20.02.2015 12:17 #901 :: Emelie
Elämä on ihanaa, koska...
Tämä nyt ei ehkä tee elämästä sinänsä "ihanaa", mutta tämä keskustelu (minun ja Doc Nicholsonin välinen) piristi minun päivääni todella!

Minä: Löytyi erään kirjan takakansitekstistä:
"Together with a growing band – the enigmatic shaman Tahvo --". Tahvo! :cheesy::cheesy:

Doc N: :cheesy:

Minä: Mäkin haluan enigmaattisen shamaanin Tahvon joukkiooni, jos lähden kukistamaan pahaa!

Doc N: Roolipelihahmon paikka?

Minä: Joo! Tai sitten se voi olla mun nicini geokätköilyssä?

Doc N: Forgotten Realms DnD:ssä oli muistaakseni vielä luonnonjumalatar Mielikki? Mietin vaan, että enigmaattinen shamaani Tahvo (druidi) mahdollisesti palvoo/saa voimansa Mielikiltä.

Minä: Ehkä?

Doc N: Tai no jos ei ihan druidi, niin ainakin metsässä könyävä geokätköilijä? :cheesy:

Minä: Joo. :cheesy:

Doc N: Toivottavasti Tahvo ei esiinny pararomantiikassa (tjsp.). Voisi olla vaikea suhtautua vakavasti... :tongue:

Minä: Ai jaa, meinaatko?

Doc N: Joo, mietin, että saattaisi vaatia totuttelua. :cheesy:

Minä: No itseasiassa kirjat ovat paranormaalia romantiikkaa, mutta päähenkilö nainen taitaa pokata sen joukkiossa olevan miespantterimuuttujan.

Doc N: Aaaa, Tahvo on comic-sidekick?

Minä: Ehkä? Koska kirjan jatko-osassa Tahvo-rukkaa ei enää mainita takakansitekstissä.

Doc N: Daaaammnnn... Tahvoa uhkaa traaginen kuolema, syvyyden luomiseksi toiselle hahmolle?

"Juoskaa, senkin pölöt!"

Minä: :cheesy::cheesy::cheesy:
Tykännyt: Kuurankukka, Ageha

21.02.2015 11:01 #902 :: Celestine

• Iivari hahmo
  • Iivari

21.02.2015 11:09 #903 :: Iivari
Elämä on ihanaa, koska...
Etäopiskelu on parhaimmillaan sitä, että juo kotona oman työpöydän ääressä teetä, chättää opiskelukaverien kanssa ja kuuntelee inspiroivaa luentoa - ei välttämättä aina opi mitään uutta mutta innostuu vanhasta.

Miksi, oi miksi en mennyt heti lukion jälkeen ammattikorkeakouluun? Tosin silloin ois pitänyt muuttaa joko Seinäjoelle tai Turkuun, joten ehkä hyvä että en mennyt. Mutta nyt on hyvä olla maailmassa. Oma paikka on tässä ja nyt.
Tykännyt: Ageha

21.02.2015 12:25 #904 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Pöydällä on odottamassa kokonainen suklaalevy, jota voi alkaa kaluta illalla teen kanssa. Ja sain pari uutta kirjaa joita voi lukea siinä samalla!

• Saki hahmo
  • Saki

21.02.2015 16:01 #905 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...

Celestine kirjoitti: Mulla alkoi loma :heart:ja eilen oli rajut bileet. (=syötiin muffinsseja, juotiin teetä ja katsottiin Disneyn Tähkäpäätä)

Äh, mulla on vielä ensiviikko koulua :tongue:Sittenkään en pääse kunnolla rentoutumaan, koska rippileiri, mutta eipähän tarvitse lähteä sitten kesällä.
Muokannut 27.02.2015 07:12 Saki
Tykännyt: Celestine

22.02.2015 22:08 #906 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Mulla on ihanan oudon epätodellinen olo. Mä olen tavannut elämäni toisen risinglaisen livenä. Kiitos vielä, mulla oli tosi kivaa :heart:

• Iivari hahmo
  • Iivari

22.02.2015 23:08 #907 :: Iivari
Elämä on ihanaa, koska...
Celestine, ei saa olla noin kryptinen! Pitäisi heti kertoa ihan kaikki :heart:

Mulla on ollut loputtoman rento ja laiska sunnuntai, enkä oo tehnyt mitään järkevää tai edistävää tai kehittävää tai mitään sellaista. Mutta oon nauttinut vaan olemassaolosta ja kaikesta hassusta. Kuten rakkaani vaimoni tekemistä toastleivistä :heart:
Tykännyt: kyty, sinidean, Celestine, Ageha

24.02.2015 11:12 #908 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Lumi vähenee, valo enenee. Ja työtäkin on sentään himppasen verran.

24.02.2015 15:36 #909 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Suomesta näkyisi saavan Olde Hansan paahtomanteleita!

Pieniä pusseja ja vain savustettua ja yrttiä, mutta silti.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

24.02.2015 16:15 #910 :: Hiistu
Elämä on ihanaa, koska...
^ Olen huomannut saman. :smile:En tosin ole täältä kaupoista viitsinyt ostaa, kun pidän mieluummin itselleni semmoisena matkaherkkuna Virossa käydessä. (Kalevin suklaisiin kyllästyin hyvin nopeasti ja lähes täysin sen jälkeen, kun niitä alkoi saada täältä kaupoista, sitä ennen mustikkavalkosuklaasta kovin tykkäsin... Marsipaani ja praliinit onneksi vielä maistuvat.) Tallinnassakin kyllä arvostaisin enempi, jos näkyisi enemmän muitakin mantelinmyyntikärryjä kuin tuon firman.

