Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 6 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 81 päivää sitten

Elämä on ihanaa, koska...

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
Lisää
25.07.2015 11:32 - 25.07.2015 11:32 #1101 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Eilen posti toin Stephen Kingin It:n. Päätin, että en lähde jonottamaan niitä paria kappaletta, jotka Helmetistä löytyy vaan tilasin kirjan Amazonista. Maltan tuskin odottaa, että pääsen aloittamaan. :cheesy: Kirjan koko on kyllä aika järkyttävä, pokkari paksuus on 6,5 cm ja se on varmasti paksuin pokkari mitä minulla on koskaan ollut.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice
Viimeksi muokattu: 25.07.2015 11:32 Puolikuu.

• Ageha
  • Ageha hahmo
  • Poissa
  • "And it's funny how I imagined /That I could win this, win this fight /But maybe it isn't all that funny /That I've been fighting all my life /But maybe I have to think it's funny /If I wanna live before I die"
Lisää
25.07.2015 15:39 #1102 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...Helsinkiin ei ole täältä kovin pitkä matka. :>

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Lisää
29.07.2015 15:40 #1103 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Mun tilaamat meikkisiveltimet ja mineraalimeikit tuli kolmessa päivässä! Sain äitin tilaamaan itselleen järkkärin ja en malta odottaa että pääsen sen kans luontokuvaamaan. Ja koulu alkaa ihan pian. En pysy nahoissani. :tongue:

Lisää
30.07.2015 21:51 #1104 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tämä biisi:

Lisäksi sain eilen viimeinkin päätökseen yhden kurssin lopputyön. Siinä oli itsellä vähän aikataulullisia ongelmia ja myös itsestä riippumattomia viivästyksiä, joten tuntui hyvältä palauttaa se eilen.

Ja enää 2 viikkoa kesäloman alkuun :cheesy: Lähden siitä samantien reissuun ja varmaan palailen vasta kun opinnot alkaa, tarkkaa päivää ei vielä ole päätetty.

Ja iskä tuli yllärivisiitille. Sain eilen viestin, että hän on huomenna täällä ja niinhän tuo tuli käymään. Vietettiin ilta Nallikarissa ja lauantaina ollaan vielä koko päivä yhdessä. Hänellä ja äitipuolella on huomenna vuosipäivä niin haluavat olla kahdestaan. Päätin siis pestä pyykkiä huomenna, koska se on paras tapa viettää perjantai-iltaa näin opiskelijana :wink:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Lisää
31.07.2015 22:49 #1105 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kyllä nämä iltavuorot töissä vaan on minua varten: olen suurin piirtein skarpeimmillani, työtehtävät ovat tässä vuorossa aika monipuolisia ja paikalla on minun lisäkseni about kaksi muuta ihmistä.

Toisaalta ihanaa, mutta kuitenkin kamalaa on myös se, että täällä alkaa jo olla sen verran hämärää että pitää sytytellä valoja, jotta löytää etsimänsä. Syksy on tullut.

Always follow your doubts.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

Lisää
05.08.2015 16:04 #1106 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Päätin puolen vuoden jahkailemisen jälkeen oikeasti lähteä kuntonyrkkeilemään. Maanantaina oli ensimmäinen koitos ja tänään luvassa toinen. Kroppa tykkää, vaikka onkin jumissa. Ei ole hyvin pitkään aikaan tullut kuntoiltua, mutta tuo on kivaa. Vielä pitäisi hommata omat hanskat ja ehkä vähän parempaa vaatetustakin (kengät on ok).

Kaiken lisäksi opiskelu jatkuu kuukauden päästä. Vaikka lukujärjestyksissä näyttää taas olevan hirveästi tyhjää, niin eiköhän ne siitä päivity. Tähän mennessä ehtinyt ilmoittautua jo muutamille kursseille (osa pakollisia, osa ei) ja laskeskelin, että niistä tulee jo 28 opintopistettä lisää ensimmäisen vuoden pistesaldon päälle (72).

79.813
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

Lisää
07.08.2015 20:20 #1107 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Pääsee kohta takas kouluun. Olen jo korvia myöten täynnä kesälomaa.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

Lisää
11.08.2015 16:28 #1108 : Strato
Nyt alkoi 3.5 viikon pituinen kesäloma, jonka aikana pääsen myös kivasti matkustelemaan :cool:

Vähitellen alkoi jo tuntumaankin siltä, että tarvitsee vähän irtiottoa ja huilausta ennen opintojen alkua. Kesä oli töiden ja opintohommien merkeissä melko rankkaa aikaa, ei jäänyt paljoa vapaa-aikaa jäljelle.

Lisää
11.08.2015 17:28 #1109 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Huomenna vihdoin pääsen aloittamaan peruskoulun viimeisen vuoden. :cool:

Lisää
11.08.2015 19:48 #1110 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kesäloma alkoi perjantaina. Ensiksi tehtiin Oulun visiitti. Shoppailua antikvariaateissa ja illalla rentoutumista paljussa hyvässä seurassa.

