Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Celestine hahmo
Celestine
Paladiini
Taso: 38
Celestine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
29.11.2013 22:04 #101

Mä oon ihan hepakassa vieläkin... Koska ensi kesänä on ripari, piti hankkia merkintöä ja olitin hieman pienennetyllä kaveriporukalla kirkon nuorisoillassa. Tarkoitus oli olla vain tunti, mutta oltiinkin sitten kolme ja puoli. Tehtiin jatkuvasti sortuvaa piparitaloa ja pelattiin pöytäjalkapalloa ja allekirjoittanut ahmi aivan liikaa joulutorttuja ja pipareita... Lisäksi räkätettiin kuin neljä pientä räkättirastasta. Ulos tultiin hoippuen ja kikattaen, eli joku olisi saattanut luulla, että ollan nautittu jotain mehua vahvempaa... :grin:

Plus se, että mä meen huomenna kummitätini luo yökylään ja katsomaan TSH-leffoja. (tällä kertaa meni kirjaimet oikein päin :lol: ) Plus että tanssiharkat ja kohta kisat, kaksi päivää joulukkuun alkuun ja 12 päivää Hobitin ensi-iltaan :heart: :heart: :heart:

Muok. Ja tämä oli ketjun sadas viesti :smile:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Viimeksi muokattu: 29.11.2013 22:05 : Celestine.

• Celestine hahmo
Celestine
Paladiini
Celestine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
02.12.2013 21:49 #102

Tuohon edelliseen viestiin ja TSH-leffoihin palatakseni vielä: olen rakastunut :heart: Jackson sitten laittoi kaikki komeat miehet samaan leffaan... En ole ikinä tajunnut, mitä ihmiset näkee Legolasissa, mutta nyt ymmärrän: se on aivan hullun ihana :heart: :heart: :heart: :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Astorethein hahmo
Astorethein
Teknovelho
Taso: 41
Astorethein vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
03.12.2013 12:47 #103

Celestine kirjoitti: En ole ikinä tajunnut, mitä ihmiset näkee Legolasissa, mutta nyt ymmärrän: se on aivan hullun ihana :heart: :heart: :heart: :heart:

Eihän tuossa mitään tajuamista ole, asiahan on aivan selvä. Legolas on kuningas Thranduilin poika ja siksi hänellä lienee jonkin verran vaikutusvaltaa kotiseudullaan. Isot pojat ovat kertoneet, että naiset pitävät vaikutusvaltaisista miehistä. Siloiset posketkin ovat joidenkin mielestä ok.

I'm just a normal everyday pervert.

• Metusalem hahmo
Metusalem
Ratsumestari
Taso: 26
Metusalem vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
03.12.2013 13:26 #104

Ko vuäitam jälsted Aanrest, koʹst lij muõtt da skamm, da sääʹmǩiõll lij mooččâs ǩiõll.

Lumi ja kaamos saavat minut onnelliseksi. Upeaa, kun ei tarvitse tarpoa loskassa, ja härmäiset puut ovat kauniita. Pimeys tekee mukavan pöhnäiseksi, koko ajan on vähän epätodellinen olo. Lisäksi voin vielä opiskella minua kiinnostavia asioita.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
Taso: 42
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
03.12.2013 21:18 #105

Celestine kirjoitti: Tuohon edelliseen viestiin ja TSH-leffoihin palatakseni vielä: olen rakastunut :heart: Jackson sitten laittoi kaikki komeat miehet samaan leffaan... En ole ikinä tajunnut, mitä ihmiset näkee Legolasissa, mutta nyt ymmärrän: se on aivan hullun ihana :heart: :heart: :heart: :heart:

Olen muuten miettinyt samaa! Aragorn on kyllä meikäläisen suosikki, mutta kyllä niitä silmiä Legolaksellekin riittää :wink: . Toisessa Hobitissahan nähdään muuten jälleen Legolas!