24.02.2015 17:17 #911 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
^Itse taas harmittelen sitä ettei täältä saa enempää paahtomanteleita, vaikka kieltämättä ruuissa on enemmän hohtoa kun niitä saa harvemmin. Olde Hansan mantelit ovat olleet omaan makuun parhaita, mutta kaikki muutkin käyvät. Ainakin viimeksi Tallinnassa näkyi paljon ainakin yhden toisen firman manteleita, ellei niitä olisi ollut jopa kaksi. Olde Hansan kärryjä en nähnyt kuin ravintolan edessä. Makeissa manteleissa on mukavasti hienoisia sävyeroja eri valmistajilla.

No, kun pääsee matkustamaan niin harvoin niin mukava että niitä on kuitenkin jonkun aikaa myynnissä täälläkin... muuten saan ostettua niitä lähinnä kerran vuodessa Martin markkinoilla.

24.02.2015 20:34 #912 :: The Big Bad Wolf
Elämä on ihanaa, koska...
Eilisistä harkoista saatiin ihan mahtavia kuvia ja nyt niitä voi ihastella kännystä aina kun tahtoo.

Enkussa oli erityisen hauskaa. Pari oli taas jutustelutuulella ja pääsin kapinallisesti kuiskailemaan kesken opetuksen.

Plus huomenna on matikkaa. Kahta matikkaa. Molemmista näillä näkymin kymppi tulossa.

24.02.2015 20:49 #913 :: Kirjaneito
Mulla on uusia kirjoja. :heart:

25.02.2015 20:56 #914 :: HourglassEyes
Tykännyt: sinidean, Celestine

25.02.2015 21:09 #915 :: punnort
Elämä on ihanaa, koska...

Hiistu kirjoitti: ^ Olen huomannut saman. :smile:En tosin ole täältä kaupoista viitsinyt ostaa, kun pidän mieluummin itselleni semmoisena matkaherkkuna Virossa käydessä.

Virossa käydessä ostan matkaherkkuna Fazerin vodkakonvehteja. Niitä ei tunnu saavan muualta kuin Vironlaivalta. Kalevin Viru Valge -konvehdit olis muuten hyviä, mut niitä saa vain kytkykauppana Vana Tallinn-konvehtien kanssa.

• Strato hahmo
  • Strato

26.02.2015 22:23 #916 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Treenit :heart:Laiskuuden, tekosyiden ja vähän ehkä oikeiden kiireidenkin takia tuli sellainen 3 viikon tauko. Pikkaisen oli alussa ruostetta, mutta nopeasti se hioutui pois ja jäljelle jäi loistava fiilis, ei malttaisi odottaa ensi viikkoon :cool:
Tykännyt: sinidean

• Rinja

27.02.2015 00:35 #917 :: Rinja
Elämä on ihanaa, koska...
Kiltti ihminen hieroi niskani jumit auki, enkä tee enää kuolemaa! :heart:Voin nyt jatkaa kandin tekemistä ja opiskelua ylipäätään, kun ei enää tauotta särje päätä ja huimaa.

Toivottavasti saan pidettyä niskan nyt sen verran kondiksessa, ettei käsittelyä tarvitse ihan pian toistaa, sillä se sattui aivan infernaalisen paljon.
Tykännyt: sinidean, Strato, Kattinka, Ageha

01.03.2015 21:53 #918 :: HourglassEyes
Elämä on ihanaa, koska...
Tiedossa vapaata perjantaihin asti! Tarkoittaa sitä, että jo tämän viikonlopun lisäksi minulla on aikaa lukea ja pelata monta päivää. Olenkin jo suotastaan hurmiossa hakannut Witcher 2:sta koko viikonlopun ajan, edes pelin ajoittainen bugittelu ei ole saanut aikaan "normiraivareita", vaan olen suht kiltisti jaksanut latailla peliä uudestaan... Sain jopa pienimuotoista siivousta tehtyä, joten ei tarvitse senkään osalta potea huonoa omaatuntoa. Tänään on koneen ääressä mennytkin useampi tunti, nyt voinee siirtyä taas lukuharrastuksen pariin, Geraltille voinhan omistautua jälleen huomenna! :cheesy:

• Strato hahmo
  • Strato

02.03.2015 15:15 #919 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Huomenna peli-ilta jätkien kanssa. Yhtä kaveria en ole nähnyt pitkään aikaan, joten kiva päästä vaihtamaan taas kuulumisia. Mikäs sen parempaa kuin hyvää seuraa, olutta, hyvää ruokaa ja Diablo 3:a porukalla :cool:
Tykännyt: Kuurankukka, Ansa, sinidean

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

03.03.2015 20:13 #920 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Opinnäytetyö on tiivistelmiä ja viimeistelyä vaille valmis! Äkkiä se neljä kuukautta meni, varmaan jo ensi viikolla voin palauttaa sen ensimmäiseen tarkastukseen.

Ja valmistuminen tulee koko ajan vain todellisemmaksi asiaksi :cheesy:

Pitänee varmaan käydä ostamassa skumppapullo sen varalle, että kohta se oppari komeilee kansissa
Muokannut 03.03.2015 20:14 Diara