14.11.2014 10:46 #701 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Lopettelin tässä muutama hetki sitten rauhallisen aamiaisen ja nyt kirjoittelen nanoa. On mulla kouluakin tänään, kahdesta varttia yli kolmeen. Eilen ei ollut, koska päivätyökeräys.

Koeviikko alkaa tiistaina vapaapäivänä. Keskiviikkona mantsa ja sen jälkeen neljän päivän viikonloppu. Maanantaista keskiviikkoon matikka, ruotsi ja äikkä.

Niin että lukio on raskasta vai miten se meni.

14.11.2014 11:02 #702 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Tavanomainenkin keikka on keikka, ja keikan odottamisen miellyttävä jännitys nipistää vatsanpohjaa. Sanainrepostelijan elämään taas tuo helpostusta se, että oikeinkirjoitus- ja välimerkkiohjeita voi tarkistaa maailmanlaajuisverkosta napatuista ja omiin tallennusvälineisiin kaapatuista oppaista :wink:. Oma muistini toimii vain halutessaan.Sillä on oma tahto, ja sen tajusin todeksi taas äsken. Olin näet riipustanut saman asian kahteen viestiin, eri ketjuihin vain.
Elämä on ihanaa, sillä näihin ketjuihin pulpahtaneita mokatekstejä voi käydä korjailemassa. Olisipa muidenkin elämänaikaisten erreiden oikaiseminen yhtä mutkatonta!
Muokannut 14.11.2014 20:38 Piru Naiseksi Syy: päällekkäisyyksien poisto

14.11.2014 13:41 #703 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
Oli ihana ruokatunti tutun/kaverin kanssa. Ei tullut yhtään sellaista vaivaannuttavaa hetkeä ettei olisi keksinyt mitään sanottavaa, vaan juttu luisti. Meillä oli tosi kivaa toistemme seurassa, pitkästä aikaa tuntui siltä, että ihan uuden kaverin kanssa saattoi olla heti aivan oma itsensä. Kyseinen ihminen on niin ihana muutenkin, aina kaikille mukava ja kannustava. Elämä on ihanaa, koska maailmassa on ihania ihmisiä. :heart:

14.11.2014 14:47 #704 :: poistettu
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska puen juuri päälle lenkkiä varten. Pääsee polkee pakkaseen. Musaa korville ja hiki päälle, ja joku 50km alle. Ja sixpäg sanoo yes please.

14.11.2014 20:43 #705 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Saatiin aika hyvin tehtyä enkun esitelmää kaverien kanssa. Jotenkin hauskaa verrata lukio-ja yläasteaikoihin, silloin oli huolissaan faktoista ym. ja nyt lähinnä mietitään, että miten saataisin mahdollisimman paljon viihdearvoa siihen :lol:

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti

14.11.2014 21:12 #706 :: Ageha
Elämä on ihanaa, koska...
...nautin Risingin kirjahyllyni päivittämisestä, ihanaa katsoa kun se täyttyy hiljalleen kirjoista jotka olen ehtinyt elämäni varrella lukea. :cheesy:En tosin kyllä muista valtaosaa, mutta oikeastaan nautin siitä kun putkahtaa mieleen että hei joo luin tällaisenkin kirjan. :eek:Tänään merkitsin hyllyyn monia kirjoja joita olen ajatellut ohimennen mutta joiden nimiä en olisi kuollaksenikaan muistanut... (Muiden ihmisten kirjahyllyjen stalkkaaminen on hyvä taktiikka muistin virkistämiseen...tai ainakin jos käyttäjä on lukenut samoja teoksia kuin itse. :tongue:)

• Bensku hahmo
  • Bensku

15.11.2014 18:15 #707 :: Bensku
Re:Elämä on ihanaa, koska...
... koska sain viime kuukauden lukemiset päivitettyä kirjahyllyyn. Eikä mennyt kuin kymmenen minuuttia siihenkin hommaan!

Toki ne +2 tasoa ja uusi tittelikin olivat kivat :)
Muokannut 15.11.2014 18:17 Bensku

• Rinja

15.11.2014 18:29 #708 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...

Ageha kirjoitti: ...nautin Risingin kirjahyllyni päivittämisestä, ihanaa katsoa kun se täyttyy hiljalleen kirjoista jotka olen ehtinyt elämäni varrella lukea. :cheesy:En tosin kyllä muista valtaosaa, mutta oikeastaan nautin siitä kun putkahtaa mieleen että hei joo luin tällaisenkin kirjan. :eek:

Kun itse aikoinaan aloin päivittää lukemiani kirjoja Risingin hyllyyn, kävin professionaalisesti koko tietokannan läpi :tongue:A:lla alkavien kirjailijoiden listasta katsoin läpi kaikki nimet, jotka soittivat edes etäisesti kelloja, ja niin edespäin. Onneksi minulla on aika hyvä nimimuisti. Ja kärsivällisyyttä ja liikaa aikaa.

Enkkupuolella olisi varmasti vaikeampaa, kun siellä ei ole taviskäyttäjälle saatavissa aakkosellista kirjailijalistaa, mutta "onneksi" en ole englanniksi paljoa lukenut.

Ööh, mitä tulee minun elämääni, niin varmaan se on ihanaa siksi että meidän spefiyhdistyksen hallitukseen tulee ensi vuodeksi pari uutta ihmistä, jotka on ihan mahtavia tyyppejä. Odotan jo kokouksia innolla.
Tykännyt: Kuurankukka, Ageha

16.11.2014 21:57 #709 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Sain yhteyden lukioaikaiseen kaveriini, jonka kanssa ei ole tullut oltua tekemisissä yli puoleen vuoteen. Kummasti sitä juttua taas riittää ja vähän tapaamistakin jo ollaan mietitty, kunhan tässä saadaan aikataulut sopimaan yksiin.

