten Knox Gargol totesi: Home, sweet home. Tämän päivän olenkin vain istuskellut tietokoneella ja lueskellut, nauttinut yksinäisyydestä.

21.10.2013 13:21 #45 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
... koska musiikissa sijaistava kuvisopeharjoittelija on niiin. Paras. Opettaja. Ikinä. :cheesy:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

21.10.2013 15:09 #46 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
... koska viikkoja etukäteen jännittämäni hammastarkastus sujui toivotulla tavalla, eli edelleenkään hampaistani ei löytynyt reikiä :smile:On mukavaa saada kehut suuhygienistiltä taas kerran, kun olen onnistunut nämä 23 vuotta hoitamaan hampaitani niin hyvin, ettei ole tarvinnut vielä kertaakaan reikiä paikkailla. Tällä kertaa sain vielä oikein lisäkehut, kun reilu vuosi sitten poistetut hammasraudatkaan eivät reikiä tehneet, kuulema melko usein näkee niitäkin tapauksia, kun rautojen takia ei olla pystytty pesemään hampaita tarpeeksi hyvin. Osaan minä sentään jotain hyvin - nimittäin hampaiden pesun :cheesy:

22.10.2013 07:55 #47 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Osallistuin yhdessä divarissa Helsingin Kirjamessujen lippujen arvontaan, ja olin yksi onnekkaista voittajista! Harvoin voitan mitään, mutta sitten kun niin tapahtuu, palkinto on oikeasti sellainen mitä haluan.

22.10.2013 17:56 #48 :: Dragonil
Elämä on ihanaa, koska...
...lyhyesti ja ytimekkäästi: Downton Abbey.

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

22.10.2013 19:36 #49 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...

Dragonil kirjoitti: ...lyhyesti ja ytimekkäästi: Downton Abbey.

Kannatan!! Ehdin tässä parin viikon aikana hamstrata käsiini kaikki aikaisemmat kaudet ja katsomaan ne läpi, kun en malttanut odottaa uutta :cheesy:Onneksi ei enää tarvitse kuin muutama tunti jaksaa odotella.

• Aavis hahmo
  • Aavis

23.10.2013 17:17 #50 :: Aavis
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska ei enää tarvitse menettää yöuniaan koulun takia. Ainakin pari viikkoa ihanan rentoa ja senkin jälkeen toivottavasti tuntuu vähän tähän tähänastista kivemmalta. Kivoja kursseja ja kivoja opettajia ja muutenkin kivoja ihmisiä elämässä. Pitkästä aikaa hyvä mieli.

Hehe... olihan uuden kauden alkaminenkin kieltämättä aika iso juttu.

23.10.2013 21:11 #51 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Koska kaveri tulee huomenna yöksi ja taas voidaan jutella pitkälle yöhön... Soiteltiin pikainen puhelu (tunti ja kolmetoista sekuntia) ja riideltiin kannattaako kamun varastaa pähkinä itseltään vai jakaa se itsensä kanssa.

Plus, että nauroin itseni hengiltä kun kokeilin kääntää blogini englanniksi. Go, Google Translate, meikäsuden puhekieliset ilmaukset olivat niin eduksi tuossa käännöksessä... :lol:

23.10.2013 21:35 #52 :: Xhexania
Elämä on ihanaa, koska...
...maailmassa on niin paljon hyviä kirjoja että aina huonoinakin päivinä jolloin ei vain kerkeä uppoamaan kirjojen kiehtovaan maailmaan, voi tuudittautua siihen ajatukseen että sitten kun on aikaa lukea niin ei ainakaan hyvät kirjat tule koskaan loppumaan tai katoamaan minnekkään :cheesy:!

• noreen hahmo
  • noreen

24.10.2013 14:53 #53 :: noreen
Elämä on ihanaa, koska...
..silmäni on viimein paranemassa! Ah, ihana silmävoide. Olin jo tulla hulluksi sen kutinan ja hiertämisen kanssa, hyvä kun sai yöllä nukuttua.
Muokannut 24.10.2013 14:53 noreen

25.10.2013 12:13 #54 :: Knox Gargol
Elämä on ihanaa, koska...
Sain artikkelianalyysini aikataulussa valmiiksi asti! Minulla meni kolme viikkoa aloittaa työ ja sain homman valmiiksi sitten alle kahdessa tunnissa. :blush:Enivei, homma hanskassa! :cheesy:

25.10.2013 15:35 #55 :: Pisania
Elämä on ihanaa, koska...
Vielä en uskalla skumppapulloa auki poksauttaa, mutta vaikuttaisi lupaavasti siltä että naapurissa puuhataan muuttoa. Jes! Tosin vohan siihen muuttaa tilalle joku kahta kauheampi...
Tykännyt: Iivari, Rinja

25.10.2013 16:22 #56 :: EndlessMoment
..yksinkertaisesti, koska viikonloppu :heart:

Voin taas onnitella itseäni jälleen yhden viikon selviämisestä. Viikko lähempänä joulua ja kesälomaakin. Juhuu! Hyviä kirjoja vaikka muille jakaa ja telkkarista futista, ei voisi viikonloppu paremmin alkaa! Täytyisi enää vain keksiä kattava valikoima tekosyitä sille, miksi en millään voi lukea ensiviikon kahteen kokeeseen :wink:

25.10.2013 17:27 #57 :: Mustelmann
Elämä on ihanaa, koska...
Jumalat ovat sittenkin puolellani! Kyrpiintymisketjussa itkemäni pelikonsolin kohtalo ei ollut sittenkään niin traaginen kuin kauhun sokaisemana luulin. En silti edelleenkään tajua, mistä oikein oli kyse. Laite nimittäin lähti ihan vapaaehtoisesti käyntiin normaalisti virtanapista painamalla. Noin vuorokausi aiemmin sama toimenpide ei aiheuttanut koneessa mitään reaktiota.

Sikiöasennossa kyynelehtiminen oli siis täysin turhaa. Mutta nyt olen taas onnellinen mies ja elämä maistuu elämältä. Edessä on sattumoisin kolme vapaapäivää, joten taidanpa kiskaista kalsarit jalkaan, sulkea puhelimen, lukita oven ja ottaa padin käteen.
Muokannut 25.10.2013 17:29 Mustelmann

• Strato hahmo
  • Strato

25.10.2013 18:52 #58 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Äiti tuli 600 km päästä käymään ja on laittanut aivan mahtavaa ruokaa sekä leiponut pakkaseen vaikka mitä herkkuja. Kummasti sitä osaa arvostaa kun asustelee vähän kauempana vanhemmista ja näkee niitä kerran parissa kuussa/ puolessa vuodessa.
Tykännyt: Rinja

25.10.2013 19:28 #59 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Koska osasin matikan läksyt, koska osasin KAIKKI matikan läksyt!!! Pitkä matikka vaivuttaa usein epätoivon kuiluun (josta kaverini muuten piirsi hienon kaaviokuvan), mutta se antaa vastavuoroisesti onnistumisen elämyksiä, joista sitten saa sellaisen euforian tunteen... :lol:

• Noora hahmo
  • Noora

25.10.2013 19:38 #60 :: Noora
Elämä on ihanaa, koska...
Keittiössä tuoksuu vastaleivottu tuore pulla.