Oma ilonaiheeni liittyy tämän iltaiseen konserttiini. Vedin harjoituksissa sonaatin nopean osan aivan pyllylleen (mokailin paitsi epävarmoissa paikoissa, myös niissä joissa ole koskaan ennen mokannut...). Olin siis aika paniikissa ja päätin ottaa nuotitkin esitykseen. Esitys menikin sitten tosi hyvin ja jälkeen päin tuli vielä kuuntelemassa ja esitykseni edistymisnäytteeksi arviomassa ollut toinen sellon soiton opettaja kehumaan esitystäni, mitä ei ole meikäläiselle ikinä ennen tapahtunut. Eli aikamoisesta suosta onnistuin nousemaan ja nyt olen yhä siinä konsertinjälkeisessä euforisessa tunteessa. Elämä on ihanaa. :heart:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
Taso: 66
Dyn vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
03.12.2013 21:40 #106

Sain yliopiston rahoittaman tutkijakoulupaikan neljäksi vuodeksi ja Iivari opinto-oikeuden erikoistumiskoulutukseen kirjastonhoitajaksi. Joten jee, hommat etenee taloudessa taas molemmilla rintamilla. :cheesy:

This is hard, but that's how I wanted it.

• Diara hahmo
Diara
Paladiini
Diara vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
03.12.2013 21:43 #107

Käytiin siskon kanssa katsomassa Nälkäpelin jatko-osa, jonka jälkeen menimme vielä juomaan glögit. Oli todella mukavaa puhua siskon kanssa ja kuunnella hänen mielipiteitään ja kokemuksiaan. Tälläkin hetkellä minulla on yksi tärkeä kaverisuhde vähän katkolla, niin oli mukava purkaa pahaa oloa siskolle ja antaa hänen kannustaa ja puskea eteenpäin. Hyvää mieltä lisää eilen ja tänään hyvin menneet kokeet sekä tänään tulleet toissaviikkoisen kemian kokeen arvostelu. Luulin, että koe meni huonosti, tiesin tehneeni siellä virheitä, mutta lopulta tein niitä vähemmän kuin luulin ja sain arvosanaksi 3, mihin tähtäsinkin. Tämän hyvän illan kruunaa vielä Downton Abbey :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

• Janski_ hahmo
Janski_
Soturi
Taso: 21
Janski_ vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
04.12.2013 14:16 #108

On ihanan tavinen pakkaspäivä, työssäoppimispaikkaa lähdössä sopimaan ja koulu loppui juuri. Kokeita ei tulossa ja koirat on ihania, mikä enää puuttuu? :heart: :heart:

Janskiiiiiiiih

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
Taso: 48
Rinja vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
05.12.2013 00:28 #109

Tänään minulla oli aivan mahtava päivä! Haluan ehdottomasti jakaa siitä jotain.

Kröhöhöm. Nukuin viime yönä vain viisi tuntia, jotta saatoin nousta lukemaan aamulla vielä tenttiin ennen sen alkua. Silti heräsin tosi pirteänä ja heti alusta lähtien oli jotenkin sellainen fiilis, että tämä on aivan mahdottoman hyvä päivä. ^^ No, vilkaisin siinä aamupäivällä nettipankkia tarkistaakseni, onko opintotuki tullut, ja olihan se - kuten myös melkein 600 euroa veronpalautuksia. Oijoijoi. Sitten tentti, joka oli lopulta äärimmäisen helppo ja kiva eikä kestänyt kuin puolisen tuntia. Sieltä selvittyäni seikkailin ympäri cityä, ja löysin alennuksesta pitkään havittelemani kirjan ( Tyttö joka purjehti Satumaan ympäri itse rakentamallaan laivalla ) ja hivenen kovempaan hintaan jotain aivan nastaa . Olihan minulla rahaa millä rällätä.

