Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
    Taso: 66
04.11.2015 16:25 #1161 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Puolikuu kirjoitti: Tänään meen vihdoin ja viimein kissakahvilaan! Toivottavasti kisut tulevat juttelemaan. :cheesy:

Tampereelle vai Helsinkiin? Tampereen kahvila on aika ihana ja kisut tosi sosiaalisia, Helsingissä en ole vielä ehtinyt käydäkään... suunnitelmissa olisi.

This is hard, but that's how I wanted it.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
    Riivaaja
    Taso: 40
04.11.2015 17:16 #1162 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Helsinkiin. Kissat on ilmeisesti kaikki aika nuoria, sellaisia laiheliineja. Stalkkasin niitä kerran ohikulkiessani ikkunasta.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
04.11.2015 17:20 #1163 : Dyn
Joo, ne on hankittu kahvilaan pentuina, joten pitäisi liittää vilskettä. Munkin pitäisi tuolla käydä... :heart:

05.11.2015 17:15 #1164 : sinidean
Vastaus käyttäjältä sinidean aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska minusta tuli 1,5 viikkoa sitten pienen pojan äiti. :heart: Ja tietysti scifi/fantasianörttiyskasvatus on aloitettu hyvissä ajoin. :wink: Kuluneen viikon aikana pojalle on tullut tutuksi mm. Star Wars -elokuvien äänimaailma. :cool:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Diara, Kuurankukka, Emelie, Ansa, HourglassEyes, The Big Bad Wolf, Ageha

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Senesalkki
    Taso: 44
05.11.2015 17:41 #1165 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Onnea!!!

Race like first!
Train like second!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
05.11.2015 17:53 #1166 : Dyn
Muista sitten kieltää kaikki spefiaiheiset leffat, kirjat ja pelit, eikös juuri kaikki kielletty houkuta? :wink: Joskus on tuttavapiirissä pelätty, että jos fantsunörttien lapsi haluaa kapinoida, millainenhan räppihipsteri siitä mahtaa tulla...

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean, Ageha

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
    Taso: 38
06.11.2015 09:24 #1167 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Mirelle kirjoitti: Sain lukuintoni takaisin. Kertakaikkisen ihanaa päästä taas itkemään ja nauramaan kirjan kanssa.

Minullekin kävi reilu viikko sitten näin. Viimeksi luin kesällä pari kirjaa, enkä sen jälkeen ole lukenut sivuakaan muuta kuin tenttikirjoja. Nyt sitten iski pakottava tarve ottaa ihan oikea kirja käteen, laittaa telkkari kiinni ja vain lukea. Nyt olenkin sitten reiluun viikkoon lukenut kolme noin 700-sivuista kirjaa. Ihanaa pitkästä aikaa vain nauttia tarinoista ja juurikin itkeä ja nauraa tarinan edetessä.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

• Laine hahmo
  • Laine
    Soturi
    Taso: 21
06.11.2015 21:14 #1168 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Näin tänään kavereita ekaa kertaa kolmeen kuukauteen :heart:

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Taso: 57
07.11.2015 14:51 #1169 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
... vaiston varaisesti, alitajuntaisesti osaa kävellä kaupungilla jäämättä autojen tai ratikoiden alle.

Kävelin tänään keskustaan päin ihan ajatuksissani ja olin jäänyt odottamaan vihreää jalankulkijavaloa. Yhtäkkiä englantia puhuva herrasmies alkoi kysellä minulta huvittuneen epäuskoisesti, että ihanko totta suomalaiset odottavat vihreää valoa ennen kuin ylittävät tien, vaikka autoja ei näy. Tällöin tosiaan havaitsin, että olin kävellyt koko matkan melkein keskustaan asti pohtimatta yhtään ympäristöäni. Se on tavallaan hieno asia, että vaistomaisesti osaa tehdä oikeat valinnat, mutta kuitenkin osaa tietyissä tilanteissa kytkeä tuollaisen "ajatuksissaan paikkoihin pääsyn" pois. Kuten silloin kun muutama viikko sitten kävelin yksin lauantai-iltana Helsingin yhtä epämiellyttävämmistä kaduista. Itsesuojeluvaisto harasi vastaan joka askeleella. :tongue:

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Senesalkki
13.11.2015 00:52 #1170 : Nylkky
Täällä Nylkky ja Torrevieja!

Kohta viikko muutosta Torreviejaan. Vielä on vähän hankaluuksia löytää autovuokraamoa josta voisin vuokrata (ikäraja 23v, itse täytän joulukuussa 23) no eiköhän sitä voi pari kuukautta pärjätä ilman autoa.

Eipä tuu ostettua kauppareissuilla turhaa (ehkä). Onneksi täällä on hyvä suomalainen yhteisö joka oli yllättävän auttava näin alkajalle. Sähkö, netti, vesi ja yms. hoito paikallisten kautta saatiin hyvin yhteisön kautta. Posti ei tuppaa löytää perille. No eipä oo paljoa tuloja niin ei oo menojakaan.

Mutta itse asiaan. Vanhemmat saapuvat huomenna tänne ja tuovat ne unohtuneet tavarat. Niitä oli sellanen 100 esineen lista. No eipä sillä väliä kun on sulaa asvalttia ja kenkiä jota kuuluttaa

Samalla voin udella kuinka moni hokaa aloitus lauseeni henkilölainauksen ;)

Race like first!
Train like second!

