Elämä on ihanaa, koska...

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

04.03.2015 00:38 #921 :: Strato
Päädyin seurustelemaan erään vaihto-opiskelijatytön kanssa :tongue:

Jännä miten elämä kuljettaa, en olisi äskettäisen eron jälkeen uskonut, että päädyn tällaiseen tilanteeseen näin pian, mutta joskus tulee yllätyksiä eteen :smile:

06.03.2015 00:08 #922 :: Formaldehyde
Aaargh, tyypit, aargh.

En tiedä miten se on mahdollista, mitä olen vahingossa tehnyt oikein, mutta minulla on uskomaton ystävä. Ei ole syntymäpäiväni, ei nimipäiväni eikä myöskään joulu, jos kalenteria on uskominen, mutta sain eilen kiikuttaa postista kotiin paketin, jonka sisältöä olen purkanut nyt kahtena iltana ja vielä on pari mustaan kääreeseen kiedottua lahjaa, jotka odottavat myöhempää ajankohtaa.

Jo lähettäjän käsiala paketin päällä nosti hymyn huulilleni, mutta kun olen saanut paljastaa pakkauksistaan muun moassa sulkakynän, kutsuja seitsemänkymmentä vuotta vanhoihin hautajaisiin, pimeässä hohtavia figuureja, vintage kahvimukin ja Oscar Wilde -postikortteja niin johan tässä alkaa loppua sanavarasto kesken. Oikeasti, mitä hittoa? Olenko minä muka jotenkin ansainnut tämän kaiken? Luojan tähden, minun suuni on täynnä lasten soperruksia!

06.03.2015 13:10 #923 :: Piru Naiseksi
Monilla kaduilla voi jo kulkea liukastumatta, on valoisaa, ja keikkaelämäni näyttää vilkastuvan.
Muokannut 06.03.2015 13:11 Piru Naiseksi Syy: pilkutus

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Tasolla 41
    75.55

06.03.2015 21:33 #924 :: Strato
Hahaa, sain Blizzardilta kutsun Heroes of the Stormin suljettuun betaan (en siis ostanut founders packia) :tongue:

Ensi tiistaina olisi kyllä tentti... tää lupaa hyvää lukemista ajatellen :cheesy: Voi kyllä silti olla tyytyväinen tilanteeseen.
Tykännyt: Kuurankukka

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari
    Tasolla 34
    56.85

07.03.2015 09:39 #925 :: Saki
Pääsin vasta eilen riparilta kotiin ja jo nyt tuli niin ikävä uusia kavereita, että ovat tulossa huomenna tänne käymään :tongue:

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Tasolla 44
    0.33

07.03.2015 23:05 #926 :: Skie
Mulle soitettiin tälle viikolla ja tarjottiin kesätöitä. :shock: Olin jo alustavasti sopinut meneväni kesäksi samoihin hommiin, kuin edellisinä kolmena kesänä, mutta tarjottu työ oli niin vastustamaton, etten vaan voinut sanoa ei. Jestas, tämä kesätyö ja ensi syksyn harjoittelu aiheuttavat sen, että tässähän tuntuu että alkaa elää jossain määrin unelmiaan.

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Senesalkki
    Tasolla 40
    1.29

10.03.2015 17:00 #927 :: Ageha
...paljon monenlaisia mahdollisuuksia.
Tykännyt: Kuurankukka, Ansa

10.03.2015 21:51 #928 :: Puolikuu
Huomenna on yhdeksältä nihkeä englannin kurssi, jolla n. kaikki muut osallistujat ovat ekan vuoden valtsikkalaisia, jotka puhuvat englantia sujuvammin kuin minä. Mutta ei se mitään! Iltapäivällä alkaa parhaan luennoitsijan kurssi parhaasta aiheesta eli kirjeen historiasta! :cheesy:

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Senesalkki
    Tasolla 40
    1.29

11.03.2015 22:55 #929 :: Ageha
Viikon päästä puoli vuotta siitä kun jälleenilmestyin Risingille. ♥
Tykännyt: Hiistu

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    79.48

11.03.2015 23:08 #930 :: Hiistu
Puolivuotisrisingpäivän muistaminen on varsin kunnioitusta herättävää! :wink:
Tykännyt: Ageha

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Senesalkki
    Tasolla 40
    1.29

11.03.2015 23:35 #931 :: Ageha
No siis viimeksi tänään tuli mietittyä että oikeastaan valtaosa elämässäni tapahtuneesta hyvästä on osa tapahtumaketjua, joka alkoi siitä kun rekisteröidyin Risingille ensimmäistä kertaa. :smile: Niin on se aika tärkeää se, ja asettaa Risingin minulle aika korkeaan henkilökohtaiseen merkitykseen.