Sitten kävin fantsu- ja scifiseurani kokouksessa, missä minulla oli mukavaa vaikka muut osanottajat rämpivät masennuksen syvissä syövereissä, ja lopulta pääsin illan päätapahtumaan eli näytelmäporukkani pikkujouluihin. Siellä oli pari ihan hauskaa leikkiä, mutta ennen kaikkea löysin vastanäyttelijöideni joukosta jotain hämmentävää, nimittäin naapurini:

Henkilö X: Täältä on vähän pitkä matka kotiin, koska asun [kaupunginosa].
Minä: Hei, minäkin asun siellä!
Henkilö X: Ai, jossain TYSin asuntokohteessa?
Minä: Joo, asun [asuntokohde].
Henkilö X: Ei vitsit. Missä siellä?
Minä: Kauimmaisessa laidassa.
Henkilö X: Öö, mikä rappu?
Minä: C.
Henkilö X: ... mikä asunto?
Minä: 11.
Henkilö X: ... ei hitto. Ootko sä nyt ihan varma? Mikä kerros?
Minä: Toinen.
Henkilö X: Ootko sä nyt ihan varma? Mä asun siellä. Asunto 12. Et sä voi asua siellä.
(Huomautettakoon, että tämä on niin hauskanmallinen talo että yhden rapun kussakin kerroksessa on vain kaksi asuntoa. Ovemme ovat siis toisiaan vastapäätä eikä tästä kolkasta pääse mihinkään muuhun asuntoon.)
Minä: No asun asun.
Henkilö X: Me ollaan kämppisten kanssa pohdittu, asuuko siinä 11. asunnossa ketään, kun koskaan ei näy mitään liikettä. Tultiin siihen tulokseen, että joko siinä asuu joku mummo joka ei koskaan käy missään tai sitten siellä on maannut ruumis vähintään kolme kuukautta.
Minä: ... kiitti.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

• Pisania hahmo
Pisania
Riivaaja
Taso: 44
Pisania vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
05.12.2013 12:29 #110

Reikiä nolla! Harva asia aiheuttaa moista euforian tunnetta. Ihan kuin olisin vetänyt vaatenaulakolla Hermeksen siivekkäät kengät jalkaan kun lähdin pois hammaslääkäriltä. Tunnetta vähän latisti tosin hampaisiin lätkitty jumalattoman pahanmakuinen fluoritökö. Eugh. Lekurin pelko on kyllä hyvä motivaattori hampaistaan huolehtimiseen. Omani tosin päivitteli minua kehuessaan myös sitä, miten niin monet sanovat pelkäävänsä mutteivat sitten kuitenkaan pidä huolta hampaistaan.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

• Pyrexia hahmo
Pyrexia
Soturi
Taso: 22
Pyrexia vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
05.12.2013 14:50 #111

Piti jo eilen kirjoittaa, mutta tunnelma on hyvä vieläkin, koska sain eilen päivitettyä työturvallisuuskorttini. Ei tarvitse viiteen vuoteen miettiä sitä kortin uusimista. :cool:

Tomorrow is tomorrow

• Jewel hahmo
Jewel
Ratsumestari
Taso: 28
Jewel vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
05.12.2013 15:22 #112

Pääsin viikonloppuna Lontoossa ihan oikean, ilmielävän Fonzien kainaloon!

Ja tein toki muutakin ihanaa: kävin katsomassa kummitusnäytelmän The Woman in Black, söin Jamie Oliverin ravintoloissa ja sain serkun työpaikalta lahjaksi Jimmy Choot. Joululahjoiksi shoppailin mm. Harry Potter -keräilytaikasauvoja.

• Kuurankukka hahmo
Kuurankukka
Upseeri
Taso: 28
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
07.12.2013 23:38 #113

Nuori Morse <3

Lisäksi muita asioita kuten ruokaa ja hyvää luettavaa! Joulukalenteria minulla tosin ei vieläkään ole.

• Hiistu hahmo
Hiistu
Varjovelho
Taso: 60
Hiistu vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
11.12.2013 18:58 #114

Leivoin jouluisia vinoneliöitä (so. pipareita ilman muottia) ja suurimman osan jopa paistoin, glögiäkin on. Joulukoristeet on. Pari lahjaa paketoitavaksi... On hyvin pitkälti joulu. :cheesy:

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
Taso: 44
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
11.12.2013 22:25 #115

Ei enää kokeita!!!!!! Vaikka bilsa meni harvinaisen huonosti, kehitin saksan kielen sanastoa uuteen suuntaan (vai onko der Flygmaschin olevinaan oikeasti sana? :cool: ), heitin arvalla parin murrealueen nimet ja satuilin uskonnonesseeseen kaikkea aiheeseen huterasti liittyvää, olen tyytyväinen. Okei, en ainakaan tuohon bilsaan, mutta se on ohi nyt!!! Kohta on myös joulu jee!!! Materialistijuhla!

