Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 6 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 81 päivää sitten

Elämä on ihanaa, koska...

Lisää
14.02.2014 17:31 #201 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Mulla on ihania ystäviä<3

Sain ihania itseväkerrettyjä kortteja melkein kaikilta. Sain selityksen siihen, että miksi maanantaina kaverit iskivät kässänluokan oven mun nenän edestä kiinni etten päässyt sisään. Juttu on harmittanut mua koko viikon, koska ne eivät suostuneet kertomaan syytä. Mutta ihan hyvä etteivät kertonet, olisi mennyt yllätys pilalle: tänään paljastui paketista iiiihana Beatles-pussukka, jonka ystäväni oli ommellut tunnilla.

Mä rakastan teitä :heart:

Ja ystävyys-sitaatteja on kertynyt jo melkoinen kokoelma, niitä on kiva lukea, kiitos :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf, Kirjaneito

Lisää
14.02.2014 18:09 #202 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Ystävänpäivä!!!!! :heart: Kaveri oli rustannut runonkin. Jälkiruoaksi jäätelö, huomenna pääsee kunnolla bilettämään gängstäjengin kanssa ja rikoin lainaamattomuuttani lainaamalla Outolinnun kun sattui hyllyssä huutelemaan. Matikasta tulossa päättötodistukseen varma kymppi, tasan kaksi viikkoa ennen hiihtolomaa ja yhteiskuntaopin open kanssa pääsin puhumaan Victor Hugosta. Liikkakin meni, leikittiin Valentinen päivän kunniaksi Piiri-leikkejä. :lol: Sitaatit (kirjoitin eka siitatit. Sii-tatti, sieni.) piristivät pitkin päivää ja LANGENNEIDEN ENKELTEN KAUPUNKI ON VIHDOIN JULKAISTU POKKARINA!!!!!!!

Hyvää ystävänpäivää tahi Valentinen päivää, kuten kaveriporukassa sanotaan. :heart:

Lisää
16.02.2014 17:15 #203 : The Big Bad Wolf
(Ei sillä, että väkisin yrittäisin kasvattaa tämän ketjun suosiota ja kirjoittaa kolme viestiä tänne kun kirjoitan yhden viestin potutus-ketjuun.)

Parantavat Piirretyt. Olen koko aamun katsellut Tubesta Mulania, Jellonakingiä, Notre Damen kellonsoittajaa, Kaunotarta ja Hirviötä, Aladdinia... :heart: Olisipa meillä vielä toimiva VHS-soitin niin voisi noita katsoa ihan leffoina eikä kohtauksina...

• Diara
  • Diara hahmo
  • Poissa
  • 26-vuotias insinööri ja DI-opiskelija Tampereelta. Kuulema melkoisen kova puhumaan, kun sille päälle satun.
Lisää
16.02.2014 21:18 #204 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Minä löysin muinaisena abivuotenani 2009 youtubesta kokonaisia Disney-elokuvia. Lukulomalla niistä muodostuikin suunnilleen ainoa panostukseni englannin kokeeseen, pitäessäni lukutaukoa matikan pänttäämisestä katsoin sieltä jonkin Disney-leffan. Ne on kyllä edelleen ihania. Olen jopa innostunut näin aikuisemmalla iällä itselleni ostamaan muutamia helmiä. Ei kai Disneyn katseluun ole yläikärajaa? :cheesy: Elokuvat on hyvin tehty ja ne naurattavat näin vanhempanakin. Hauskinta on huomata, että nyt naurattaa juuri ne kohdat, joita lapsena kyselin äidiltä ja isältä, että miksi teitä noin paljon naurattaa, piilohuumori toimii :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: The Big Bad Wolf

Lisää
17.02.2014 12:48 #205 : The Big Bad Wolf
^ Nimenomaan!!! :cheesy: Disney kuuluu kaikille! Pitääpä etsiä, jos YouTube ei olisi poistanut noita... Paranisi paremmin. :wink:

Lisää
17.02.2014 14:23 #206 : celeblith
Vastaus käyttäjältä celeblith aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Oi disneyn piirretyt ovat ihania ja minä olen itseasiassa sen verran onnekas tässä, että minulta löytyy vhs soitin ja läjäpäin disney vanhoja videoita. Ja kyllä niitä jaksaa aina katsoa uudelleen ja uudelleen, tänään voisikin ansaitun vapaapäivän kunniaksi katsoa videon tai parikin :heart: Mikäs sen ihananpaa :heart:

Lisää
20.02.2014 19:57 #207 : The Big Bad Wolf
Vaikken iiiiiihan terve olekaan, lähden huomenna ohjaajakurssille! :cheesy: En ole kriparin jälkeen nähnyt kuin kahta tyyppiä (toista en olisi tahtonut) ja henkilökunta / ohjaajat ovat huippuja! En tiedä lainkaan ketä paikalle on tulossa (jos ketään :cheesy: ) mutta kesäinen porukka oli mukavaa ja voihan sitä uusiinkin kasvoihin tutustua.

Pakko vähän käydä koulussakin pyörähtämässä, niin teen matikankokeen ja lähden taas kotiin. Suomennettuna tunnin koulupäivä ja hikaristi voin myöntää pitäväni ysin kateettigeometriasta myöskin aika paljon. :wink: En ole kokeeseen lukenut lainkaan, mutta ihan sama. Todistukseen ei voi tulla kymppiä vähempää muiden kokeiden ja harrastuneisuuden vuoksi. (Ainut aine johon panostan. Ainut aihe, johon ei tarvitsisi.) Mukava asia.

