Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

15.04.2015 10:06 #1001 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sain polttaa lasiputken kahtia. Ja poltettiin vaakaan naarmu. Kemia onkin kivaa.

Joo ja viime kurssin molemmista matikoista tuli kympit. Voittajafiilis.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Taso: 30
15.04.2015 12:17 #1002 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Pääsykoe kunnialla läpi. Äikänkoe oli tosi kiva. Piti tehä novellianalyysi ja se oli tosi helppo. :cheesy: No oli se koe muutenki helppo.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

15.04.2015 13:41 #1003 : The Big Bad Wolf
Pakko leijua vielä uudestaan tänään mutta

ITALIA LÄPI KAHDEKSIKOLLA, samoin enkku ja FILSA YSI ja ÄIKKÄ KYMPPI JA LOGIIKKA KYMPPI JA GEOMETRIA KYMPPI

ja ilmaisutaidossa eräs nimetön sanoi että olen söpö.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
    Taso: 38
16.04.2015 13:13 #1004 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Opinnäytetyöstä napsahti arvosana 5! Taidan ottaa tänään vähän skumppaa :cheesy:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie, Ansa, pihlajapuu, Strato

16.04.2015 15:50 #1005 : Soturiorava
Vastaus käyttäjältä Soturiorava aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...tänään oli kiva musiikintunti

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
    Taso: 39
16.04.2015 20:34 #1006 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Luin yhtä kirjasarjaa eteenpäin ja BOOM yhtäkkiä kaikki ficcien pääasialliset shipit kävivät järkeen vaikka ajattelin alunperin että mitäs kettua miksi kaikki shippaavat näitä ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaa KUKA TAHTOO KANSSANI ITKEÄ HETKEN PERCY JACKSONILLE (tai itse asiassa Olympoksen sankareille :tongue: ) JA SHIPILLE-JOKA-MELKEIN-SEILASI. Koska nyt pitää ehkä itkufiilistellä hetki koska ihan kamalaa ja odottamatonta ja mitä?

Eli elämä on ihanaa, koska eskapismimuotoni on söpöä.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Saki

• River hahmo
  • River
    Soturi
    Taso: 21
17.04.2015 13:36 #1007 : River
Vastaus käyttäjältä River aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tajusin että on kulunut jo vuosi siitä, kun aloitin uuden luvun elämässä ja että kaikki on mennyt vain parempaan ja parempaan ja että olen päässyt henkisellä tasolla jo aika vapaaksi kaikesta siitä ulkopuolisesta kuonasta, jota niskaan nakattiin ja urakalla. Ihan tosissaan, ei voi edes ymmärtää, miten pari vuottakin p*skan sietämistä voi vaikuttaa ihmisen psyykkeeseen ja fyysiseen hyvinvointiin tuhoavasti. Entä sitten jos sellaista joutuu kokemaan 24/7 20-40 vuoden ajan, kuten olen kauhukseni kuullut ja lukenut, että jotkut ovat kokeneet. Ei hyvää kesää! Elämä tosissaan on ihanaa, vaikka suurin osa ihmisistä onkin täysiä mätämunia. Ja aurinko paistaa ja kohta pääsee ostamaan vappupalloja lasten kanssa, jee jee jee!

It's never too late to become what you could be.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa, Ageha

17.04.2015 22:31 #1008 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska siitepölykausi on taas ollut hetken verran kohtuu rauhallinen.

Koska viikonloppu alkoi.

Koska uskaltauduin lisäämään ensimmäistä kertaa painoja tankoon penkkipunnerruksessa (tanko itsessään siis painaa 20 kg). Säälittävät kolme kiloa vain, mutta kuitenkin. :cheesy:

Koska auto tuli huollosta, ja viat saatiin korjattua halvemmalla kuin pelkäsin (sähkövikoja, yksi yllärivika yms.).

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
23.04.2015 15:36 #1009 : Diara
Taas tuli todistettua, että joskus kun asiat menee hyvin niin sitten ne menee todella hyvin. Sain nimittäin unelmatyöpaikan kesäksi! Ei se ihan 100% varma vielä ole, kun pitää vielä tavata esimies, mutta muita ei enää kilpaile samasta paikasta. Olen niin innoissani! Saan olla Tampereella ensimmäistä kertaa koko kesän, ei tarvitse asua vanhempien nurkissa. Ehdin jo olla vähän paniikissa, kun haastattelija lupasi soittaa alkuviikkosta kävi miten kävi, eikä puhelin ollut soinut. Ja nyt kun se puhelu tuli, valmistauduin henkisesti pahimpaan, mutta sieltä tulikin työtarjous. Todella vaikea kuvailla, miten innoissani olen tällä hetkellä, mutta melkein tekisi mieli pomppia ja kiljua ympäri kämppää :cheesy:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Kuurankukka, Emelie, pihlajapuu, Strato

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Taso: 41
25.04.2015 13:18 #1010 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Stratovarius julkaisee uuden albuminsa elokuussa ja vetää kunnon kiertueen sen kunniaksi :cheesy: Ja toukokuussa tulee uusi albumi Cain's Offeringilta, joten tiedossa aika hyvä kesä näiden kahden parissa :cool:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

25.04.2015 18:52 #1011 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kello on lähes 19 ja ulkona on valoisaa. VALOISAA!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Soturiorava

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Taso: 60
25.04.2015 20:32 #1012 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
^ 20:32 ja yhä valoisaa. Ehkei yötä enää tulekaan? :wink:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Soturiorava

25.04.2015 20:32 #1013 : Kirassiina
Vastaus käyttäjältä Kirassiina aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Linnut laulavat aamulla bussia odotellessa. :heart:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Soturiorava

• Kirazak hahmo
  • Kirazak
    Ratsumestari
    Taso: 26
25.04.2015 21:18 #1014 : Kirazak
Vastaus käyttäjältä Kirazak aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Olin Softenginen keikalla Linnanmäellä. Olin niin fiiliksissä ja niillä on niin hyvää musaa ja kaikkee! Softengine on paras bändi ikinä ja oli tosi kivaa ja parasta! Oon ihan hyvä yliaktiivinen, kun oli niin kivaa.

