04.12.2014 22:47 #741 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Töissä oli mukava päivä; lisäalennusten takia huomasin kantavani kotiin kolme kassillista tavaraa; onneksi sentään osa oli joululahjoja muillekin! ....mutta huomenna on tuotava vielä lisää...:wink:
Ja Elisa Kirjan joulukalenteriluukusssa oli tänään ilmainen kirja! =)

05.12.2014 06:41 #742 :: Moonlord

• Ansa hahmo
  • Ansa

05.12.2014 11:50 #743 :: Ansa
Elämä on ihanaa, koska...

Moonlord kirjoitti: Kaunis aamu. Täysikuu loistaa taivaalla ja jäähileet asfaltin pinnassa heijastivat katulamppujen valoa aivan kuin tielle olisi ripotelu miljoonia timantteja. Ja samalla mieleen muistuu toinen samanlainen aamu viime talvelta ja eräs upea nainen...

Tuossahan olisi hyvä alku jollekin tarinalle. :cheesy:

Omalla kohdalla elämä on ihanaa, koska asiat etenee. Enää kaksi päivää varsinaista istumista koululla jäljellä ennen joululomaa.
Tykännyt: Kirjaneito, Celestine

05.12.2014 12:04 #744 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Ajattelin lähteä tänä ehtoona pistämään jalalla rumasti läheiseen huvipaikkaan. Varmistin maailmanlaajuisverkon avuin, että tanssit todella järjestetään tänään. Eipä ollut järjestäjän sivulla peruutuksesta tietoakaan, vaan karkelot pidetään ja ennen niitä tarjotaan jopa tanssinopetusta. Hitaan valssin kuvioihin ja keinuntaan perehdytetään yleisöä tänään. (Itse tarvitsisin tanssinopetusta vähintään 30 Jupiterin vuoden ajan, ennen kuin oppisin seuraamaan muutoin kuin puolisenttaalisena karahkana miespolon käsissä.)
Saa nähdä, tuntuuko elo yhtä ihanahkolta kuin nyt sitten, kun kulutan penkkiä tanssipaikalla muiden pyörähdellessä... Mutta onneksi tuossa tilaisuudessa ei ole humalaisia. Ennemmin istun kuin toimin vt. tukikeppinä.

05.12.2014 16:59 #745 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
En tiedä, onko tämä kaikissa suhteissa ihanaa, mutta maanantaina on tanssiaiset. Saa laittaa mekon päälle, saa laittautua, saa tanssia.

Ja enpä tiedä, jos sitä sekahaussa uskaltaisi käydä kysymässä yhtä tyyppiä tanssiin :cheesy:
Tykännyt: Kirjaneito

05.12.2014 22:02 #746 :: Dragonil
Elämä on ihanaa, koska...
^Celestine, rohkeasti pyytämään vain! ;)

Esiinnyin tänään lukioni lakkiaisjuhlassa ja muistin sanat! Muutenkin laulu sujui luontevasti ja hyvin :cheesy:

Esiintyminen on kyllä sitten aina yhtä mahtavaa. Se tunne kun saat yleisön valtaasi... :heart:
Tykännyt: Piru Naiseksi, Celestine

• Saki hahmo
  • Saki

05.12.2014 22:12 #747 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...
^^ Celestine, komppaan Dragonilia eli eikun rohkeasti vaan ;) Meillä ei ole koskaan tanssiaisia, vaikka en kyllä varmaan tanssisi vaikka olisikin. Koskaan en ole edes mekkoa päälle laittanut :D

Saatiin vihdoin asenneltua viimeisetkin jouluvalot :lol:Nyt on ihanan jouluinen fiilis :)
Tykännyt: Celestine

07.12.2014 01:53 #748 :: Aemilia
Elämä on ihanaa, koska...
On lämmintä ja kasaisaa. :cheesy:Olimme pöydän alla pieni yhteiskunta joka oli keksinyt maustetun rommin. :cheesy:On niin paljon rakkautta :cheesy::cheesy:
Tykännyt: Valerie, Kuurankukka

• Valerie hahmo
  • Valerie
    Epäkuollut

07.12.2014 13:12 #749 :: Valerie
Elämä on ihanaa, koska...
^ Rommin juominen pöydän alla on kyllä huomattavasti jännempää kuin pöydän päällä! Myös on ihanaa että on söpöjä ihmisiä joiden kanssa voi mennä kasaan ja olla miettimättä alkuviikon tenttejä.

Minua myös käskettiin aktivoitumaan täällä ja sekin on oikeastaan aika kivaa. Täällä on lumisadetta ja sinisiä hymiöitä ihan niinkuin silloin joskus kauan sitten.

Tykkään. :heart:

07.12.2014 13:41 #750 :: Dynierax
Elämä on ihanaa, koska...
^Rommittakin toimii tämä. Kasautuminen on myös pop! Kasan generoimat vitsit samoin. Suosittelen!
Tykännyt: Valerie, Kuurankukka, Aemilia

• Skie hahmo
  • Skie

07.12.2014 22:25 #751 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Mulla on ehkä parhaat työkaverit ikinä. Jo viidettä joulua peräkkäin pääsen viettämään näiden ihmisten kanssa aikaa, mikä on kyllä tosi mahtavaa. Vaikka jouluaattona saattaa 13 päivän työputken jälkeen tuntua, että pari vapaapäivää tekee ihan hyvää, sillä sen verran omituiset jutut alkaa jo työporukan keskuudessa lennellä. :D

