Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

21.02.2016 21:02 #1201 : Jonskuux
Vastaus käyttäjältä Jonskuux aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Hah, Huutokauppakeisari alkoi taas! Jostain syystä niin rentoa katsoa, kun Aki ja Heli niin rentoa ja hyvätuulista porukkaa. :lol:

25.02.2016 03:20 - 27.02.2016 12:46 #1202 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Haa! Lähetin juuri työhakemukseni portfolioineen, CV:neen ynnä muine lappusineen. Toivottavasti kahden viikon tuoliinjuurtumisjakso saa arvoisensa korvauksen. Kummallinen olo kun on puolentoista vuoden jälkeen tehnyt näin paljon 3D:ta. Käytännössä siis heräämisestä nukkumiseen on tullut vietettyä 3DS Maxin pauloissa. Ihan hyvä sinänsä sillä kyseessä ei ole ihan ilmainen lisenssi niin sitä ei viitsisi turhaan roikottaa. Aivot ovat ihan solmussa ja fiilis on ihan hyvä. Aivojen solmuus voi johtua tosin myös järkyttävästä väsymyksestä, mutta ei tässä silti osaa nukkua. On pakko valvoa ja tuijottaa s-postia siltä varalta että viesti ei mennytkään perille niin kuin joskus on käynyt x) ehkä kuitenkin ptää haudata neuroosit ja nukkua se neljä tuntia, minkä tässä vielä ehtii ennen herätyskelloa. Tekstikin on yhtä aaltoilevaa ketjua.

Edit!
Sainhan minä sen työn lopulta. Hienoa! Maanantaina toimistolle ja kaikki on karkkihattaraa.

Ars Longa Vita Brevis
Viimeksi muokattu: 27.02.2016 12:46 Morgan Blood.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Piru Naiseksi, sinidean, pihlajapuu

• Vael hahmo
  • Vael
    Kadetti
    Taso: 20
28.02.2016 10:50 - 28.02.2016 13:03 #1203 : Vael
Vastaus käyttäjältä Vael aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Ulkona näyttää ja kuulostaa keväältä! Joku pikkulintu on hysteerinen, maassa on lunta eikä minua poikkeuksellisesti tänä vuonna haittaisi yhtään vaikka se sulaisikin jo pois. Klassikkovastaus siis :)

Päätin myös eilen, että tänään pidän vapaapäivän opiskelusta. Yleensä luen lähikirjastossa, joka on sunnuntaisin kiinni, ehkä sekin oli jo tulkittavissa vihjeeksi. Niin monta tuntia haaskattavaksi, tässä ihan innostuu!

Niin, ja olen päässyt lainailemaan isän ostamaa sarjakuvatussia. Se on jonkinlainen netistä tilattu supertussi, ja piirtäminen on sellaista euforiaa että huhhuh. Kärki on sellainen sivellinmäinen eikä hapsota yhtään. Tulee piirreltyä ja taiteiltua harvemmin kuin itselläni olisi taipumusta, mutta tuon kanssa olen taas vaihteeksi innostunut.

Tämä viesti toimii jonkinlaisena re-debytointina, viimeksi kävin täällä sivustolla muutama vuosi sitten rekisteröidyttyäni. Silloin oli kaikki omassakin elämässä vielä vähän erilaista kuin nyt.

*
Viimeksi muokattu: 28.02.2016 13:03 Vael.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Kuurankukka, sinidean, Strato

28.02.2016 21:25 #1204 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska kolmen viikon ja viimeisen 8:n päivän työputken jälkeen minulla oli viimeinkin kokonainen viikonloppu vapaata. Pääsin lenkille vilkuilematta kelloon ja sain pestyä kaikki pyykit pois...
Mutta ennen kaikkea minulla oli aikaa jutella isännän kanssa muistakin aiheista kuin "Huomenta, hyvää yötä ja Mitähän kaupasta pitäisi tuoda huomenna?". Ehdin viimeinkin kuunnella uusimmat albumiostokseni kunnolla ja ajatuksella lävitse , ehdin leipoa ja suunnitella tulevaa lomaa. Ja sain istua olohuoneen nojatuolissa, jalat suorana improvisoidulla rahilla ja lukea tuntikaupalla. Ja vain välillä havahduin hetkeksi tuntemaan kuinka onnellinen olinkaan tuossa hetkessä :heart: . Aamulla on taas palattava töihin, mutta juuri nyt... on tyyntä. :wub:

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Diara, Rinja, Ansa, sinidean, Strato

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Taso: 41
29.02.2016 09:56 #1205 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Pääsin läpi kurssista, josta olin varma etten osannut tenttiä tarpeeks hyvin. Näköjään se meni paremmin kuin odotin.