Kotiin päästyäni isä soitti että kirsikat ovat kypsiä suurimmaksi osaksi ja olen kerännyt niitä ainakin 20 litraa kahdesta puusta. Vielä jäi paljon puihinkin, mutta niiden kanssa pitää vielä odottaa. Kirsikat ovat pakastettuna mainiota syötävää leffailtoihin, kunhan vaan muistaa kovat siemenet sisällä (yksi hammas lohkesi aikoinaan moiseen).

Lisää
02.09.2015 23:57 - 03.09.2015 02:22 #1111 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Olen taloudellisesti hyvässä tilanteessa joten voin vihdoin alkaa maksamaan opintovelan pois. :cheesy:
Viimeksi muokattu: 03.09.2015 02:22 Jupe.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

Lisää
03.09.2015 01:41 #1112 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Töissä asiat ovat viime aikoina sujuneet hyvänpuoleisesti, ja lisäksi saatan ensi vuonna päästä kuin päästäkin tutkijavaihtoon, olettaen että sellainen pikkujuttu kuin rahoitus järjestyy. Mutta muuten alkaa pläni olemaan kasassa 3-6kk vierailua varten. :cheesy:

This is hard, but that's how I wanted it.

Lisää
03.09.2015 18:58 #1113 : Mystinen tyttö
Vastaus käyttäjältä Mystinen tyttö aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska...
Jaksan taas hymyillä. On satanut ja maa on puhdas. Kaikki alla tuoksuu raikas maa. Minua ei väsytä. On syksy. Sain kirjan luettua, ja se oli hyvä, vaikka luulin toisin. On torstai. Huomenna on perjantai.
Syitä on satoja!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Lisää
04.09.2015 13:26 #1114 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sain minuutti sitten kirjastomme työntekijältä vinkin näyttelystä. Vihi patisti minut tutkimaan Kiasman sivuja, ja kuin löysin tuon tutun paikan uudelleen. Onneksi kiinnostavat näyttelyt ovat esillä vielä aika pitkään. Kerkiän siis varmasti käydä. :smile:

Lisää
06.09.2015 17:54 #1115 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Blu-ray-soitin palasi takuuhuollosta. Tai itse asiassa ei palannut, koska sain näköjään täysin uuden soittimen hajonneen tilalle. Toivottavasti tämä pysyy ehjänä kauemmin kuin vuoden ja edellinen oli vain laiskan työntekijän kokoama maanantaikappale.

I'm just a normal everyday pervert.

• LunaJei
  • LunaJei hahmo
  • Poissa
  • Piilokeskittymishäiriöinen näsäviisas nulikka >:D
Lisää
11.09.2015 07:19 #1116 : LunaJei
Vastaus käyttäjältä LunaJei aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Nyt on kyllä... Nukuin levottomasti ja näin hyvin epämiellyttävää unta, jossa olin jengijohtaja ja hakkeri, kavaltanut hirvittävät summat rahaa ja muutenkin hirveä rikollinen -mutta olin silti teini. Jäin kiinni ja minut laitettiin käymään jotain koulua, jossa minua vahdittiin koko ajan. Kaikki pysyivät kaukana minusta, ja juorut levisivät. Opettajatkin oli koko ajan varpaillaan. Näin yhdysvaltalaisen sanomalehden, jossa etusivulla oli juttu minusta. Naamani tunsi yli puolet maailmaa. Eikä kukaan halunnut olla missään tekemisissä kanssani.

Sitten heräsin ihanan äitini soittoon. Hän kertoi kauniisti tunteistaan päivänä jona synnyin ja toivotti sitten hyvää huomenta ja syntymäpäivää.

Ihanin mahdollinen tapa herätä moisesta unesta.

There is no such a thing
as "no such a thing"
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Kuurankukka

Lisää
13.09.2015 11:39 #1117 : Strato
Stratovariuksen uusin albumi julkaistiin tuossa perjantaina ja kuulostaa kyllä niin hyvältä :cool:

Tätä kuunnellessa on kiva siivota kämppää ja tiskata, on vähän mielekkäämpää kuin ilman musaa :cheesy:

Lisää
13.09.2015 14:31 #1118 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Lämmintä +28 ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, ei savusumusta häivähdystäkään. Ihana lämpö.

Always follow your doubts.

Lisää
16.09.2015 00:31 #1119 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kävin kävelyllä ja ostin pähkinöitä.

Lisäksi on odotettavaa kun piakkoin on ilmestymässä kiinnostava kirja, tai no, ensi vuoden alussa mutta kuitenkin.

Lisää
17.09.2015 23:41 #1120 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Illastettiin hienoon tyyliin kullan kanssa: itsetehtyä porkkanakeittoa leivän kanssa alkupalaksi, ja pääruuaksi savustettua lohta, riisiä ja salaattia valkoviinin kanssa. Jälkkäri syötiin leffateatterissa, jossa esitettiin The Rocky Horror Picture Show suorana Lontoosta.

Oikein makoisa ilta, ja korvamadot pysyvät matkassa varmaan aika pitkään.

Let's do the time warp again!

:heart:

79.813

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 2 jäsentä ja 33 vierailijaa
Echramath, Freyja
Uusin jäsen: Aki Määttä
Jäseniä yhteensä: 8798