Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• LongWalk hahmo
LongWalk
Hirviö
Taso: 21
LongWalk vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
20.01.2014 23:15 #161

Koska voi tehdä lähes mitä haluaa. Aloitin äskettäin VPK-harrastuksen ja olen todella innoissani siitä.

Ei pimeys, vaan se mitä se kätkee sisälleen

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
Taso: 44
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
22.01.2014 15:39 #162

Enää alle puoli vuotta ja tuskailuni yläkoulussa päättyy!!! Kosmetologilinjan opiskelija lakkasi mulle kynnet ja vaikka otankin kohta lakan pois, oli ihan kiva antaa jonkun toisen tehdä manikyyri. Selkiytyi vielä selkeämmin, että lukioon olen menossa.

Vaikea vaihe kirjoittamisessa ohittunut... Tai jos ei kokonaan, niin ainakin sain taas luvullisen vähän fiksumpaa tekstiä.

En ehkä ole erikoisen uskonnollinen henkilö (ainut ortodoksi perheessä ja pitkä matka kirkkoon) mutta seurakunnan henkilökunta on ihanaa porukkaa. Pääsin juttelemaan hetkisen isä Slavan kanssa ja ilmoittauduin ohjaajakurssille. Ehkä ens kesälle kesätyö pikkukripalaisten ohjaamisesta? :wink:

Viimeksi muokattu: 22.01.2014 15:46 : The Big Bad Wolf.

• Piru Naiseksi hahmo
Piru Naiseksi
Tähtipilotti
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
23.01.2014 10:02 #163

Vihdoinkin pääsen joulutauon jälkeen niihin säännöllisimpiin töihini, tässä keikkalaisen elämässä. Tunnin päästä alkaa koulutus uuteen ohjelmaan ja ihan pikkuisen jännittää: saanko sen nopeasti ns. haltuuni ja totteleeko upo uusi Piihemmo alias tietokone minua. Onneksi olen muutama vuosi sitten jo käyttänyt mainittua ohjelmaa ja tutustunut vuosien varrella yhteen ja toiseenkin Piihemmoon, joten - eiköhän homma ala sujua. Ja jollei niin käy, pomo auttaa.
Nyt pitää vain kiiruhtaa KEIKKAbussiin! :cheesy:

• Ansa hahmo
Ansa
Riivaaja
Taso: 43
Ansa vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
23.01.2014 22:04 #164

Edessä on viikon reissu Vuokattiin. Lauantaina lähdemme liikenteeseen ja saapuessamme Holiday Clubin mökki odottaa valmiina väsyneitä matkalaisia. Viikon aikana tulee lasketeltua, uitua sekä keilailtua niin paljon kuin ruumis sietää. On se kivaa lomailla näin työttömänä. Ei sitä muuten tule lähdettyä oikein minnekään eikä koko aikaa jaksa vatvoa sitä, kun ei töitä ole ja pitäisi etsiä jaja.. mutta en murehdi nyt vaan vasta viikon päästä. :heart:

79.813

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
26.01.2014 11:58 #165

Pitkästä aikaa kunnollinen flow, hyvää tekstiä, paljon sanoja ja kohta on toinen osio tarinasta kokonaan valmis. Käsittämättömän hyvä fiilis. :cheesy:

Eilen täytin leikisti kuusitoista ja juhlittiin kavereiden kanssa. Surkeiden Sattumusten Sarjan kolme vikaa osaa, hiuspantoja, karkkia, nappikuulokkeet ja suurin yllätys Les Miserables -DVD, joka houkuttaa suuresti. Leffailta tiedossa. :wink: Sain J.K.Rowlingin nimmarin itselleni säilytykseen, kaveri opetti meidät pelaamaan Salaisuuksien Saarta ja My Chemical Romancen Black Parade on ihana laulu. Rakastan ystäviäni. :heart:

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
Taso: 42
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
26.01.2014 12:54 #166

Rowlingin nimmari?? :shock: *kieriskelee lattialla kateudesta*

Minun elämäni on ihanaa, koska pöydällä odottaa valtava kasa lukemattomia kirjoja. Pitkästä aikaa taas sellainen tunne, että tahtoisi lukea kuutta kirjaa yhtä aikaa. :lol:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
28.01.2014 20:19 #167

Juuri kun pääsin potutusketjuun valittamaan kouluhommista ja niiden lykkäämisestä, niin otinkin itseäni niskasta kiinni. :lol: Matikkakin sujui hyvin (neljästä tehtävästä kolme ja nekin helposti). Ja vaikka tutkielmaa en enää jaksakaan vääntää, niin kirjoitin sen hiiskatin englannin kotiaineen! Jätän vielä huomiseksi hautumaan ja tarkistan. Mutta stressitaso laski. :smile:

Lisäksi hymyilyttää tämänpäiväinen soittotunti. Oikeastaan koko vuosi on mennyt soittopuolella hyvin ja tänään sain vielä kappaleen. Ensimmäinen soittokerta on hauskin kun ei ole mitään paineita eikä edes tiedä mitä yrittää soittaa, kunhan lukee nuotteja ja antaa mennä.

