• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

01.02.2015 12:23 #861 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Sain eilen illalla tietää, että minusta tulee syksyllä täti :heart:Eihän tätä ihan vielä osaa edes käsitellä, mutta kamalan vanha olo tuli, jotenkin täti kuulostaa vanhalta :cheesy:

• Strato hahmo
  • Strato

01.02.2015 21:23 #862 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Jännä miten noi nuoret(alle kouluikäiset) lapset osaa piristää. Menin kyläilemään henkisesti väsyneenä ja lähdin henkisesti virkeänä. Tosin ei noiden perässä pysy millään, rupesin kesken päivän kaipaamaan jo päiväunia :cheesy:

Valitettavasti suvun Uno-mestaruus siirtyi minulta nuoremmalle sukupolvelle. Pitänee alkaa harjoittelemaan enemmän ja ottaa revanssi...

02.02.2015 08:56 #863 :: Emelie
Onnitelut tätiydestä Diara! :cheesy:

Minustakin tuli täti alkuvuodesta, ja nyt sain tietää että pääsen pikkukaverin kummiksi. :) Viralliset kummipaikat menivät kirkkoon kuuluville sukulaisille, mutta epävirallisen kummin statuksessa on jotain tosi hienon kuuloista. Ensimmäisen kirjan hankin pikkuiselle jo ennen syntymää ja ristiäislahjaksi tenava tulee saamaan lisää kirjoja. :wink:
Tykännyt: Kuurankukka

02.02.2015 12:11 #864 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Nautin vapaapäivästä. (Kun ne sattuvat maanantaille, ne ovat parhautta! :tongue:) Kävin ruokakaupassa ja postissa hakemassa vihdoinkin tilaamani X-Files julisteet (jotka näyttävän suhteellisen hyviltä niitä varten hankkimissani kehyksissä, asettelua vaativat vielä...). Ostin pullatiskistä muhkea viinerin, jota nyt kahvin kanssa nautiskelen! Aion pelata Witcher 2:sta siihen asti kun on pakko havahtua ruuanlaittoon...
Hyvää vapaapäivää mulle! - Ja hyvää maanantaita muutenkin kaikille risinglaisille - :cool:
Tykännyt: Hiistu, Kultasuu, Ansa, Strato

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

02.02.2015 13:58 #865 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...

HourglassEyes kirjoitti: postissa hakemassa vihdoinkin tilaamani X-Files julisteet (jotka näyttävän suhteellisen hyviltä niitä varten hankkimissani kehyksissä, asettelua vaativat vielä...).

Oi! Saako udella, millaiset kuvat? :smile:(Itse olen paikallisessa kaupassa ihastellut I want to believe -julistetta, muttei ole kämpästä löytynyt oikein sopivaa paikkaa.)

Minulla on ihanaa, koska linnut visertelivät tänään jo varsin iloisesti. Talvea saisi puolestani kestää vielä reilusti yli kuukausi, mutta on talveakin mukavampi viettää, kun tietää kevään olevan tulossa. :cheesy:
Muokannut 02.02.2015 14:02 Hiistu

02.02.2015 14:50 #866 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Juurikin nuo I want to believe -julisteet. Tilasin molemmat versiot, ensimmäisen ja uudemman, kun en osannut päättää kumman haluaisin enemmän! :wink:. Ovat isoja 61x91 molemmat, joten pohtimista on täälläkin minne seinille nämä nyt ripustaisi... Toinen tulee olkkariin, mutta toisen kohtaloa en ole vielä päättänyt.
Oisin laittanut kuvan, mutta en ole vielä perehtynyt tuohon kuvien lataamiseen tänne.

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho

03.02.2015 08:43 #867 :: Vehka
Elämä on ihanaa, koska...
...löysin pomodoro-tekniikan ja tajusin, että voihan jehna, se sopii minulle kuin nenä päähän! Gradu edistyi eilen kolme tuntia (tosin kuudessa 25 minuutin pätkässä) ja tänä aamuna kirjoitin näpsäkästi kaksi 25 minuutin tomaattikellollista. Tadah!

...tänään on taas lempparikurssejani: K-65-luentosarjaa, jossa luennoivat eläköityneet teologit, Ruumiinavauksia tutkimuksille (joskin viimeinen kerta, nyyh!) ja kirjallisuustieteen kandisemmaa.

...pääsen töiden puolesta matkustamaan keväällä Rovaniemelle ja Ivaloon ja se on minusta hurjan jännittävää.