Nyt taas rupeaa tajuamaan kuinka vanha sitä onkaan, lukiostakin on ihan älyttömästi aikaa... :shock:

18.11.2014 15:54 #710 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Näköjään on jonkinnäköistä kehittymistä tapahtunut lihaskunnossa. Olen treenannut tässä syksyn aikana punnerrusten tekemistä. Ylävartalon lihakset nimittäin tuntuivat olevan huonoissa kantimissa (aloitustestissä meni ~20 punnerrusta). Nyt treenanneena tein uuden testin ja sain tulokseksi 60 yhtäjaksoista punnerrusta :cool:. Tästä on hyvä jatkaa kehitystä.

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti

18.11.2014 23:00 #711 :: Ageha
Elämä on ihanaa, koska...
...blogin kirjoittaminen on ihanan vapauttavaa.

19.11.2014 07:54 #712 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Mä olen hihitellyt ja virnuilu tälle jutulle koko eilisen päivän... :tongue:Olen menossa joulukuun alussa Britteihin yhden suosikkibändini 30-vuotisjuhlakeikalle. Bändin musiikki on tummansävyistä goottirockia, juuri sitä lajia josta pidän kaikista eniten. Päädyin eilen kurkkaaman tapahtuman sivuja ja yllätykseni oli melko suuri kun huomasin ketä lämppäreitä bändillä on: eräs niistä on HIM. Hetken epäuskoisuuden jälkeen en voi mitän muuta kuin nauraa tälle. :lol:Ei HIM:ssä mitään vikaa ole, ihan ok musiikkia, mutta en vaan millään pysty tai kykene näkemään yhteyttä bändien välillä.

21.11.2014 15:51 #713 :: Aemilia
Elämä on ihanaa, koska...
On se maailma vaan kaunis... kumma ja kaunis. Ei erityisen mukava eikä se oikein tahdo jäsentyä.
Tykännyt: Ageha

• LunaJei hahmo
  • LunaJei

21.11.2014 17:11 #714 :: LunaJei
Elämä on ihanaa, koska...
Piano-opettajani ei syönyt päätäni!
... Anteeksi, kaverien sanonnat tarttuvat. Niin siis että hän ei suuttunut eikä ollut pettynyt, vaikka en taaskaan ollut harjoitellut niite sonatiineja ja menuetteja ja mitä-ne-nyt-oli. Minulla on paha tapa soittaa vain niitä kappaleita, jotka ovat minusta hauskoja/kauniita. Mutta koko teoriakappalevuori ei edes tullut puheeksi vaan sain soittaa elokuvamusiikkeja koko tunnin! Jee :cheesy:
En ollutkaan ennen useita niistä hänen kuullensa soittanut, hän näytti aika hämmästyneeltä. (Kappaleet olivat aika reippaita, niinkuin He's a pirate Pirates of the Caribbeanista. Yleensä soitan tosi hennosti.)
Alkoi virnuiluttaa, kun hän kysyi:
"Luna, mitä sinulle on tapahtunut, tyttö?"

23.11.2014 16:36 #715 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Löysin kauan kadoksissa olleen motivaationi opiskeluun. Ja se näyttää tuottavan tulosta, tosin se selviää oikeasti vasta huomenna tentissä.

Pitkästä aikaa mulla on myös hyvä ja rauhallinen olo. Aiemmin on aina takaraivossa kolkuttanut stressi, huolet yms. Nyt kaikki se on kadonnut ja voin keskittyä nykyhetkeen ja olla onnellinen, sillä asiat eivät loppupelissä ole kovin huonosti.
Tykännyt: Hiistu, Kuurankukka, Ageha

24.11.2014 18:37 #716 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Tän päivänen tentti tuntui sujuvan paremmin kuin hyvin ja sain siirrettyä toisen tentin keväälle. Mulla saattaa sittenkin olla mahdollisuus päästä kursseista melko hyvin läpi tänä syksynä :smile:

• Skie hahmo
  • Skie

24.11.2014 21:27 #717 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Ihanat ystävät, jotka järjestää mahtavimmat etukäteissynttärit. :heart:Ja jotka kuuntelee ja muistaa minun puolihuolimattomasti mainitut toiveet ja vielä toteuttaa ne.

Tänään oli eka työpäivä tälle sesongille ja odotusten vastaisesti olikin semmonen olo, että miehän handlaan nämä hommat.
Tykännyt: Rinja, Ageha

25.11.2014 09:29 #718 :: Pianisti
Elämä on ihanaa, koska...
Koeviikon viimeinen päivä -> ei koetta -> ei koulua -> ei oikeastaan edes mahdollisuutta tehdä kouluhommia, koska yhtään kurssia ei ole kesken. Saan olla muutaman tunnin yksin kotona ja syödä suklaarasiat tyhjäksi. Kaiken kruunaisi Shadowheartin saapuminen postissa.

25.11.2014 12:05 #719 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Ruotsinkoe takana päin, enää äikkä jäljellä. Pitää tehdä aika paljon sitä varten, mutta on myös aikaa siihen. Sekä nanolle!

25.11.2014 12:52 #720 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Taas yksi urakkaiseni valmistui, ja uutta keikkasta on tiedossa. Hitaasti ja jähmeästi nytkähtelee talvinenkin elo eteenpäin eikä kuura kouraise kaikkea innostavaa jäätävään otteeseensa.