Muistakaa pudonneet tähdet.

• Melian hahmo
  • Melian
    Soturi
    Taso: 20
26.04.2015 09:54 #1015 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Ehdin vihdoin taas tänne! :smile:
Ihan vaan yksinkertaisesti.
Ja sain koulun loppuun :heart: Eli nyt pitäisi sitten löytää töitä, hui...

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

26.04.2015 11:59 #1016 : The Big Bad Wolf
Nano feilasi, mutta pääsin taas kässärin makuun. Se virkistää. Ja lukeminen innostaa yllättäen todella paljon, rästissä on jo neljä postausta. Nuori Aleksis -raadin lista vaikuttaa kahden kirjan perusteella todella hyvältä.

Kesä on tulossa, kesälukio, sukujuhlia, Helsinki ja jos hyvin käy niin Ahvenanmaa.

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
26.04.2015 20:51 #1017 : Diara
Tilasin äsken puntia tulevaa Lontoo-matkaani varten. Lähden Vapun jälkeen yksin Lontooseen viideksi päiväksi. Reissu vähän jännittää, mutta tarkoituksena on selvittää, pidänkö yksin matkustelusta. Taka-ajatuksena on nimittäin se, että ostaisin itselleni valmistujaislahjaksi kuukauden mittaisen matkan Austraaliaan ja Uuteen-Seelantiin. Joten käyn ensin Lontoossa selvittämässä, tykkäänkö olla yksin matkalla ennen kuin maksan itseni kipeäksi siitä, että pääsen toiselle puolelle maapalloa kuukaudeksi. Jotenkin ei kuulosta kovin kivalta ajatukselta todeta siellä, että itse asiassa en halua olla yksin reissussa.

Joten reilun viikon päästä olen Lontoossa yksin ihmettelemässä rakastamani kaupungin menoa. Olen tehnyt jonkin verran suunnitelmia. Tarkoitus on juhlistaa valmistumista hieman etukäteen, joten olen ajatellut ostavani jo kauan himoitsemani Michael Korsin laukun palkinnoksi opinnäytetyön loistavasta arvosanasta. Tämän lisäksi tietenkin muutakin shoppailua :cheesy: Lisäksi olen ajatellut toteuttavani monta vuotta suunnitellun "pyhiinvaellusmatkan", eli päiväreissu Oxfordiin ja pääkohteena J.R.R. Tolkienin hauta. Olen kohta noin 8 vuotta ajatellut joskus käyväni siellä, ja nyt kun olen yksin reissussa, tuntuu oikealta mennä sinne. Jo pelkästään sen takia, ettei kenenkään muun tarvitse käyttää koko päivää reissamiseen jonkin haudan takia. Lisäksi hautausmaareissu tuntuu hauskalta "prologilta" ajatellen sitä Uutta-Seelantia, jossa pääkohteina olisi tietenkin Hobittila ja TSH-kuvauspaikat.

Tulevaa reissua odotellessa :smile:

• Valerie hahmo
  • Valerie
    Epäkuollut
    Taso: 26
26.04.2015 21:47 #1018 : Valerie
Vastaus käyttäjältä Valerie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tänään on ollut jotenkin hirveän hyvä päivä! Minun olisi pitänyt kirjoitella kandia vähän nykyistä parempaan kuntoon, mutta päädyin sen sijaan välttelemään sitä aika tehokkaasti lähinnä piirtelemällä kaikkea hauskaa. Pitkään vaivannut taideblokki tuntuu viimein olevan väistymässä, ja olen siitä niin tyytyväinen ettei edes harmita kandihommien siirtyminen vielä enemmän viime tinkaan. :cheesy:

Sitä paitsi, kandi pitää joka tapauksessa palauttaa ensi viikon aikana, ja sen jälkeen alkaa käytännössä kesäloma. Sitten on aikaa tehdä vaikka mitä kivaa ilman sitä stressiä, joka on seurannut tiiviisti kannoilla koko kevään ajan.

et pysty tilanteelle mitään tekemään
en aio koskaan tulla pois pöydän alta

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Teknovelho
    Taso: 49
26.04.2015 23:34 #1019 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
^ Jeij, kandi! Minä palautin omani tänään, äsken :cheesy: Silleen kaksi vuorokautta myöhässä. Mikä laskee arvosanaa. Jospa sitä ei hylättäisi kuitenkaan (vaikka sen tutkimukselliset ja kirjalliset arvotkin ovat vähän niin ja näin).

Mutta käytin siinä sanaa "lasertalikko"! Juhuu :tongue:

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Taso: 57
27.04.2015 07:40 #1020 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
"Lasertalikko"? Whut? :cheesy:

Tällä viikolla vain 2,5 päivää töitä, sitten tiedossa pitkä viikonloppu. Lomaa, jee!

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 24 vierailijaa
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen
Jäseniä yhteensä: 9449