30.03.2015 19:39 #981 :: Puolikuu
Elämä on ihanaa, koska...
Yllättävä pääsiäisloma, jonka olemassaoloa en edes muistanut! Sattui kyllä todella hyvään hetkeen, kun on niin kovasti kaikkea tekemistä. Ja huomenna olen lukupiirissä keskustelemassa Donna Tarttista, jee.
Tykännyt: Kuurankukka

• Strato hahmo
  • Strato

01.04.2015 14:02 #982 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Pääsiäisloma alkoi! Lähden tossa 45 min päästä matkustamaan äidin soppapatojen ääreen :cheesy: Nyt kun vielä saisi pakattua loppuun...
Tykännyt: sinidean

• kyty hahmo
  • kyty

01.04.2015 14:11 #983 :: kyty
Elämä on ihanaa, koska...
Valkosipuli! En tosin ole varma onko se kanssaihmisten mielestä niin ihanaa... :lol:
Tykännyt: sinidean

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

01.04.2015 14:59 #984 :: Diara
Elämä on ihanaa, koska...
Opinnäytetyö on kansissa! Parin tunnin päästä käyn koululla kirjoittamassa kypsyysnäytteen. Illalla onkin sitten hieman juhlan aihetta, sillä joka ikinen tentti on tehty, kaikki harkkatyöt on palautettu, opinnäytetyöhön liittyvä seminaari on pidetty ja tietenkin opinnäytetyö palautettu arvosteluun. Eli se tarkoittaa vähänniinkuin sitä, että olen selvinnyt koko neljästä opiskeluvuodesta ja valmistun insinööriksi!

Sitten pitääkin vaan odotella kahta viimeistä kurssiarvosanaa. Ne paperitkin saan kyllä vasta toukokuussa, mutta sitä nyt ei lasketa.

Tänään on viimeinen koulupäivä, kesätyöt alkaa toukokuun puolessavälissä. Ihanan pitkä ja ansaittu loma edessä. Palkintomatka Lontooseen on ostettu, toukokuun alussa pääsen noin miljoonannen kerran sinne.

Et ei tässä mulla muita syitä olla hyvällä tuulella :cheesy:

01.04.2015 18:06 #985 :: sinidean
Elämä on ihanaa, koska...

Diara kirjoitti: Et ei tässä mulla muita syitä olla hyvällä tuulella :cheesy:

No tuossa on kyllä syytä kerrakseen! :smile: Onnittelut tehdystä urakasta ja valmistumisesta!
Tykännyt: Diara

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari

02.04.2015 22:15 #986 :: Saki
Elämä on ihanaa, koska...
Lomat alkoi, joten nyt voi vaan ottaa rennosti eikä tarvitse huolehtia mistään muutamaan päivään. Tänään käväisin vielä kirjastossa ja lainasin pari Star Warsia ja muutaman kirjan. Nyt kelpaa olla lomalla. :heart:

03.04.2015 12:11 #987 :: Ageha
*epämääräistä vikinää* S-senpai huomasi minut! :blush:

Niin siis elämä on ihanaa, koska Desuconin organisoijat kehittivät Tsundrin, eli vähän niinkuin Tinder mutta ei kuitenkaan. Ja animuihmisille.
Tykännyt: Kuurankukka

• Vehka hahmo
  • Vehka
    Poimuvelho

03.04.2015 13:41 #988 :: Vehka
Elämä on ihanaa, koska...
Teetä, Ben & Jerry'siä ja tänään pääsee pitkästä aikaa näkemään koko perhettä. Huomenna on myös tiedossa ristiäiset, sekin on aika mainiota.

07.04.2015 16:24 #989 :: Morgan Blood
Elämä on ihanaa, koska...
Muutimme upeaan asuntoon. Vaikka kustannukset pysyvät samana, asumisen laatu parani eksponentaalisesti. Öisin on pimeää ja ainut meteli on lauantai-iltaisin myöhään saunassa käyvä naapuri. Mitä ihmettä tämä on! :D Lähimmälle luontoreitille on matkaa... noh, takapihalle. Bussit kuitenkin kulkevat yöhön asti ja lähimpään kauppaankin on kilometri. En ole tottunut näin hyvään asumiseen, mutta voisi kai sitä ;)
Tykännyt: Rinja, Ansa, Celestine

09.04.2015 22:33 #990 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Hiuskriisin aiheuttamasta masennustilasta huolimatta hymyilyttää, koska pääsen ensi kesänä isostelemaan ja samalle leirille tulee isoseksi kolme muutakin kaveria :smile:

09.04.2015 22:36 #991 :: Ageha
Elämä on ihanaa, koska...
Kesti ihan liian pitkään kirjoittaa yksi Tärkeä Sähköposti, mutta nyt se on kirjoitettu, lähetetty, olen ihan varma että ihan huono on ja kieltävä vastaus tulee mutta sormet ristissä odotan ja toivon parasta.

