Elämä on ihanaa, koska...

14.11.2014 10:46 #701 :: The Big Bad Wolf
Lopettelin tässä muutama hetki sitten rauhallisen aamiaisen ja nyt kirjoittelen nanoa. On mulla kouluakin tänään, kahdesta varttia yli kolmeen. Eilen ei ollut, koska päivätyökeräys.

Koeviikko alkaa tiistaina vapaapäivänä. Keskiviikkona mantsa ja sen jälkeen neljän päivän viikonloppu. Maanantaista keskiviikkoon matikka, ruotsi ja äikkä.

Niin että lukio on raskasta vai miten se meni.
Tykännyt: Kirjaneito

14.11.2014 11:02 #702 :: Piru Naiseksi
Tavanomainenkin keikka on keikka, ja keikan odottamisen miellyttävä jännitys nipistää vatsanpohjaa. Sanainrepostelijan elämään taas tuo helpostusta se, että oikeinkirjoitus- ja välimerkkiohjeita voi tarkistaa maailmanlaajuisverkosta napatuista ja omiin tallennusvälineisiin kaapatuista oppaista :wink:. Oma muistini toimii vain halutessaan.Sillä on oma tahto, ja sen tajusin todeksi taas äsken. Olin näet riipustanut saman asian kahteen viestiin, eri ketjuihin vain.
Elämä on ihanaa, sillä näihin ketjuihin pulpahtaneita mokatekstejä voi käydä korjailemassa. Olisipa muidenkin elämänaikaisten erreiden oikaiseminen yhtä mutkatonta!
Muokannut 14.11.2014 20:38 Piru Naiseksi Syy: päällekkäisyyksien poisto

14.11.2014 13:41 #703 :: Kirjaneito
Oli ihana ruokatunti tutun/kaverin kanssa. Ei tullut yhtään sellaista vaivaannuttavaa hetkeä ettei olisi keksinyt mitään sanottavaa, vaan juttu luisti. Meillä oli tosi kivaa toistemme seurassa, pitkästä aikaa tuntui siltä, että ihan uuden kaverin kanssa saattoi olla heti aivan oma itsensä. Kyseinen ihminen on niin ihana muutenkin, aina kaikille mukava ja kannustava. Elämä on ihanaa, koska maailmassa on ihania ihmisiä. :heart:

14.11.2014 14:47 #704 :: poistettu
Elämä on ihanaa, koska puen juuri päälle lenkkiä varten. Pääsee polkee pakkaseen. Musaa korville ja hiki päälle, ja joku 50km alle. Ja sixpäg sanoo yes please.

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

14.11.2014 20:43 #705 :: Strato
Saatiin aika hyvin tehtyä enkun esitelmää kaverien kanssa. Jotenkin hauskaa verrata lukio-ja yläasteaikoihin, silloin oli huolissaan faktoista ym. ja nyt lähinnä mietitään, että miten saataisin mahdollisimman paljon viihdearvoa siihen :lol:

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti
    Tasolla 39
    67.46

14.11.2014 21:12 #706 :: Ageha
...nautin Risingin kirjahyllyni päivittämisestä, ihanaa katsoa kun se täyttyy hiljalleen kirjoista jotka olen ehtinyt elämäni varrella lukea. :cheesy:En tosin kyllä muista valtaosaa, mutta oikeastaan nautin siitä kun putkahtaa mieleen että hei joo luin tällaisenkin kirjan. :eek:Tänään merkitsin hyllyyn monia kirjoja joita olen ajatellut ohimennen mutta joiden nimiä en olisi kuollaksenikaan muistanut... (Muiden ihmisten kirjahyllyjen stalkkaaminen on hyvä taktiikka muistin virkistämiseen...tai ainakin jos käyttäjä on lukenut samoja teoksia kuin itse. :tongue:)

• Bensku hahmo
  • Bensku
    Ritari
    Tasolla 32
    57.58

15.11.2014 18:15 #707 :: Bensku
Re:Elämä on ihanaa, koska...
... koska sain viime kuukauden lukemiset päivitettyä kirjahyllyyn. Eikä mennyt kuin kymmenen minuuttia siihenkin hommaan!

