-
- Lukuhaaste: Popsugar 2023
- Lukupiiri / HourglassEyes | Tänään 18:28
-
- Arvaa mikä kirja!
- Leikkinurkka / Hiistu | Tänään 17:42
-
- Mitä aivan muuta ostit viimeksi?
- Satama / Adolfina Romanov | Eilen 22:28
-
- Martha Wells
- Lukusali / Nafisan | 28.05.2023 17:59
-
- Lukuhaaste: Helmet 2023
- Lukupiiri / Eija | 28.05.2023 13:28
Elämä on ihanaa, koska...
^ Oli tosissaan kaunis päivä ja iltakin varsin tähtikirkas. 
Jossain läheisen metsän takana on hakkuut menossa ja pimeän aikaan kävi rekka hakemassa sieltä puita ja tuulen mukana leyhyi sellainen tuoreen pätkäistyn havupuun tuoksu. Vaikka muutoin tykkäänkin enemmän elävistä ja kokonaisista puista, se tuoksu on aivan ihana.

Jossain läheisen metsän takana on hakkuut menossa ja pimeän aikaan kävi rekka hakemassa sieltä puita ja tuulen mukana leyhyi sellainen tuoreen pätkäistyn havupuun tuoksu. Vaikka muutoin tykkäänkin enemmän elävistä ja kokonaisista puista, se tuoksu on aivan ihana.
Tykännyt: Celestine
Penkkarit. Tiesin, että juttu on isompi kuin mitä yläasteelle välittyi, mutta silti. Oli upeaa olla mukana, myös arkana ja epäröivänä ykkösenä.
Sain karkkia eräältä henkilöltä. Hih.
The Big Bad Wolf kirjoitti: Penkkarit. Tiesin, että juttu on isompi kuin mitä yläasteelle välittyi, mutta silti. Oli upeaa olla mukana, myös arkana ja epäröivänä ykkösenä.
Kävelin hyvän aikaa kaupungilla ajatellen laiskasti, että onpa täällä paljon karkkia kadulla tänään. Sitten vasta leikkasi, että niin, penkkarit. Missasin.

Olikohan ketään meikäläisiä (luetaan: risinglaisia) tänään ajelemassa?
Olen kuullut huhua, että ainakin jokin risinghenkilö olisi kovasti valmistellut penkkaritempausta tuolla jossain Etelä-Savon tietämillä 
Tänään elämä on ihanaa siksi, että minun kynteni ovat lakatut huppariini sopivalla oranssilla värisävyllä.

Tänään elämä on ihanaa siksi, että minun kynteni ovat lakatut huppariini sopivalla oranssilla värisävyllä.
Odotettavissa enää 12 lyhyttä viikkoa siihen, että Helsingin Uimastadion avaa altaansa, hyppytelineensä ja saunansa innokkaiden kesänviettäjien käyttöön. Sumuinenkin tämä päivä kirkastui nähtyäni ilmoituksen asiasta!
Pääsen viettämään ystävänpäivää naisseurassa 
Tarkemmin ottaen neljän naisen seurassa... naispuoleinen kaverini päätti ettei mun pitäisi olla huomenna yksin, joten päädyn viettämään aikaa hänen ja hänen 3:n kaverinsa kanssa ja vielä ainoana miehenä. Saas nähä mitä siitä tulee, kuulemma ainakin Disneyn leffoja on odotettavissa

Tarkemmin ottaen neljän naisen seurassa... naispuoleinen kaverini päätti ettei mun pitäisi olla huomenna yksin, joten päädyn viettämään aikaa hänen ja hänen 3:n kaverinsa kanssa ja vielä ainoana miehenä. Saas nähä mitä siitä tulee, kuulemma ainakin Disneyn leffoja on odotettavissa

Muokannut 13.02.2015 15:58 Strato
...olen arvostellut sata kirjaa ja kirjoittanut 51 kirja-arviota Risingissä.
Istun busissa matkalla meripojan luo. Aurinko paistaa, ilma tuntuu keväiseltä. Söin juuri kana-caesar-bagelin ja hasselpähkinäsuklaadonitsin.
Tänään ilahdutin täysin randomisti erästä työkaveriani viemällä hänelle lasipurkin, jossa oli valmiina kuiva-aineet karpalo-valkosuklaa-kekseihin. :) Meillä oli molemmilla kello neljän aamu ja hän kirosi sitä eilen naamakirjassa, joten ajattelin, että josko näin voisin vähän tehdä hänen aamustaan paremman. Selvästi onnistui. ^_^
Eilinen riisimiitti oli myös valtavan kiva.
Tänään ilahdutin täysin randomisti erästä työkaveriani viemällä hänelle lasipurkin, jossa oli valmiina kuiva-aineet karpalo-valkosuklaa-kekseihin. :) Meillä oli molemmilla kello neljän aamu ja hän kirosi sitä eilen naamakirjassa, joten ajattelin, että josko näin voisin vähän tehdä hänen aamustaan paremman. Selvästi onnistui. ^_^
Eilinen riisimiitti oli myös valtavan kiva.

Olen hyvässä vaiheessa kesätyöhakemusten lähettämisen kanssa. Jostain syystä en kauheasti tykkää niitä tehdä, joten taas tuli lykättyä sitä hakemusten tekoa pitkään. Nyt olen kuitenkin saanut jo useamman lähetettyä, jos sitä vielä pari ja sitten olisi tältä päivältä siinä

Fetajuustokolmio! 
Matikan kkakkoskurssista kasi. Tiedän, että valitin pari kuukautta sitten ysistä, mutta tällä kertaa en opiskellut suunnilleen yhtään ennen koeviikkoa. Huomio kiinnittyi enemmän vieressä istuvan kaverin kanssa tutustumiseen.
Oli mielenkiintoinen kurssi, by the way.
Harkat alkaa myös kohta. Sitä ennen ruokaa ja Johnny Depp.
Tänään menee lujaa.

Matikan kkakkoskurssista kasi. Tiedän, että valitin pari kuukautta sitten ysistä, mutta tällä kertaa en opiskellut suunnilleen yhtään ennen koeviikkoa. Huomio kiinnittyi enemmän vieressä istuvan kaverin kanssa tutustumiseen.
Oli mielenkiintoinen kurssi, by the way.
Harkat alkaa myös kohta. Sitä ennen ruokaa ja Johnny Depp.
Tänään menee lujaa.
Tykännyt: Kuurankukka
Tässä päivässä oli jo aavistus keväästä. KEVÄÄSTÄ!
Tykännyt: sinidean, Soturiorava
Hiistu kirjoitti: Kävelin hyvän aikaa kaupungilla ajatellen laiskasti, että onpa täällä paljon karkkia kadulla tänään. Sitten vasta leikkasi, että niin, penkkarit. Missasin.
Olikohan ketään meikäläisiä (luetaan: risinglaisia) tänään ajelemassa?
Jäi välistä tämä tämmöinen kysymys, mutta ainakin minä siis olin ajelemassa tuolloin. Oli hauskaa.

Koska on karjalanpiirakoita ja munavoita!

Lyhyt valkoinen kuiva kausi työelämässäni on päättymässä.
Strato kirjoitti:
HourglassEyes kirjoitti: Koska on karjalanpiirakoita ja munavoita!
Kiitos, nyt alkoi munkin tekemään mieli. Kai se pitää opetella leipomaan...
Tunnustan, että piirakat ovat pakastealtaasta (rukiisia, tottakai), munavoi toki on itsetehtyä

- taisivat herättää hieman kateutta, kun aamun palaverissa tempaisin esille ja söin niin autuaana

Tykännyt: Strato