-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
29.01.2014 19:07 #168

Kirjaneito kirjoitti: Rowlingin nimmari?? :shock: *kieriskelee lattialla kateudesta*

No se on vain puolittain mun... :wink:

Bilsankoe menikin hyvin!!!!! Seuraava koe on vasta ensi viikon torstaina, eikä äidinkieltä edes tarvitse lukea. Saan tänään taas yhden välietapin kirjoitusprojeltissa valmiiksi eli toinen puolikas on valmis kokonaan ja voin keskittyä siihen puolivalmiiseen toiseen puolikkaaseen... Kirjoittaminen on ihanaa ja olen edelleen fiiliksissä viime teatteriharkoista. Elämä on ihanaa. :cheesy:

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
29.01.2014 19:18 #169

Vain puolittain? Meikälle kelpaisi sekin... :lol:

Elämä on ihanaa, koska fanityttöily on kivaa. Tähtiin kirjoitetun virheen trailerin pitäisi tulla ihan juuri netin ihmeelliseen maailmaan ja melkein pompin tuolilla jännityksestä. Elämässä on sisältöä. :smile:

-Cassandra Clare

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
Taso: 41
Strato vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
29.01.2014 20:26 #170

Ruotsin lähtötasotesti läpi, eli ei tarvitse suorittaa kertaavaa kurssia tai tehä muutakaan lisätyötä sen kanssa :cheesy: melko hyvin 2.5 vuoden ruotsittomuuden jälkeen vaikka itse sanonkin.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Diara hahmo
Diara
Paladiini
Taso: 38
Diara vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
29.01.2014 20:45 #171

Ostin tänään lentoliput Lontooseen ensi kuulle. Pikkusisko on siellä kielikoulussa tämän kevään ja on aika käydä moikkaamassa. Hiihtoloma on hyvä aloittaa 3 päivän reissulla toiseen kotikaupunkiini, itsekin olen siellä asunut. Samalla ostin liput meille Harry Potter-museoon. Kerran olen jo siellä käynyt ja tykkäsin kovasti, joten täytyy mennä uudestaan, ei siitä saanut kaikkea kerralla katsottua. Lisäksi sulatin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni pakastimen ja vaikka se ei ihan suunnitelmien mukaan mennyt, olen ylpeä suorituksesta :smile: Jääkaapista tiivistynyt vesi keräntyy pakastimeni alahyllyn alla olevaan säiliöön, jonka olemassaolosta en tiennyt mitään, joten lattiallehan nuo vedet tuli. Jälkikäteen lukemani käyttöohjeet selittivät oikein kuvin, miten tuo vesi otataan oikeaoppisesti pois.

Strato kirjoitti: Ruotsin lähtötasotesti läpi

Onnittelut! Itse en opiskelujen alussa uskaltanut edes tehdä ruotsin lähtötasotestiä, kun kirjoituksista oli 2,5 vuotta aikaa. Meillä siis testi oli pakollinen amiksille, mutta ylioppilaat saivat halutessaan mennä. Ja jos ylioppilas sai alle hyväksytyn rajan niin vahvasti suositeltiin kertauskurssia, ei tosin siltikään pakollisena. En halunnut mennä kertauskurssille, joten en uskaltanut kokeilla sitä testiäkään :cheesy: Onneksi ei kostautunut, kun virkamiesruotsi meni sitten toiseksi parhaalla arvosanalla kuitenkin läpi (tuolla suorituksella se lähtötasotestikin olisi varmaan mennyt läpi).

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
29.01.2014 20:56 #172

Diara kirjoitti: Onnittelut! Itse en opiskelujen alussa uskaltanut edes tehdä ruotsin lähtötasotestiä, kun kirjoituksista oli 2,5 vuotta aikaa. Meillä siis testi oli pakollinen amiksille, mutta ylioppilaat saivat halutessaan mennä. Ja jos ylioppilas sai alle hyväksytyn rajan niin vahvasti suositeltiin kertauskurssia, ei tosin siltikään pakollisena. En halunnut mennä kertauskurssille, joten en uskaltanut kokeilla sitä testiäkään :cheesy: ...