Toki ne +2 tasoa ja uusi tittelikin olivat kivat :)
Muokannut 15.11.2014 18:17 Bensku
Tykännyt: Piru Naiseksi

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Aavevelho
    Tasolla 49
    44.36

15.11.2014 18:29 #708 :: Rinja

Ageha kirjoitti: ...nautin Risingin kirjahyllyni päivittämisestä, ihanaa katsoa kun se täyttyy hiljalleen kirjoista jotka olen ehtinyt elämäni varrella lukea. :cheesy:En tosin kyllä muista valtaosaa, mutta oikeastaan nautin siitä kun putkahtaa mieleen että hei joo luin tällaisenkin kirjan. :eek:

Kun itse aikoinaan aloin päivittää lukemiani kirjoja Risingin hyllyyn, kävin professionaalisesti koko tietokannan läpi :tongue:A:lla alkavien kirjailijoiden listasta katsoin läpi kaikki nimet, jotka soittivat edes etäisesti kelloja, ja niin edespäin. Onneksi minulla on aika hyvä nimimuisti. Ja kärsivällisyyttä ja liikaa aikaa.

Enkkupuolella olisi varmasti vaikeampaa, kun siellä ei ole taviskäyttäjälle saatavissa aakkosellista kirjailijalistaa, mutta "onneksi" en ole englanniksi paljoa lukenut.

Ööh, mitä tulee minun elämääni, niin varmaan se on ihanaa siksi että meidän spefiyhdistyksen hallitukseen tulee ensi vuodeksi pari uutta ihmistä, jotka on ihan mahtavia tyyppejä. Odotan jo kokouksia innolla.
Tykännyt: Kuurankukka, Ageha

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

16.11.2014 21:57 #709 :: Strato
Sain yhteyden lukioaikaiseen kaveriini, jonka kanssa ei ole tullut oltua tekemisissä yli puoleen vuoteen. Kummasti sitä juttua taas riittää ja vähän tapaamistakin jo ollaan mietitty, kunhan tässä saadaan aikataulut sopimaan yksiin.

Nyt taas rupeaa tajuamaan kuinka vanha sitä onkaan, lukiostakin on ihan älyttömästi aikaa... :shock:

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

18.11.2014 15:54 #710 :: Strato
Näköjään on jonkinnäköistä kehittymistä tapahtunut lihaskunnossa. Olen treenannut tässä syksyn aikana punnerrusten tekemistä. Ylävartalon lihakset nimittäin tuntuivat olevan huonoissa kantimissa (aloitustestissä meni ~20 punnerrusta). Nyt treenanneena tein uuden testin ja sain tulokseksi 60 yhtäjaksoista punnerrusta :cool:. Tästä on hyvä jatkaa kehitystä.

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti
    Tasolla 39
    67.46

18.11.2014 23:00 #711 :: Ageha
...blogin kirjoittaminen on ihanan vapauttavaa.

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Tasolla 57
    98.45

19.11.2014 07:54 #712 :: Emelie
Mä olen hihitellyt ja virnuilu tälle jutulle koko eilisen päivän... :tongue:Olen menossa joulukuun alussa Britteihin yhden suosikkibändini 30-vuotisjuhlakeikalle. Bändin musiikki on tummansävyistä goottirockia, juuri sitä lajia josta pidän kaikista eniten. Päädyin eilen kurkkaaman tapahtuman sivuja ja yllätykseni oli melko suuri kun huomasin ketä lämppäreitä bändillä on: eräs niistä on HIM. Hetken epäuskoisuuden jälkeen en voi mitän muuta kuin nauraa tälle. :lol:Ei HIM:ssä mitään vikaa ole, ihan ok musiikkia, mutta en vaan millään pysty tai kykene näkemään yhteyttä bändien välillä.

