Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Dúath hahmo
  • Dúath
    Soturi
    Taso: 22
06.05.2016 01:52 #1241 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tähän voi vastata nyt niinkin yksinkertaisesti kuin... elämä on ihanaa, koska loistavaa musiikkia :heart:
Kohta on kuulokkeiden jäljet korvissa kun kuunnellut musiikkia silleen pyöreästi 10tuntia tänään.. :)

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Diara, Celestine

08.05.2016 20:48 #1242 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Uimastadion on auki! Talvi on lukittu kylmäkaappiin. On vapautunut olo.

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Taso: 57
09.05.2016 08:00 #1243 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Aivan mahtava pitkä viikonloppu takana. :)

Pari museoissa käyntiä, kävelyretkiä hienossa ilmassa, terassilla istumista, jäätelöä(!), figujen maalausta, kirjojen lukemista ja jääkiekkoa. Tehtiin paljon asioita; on olo, että on saanut asioita aikaiseksi eikä loma tunnu hukkaan heitetyltä (niin kuin se joskus minusta tuntuu jos vain käytän kaiken ajan yhden asia tekemiseen). On hämmentävän energinen olo, ja vaikka kesälomaa odotankin jo innokkaasti, ei sen kaukaisuus harmita enää yhtään niin paljoa kuin viikko sitten.

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
    Riivaaja
    Taso: 40
19.05.2016 21:49 #1244 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Olin tänään kuuntelemassa yhtä ehdotonta lempiteostani, Orffin Carmina Buranaa ja se oli ihana! Piristi valtavasti ryvettynyttä mieltäni. Aion jatkaa iltaani juuston ja portviinin parissa ja en varmasti laita huomisaamuksi herätystä hohoh.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Salmikki hahmo
  • Salmikki
    Kaartilainen
    Taso: 18
19.05.2016 23:02 #1245 : Salmikki
Vastaus käyttäjältä Salmikki aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Elämä on ihanaa, koska palautin juuri kandin jota olen vääntänyt viimeiset 5kk.

Elämä on ihanaa, koska nyt on vain töitä, jotka eivät tule kotiin. Töitä, jotka ovat AINA iltavuoroja, tai korkeintaan puolikkaita päiviä jotka alkavat klo 13.

Elämä on lisäksi ihanaa, koska rahasta ei ole huolta, koska nyt on aikaa kirjoittamiselle ja pelaamiselle, ja ansaitulla rahalla saakin ostaa kaikennäköstä harrastustavaraa, kuten kunnon pelikoneen ja loputtoman määrän nättejä muistiinpanovihkoja ja hyvintoimivia kyniä...

Tämä tunne, kun on siellä tunnelin valoisassa päässä ja edessäkin on pelkkää kukkaniittyä ja sateenkaria, on ehkä paras. Ikinä. ^_^

Pouring spirits while I follow the Northern star
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Vael, pihlajapuu

• punnort hahmo
  • punnort
    Riivaaja
    Taso: 42
19.05.2016 23:37 #1246 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Jestricide kirjoitti: Elämä on ihanaa, koska palautin juuri kandin jota olen vääntänyt viimeiset 5kk.

Kandi varmaan tykkää, kun sitä on väännetty viisi kuukautta. Vai tarkoititko ehkä sittenkin kandintyötä?

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

• Salmikki hahmo
  • Salmikki
    Kaartilainen
    Taso: 18
19.05.2016 23:50 #1247 : Salmikki
Vastaus käyttäjältä Salmikki aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Punnort kirjoitti:

Kandi varmaan tykkää, kun sitä on väännetty viisi kuukautta. Vai tarkoititko ehkä sittenkin kandintyötä?

Kandidaatintutkielma eli lyhyesti: kandi. ^_^

Pouring spirits while I follow the Northern star

22.05.2016 12:35 #1248 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Jestricide kirjoitti: Punnort kirjoitti:

Kandidaatintutkielma eli lyhyesti: kandi. ^_^

Kandista meilläkin puhuttiin tuttavallisempana lempinimenä kandi(daati)ntutkielmalle. Toki myös tutkinnon suorittaneista puhutaan lyhyemmin kandeina.

Parasta juuri nyt on se, että kesä tulee ja kaikkialla on vihreää, lämmintä ja aurinkoista. ^___^

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
    Taso: 66
23.05.2016 15:18 #1249 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska Iivari kävi juuri viikonlopun Lontoossa mun luona. :heart:

This is hard, but that's how I wanted it.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
27.05.2016 09:37 #1250 : Emelie
Koska menin eilen naimisiin. :cheesy:

Vihkimistilaisuus oli helppo ja nopea; valokuvaus onnistui nopeasti ja valokuvaaja oli aivan mahtava (sai otettua meistä hyviä kuvia). Illasta oltiin vanhempien, sisarusten ja heidän perheidensä kanssa ravintolassa syömässä. Aivan mahtavat juhlatkin. Kaiken kaikkiaan erityisen onnistunut päivä, mitä nyt unohdettiin lähtiessä molemmat kotiavaimet oven väärälle puolelle. Onneksi oli vara-avain miehen vanhemmilla matkassa mukana, päästiin illasta sitten kotiinkin ilman suurempia ongelmia. :tongue:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pisania, Hiistu, Diara, Mustelmann, Rinja, Kuurankukka, Morgan Blood, Piru Naiseksi, Ansa, HourglassEyes ja 1 muuta henkilöä sanoivat kiitos.

