Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

18.09.2015 11:00 #1121 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Taidan tänään sittenkin päästä linjurikyydein niin maauimalan kuutamouinnille kuin iltapäivän harjoituksiin, mielenosoituksesta huolimatta. Sopiva bussi kulkee. Liftaaminen saattaa tosin vaihtua ahtautumiseen :roll: .
Toivon, että itse mielenosoitus sujuisi häiriöttä. Mieltä saa osoittaa muttei mellakoida!

18.09.2015 13:38 #1122 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Juuh, olihan täällä kaupat ainaskin auki, eikä edes mitenkään esimiesten voimin, niin kuin olin luullut.

Ja huomenna alkaa paikallisella kirjastolla taas luovan kirjoittamisen kurssi. :smile:

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Taso: 41
18.09.2015 13:38 #1123 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Loppupäivä on vapaata eikä tarvitse poistua kotoa mihinkään. Saa rauhassa nauttia ukkosmyrskystä kuivissa oloissa :cheesy:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

19.09.2015 10:55 #1124 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koeviikko selätetty, ole iloinen :cheesy: Koeviikosta johtuen mulla on maanantai ja tiistai vapaapäiviä, joten vähän pidennetty viikonloppu luvassa. Ohjelmassa toivon mukaan kirjoittamista, lukemista ja tiistaille varattu Tuulen viemää-elokuva, jonka katsomista odotan hurjasti. Tästä tulee niin kiva neljäpäiväinen, etten kestä. :heart:

Ja kirjoitin toissapäivänä runon ensimmäistä kertaa heinäkuun jälkeen. Tuli jotenkin hirveän hyvä ja iloinen olo siitä, hymyily oli helppoa loppupäivän :smile:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
25.09.2015 21:18 #1125 : Strato
Sain labraraportin tänään palautettavaan kuntoon. Se on ollut viikon työn alla, joten näin viikonlopuksi oli mukava saada se hoidettua :smile:

• Laine hahmo
  • Laine
    Soturi
    Taso: 21
03.10.2015 23:05 #1126 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Lähen ensviikoks Latviaan ja sitten onkin lomaviikko ja lähen Rukalle. Aah oon niin onnellinen.

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
    Taso: 39
05.10.2015 20:31 - 05.10.2015 20:36 #1127 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...minut esiteltiin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa (tämän suhteen aikana) eräälle ihmiselle tyttöystävänä. -^w^- Tuli hyvä ja lämpöinen olo.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 05.10.2015 20:36 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Adaera, Piru Naiseksi, Celestine, Strato

• Adaera hahmo
  • Adaera
    Ratsumestari
    Taso: 26
05.10.2015 21:39 #1128 : Adaera
Vastaus käyttäjältä Adaera aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska poikaystävä oli laittamassa ruokaa, kun tulin koulusta kotiin. :heart:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Ageha

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
    Riivaaja
    Taso: 40
06.10.2015 15:41 #1129 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kun juo kahvia vain harvoin, se maistuu oikein erityisen hyvältä. :heart: Vaikkei edes olisi aamu.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

06.10.2015 18:00 #1130 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kahvi maistuu aina hyvältä, vaikka sitä joisi paljon joka päivä, kuten minä. Itse saan kahvin erityisen hyväksi lisäämällä siihen kermaa.

Univelasta huolimatta minulla on kummallisen hyvä fiilis. Mikään ei vituta, vaikka aihetta periaatteessa olisikin. Juuri nyt ei vaan jaksa murehtia, kun ei ole aivan pakko. Lisäksi huomenna olisi tarkoitus äänittää uutta musaa yhtyeen kanssa, mikä innostaa aina.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
    Riivaaja
    Taso: 40
06.10.2015 18:06 #1131 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Kahvi maistuu aina hyvältä, vaikka sitä joisi paljon joka päivä, kuten minä. Itse saan kahvin erityisen hyväksi lisäämällä siihen kermaa.

Kerma on kyllä ihan ehdoton! Maito on siihen verrattuna tosi lame. Oikeastaan kannattaa mieluummin juoda mustana, jos ei ole kermaa. Minusta kahvi maistuu vähän puulta, jos sitä juo todella paljon. Ja aamulla kahvi on parhainta.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Senesalkki
    Taso: 44
06.10.2015 18:23 #1132 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Päivä vietetty Helsingi silakkamarkkinoilla. Kaikki kalasta tykkäävät ostamaan Salosen silakkaa huomen :wink: on hyvää ja sitä o kannettu tänää paljon. Samalla tuli parit saaristolaisleivät tuotua.