...sain kudottua lisää rivejä puuskupuhkaulahuiviini.
Tykännyt: Ageha

03.02.2015 11:39 #868 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Näin tämän aamupäivän valossa etiäisen keväästä, ensi kertaa tänä vuonna.
Tykännyt: Kattinka

03.02.2015 13:22 #869 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Veronica Rothin Uskollinen löytyi hyllystä. Joo, eihän se upouusi uutuus ole, mutta... Silti. :cheesy:Nopeita nää pohjoiset kirjastoporot. Ja ikuisesti kiitettyjä he, jotka tätä pikkucityä asuttavat mutta eivät lue.
Tykännyt: Kuurankukka, Skie

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho

05.02.2015 23:07 #870 :: Vehka
Elämä on ihanaa, koska...
Laitoin tänään viimeinkin maistraattiin nimenmuutoshakemuksen ja jos se menee läpi, Vehkasta tulee virallisesti kolmas nimeni. ^_^
Tykännyt: Puolikuu, Ageha

07.02.2015 11:04 #871 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Rento päivä. Eilen nähtiin kavereiden kanssa ja naurettiin monta tuntia Hesessä. Tänään sitten viralliset super sweet seventeenit all by myself, mutta porukat on koko ajan kännykän päässä.

Ja koska sain läppäriin uuden akun, me voidaan joku päivä lähteä kahdestaan ulkoilemaan ja kirjoittelemaan kylille myös ilman laturia. :heart:
Tykännyt: Puolikuu, Vehka

07.02.2015 17:24 #872 :: Louhikäärme
Elämä on ihanaa, koska...
Koska kävin tänään juoksulenkillä ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun olin loukannut polveni, eikä kipu vaivannut. Mukavaa tuntea olevansa jälleen terve. :smile:

• Strato hahmo
  • Strato

07.02.2015 18:39 #873 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Olen tällä viikolla puhunut ja kuunnellut niin paljon englantia, että suuren osan ajasta myös ajattelen englanniksi. Kielitaitoni paranee silmissä :smile:Alkuviikosta olin vielä ihan ruosteessa puhetaidoiltani, mutta tässä se mukavasti kehittyy.

07.02.2015 19:59 #874 :: Louhikäärme
Elämä on ihanaa, koska...
Tuon olen huomannut itsekin, että kun vierasta kieltä käyttää runsaasti niin se alkaa vaikuttaa ajatuksiinkin.

07.02.2015 20:03 #875 :: Kultasuu
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska siinä on niin paljon ja loputtomasti uusia oppimisen ja kehittymisen mahdollisuuksi. Ihan vaan muita ihmisiä kuunnellen ja heidän kanssaan jutellen voi oppia ja oivaltaa monia asioita mitä itse ei olisi tullut ajatelleeksi ja itse olen iloinen, että saan jakaa ja keskustella kaikenlaisista asioista muutaman erittäin mukavan risinglaisen kanssa. Siinä oppii tosiaan paljon uutta ja mielenkiintoista ja saa nähdä uusia näkökumia, tapoja millä muut ihmiset ajattelevatja lähestyvät maailmaa ja ylipäänsä koko elämää. Ja, lisäksi siinä voi parhaassa tapauksessa päästä pois omasta yksilökeskeisyydestään ja oppia pyörittämään ajatuksiaan muissakin asioissa kuin pelkästään itsensä ympräillä. Se tuntuu musta hienolle ja suosittelen muiden ihmisten kuuntelua kenelle tahansa. :heart:
Muokannut 07.02.2015 20:05 Kultasuu
Tykännyt: sinidean, Kirjaneito, Strato

08.02.2015 10:27 #876 :: Laureline
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska tuntuu, että auringon tultua esiin olen ihan täynnä energiaa! Olen kirjoittanut yhtä paljon nyt kuin viimeksi heinäkuun helteillä ja se tuntuu mahtavalle :)
Tykännyt: Kuurankukka, sinidean

08.02.2015 21:41 #877 :: Warghast
Tykännyt: Kultasuu

08.02.2015 21:56 #878 :: Kultasuu
Elämä on ihanaa, koska...

Warghast kirjoitti: ...koko päivän lueskellut Sword of Shannaraa, hörppinyt Rooibos-jääteetä ja onnistuin vielä tekemään Thai-lihapullia ja perunamuusia.. Not too shabby a Sunday..

Onko tuo Sword Of Shannara hyvä? Kyselen vaan koska mullakin on se hyllyssä ja monesti olen ajatellut, että pitäisi aloitta lukemaan sitä. Vaihteeksi olisi mukava lukea jotain fantasiaa scifin sijaan.

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Baronetti

08.02.2015 22:45 #879 :: Ageha
...lähipiiri on elossa tänään
...hyvän musiikin kuunteleminen on ihanaa
...olo on rauhallisempi kuin pitkiin aikoihin

10.02.2015 16:50 #880 :: Kattinka
Elämä on ihanaa, koska...
Lähden pian lähes keväiseen säähän alku illan kävelylle. Aurinko hohtaa oranssina, taivas on sininen ja pilvihahtuvat vaaleanpunaisia. Käyn pitkän lenkin, joten paluumatkalla ensimmäiset tähdet alkavat pilkottaa hämärässä. Kyllä luonto on kaunis!
Tykännyt: Hiistu, sinidean