27.05.2016 09:42 #1251 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Onneksi olkoon, Emelie!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

27.05.2016 21:32 #1252 : Piru Naiseksi
Onneksi olkoon! Ja hienoon päivään mahtui ripaus komiikkaakin, tuleivaisuuden kiikkustuolissa muisteltavaksi - tarkoitan unohtuneita avaimia.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
    Taso: 38
30.05.2016 17:03 #1253 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Monen vuoden harkinnan ja viime viikon kuumeisen pohdinnan jälkeen päätin, että olen valmis ottamaan koiranpennun. Ja tänään sitten sain aamulla vanhempieni koiran kasvattajalta sähköpostin, että minulle olisi sellainen syntynyt. Elokuun puolivälissä minun luokse muuttaa pieni bichoni piristämään tätä yksineläjän arkea :heart:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Arkkivelho
    Taso: 66
30.05.2016 17:30 - 30.05.2016 17:31 #1254 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
^ Awww karvavauvoja. Laitathan meille kuvia kun hän saapuu! :wub:

This is hard, but that's how I wanted it.
Viimeksi muokattu: 30.05.2016 17:31 Dyn.

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
    Taso: 38
30.05.2016 18:27 #1255 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
^ Ilman muuta laitan kuvia jakoon, kun kerran oikein pyydetään :wub:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

06.06.2016 22:02 #1256 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Harkitsin hetken pistäväni tämän elämän pieniin iloihin ihan vain koska elämä on joiltain osin kaikkea muuta kuin ihanaa, mutta menkööt tänne. On tämä sen verran hieno asia (vaikka muuttaminen onkin tavallisestikin sieltä itsestään ja tällä kertaa vielä tavallistakin enemmän).

Meillä on uusi koti. Siinä on kolme huonetta, se on lievästi sanottuna paremmalla alueella kuin entinen ja se on rivitalon päädyssä. <3 Entinen oli hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa oleva kaksio. On se vaan niin paljon helpompi lähteä ulos kun ei tarvitse kantaa poikaa portaita alas ja seuraavaksi vahtia ettei syö tumppeja (tai no, jos poika ei halua tulla yläkerrasta itse alas saattaa joutua kantamaan). Leikkipihakin löytyy, ei tarvitse lähteä erikseen puistoon. Laatikotkin on nyt ainakin suurin osa purettu. Ainakaan toistaiseksi ei ole kuulunut naapurista meteliä. Mukavaa vaihtelua jatkuvasti toisilleen huutavaan pariskuntaan ja Rentunruusua toisinaan varsin kovalla ja varsin monta kertaa putkeen kuuntelevaan naapuriin. n__n

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
    Riivaaja
    Taso: 40
21.06.2016 21:47 #1257 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tänään kävin hakemassa todistuksen kandidaatintukinnosta, syksyllä aloitan aineenopettajan opinnot, torstaina menen katsomaan koiranpentua ja lauantaina lähden viikolsi Italiaan. Syksystä tulee varmasti kiireinen, mutta ei se mitään, olo on pitkästä aikaa jotenkin huojentunut ja keveä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Rinja, Kuurankukka, Emelie, Piru Naiseksi, Strato

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
30.06.2016 08:48 #1258 : Emelie
Tänään alkoi kesäloma (kylläpä sitä onkin jo odottanut). :) Tein eilen itselleni lukulistan oman kirjahyllyni kirjoista, saa nähdä kuinka monta tulee luettua.

01.07.2016 11:35 #1259 : Piru Naiseksi
Lähdin eilen Kaupunkitansseihin, maksuttomaan opetustuokioon, aiheena valssi. Aika usein jään paritta niin näissä matalan kynnyksen opetustilaisuuksissa kuin varsinaisissa tansseissa. Mutta eilen eräs mies pyysi minua parikseen jo, ennen kuin meitä pyydettiin ottamaan itsellemme pari! Kerrankin!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• Vael hahmo
  • Vael
    Kadetti
    Taso: 20
07.07.2016 00:07 - 07.07.2016 11:03 #1260 : Vael
Vastaus käyttäjältä Vael aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Pääsin viimeisestä tämän lukuvuoden tentistä läpi! Jes! Parasta! Se oli uusintatentti ja aika raskas aihe, ja nytkin oli hilkulla ettei jäänyt yhdestä vaikeasta tehtävästä kiinni.
Olen joka tapauksessa iloinen, että ensimmäinen opiskeluvuosi on paketissa ja nopat taskussa. Ehkä tämä ei ole ylivoimaisen vaikeaa.

Lisäyksenä, että luin uudestaan viime kesän kesäkirjan, Muriel Barberyn Siilin eleganssin (kaukana scifistä). Se on vaan niin kaunis kirja (miten voi olla niin kauniisti kirjoitettu kirja?) ja siinä on paljon hyviä ajatuksia. Olen lukenut häpeällisen vähän klassikoita, mistä ehkä osittain johtuu, ettei mikään kirja ole puhutellut mua ikinä niin paljon. Se muistutti myös jälleen, että kirja, jossa puhutaan muista kirjoista, on aina vähintäänkin kirja potenssiin 2.

Olen viime vuoden aikana myös keräillyt sitaatteja vanhaan kalenteriin ja nyt sain koko vuoden täyteen, jes! Nyt mulla on heittää yksi joka päivälle. Olen valinnut sellaisia, jotka ovat mulle tärkeitä, hassuja, pelkästään eeppisiä (I love you. - I know.) tai erityisen kiinnostavia, koska ne ovat totta tai eivät ole totta. Kliseisyyttä yritin välttää, mutta en alkanut raivohipsterinä syrjimään sen perusteella.

*
Viimeksi muokattu: 07.07.2016 11:03 Vael.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 1 jäsen ja 32 vierailijaa
Tiia
Uusin jäsen: Tiia
Jäseniä yhteensä: 9324