Edit: Ai niin ja elämä on ihanaa koska VAALIGALLERIA on täällä. Tai siis yle.fi:ssä.
Muokannut 12.03.2015 00:20 Ageha
Tykännyt: Puolikuu, Rinja

12.03.2015 12:41 #932 :: Puolikuu
Kirjeen historian luennolla oli juuri niin kivaa kuin ajattelinkin. Pienenä sivuvaikutuksena on tosin ilmennyt halu itsekin kirjoittaa kirje ja yllättää joku iloisesti.
Tykännyt: Hiistu, Ansa, sinidean, Ageha

• Ansa hahmo
  • Ansa
    Tähtipilotti
    Tasolla 43
    66.09

12.03.2015 14:04 #933 :: Ansa
Pidettiin ruotsin kurssilla tuote-esitelmä kirjastokortista ja sen aikana revettiin ihan totaalisesti. Oli hauskaa, meni hyvin ja jäi hyvä fiilis.

Tänään muutenkin on mukava päivä, vaikka kahdeksaksi kouluun pitikin lähtiä. Illalla on vuorossa C.U.L.T.-opiskelijakuoron esiintyminen Kulmilla-karnevaaleissa. Hieman jo jänskättää, miten käy. Toivottavasti sanat pysyvät edes omassa mielessä. :cheesy:

• Laine hahmo
  • Laine
    Soturi
    Tasolla 21
    37.68

12.03.2015 14:18 #934 :: Laine
Uusi vuosi ja uudet kujeet. Sain tässä joku aika sitten aivan mahtavan päähänpiston ja toteutinkin sen pitkän mietintäsession jälkeen. Nimittäin hävitin aivan kaikki ennen 2015 kirjoittamani tuotokset. Poistin koneelta kaiken ja paperiversioiset revin aivan pieneksi silpuksi ja kaiken lopuksi tanssin sen paperikasan päällä laulaen yhtä latinankielistä laulua. :lol: Voiko olla oikeasti mitään hauskempaa? Nyt on todellakin vapaa olo.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Tasolla 61
    79.48

12.03.2015 21:57 #935 :: Hiistu

Puolikuu kirjoitti: Pienenä sivuvaikutuksena on tosin ilmennyt halu itsekin kirjoittaa kirje ja yllättää joku iloisesti.

En ole opiskellut asiaa, mutta suosittelen. :smile: Vastasin tänään yhteen iloiseksi tehneeseen kirjeeseen. Kirjoittaessa nauratti paljon ja suretti vähän ja jonkin verran joutui miettimään. Mutta ei varmastikaan mitenkään epäterveellisissä määrin.

(Huomaa kyllä tottuneensa liiaksi nykyaikaan, kun kirjeen suljettuaan tulee hieman hämmentynyt olo, kun ei teksti ikään kuin tallennu minnekään Lähetetyt-kansioon... :roll: Mutta sille vastaanottajallehan se onkin tarkoitettu.)
Tykännyt: Iivari

13.03.2015 22:20 #936 :: sinidean
Jos eilen potutti, niin tänään on hymyilyttänyt kovasti!

Ensinnäkin olin pitkästä aikaa opettamassa ja se on vaan niin ihanaa. :heart: Vaikka tuo opetushomma yläasteella välillä onkin haastavaa ja rankkaa, niin silti saan siitä niin paljon. Nuorista saa sellaista positiivista energiaa ja niiden jutut on välillä ihan mahdottoman hauskoja! :cheesy: Ja joskus saattaa jopa saada jotain sydäntä lämmittävää palautetta, kuten tänään, kun eräs tyttöporukka sanoi, että toivoisivat minun olevan sijaisena muissakin aineissa. :blush: (Oli mulla vastapainoksi sitten eräs todella villi ryhmä, jonka kanssa meinasi mennä hermot, joten äkkiä sitä tömähti takaisin maan pinnalle... :tongue: )

Ja se toinen kiva juttu: olin pitkästä aikaa Kaivopuiston tähtitornissa ihailemassa mm. Jupiteria kuineen! :smile:

Ja jotta mukava päivä saisi arvoisensa päätöksen ajattelin kruunata sen vielä jaksolla (tai muutamalla :wink: ) Game of Thronesia! :cheesy: Ja otan vielä ison lämmittävän kupillisen lempiteetäni ja käperryn viltin alle tuohon sohvannurkkaan...
Tykännyt: Strato

14.03.2015 13:34 #937 :: Puolikuu

Hiistu kirjoitti: (Huomaa kyllä tottuneensa liiaksi nykyaikaan, kun kirjeen suljettuaan tulee hieman hämmentynyt olo, kun ei teksti ikään kuin tallennu minnekään Lähetetyt-kansioon... :roll: Mutta sille vastaanottajallehan se onkin tarkoitettu.)

Niinpä! Olisipa mielenkiintoista kyllä nähdä, mitä kaikkea on itse kirjeisiinsä kirjoitellut. Tosin, meille nyt luennolla ohjeistettiin, että kannattaa aina ottaa itselleen kopio kirjeistä.
Tykännyt: Hiistu

14.03.2015 16:40 #938 :: Celestine
Oli kiva isoskoulutuspäivä :heart:

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Tasolla 31
    37.46

15.03.2015 13:30 #939 :: Xerion
Itselläkin isos-koulutus viikonloppu takana. Missäs päin suomea sinä Celestine olit koulutuksessa.
Tykännyt: Celestine

15.03.2015 15:07 #940 :: Celestine
Täällä Suomen junteimmassa kaupungissahan minä :roll:

Pistän tarkemman paikan sulle yksärillä :wink:

Valvojat: SaranthaHiistu