Pian pääsen myös odotetulle hiihtolomalle, lähdetään tyttöystävän ja vanhempieni kanssa Rukalle hiihtämään ja viettämään mukavaa mökkilomaa. Tulee olemaan mukavaa kun ei tarvitse vilkuilla kelloa ollenkaan ja pääsee hieman irti normiarjesta. Sen voimin sitten pitäisi jaksaa loppukevät taas opiskella :smile:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Taso: 42
02.03.2016 00:17 #1206 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Mulle soitettiin entisestä kesätyöpaikasta ja kysyttiin töihin. Jouduin kieltäytymään, koska mulla on tiedossa jo pidempi työsoppari, joka alkaa jo tässä kuussa. En ole koskaan kokenut olevani mikään erityisen hyvä työntekijä, mutta tälle kesälle tarjolla olisi ollut kolme eri työpaikkaa, mikä kyllä lämmittää mieltä aika syvästi.

Always follow your doubts.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Piru Naiseksi

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
02.03.2016 20:21 #1207 : Strato
Huomenna alkaa loma ja lauantaina lähetään vähän hiihtelemään. Pääsee pitkästä aikaa mökkeilemään, ei tarvitse kiirehtiä mihinkään ja saa harjoittaa hiihtoa ja muita aktiviteetteja. Myöskin saunoa saa niin usein ja kauan kuin haluaa, mitä ei ole ollut tässä kerrostalossa mahdollista tehdä. Ei millään malttaisi odottaa :grin:

07.03.2016 15:42 #1208 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Enää on alle kymmenen viikkoa siihen, kun Uimastadion avautuu kesäksi. Kymmenen lyhyttä viikkoa, ja päivät pitenevät koko ajan. Kuvattavaa löytyy, ja kohta taitaa kaduilla, teillä ja pihoilla pysyä pystyssä liukuesteittä.

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
    Taso: 66
07.03.2016 19:32 #1209 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Piru Naiseksi kirjoitti: Enää on alle kymmenen viikkoa siihen, kun Uimastadion avautuu kesäksi. Kymmenen lyhyttä viikkoa, ja päivät pitenevät koko ajan.

Pitäisikö myös luottaa siihen, että kymmenessä päivässä ehtii lämmetä tarpeeksi, jotta siellä tarkenee uida? :tongue:

This is hard, but that's how I wanted it.

08.03.2016 11:51 #1210 : Piru Naiseksi
Maauimalassa on lämmitetty vesi ... ja vielä pitää odottaa viikkoja, ei päiviä.

• kyty hahmo
  • kyty
    Senesalkki
08.03.2016 20:33 #1211 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Ostin hilloa joten jonkun ajan kuluttua voi tehdä pannaria. Lisäksi uunissa paistuu pakasteseitiä, ja se ei haise ällöttävästi raa'alta kalalta kuten normaalisti. Keittotaidottomana olen siis tehnyt viimein jotain oikein (eli käyttänyt mausteita).
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean

• Niksu hahmo
  • Niksu
    Painajainen
    Taso: 36
09.03.2016 16:12 #1212 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska uusi kone on vihdoin täällä ja toistaiseksi pelittää! :heart:

10.03.2016 14:11 #1213 : Piru Naiseksi
Töitä ... tälle päivälle kerrassaan kaksi keikkaa ... ja kevät etenee.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
    Senesalkki
    Taso: 44
10.03.2016 22:59 #1214 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Suomen kamaralla pitkästä aikaa :)

Race like first!
Train like second!

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Taso: 42
11.03.2016 23:03 #1215 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Olen oppinut tykkäämään Helsingistä kaupunkina tämän viikon aikana. En edelleenkään ole nähnyt siitä kovin paljon, mutta keskustan alueella käpsyttely kauniita taloja ihastellen on kyllä ollut sangen mukavaa.

Ja huomenna taas Kiinaan!