Kiitos! Meillä tosiaan tuo oli pakollisena ihan kaikille, tarkoituksena oli osoittaa kelpoisuutensa siihen virkamiesruotsiin.Se käsittää melkein pelkästään oman alan sanastoa, joten pohjien on oltava kunnossa... Ennen testiä ja sen aikana oli aika epävarma olo, mutta onneksi tulokset olivat hyvät :smile:

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
Taso: 57
Emelie vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
30.01.2014 08:08 #173

Ei nyt ehkä ihanaa, mutta parempaa, ainakin töiden osalta.

Sain vihdoista viimein uuden pöytäkoneen. Vanha alkoikin jo vetelemään viimeisiään ja jokainen päivä oli tuskaisaa tappelua. Minulle oli aikoinaan, runsaat 2 vuotta sitten kun tulin taloon tekemään gradua, lykätty jokin vanha ryhmän kone. Se soveltui varsin mainiosti gradun tekoon, mutta nykyisin kun yrittää pyörittää useampaa ohjelmaa samaan aikaan ja tahtoisi asentaa uusia tarpeellisia ohjelmia, vanha kone oli riittämätön. Nyt on upouusi kone, jolla toivon mukaan työntekokin sujuu paremmin.

Työkännykästäkin oli pomon kanssa puhetta, vielä kun saisin aikaiseksi mennä tilaamaan sellaisen. Alkaa tuntua siltä, että minut halutaan pitää täällä töissä.

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

• Skie hahmo
Skie
Senesalkki
Skie vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
31.01.2014 14:38 #174

Kiinalaista uutta vuotta tuli vietettyä eilen illalla oikein mukavassa seurassa. Tutustuin uusiin ihmisiin ja opin tekemään dumplingseja, joskohan sitä uskaltaisi itekseen kokeilla jonkun dim sum -aterian väsäämistä.

Gong Xi Fa Cai!

Always follow your doubts.

• Celestine hahmo
Celestine
Paladiini
Taso: 38
Celestine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
31.01.2014 18:19 #175

Scandinavian Music Groupin levy Terminal 2 ilmestyi tänään. Olen innoissani. Plus että tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä kun painoin tämän sivuston Rekisteröidy-nappia. En ole katunut sekuntiakaan.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Hiistu, Rinja, Formaldehyde, Kirjaneito

• Moonlord hahmo
Moonlord
Varakreivi
Taso: 54
Moonlord vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
01.02.2014 17:01 #176

Sain täyteen kauan jahdatun virstanpylvään, eli 5000 titteliä rankattuna IMDB :een. Filmejä tai tv-sarjoja. TV-sarjojen yksittäisiä jaksoja en ole rankannut.

Sillä lukumäärällä ei muuten vielä pääse top 1000 äänestäjien joukkoon, pitäisi olla varmaan liki puolet enemmän...

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
04.02.2014 17:28 #177

Päivän uusintatentti tuntui menevän hyvin, sain vastattua kaikkiin kysymyksiin ja vielä järkevästi :cheesy: jännä ero kun vertaa siihen alkuperäiseen, josta sain vain yhden tehtävän tehtyä...

• Laine hahmo
Laine
Soturi
Taso: 21
Laine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
04.02.2014 19:26 #178

Sain todella hyvän inspiraation pitemmän tekstin kirjoittamiseen eilen ja nyt on jo työn alla. :tongue: En malttaisi kirjoittaa edes loppuun, niin innoissani olen. Luulin jo pidemmän aikaa etten enää pystyisi kirjoittamaan mitään muuta kuin runoja.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
Taso: 48
Rinja vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
04.02.2014 23:38 #179

Näytelmämme ohjaaja on nyt kehunut minun suoritustani kaksissa peräkkäisissä harkoissa. Itsetuntohan tässä kohoaa tällä menolla :cheesy: Ehkä löydän viimein tänä vuonna tarpeeksi varmuutta heittäytyä improvisaatioon, jonka senkin pitää olla hallussa kun esitykset alkavat.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Viimeksi muokattu: 04.02.2014 23:38 : Rinja.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
05.02.2014 17:29 #180

Minuakin on kehuttu intensiivisestä eläytymisestä teatteriharkoissa. :wink: Hyvä fiilis edelleen.

Sain tänään taas jonkinmoisen idean, joka saattanee auttaa tekstiä eteenpäin urakalla. :wink: Kaikkein fiksuinta on tietenkin lisätä parisenkymmentä ohkaista sivuhenkilöä! :lol:

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 39 vierailijaa
Uusin jäsen: Emilia Suzi
Jäseniä yhteensä: 8703