Nyt sit saa lähteä raikkaaseen ilmaan tekeen lenkkiä. Viel ku on shortsi aika viel

Race like first!
Train like second!

• Ansa hahmo
  • Ansa
    Riivaaja
    Taso: 43
06.10.2015 21:01 #1133 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Puolikuu kirjoitti:

Kerma on kyllä ihan ehdoton! Maito on siihen verrattuna tosi lame. Oikeastaan kannattaa mieluummin juoda mustana, jos ei ole kermaa. Minusta kahvi maistuu vähän puulta, jos sitä juo todella paljon. Ja aamulla kahvi on parhainta.

Kermaakin itse laittaisin, ellei se olisi opiskelijan budjetille niin kallista. Siinä mielessä punainen maito on ollut kotioloissa ihan hyvä korvike. Kahvia tulee muutenkin juotua vain aamuisin ja ehkä kerran päivän aikana. Joskus aiemmin tuli litkittyä sitä hieman liikaa (kahdeksan kuppia päivässä), mutta nyt on tahti laantunut. Onneksi.

Elämä on itselle ihanaa, kun olen mukana sen verran mielipuoleisessa musiikkiteatteriryhmässä, että tiistai-iltapäiviä oikein odottaa. Tänään tuo odotus tuntui raskaammalta, kun oli kolme tuntia välissä enkä keksinyt mitään tekemistä. Koulutehtäviäkään en jaksanut, mutta päädyin lopulta istuskelemaan harjoitustilan ulkopuolella olevilla sohvilla ja mielikuvittelemaan kivoja asioita. Ehkä nekin joskus toteutuu, kunhan vain jaksaisin tehdä asioiden eteen jotain.

Pitää kaiketi alkaa piirtämään enemmän tai jotain...

79.813
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
    Taso: 39
14.10.2015 20:24 - 14.10.2015 20:24 #1134 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...tunnistin tänään itseni peilistä.

(Selvennyksenä: tiedän kyllä aina peiliin katsoessani että se olen minä, mutta tässä pari talvea takaperin silmistäni katosi jokin itselleni hyvin perustavalla tavalla tyypillinen ilme/katse, joka luultavasti on kasvoillani edelleenkin aina joskus mutta jota en ole itse kasvoillani nähnyt sen koommin kuin ehkä väläyksinä joskus. Tänään se on ollut peilissä vastassa joka kerta, joten peilistä takaisin katsova ihminen tuntuu tutummalta kuin pitkään aikaan.)

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 14.10.2015 20:24 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hillo, Piru Naiseksi

16.10.2015 10:43 #1135 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Työtä on taas tiedossa, kiintoisaa urakkaa parin viikon illoiksi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Taso: 42
16.10.2015 18:39 #1136 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Antibiootit on tehonneet niin hyvin, että olo on suorastaan entistä ehompi. Lisäksi sain töissä tänään hyvää palautetta, ja ennen kaikkea, tänään on perjantai!

Always follow your doubts.

17.10.2015 12:14 #1137 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Näin eilen Suomen parhaimman bändin livenä :heart: Mahtava ilta, mahtava bändi, mahtava tunnelma. Jos onnellisuuteen voisi kuolla, olisin vainaa just nyt.

Plus että Baabel on kaunis levy. :heart: :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Taso: 57
19.10.2015 08:27 #1138 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Siivosin eilen perusteellisesti omia hyllyjäni ja laatikoitani, ja tämän seurauksena löysin ainakin 5 rahakätköä ja useamman K-plussapisteistä kertyneen alennuslapukan. Nyt minulla on yhtäkkiä usean kymmenen euron edestä kolikoita, harmi vain että suurin osa on 10 senttisinä. :tongue: Kymmenen euroa 5 senttisinä luovutin miehelle figuurien alustoiksi kahvia ja jäätelö vastaan.

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
19.10.2015 22:15 #1139 : Strato
Sain yhden laboratorioraportin kirjoiteltua valmiiksi, huomenna sen palautus ja sitten voikin loppuviikon käyttää tenttiin lukemiseen :smile:

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Taso: 30
19.10.2015 22:26 #1140 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Löysin itsestäni melkein tarkan naispuolisen kopion henkisellä tasolla. Keskustelu tuntuu välillä turhalta kun tietää mitä toinen vastaa, mutta tulee sitä helposti oltua 3-5 tuntia yössä whatsappissa. Silmät kyllä kärsii, mutta seura on sen arvoista. Elämä on ihanaa. Omat tunteet vaan nyt pelottaa. En halua pilata kaverisuhdetta.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine, Strato

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 1 jäsen ja 24 vierailijaa
Rinja
Uusin jäsen: Ruska
Jäseniä yhteensä: 9376