21.11.2014 15:51 #713 :: Aemilia
On se maailma vaan kaunis... kumma ja kaunis. Ei erityisen mukava eikä se oikein tahdo jäsentyä.
Tykännyt: Ageha

• LunaJei hahmo
  • LunaJei
    Ratsumestari
    Tasolla 29
    20.14

21.11.2014 17:11 #714 :: LunaJei
Piano-opettajani ei syönyt päätäni!
... Anteeksi, kaverien sanonnat tarttuvat. Niin siis että hän ei suuttunut eikä ollut pettynyt, vaikka en taaskaan ollut harjoitellut niite sonatiineja ja menuetteja ja mitä-ne-nyt-oli. Minulla on paha tapa soittaa vain niitä kappaleita, jotka ovat minusta hauskoja/kauniita. Mutta koko teoriakappalevuori ei edes tullut puheeksi vaan sain soittaa elokuvamusiikkeja koko tunnin! Jee :cheesy:
En ollutkaan ennen useita niistä hänen kuullensa soittanut, hän näytti aika hämmästyneeltä. (Kappaleet olivat aika reippaita, niinkuin He's a pirate Pirates of the Caribbeanista. Yleensä soitan tosi hennosti.)
Alkoi virnuiluttaa, kun hän kysyi:
"Luna, mitä sinulle on tapahtunut, tyttö?"

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

23.11.2014 16:36 #715 :: Strato
Löysin kauan kadoksissa olleen motivaationi opiskeluun. Ja se näyttää tuottavan tulosta, tosin se selviää oikeasti vasta huomenna tentissä.

Pitkästä aikaa mulla on myös hyvä ja rauhallinen olo. Aiemmin on aina takaraivossa kolkuttanut stressi, huolet yms. Nyt kaikki se on kadonnut ja voin keskittyä nykyhetkeen ja olla onnellinen, sillä asiat eivät loppupelissä ole kovin huonosti.
Tykännyt: Hiistu, Kuurankukka, Ageha

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    46.21

24.11.2014 18:37 #716 :: Strato
Tän päivänen tentti tuntui sujuvan paremmin kuin hyvin ja sain siirrettyä toisen tentin keväälle. Mulla saattaa sittenkin olla mahdollisuus päästä kursseista melko hyvin läpi tänä syksynä :smile:

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Tasolla 43
    55.42

24.11.2014 21:27 #717 :: Skie
Ihanat ystävät, jotka järjestää mahtavimmat etukäteissynttärit. :heart:Ja jotka kuuntelee ja muistaa minun puolihuolimattomasti mainitut toiveet ja vielä toteuttaa ne.

Tänään oli eka työpäivä tälle sesongille ja odotusten vastaisesti olikin semmonen olo, että miehän handlaan nämä hommat.
Tykännyt: Rinja, Ageha

25.11.2014 09:29 #718 :: Pianisti
Koeviikon viimeinen päivä -> ei koetta -> ei koulua -> ei oikeastaan edes mahdollisuutta tehdä kouluhommia, koska yhtään kurssia ei ole kesken. Saan olla muutaman tunnin yksin kotona ja syödä suklaarasiat tyhjäksi. Kaiken kruunaisi Shadowheartin saapuminen postissa.

25.11.2014 12:05 #719 :: The Big Bad Wolf
Ruotsinkoe takana päin, enää äikkä jäljellä. Pitää tehdä aika paljon sitä varten, mutta on myös aikaa siihen. Sekä nanolle!

25.11.2014 12:52 #720 :: Piru Naiseksi
Taas yksi urakkaiseni valmistui, ja uutta keikkasta on tiedossa. Hitaasti ja jähmeästi nytkähtelee talvinenkin elo eteenpäin eikä kuura kouraise kaikkea innostavaa jäätävään otteeseensa.

Valvojat: SaranthaHiistu