Ja siis jotenkin iso juttu minulle, koska kyseinen sähköposti oli vaikeinta, mitä olen ikinä joutunut kirjoittamaan. Ja vaikka tulisikin kieltävä vastaus, sain kuitenkin (loppujen lopuksi) ylipäätään kirjoitettua sen viestin, ja siitä tuli ihan koherentti kokonaisuus. Joten heti, kun tämä epätodellinen olo sen lähettämisestä hälvenee, tilalle pitäisi tulla aika autuas olo (ja jännitys ja tuska siitä että entäjoskieltävävastaus, varmastituleekieltävävastauskunlähetinviestinnäinmyöhään) ja oih.

Ja nyt on hyvä hengittää syvään ja soittaa musiikkia, ilman kamalan akuuttia tunnetta siitä, että pitäisi olla tekemässä jotain muuta.

Joten juuri nyt, elämä on ihanaa juuri siksi.

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari

10.04.2015 15:56 #992 :: Xerion
Elämä on ihanaa, koska...
Tuhat origami kurkea taiteltu. Viimeisen tekoa lykkäsin kuukauden, mutta nyt sekin on valmis ja toive toivottu. :smile:
Tykännyt: Rinja, Celestine

• Skie hahmo
  • Skie

11.04.2015 17:12 #993 :: Skie
Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on taas niin ihanaa, koska huomenna lähden reiluksi kahdeksi viikoksi ulkomaille. 16 päivää, 6 maata ja kaksi rinkka selässä reissaavaa naista, eihän tästä voi tulla kuin hyvä reissu. Kaiken muun hyvän lisäksi ensi viikon kaikkiin kohteisiin on luvattu ihania ilmojakin. :cool:
Tykännyt: Iivari, Ageha

11.04.2015 21:10 #994 :: The Big Bad Wolf
Spotify.

12.04.2015 09:03 #995 :: Piru Naiseksi
Elämä on ihanaa, koska...
Eilisiltana en ollut viitsiä lähteä ilmaistanssaihin, seinäruusustelemaan, kuten ajattelin. Kirjoituspuuhatkin kutsuivat. Mutta sain patistettua itseni tietokoneen äärestä kohti tanssilukaalia.
Sää oli leppeä, valokuvattavaakin löytyi matkan varrelta ... ja TANSSITTAJA!!!!!
Tykännyt: Celestine

12.04.2015 15:51 #996 :: Celestine
Elämä on ihanaa, koska...
Mulla on ollut kiva viikonloppu :cheesy: Teatteria, jääkaappirunoja ja Aamiainen Tiffanylla hyvässä seurassa. Olisipa aina tämmöistä :heart:

13.04.2015 19:43 #997 :: Johanna
Elämä on ihanaa, koska...
1. Mun piti opiskella yksi kursi aikuislukion tämän lukukauden viimeisellä jaksolla. Mutta olinkin jo käynyt sen kurssin. Elikkäs ei koulua, enemmän työtunteja, enemmän palkkaa sekä paremmat yöunet kun ei tarvitse stressata koulu ja työasioita. Periaatteessa pidempi kesäloma koulusta.

2. 4 viikon kesäloma päivät töistä on sovittu. Nyt suunnitellaan Tukholman risteilyä (viikinki museoon!) sekä kaupunkilomaa Lissaboniin (lähinnä Sintran takia :heart: ). Kävin tänään töiden jälkeen kirjastossa hakemassa matkaoppaita.

3. Isä vei vihdoin pyöräni korjattavaksi vaikka lupasi korjata sen itse puoli vuotta sitten...Kohtaa voin aloittaa taas pyöräily harrastuksen sekä pyöräillä uimahalliin ja frisbee golf radalle.

4. Sain vihdoin vapautuneen autoparkkipaikan taloyhtiöltä (tässähän on asuttu jo puolivuotta...).
Muokannut 13.04.2015 19:44 Johanna

13.04.2015 19:46 #998 :: Ageha
Unelmistani tulee ehkä totta ♥

• Strato hahmo
  • Strato

13.04.2015 20:01 #999 :: Strato
Elämä on ihanaa, koska...
Lankutusprojektini tuottaa tulosta. Sain tänään tulokseksi pitkän treenaamisen jälkeen 4,5 minuuttia :cheesy: , mihin täytyy olla tyytyväinen, etenkin kun alkuvaiheessa se 1.5 minuuttia tuntui jo tosi vaikealta :smile:

13.04.2015 21:55 #1000 :: Soturiorava
Elämä on ihanaa, koska...
Koska saan kirjoittaa tuhannennen viestin tähän ketjuun :lol:
Muokannut 13.04.2015 21:56 Soturiorava
Tykännyt: Piru Naiseksi