Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

01.06.2020 23:17 - 01.06.2020 23:18 #1341 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kuluneen kevään jälkeen pienikin paluu kohti normaalia - olkoonkin se jotenkin uusi - helpottaa todella. Tänään pääsi ensimmäistä kertaa uimaloihin, tosin poikkeusjärjestelyin ja monenlaisin epätietoisuuksin. Muitakin liikuntatoimintoja on aloiteltu, ja kirjastoihin pääsee lähes normaalisti. Vaikka tauti on yhä läsnä, sen ei anneta kahlita meitä täysin, eristää meitä poteroihimme. Ja on kesä valoisuuksineen ja luontoineen.
Lisäksi olen löytänyt tieni yhteen minulle ennen tuntematomaan uimapaikkaan.
Viimeksi muokattu: 01.06.2020 23:18 Piru Naiseksi.

02.06.2020 14:09 #1342 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...koska helleahdistus/-vitutus ei ole vielä alkanut. Samalla voi olla iloinen siitä, että asuu metsien, kolmen järven ja loppumattomien lenkkipolkujen luona. On tullut istuttua rannoilla nyt joka päivä. Se on ihanaa. :heart:

Varjopuolena, että helvetin turistit (kaupungin koronapakolaiset) ovat löytäneet puupeltopolkumme ja talloneet ne kokonaan pilalle. Semmoista mustaa mujua ne ovat nyt.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

• kyty hahmo
  • kyty
    Senesalkki
    Taso: 41
02.06.2020 23:14 #1343 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kieltämättä kadehdittaa, sillä itse satun asumaan paikassa jossa luontopoluista on turha edes haaveilla. Toisaalta käyttöä on ollut nyt ilmeisesti niin paljon, että ehkä hyväkin että olen jumissa täällä... Toivottavasti sentään syksyllä pääsee sienestämään. Masentaa vain se että ei ole tietoa siitä pääsemmekö käymään maalla koko kesänä. Jos ihmiset unohtavat varovaisuuden (kuten täällä on jo tapahtunut) voi olla että rajoituksia joudutaan taas kiristämään kesken kesää. Mutta eipä sinne maaseudulle uusimaalaisia taideta edes haluta, vaikka emme tapaisi ketään, mikä tuntuu tietysti henkilökohtaisesti kurjalta koska olemme sieltä kotoisin ja se on oikeastaan toinen koti... Tänä kesänä juhannuskin vietetään kaupungissa, eli ei oikein tunnu juhannukselta kun ei voi tehdä mitään juhannusjuttuja.

Ilonaiheena sen sijaan on se, että pääskyset ovat tulleet, on voinut oleskella ulkona jonkun verran ja jopa käydä hakemassa jätskiä kiskalta. Irtojäätelö kuuluu kesään. Ehkä jossain vaiheessa voi ottaa kirjan mukaan ja yrittää löytää jonkun paikan missä lukea, ja ehkä voisi lähteä käymään jossain saaressakin... Julkisia en vielä oikein uskalla käyttää, mutta ehkä lautalla olisi parempi ilmastointi.

Lisäksi sain mielenkiintoisen kirjan siitä miksi näemme unia.

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 1 jäsen ja 31 vierailijaa
Jossu89
Uusin jäsen: Ruska
Jäseniä yhteensä: 9376