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
13.11.2015 16:17 #1171 : Diara
Vietin tänään ihanat 4 tuntia kummityttöni kanssa. Vauvan kanssa puuhailu oli kivaa, sain harjoitella vaipanvaihtoa ja vaatteiden pukemista siskoni opastaessa, miten homma toimii. Parasta oli, kun vierailun loppupuolella siskoni pyysi, jos vahtisin vauvaa ensi viikolla. Läpäisin siis harjoittelut, kun uskaltavat jättää minut yksin pienen kanssa. Ensi viikkoa odotellessa :heart:

Nylkky kirjoitti: Kohta viikko muutosta Torreviejaan. Vielä on vähän hankaluuksia löytää autovuokraamoa josta voisin vuokrata (ikäraja 23v, itse täytän joulukuussa 23) no eiköhän sitä voi pari kuukautta pärjätä ilman autoa.

Oletko kokeillut pieniä paikallisia vuokraamoita? Muutama vuosi sitten olin Grenoblessa vierailemassa siskoni luona ja törmäsimme samaan ikäongelmaan, minä olin 22 ja ikäraja se sama 23. Näin siis kaikissa isoissa ketjuvuokraamoissa. Lopulta löysimme pienen paikallisen pariskunnan omistaman vuokraamon, josta saatiin auto + GPS halvemmalla kuin mistään muista vuokraamoista ja saimme molemmat ajaa. Lisäksi halusimme reissun päältä jatkaa vuokra-aikaa muutamalla päivällä, sekin onnistui ihan pelkällä puhelinsoitolla. Jatkossa pyrin itse etsimään aina tuollaisen pienen paikallisen vuokraamon ja tyydyn ketjuvuokraamoihin vain, jos ei ole muuta tarjolla.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Senesalkki
13.11.2015 19:27 #1172 : Nylkky
No autonvuokraaminen näin pitkäksi aikaa otan mieluummin tunnetun virman (kesto 4 kk) nyt olen ns 2 kuljettajaksi nimetty valmentajan vuokraamaan autoon. Hinta oli tyyris mutta se helpottaa elämää

Race like first!
Train like second!

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Taso: 41
19.11.2015 23:42 #1173 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tänään oli se esitelmä josta hermoilin eilen. Se menikin itseasiassa erittäin hyvin omasta mielestäni. Alun jännityksestä päästyäni sain rentoutua ja oikeasti kertoa aiheesta josta pidän paljon. Paikoin jopa nautin esiintymisestä, outoa :grin:
Nyt on sitten se kurssi hoidettu, taas askelta lähempänä tarvittavia opintopisteitä :smile:

Ja Rising palautui jo käyttöön, jotenkin oletin ettei tänne pääsisi ollenkaan seuraavaan 2-3 päivään. Nämä jotkut uudet hymiöt on aika hauskoja :cheesy:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• Xerion hahmo
  • Xerion
    Ritari
    Taso: 30
20.11.2015 11:11 #1174 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Yölliset elämänohjeet feat Adaera

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

• Iivari hahmo
  • Iivari
    Arkkivelho
    Taso: 47
20.11.2015 11:17 #1175 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kuulostaa, miten sen nyt sanoisi, kasvattavalta.

Minun elämäni on ihanaa toistaiseksi ainakin siksi, että minulla on niin loistava työ. Pelottelin juuri päiväkotilapsia ja käänsin kansainvälisen Harry Potter -päivän tapahtumamainoksen ruotsista suomeksi. Näin on ihana työ tehty.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Taso: 60
20.11.2015 12:17 #1176 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Ulkona sataa lunta. :heart: Hieman kituliaasti mutta kuiteskin.

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
25.11.2015 20:31 #1177 : Diara
Vietin eilen neljä tuntia tuijotellen 8 viikon ikäistä kummityttöäni. Onnistuin vaihtamaan hänelle vaipat ilman hirveää huutoa, tyyppi lähinnä vaan hymyili koko ajan tuota valloittavaa hymyään, jonka hän oppi reilu viikko sitten. Ilmeisesti minä alan vauvankin mielestä oppia vaipanvaihdon. 45 min vauva nukkui minun sylissäni, ja vanhemmat saivat käydä pitkästä aikaa rauhassa saunassa, kun minä vahdin pientä. Hän vaan on niin ihana :wub:

Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja tein yli puolet pahasti jäljessä laahanneesta oppimispäiväkirjastani. Lopputulos on mielestäni todella hyvä, ja nyt on mukavan rentoutunut olo, kun sain tuota työtä tehtyä niin paljon eteenpäin. Nyt voin hyvällä omallatunnolla katsoa telkkaria loppuillan, kun tiedän tehneeni paljon töitä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Laine hahmo
  • Laine
    Soturi
    Taso: 21
28.11.2015 20:55 #1178 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tilasin äsken itelleni aikaseks joululahjaks lisää luonnonkosmetiikkaa enkä malta oottaa paketin saapumista. :tongue:

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Taso: 42
29.11.2015 04:33 #1179 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Vietettiin eilen kiitospäivää (pari päivää myöhässä koska viikonloppu). Ruokaa oli valtavasti ja se oli hyvää, pääsin maistelemaan yhdenlaista amerikkalaista versiota kiitospäivän ruuista. Ja vihdoin pääsin pelamaan myös Card Against Humanitya. :smile:

Always follow your doubts.

29.11.2015 10:56 #1180 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Muumioitua käyttöjärjestelmää kantavin museokonein pääsen yhä sähköpostilleni ja mm. Risingin sivustolle - kuten näkyy. Ähäkutti, vaihtoonpakott... -patist... kehottajat!:evil:

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 1 jäsen ja 55 vierailijaa
Rinja
Uusin jäsen: Kiia Korhonen
Jäseniä yhteensä: 9330