19.12.2014 21:01 #781 :: Kirjaneito
Elämä on ihanaa, koska...
LOMA!! :heart:Lisäksi ihana joulukonsertti tänään, kannattaa olla ilmaisutaidon lukiossa niin saa kuunnella aivan uskomattoman upeita esityksiä. Mutta ah, joulu tulee :cheesy:
Tykännyt: Kuurankukka, Celestine

• Raimu hahmo
  • Raimu
    Teknikko
19.12.2014 23:00 #782 :: Raimu
Elämä on ihanaa, koska...
Työharjoittelupaikkani on virikkeistävä ja arvostaa minua! (Se on oikea työ, ei mikään pallonpyörittelykurssi).

Olen myös mahdottoman tyytyväinen, pinnallisesti ehkä, että sain kaverilta ilmaiseksi tietokoneenraadon, josta kokosin paljon omaa vanhaani tehokkaamman koneen.

20.12.2014 10:20 #783 :: Pianisti
Elämä on ihanaa, koska...
Joululoma alkoi eilen iltayhdeltätoista, kun koulun kirkkojoulujuhla päättyi. Sain loikoilla tänään sängyssä, kun kolmen peruskoululaisen piti lähteä todistustenjakoon... :grin:

Tuulen nimi vaikuttaa oikein kivalta kirjalta kahdeksan ensimmäisen luvun jälkeen.

Ja tänään mennään katsomaan Hobittia kello kahdelta. Itse elokuvaa kohtaan minulla ei ole kummoisia odotuksia, koska kakkososa oli mielestäni huono, korkeintaan kahden tähden arvoinen. Kolmas osa on luullakseni lähes pelkkää taistelua, joka yrittää saada meidät uskomaan, että tässä on kyse jostain vielä suuremmasta kuin Sormusten herrassa. Onneksi elokuva on kahta ensimmäistä lyhempi... Mutta säästetään pidemmät kritiikit muihin ketjuihin. Se, mikä elokuvan katsomisessa on kivaa, on eväät. Muutaman suklaapatukan pitäisi lievittää elokuvan mahdollisesti aiheuttamaa henkistä kärsimystä. Ja muutenkin käyn elokuvissa vain noin kerran vuodessa.

Edit: Elokuva oli hyvä. Siinä lisää syytä riemuun.
Muokannut 20.12.2014 17:42 Pianisti

20.12.2014 11:18 #784 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Mullakin alkoi loma :heart:Kakkainen oli joulujuhla, mutta riisipuuro hyvää.

• Saki hahmo
  • Saki

20.12.2014 12:25 #785 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...
Minäkin pääsin tänään lomalle :cool:Todistuskaan ei mennyt ihan päin puuta.

Illalla juhlat ja rakas kaveri jää yöksi siinä samalla :heart:

• LunaJei hahmo
  • LunaJei

20.12.2014 13:05 #786 :: LunaJei
Elämä on ihanaa, koska...
Kuultuhan tämä on, mutta joululoma! Halleluja! Todistustenjaossa jakelin onnellisena itsetehtyjä joulutoffeita luokkakavereille...
Tykännyt: Kuurankukka, Kirjaneito

• Valerie hahmo
  • Valerie
    Epäkuollut

20.12.2014 14:58 #787 :: Valerie
Elämä on ihanaa, koska...
Minäkin tulen hehkuttamaan joululomaa tänne! Pääsin vapaalle jalalle jo torstaina viimeisen tentin jälkeen, ja sen jälkeen onkin ehtinyt olla kakkukestejä ja lahjaostoksia ja ties mitä. Elämä on niin nopeaa tänä syksynä! :cheesy:

Nytkin pitää jo juosta bussiin, vielä viimeiset lahjat täytyy hankkia ja käydä vähän pikkujouluilemassa tänäänkin ja sitten olenkin valmis rauhoittumaan hetkeksi ennen kuin häivyn lomailemaan kotikaupunkiin äidin nurkkiin. Joulu tulee. :heart:
Tykännyt: Kuurankukka

21.12.2014 11:20 #788 :: HourglassEyes
:heart:...kolme yötä jouluun on... :heart::cheesy:
Tykännyt: Kuurankukka, Celestine

• Skie hahmo
  • Skie

22.12.2014 01:47 #789 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Työpäivä sujui kaikkien odotusten vastaisesti omalta osaltani aika hyvin. Ensimmäisen kerran tuli uuden työtehtävän kanssa semmoinen olo, että miehän tiiän, mitä tässä pittää tehhä ja sanoa, jee!