Joo, ja sitten löysin aurinkolasini! :cool: Ovat koviksemmat kuin tuon hymiön. :lol:

Lisää
21.02.2014 00:17 #208 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Uusi leikkikaverini asuu kävelymatkan päässä, omaa puolisonsa kanssa lupaavan savikiekko-kokoelman eikä kyllästy puhumaan antiikista.

Minulla on uusi ystävä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Kuurankukka, Piru Naiseksi, The Big Bad Wolf, Celestine

Lisää
21.02.2014 13:48 #209 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Hiihtoloma :heart: Pullataikina paisumassa :heart: Elämä on ihanaa :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

Lisää
22.02.2014 16:53 #210 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sain synttärilahjaksi jopa kaksi uutta palapeliä - tuskin maltan odottaa, että pääsen kokoamaan! :heart:

This is hard, but that's how I wanted it.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

Lisää
22.02.2014 20:04 #211 : The Big Bad Wolf
Pizzaa! :cheesy:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa, Kirjaneito, Celestine

Lisää
22.02.2014 20:46 #212 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sain viimein päivitettyä CV:ni ja laitettua muutamia kesätyöhakemuksia menemään. Lisäksi onnistuin motivoimaan itseäni lukemaan viikon päässä olevaan tenttiin, yleensä kun lukemiset tuppaa jäämään aika viime tippaan.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Lisää
22.02.2014 21:30 #213 : -Veera-
Vastaus käyttäjältä -Veera- aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Maailmassa on niin paljon ihania ja hyviä kirjoja joita ilman en voisi elää :heart: :heart:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine, Taru Väyrynen

Lisää
24.02.2014 21:45 #214 : The Big Bad Wolf
Nauroin teatteriharkoissa keuhkot halki. Rakastan näyttelemistä. :heart:

Lisää
24.02.2014 22:36 #215 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska loma. Koska soittaminen ja Sinfonietta. 16 sivua soitettavaa, osa helppoa, osa vaikeaa. En ole koskaan soittanut lomalla näin paljon ja pikku hiljaa sormet alkavat löytää paikkansa. Koska minulla on nyt huuliharppu. Koska Will Grayson, Will Grayson on liian ihana kirja. Koska huomenna Les Miserables kavereiden kanssa. Koska keskiviikkona Helsinkiin balettiin. Koska viikon ja kahden päivän päästä synttärit ja samana päivänä ensimmäiset Sinfonietan yhteisharjoitukset.

Niin monta syytä olla onnellinen. :heart:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Lisää
25.02.2014 19:09 #216 : The Big Bad Wolf
IDEA!!!! IDEA!!!! Vähän pitää poistella kautta siirrellä mutta ihan sama. TÄSTÄ TULEE HYVÄ!!!!!!!!!!!!!!!! :cheesy:

Joo, ja enää kolme päivää koulua, sitten loma. Pääsen käännyttämään perhetutusta Jace-fanin. Näen pitkästä aikaa parasta kaveriani huomenna. Sain laseja kummitädiltä. Les Miserables. :heart:

Lisää
26.02.2014 04:01 #217 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Mikäs sen parempaa kuin hiljainen yö koneella kuunnellen maailman parasta musiikkia. Tosiaan, löydän itseni taas usein pakanametallin parista vaikka olen vähän ristiriidassa sen kanssa, mutta ei näille sulosoinnuille voi mitään.

• pihlajapuu
  • pihlajapuu hahmo
  • Poissa
  • Scifiin (dystopiat, antropologinen jne.) ja fantasiaan hurahtanut pohjoiskarjalainen, joka on eksynyt Keski-Suomeen.
Lisää
26.02.2014 12:50 #218 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
^ Pakanametallille plussaa, vaikka itse oonkin valitettavan laiska etsimään uutta musiikkia (muistankohan edes Spotifyn salasanaani enää esimerkiksi?).

Mutta, tällä hetkellä elämä on ihanaa, koska on kahdesta vapaapäivästä jälkimmäinen pitkän työputken päätteeksi, olen lukenut jo kolme kirjaa näiden aikana (ei muuten tapahdu usein, että saisin uppoutua kunnolla lukemiseen), aurinko paistaa ulkona ja kohta ajattelin lähteä kävelylle, näin juuri oravan, kahvi on hyvää (ja paketti loppuu kohta, joten pääsee testailemaan toista laatuakin pian) ja kerrankin on tunne, että ehtii nauttia hetkestä sen sijaan, että aina olisi joko töissä tai painaisi kouluhommia.

Lisää
26.02.2014 13:18 #219 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Hankalatkin asiat purkautuvat sotkuisesta vyyhdestään. Sitten pulmat voi kietoa ratkaistujen ongelmien kerään.

Lisää
26.02.2014 21:30 #220 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tuntuu, että töissä on saanut viime aikoina jotain aikaiseksi - kolmessa päivässä melkein enemmän kuin koko alkuvuonna. Tavallaan melko masentava tunne, tavallaan asia on toki aivan ihana; hommat toimii taas (seuraavaa seinää odotellessa).

This is hard, but that's how I wanted it.

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 8 jäsentä ja 51 vierailijaa
Jussi, Eija, Darkki, Nafisan, punnort, LordStenhammar, FreakyMike, K.Risse
Uusin jäsen: Aki Määttä
Jäseniä yhteensä: 8798