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
Taso: 41
Strato vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
13.12.2013 19:36 #116

Enää yksi tentti jäljellä ennen pitkää pitkää lomaa :cheesy:

Lisäksi tämän päivän tentti heittämällä läpi, ikinä en ole tehnyt noin helppoa koetta. Kerrankin näin päin.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
Taso: 42
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
13.12.2013 21:09 #117

Onnea vaan kaikille joilla kokeet lopussa, meikäläisellä on juuri pyörähtänyt koeviikko käyntiin... Hyvää joulunodotusta vaan! :roll:

Oma ilonaiheeni on se, että on viimeinkin viikonloppu! :heart: Ja konservatoriokiireet ovat nyt ohi, ensi viikolla ei tarvitse enää raahautua sinne. Konsertit ja teoriakokeet mallikkaasti suoritettu! :lol:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

• Diara hahmo
Diara
Paladiini
Diara vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
13.12.2013 21:49 #118

Tämän syksyn raskain viikko on kunnialla ohi. Tällä viikolla oli siis peräkkäisinä päivinä (ti-to) kolme tenttiä, jotka vielä sopivasti sattuivat olemaan kolme vaikeinta, kahdesta aineesta en ole tajunnut koko syksyn aikana juuri mitään ja kolmannesta piti saada 50% oikein, eikä koetta voinut uusia. Naureskeltiin tällä viikolla kavereiden kanssa, että millä todennäköisyydellä kolme vaikeinta tenttiä osuu peräkkäisille päiville, kun tenttejä on 4 peräkkäisellä viikolla. Järkyttävästä stressimäärästä, muutamasta unettomasta yöstä ja pitkistä pänttäyspäivistä huolimatta (tai niiden seurauksena) kaikki tentit menivät hyvin (tosin pari viikkoa sitten luulin, että eräs tentti meni hyvin ja sieltä tulikin sitten 2 eli ei niin nappisuoritus, joten mistä sitä tietää miten nämä kokeet oikeasti menivät). Onnistuin jopa saamaan 3 torstain kokeesta, jota olen stressannut koko syksyn, että millä ihmeellä pääsen siitä läpi, joskus minullakin on onni matkassa :smile:

Viikon raskaus on kyllä sitten näkynyt eilen illalla ja tänään. 12 tunnin yöunien jälkeen olo on edelleen väsynyt. Toivottavasti huomenna olisi vähän pirteämpi olo, sillä alkuviikosta olisi vielä pari tenttiä, joihin lukemista en ole vielä aloittanut. Ensi viikon torstaina alkaa kauan kaivattu joululoma :heart:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

• Laine hahmo
Laine
Soturi
Taso: 21
Laine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
14.12.2013 12:33 #119

En ole päässyt pitkään aikaan kirjautumaaan tänne ja nyt ihme kumma pääsin.
Ja olen lyhyen ajan sisällä saanut kirjoitettua paljon uusia runoja ja muita lyhyitä tekstejä. On nyt tosi hyvä fiilis :)

• Vanamo hahmo
Vanamo
Lentäjä
Taso: 33
Vanamo vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
16.12.2013 21:50 #120

Joinain päivinä Twitter on parasta, mitä fanityttö saattaa toivoa.

Seuraan Twitterissä useita suosikkikirjailijoitani ja mielestäni se oli jo harvinaisen siistiä, että Hannu Rajaniemi suositteli twiitissään lukemaan Pasi Ilmari Jääskeläistä, jotka molemmat siis ovat suuria suosikkejani. Luonnollisesti kerroin tämän myös vastauksena twiittiin ja muutamaa tuntia myöhemmin sekä Jääskeläinen että Rajaniemi ovat lisänneet kommenttini suosikkeihin. :cheesy:

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 2 jäsentä ja 63 vierailijaa
Mab, Nylkky
Uusin jäsen: Jere Jokinen
Jäseniä yhteensä: 8702