Lisäksi illalla radiosta kuului Joulupukki ja noitarumpu -leffasta tuttu "Joulupukin töissä", joka sai minut innostettua lauleskelemaan vielä 14 tunnin työpäivän päätteeksi. Koska Joulupukin hommissa tässä tavallaan ollaan. :)
Muokannut 22.12.2014 01:47 Skie Syy: kirotusvire
Tykännyt: Kuurankukka, Saki

22.12.2014 17:41 #790 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Kolme päivää lomaa takana ja olen saanut aikaiseksi vaikka mitä. Kissa pesty, sukuloitu, kämppä siivottu ja muutama kirja luettu. :cheesy:Lomaa on vielä jäljellä runsaat 2 viikkoa. Jos asioiden toteuttamistahti pysyy saman, ties mitä sinä aikana saa tehtyä.
Tykännyt: Kuurankukka

22.12.2014 18:00 #791 :: Kattinka
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska aivan pian on joulu! Kokoonnutaan perheen voimin viettämään joulua lapsuudenkotiini.

Isä on paraikaa ottamassa joulukinkkiua uunista! :wink:Nam, koko koti tuoksuu ihanalta: kinkulta, hyasinteilta ja pipareilta.

Myöskin vanhempien kissanpentu ihastuttaa. :3

Velikin on tulossa pian joulun viettoon.

Joululahjat on viimein paketoitu ja loma alkaa pienen kandin hiomisen jälkeen.

Toki vino pino kirjoja on varattu joulun viettoa varten. :wink:

22.12.2014 20:40 #792 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Sain tietää, että tuttavani oli selättänyt vaikean sairauden. Tiesin hänen sairastumisestaan ja toisinaan muistin häntä murehtien mutta nyt hänen asiansa ovat siis paremmin.
Elämä on ihmeellistä.

22.12.2014 22:48 #793 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Alkaa jo tuo joulu pikkuhiljaa innostaa. Tänä vuonna olen tullut hyvin jäljessä, kaikki hypetys ja intoilu mennyt täysin ohi.

Ja vihdoin pääsi siitä angstista eroon! Enää ei ärsytä kaikki.
Tykännyt: Kirjaneito, Celestine

• Saki hahmo
  • Saki

23.12.2014 11:33 #794 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...
Tänään tulee mulla vuosia täyteen ja huomenna on jo joulu :heart:

23.12.2014 12:07 #795 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...

Saki kirjoitti: Tänään tulee mulla vuosia täyteen ja huomenna on jo joulu :heart:

Onnea :heart:
Tykännyt: Saki

• Skie hahmo
  • Skie

24.12.2014 15:00 #796 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Hektinen työputki on nyt ohi! Viisi päivää ja reilu 60 työtuntia, onneksi huomenna saa nukkua vähän pidempään. Tänään illalla on vielä toki töitä, mutta ei siellä paikalla tarvi kuin käydä pyörähtämässä.

Eilen oli mahtavat revontulet illalla taivaalla, ensimmäiset näkemäni tälle joululle!
Tykännyt: Ageha

24.12.2014 18:33 #797 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Koska kirjahyllyyn mahtuu nipin napin kaikki mun kirjat. Pitää laajentaa muille tasoille tässä piakkoin. :cheesy:

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti

24.12.2014 23:08 #798 :: Ageha
...viisi uutta kirjaa kolmissa kansissa ja kaikki minun. ♥ :cheesy:

Niin ja koska rakastan perhettäni ja kotiani ja sukulaisiani.
Muokannut 24.12.2014 23:17 Ageha
Tykännyt: Wanderer

25.12.2014 00:49 #799 :: Pisania
Elämä on ihanaa, koska...
Koska Cards Against Humanityn pelaaminen sujuu kolmeenkin pekkaan ja on aivan hullun hauskaa. Lisäksi suunniteltiin harvemmin nähtyjen sukulaisten kutsumista visiitille, mikä olisi oikein kivaa.

On jo myöhä mutta vielä ei tee mieli nukkumaan, vaan haluan fiilistellä tovin.
Tykännyt: Ageha

27.12.2014 12:09 #800 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Joulu sujahti ohitse suhteellisen mutkattomasti. (Olemukseni keräämää lisämassaa en tosin ole vielä selvittänyt mutta eivätköhän härkäviikot avita siitä eroon...) Tapanintansseissakin oli loppu hyvin, kaikki hyvin: noiduttuani aluksi huonoa flaksia ja pompiskeltuani plattialla itsekseni sain kuin sainkin tanssia myös parin kanssa.