Always follow your doubts.

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
    Taso: 66
12.03.2016 01:19 #1216 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Skie kirjoitti: Olen oppinut tykkäämään Helsingistä kaupunkina tämän viikon aikana.

Lontoossa tuntuu siltä, että Helsinki on oikeastaan just kivan pieni kaupunki, helposti saavutettava ja opittava... tietää, missä on mitäkin. Lontoo on vaan iso. Tsemppiä Kiinaan, siihen vielä suurempien kaupunkien maahan! :grin:

This is hard, but that's how I wanted it.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Teknovelho
    Taso: 49
12.03.2016 04:18 - 12.03.2016 04:47 #1217 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Viime viikkoina on ollut hurjasti kiirettä ja stressiä kaikenlaisista opiskeluun ja vähän muuhunkin liittyvistä asioista, mutta lopulta kaikki tuntuu menneen niin kuin pitikin.

Sain ensiksi hyväksytettyä ison ja opintojeni kannalta ratkaisevan esseen, vaikka se ei ollut enää nykyisen opetussuunnitelman mukainen (koska se oli roikkunut puolitekoisena yli puolitoista vuotta). Sen suorituksen jälkeen pääsin stressaamaan sitä, puuttuiko minulta muita opintosuorituksia vai kävivätkö käymäni kurssit niihin opintovaatimuksiin kuin olin toivonut ja arvellut niiden käyvän. Pitkän vääntämisen ja eri aineiden opintosihteereiden luona juoksemisen jälkeen selvisi, että suoritukset olivat vanhuudestaan huolimatta ok ja opinnoista sai halutut kokonaisuusmerkinnät aikaiseksi. Sitten pääsin jännittämään, onko minulla nyt kaikki kasassa kandintutkintoa varten – ja tänään tuli tieto, että kanditutkintoni on hyväksytty :grin: Todistus on kohta plakkarissa, ja sitten voin hakea parin päivän päästä alkavassa yhteishaussa siihen maisteritutkintoon, jonka otin tavoitteekseni kaksi vuotta sitten ja johon on käytännössä paras ja ainoa mahdollisuus hakea nyt. Se ei näet ole tarjolla joka vuosi, eikä minun ole järkeä viivyttää opintoja enää kovin montaa vuotta.

Lisäksi tällä viikolla pomo soitti ja ilmoitti, että minulle on varmuudella töitä kesäksi ja voin aloittaa vaikka heti huhtikuun lopussa. Tämä tarkoitti sitä, että saatoin perua opintotuen loppukeväältä, joten nyt minun ei tarvitse suorittaa paria aivan yhdentekevää kurssia vain siksi, että Kela olisi tyytyväinen. Toisin sanoen lähiviikkojen deadlineja on kaksi vähemmän, eikä minun tarvitse enää istua joka arkipäivä iltakahdeksaan asti kirjastossa opiskelemassa. Jee! \o/

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."
Viimeksi muokattu: 12.03.2016 04:47 Rinja.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Kuurankukka, Emelie, Ansa, sinidean, pihlajapuu

12.03.2016 09:41 #1218 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Onnea Morgan Bloodille, Skielle, Rinjalle ja muillekin työkuvioista! Teidän viestien lukemisesta tulee itsekin hyvälle tuulelle. :smile:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Skie

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
14.03.2016 14:27 #1219 : Strato
Tuli tuossa pari viikkoa sitten järkytettyä vanhempia (ja kaikkia sukulaisia) ja mentyä kihloihin tyttöystävän kanssa. Sen jälkeen tuli pidettyä taukoa sosiaalisesta mediasta ja lähdettiin hiihtelemään Rukalle. Oli erittäin hyvä loma :grin:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Emelie, Ansa, HourglassEyes, sinidean

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
    Taso: 38
18.03.2016 10:20 #1220 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Selvisin 1,5kk tenttirumbasta ja nyt on ruhtinaalliset 2 viikkoa, kun ei tarvitse lukea mihinkään tenttiin. Tänään en tee koulun eteen yhtään mitään vaan makaan sohvalla ja katson leffoja koko päivän :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Rinja

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 2 jäsentä ja 54 vierailijaa
wadjet, Adolfina Romanov
Uusin jäsen: Kiia Korhonen
Jäseniä yhteensä: 9330