• Diara hahmo
  • Diara

08.12.2014 15:26 #752 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Taidan alkaa huolestuttavasti kuulostamaan insinööriltä, mutta silläkin riskillä :blush:

Koulussa oli tänään kivaa! Labratunnilla ohjelmoitiin sellaista palikkakiskoa, jossa varsi nostaa palikan paikoiltaan, kääntyilee ympäriinsä ja laskee palikan kiskolle. Kisko kuljettaa sitten palikan poraukseen, jossa porataan palikkaan "reikä" (porassa ei siis ole terää) ja lastut puhalletaan pois. Palikka kuljetetaan takaisin kiskolla ja varsi nostaa palikan pois ja laskee sen valmiille alueelle. Ja me siis labraparin kanssa osattiin alun ongelmien jälkeen ohjelmoida tämä! Homma on vielä kesken, ehdittiin vasta laskea se pora alas että se ylettää palikkaan, joten vielä on paljon koodia tekemättä. Mutta koodin tekeminen oli tosi kivaa ja oli hienoa huomata, kuinka pikkuhiljaa se varsi teki jokaisen käännöksen kuten haluttiin ja päästi palikasta irti oikeaan aikaan. Pora ja puhallin käynnistyivät nätisti oikeaan aikaan ja kuljetin siirsi palikan oikeille paikoille. Automaatio on kyllä kivaa :cheesy:

Ilo on myös huomata se, ettei tämä 3,5 vuotta ole mennyt hukkaan, ollaan oikeasti opittu jotain. Vielä vuosi sitten ei olisi tullut kyseeseenkään, että oltaisiin osattu käyttää ohjelmoitavia logiikoita tällaiseen prosessiin. Ja nyt neljässä tunnissa päästiin todella pitkälle. Huomenna pääsee tekemään homman loppuun! :cheesy:
Tykännyt: Kuurankukka, Strato

08.12.2014 17:28 #753 :: Wanderer
Elämä on ihanaa, koska...
Koska lääkärin kontrollikäynnillä kaikki oli hyvin! Ei tarvitse pelätä enää, että näkö huononee kelvottomaksi, tai että pää jouduttaisiin avaamaan uudestaan. Mahtavaa!
Tykännyt: Kattinka, Ageha

09.12.2014 16:16 #754 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Olen edelleen ihan hepakassa eilisistä tanssiaisista :heart:Oli kyllä todella hauskaa, voisi vetää vaikka tänä iltana uudelleen! (Ai mikä rakko jalassa? Ai mien niin vaikeuttaa kävelyä?)

Sekahaussa mua ei haettu, mutta itse hain kahden edestä :tongue:Pareistani en tiedä, mutta mulla itselläni oli hauskaa, ja olen ylpeä itsestäni, koska pyysin myös sitä, jota halusin :cheesy:

• Strato hahmo
  • Strato

10.12.2014 13:12 #755 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Eilinen stressauksen aihe aiheuttaa vähän vähemmän stressausta. Sain viimein homman paremmin kasaan ja edistymään, eilen ei ollut mitään toimivaa, nyt on 2 toimivaa aliohjelmaa kasassa viidestä :cool:vielä on paljon matkaa ja mietityttää aikataulut, mutta silti on hyvä fiilis.

Koodaaminen on joskus hemmetin rasittavaa, mutta on se kyllä hieno fiilis kun saat sen koodisi viimein toimimaan :cheesy:

• Ageha hahmo
  • Ageha

11.12.2014 09:16 #756 :: Ageha
Elämä on ihanaa, koska...
Sain puhelimeeni juuri viestin siitä että passini on saapunut. Just in time! :cheesy:
Tykännyt: Iivari, Kuurankukka, Skie

11.12.2014 13:53 #757 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Hain taas uusia mestariotoksiani :grin:kehittämöstä ja huomasin, että minun onnistuu yhä sujuvammin skannata ne digimuotoon. (Myönnettäköön, että tunteeseeni saattaa suuresti vaikuttaa kirjaston Piihemmon tarjoama yksinkertaistettu skannausohjelma.)
Niin, ja lähipäiviksi sain kaksi keikkaa, eivät rahakkaita mutta ajankulukkaita. Ehkä kerkiän reissuillani räpsiä lisää otoksia.

11.12.2014 17:03 #758 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
(Datayhteydet pelaa -> pääsee nettiin!!!!!)

Tutustumisprojekti käynnissä. Kaverustun erään vierustoverin kanssa kolmesti viikossa aika innokkaasti (Vaikka sitä opiskeluakin oli varmaan ihan fiksua sisällyttää tunteihin :lol:).

Mä en ole ennen tutustunut kenenkään juuri kyselemällä. Enemmän se on aina ollut yhdessä tekemistä ja sitä kautta kaverustunut. Nyt me kysellään, puolin ja toisin. Se on kivaa, kun toinen on kiinnostunut. (Tai erittäin kohtelias... :wink:) Ja pääsee kertomaan itsestään.
Tykännyt: Celestine, Saki

• Strato hahmo
  • Strato

12.12.2014 20:41 #759 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Vyökoe meni läpi :cool:nyt (tai viimestään ensiviikolla) alkaa treenien osalta joulutauko.

Lopputyö on parin päivän sisällä palautuskunnossa ja saatan saada ylimääräistä aikaa tenttiin lukemiseen. Lisäksi huomenna pääsen kattelemaan Hobittia kaverin kanssa.

Kaikki alkaa vähitellen taas sujumaan paremmin ja kiire helpottamaan.
Tykännyt: Wanderer

• Ageha hahmo