Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Hiistu hahmo
Hiistu
Varjovelho
Taso: 60
Hiistu vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
25.10.2013 21:12 #61

Kävin tekemässä tentin, söin ruokaa (ja jälkkäriksi kesäisen minttujäätelön jämät), tiskasin ja nyt käyn nukkumaan, jotta herään huomenna. Tulee hieno päivä.

• Celestine hahmo
Celestine
Paladiini
Taso: 38
Celestine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
25.10.2013 22:45 #62

Kävin keksiviikkona tutkimassa kirjaston musiikkihyllyjä ja löysin etsimäni eli muutaman musikkaalilevyn. Etsin ensin My fair ladya näyttämömusiikkihyllystä ja löysinkin sen... Tosin Broadway-version, jossa laulaa Marni Nixonin sijaan Julie Adrews. Nojaa, Julie on ihana, ajattelin ja nappasin levyn mukaani. Sitten löytyi Ihmemaa Oz (Dorothyna Judy Garland), jota olin etsinyt ja äkkäsinpä vielä Hairspray-soundtrackin. Kirjastoista ei löydy vuoden 2007 elokuvan soundtrackia, mutta lainaamani oli sitten Broadway-versio, ei paha! Ja löytyihän se oikea My fair lady lopulta!

Eli yhteenveto: minulla on tällä hetkellä 1 Ihmemaa Oz-levy, 1 Hairspray-levy ja 2 My fair ladya. Rakastan musikaaleja :heart: (paitsi että on ihan huijausta, ettei Audrey Hepburn oikeasti laula elokuvassa :sad: )

Mulla odottaa myös Sissi-trilogian ensimmäinen osa katsomistaan. Vaikutta ihanan romanttiselta hötöltä.

Kuten Big Bad Wolf osuvasti muotoili:

Plus, että olen aina tahtonut vastata tähän ketjuun samalla kun yläpalkissa näkyy potutus-ketjun vikan viestin tulleen myös minulta paria minsaa aiemmin. Hahaa! Tavoite saavutettu. Jei.

"Good morning Baltimore!" "Just you wait Henry Higgins!" "Somewhere over the rainbow! "Never leave me without love!" "I could have dance all night!" "If I only have a brain!" "You can't stop the beat!!" Okei, voisin mennä nukkumaan... :roll:

Hairspraysta löytyi ihanat lyriikat: (kappalesta You can't stop the beat) "So if you don't like the way I look well I just don't give a damn!" Kirjoitin sen lapulle ja pistin seinälle. Sitä voi muistella kun on hiukset huonosti ja näppyöitä naamassa... :lol:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Iivari hahmo
Iivari
Arkkivelho
Taso: 47
Iivari vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
27.10.2013 00:07 #63

Elämä on ihanaa juuri nyt monestakin syystä <3

Siksi, että keväällä minua odottaa ainakin parin kuukauden työsuhde maailman ihanimpaan työpaikkaan (Tiksin kirjaston lastenosasto).

Siksi, että elämänkumppanini ymmärtää minua niin usein niin hyvin.

Siksi, että minulla on yhä, vuosien jälkeen, monia ystäviä, jotka tuntevat minut lähes läpikotaisin.

Siksi, että vaikka jotkut upeat ihmiset eivät voikaan olla minun elämäni suuri osa, silti vuosienkin jälkeen voimme sivuta toistemme elämiä hetkisen, ja puhua silloin monista asioista suorempaan kuin monen ystävänkään kanssa.

Ja ennen kaikkea siksi, että Risingshadow on olemassa, elossa ja maailmassa, ehkä vahvemmin kuin koskaan, mutta ainakin vahvemmin kuin pitkään aikaan. Kiitos me :heart:

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
Taso: 41
Strato vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
29.10.2013 20:02 #64

Tenttisuma on nyt hetkeksi ohi. Tänään oli viimeinen matikan tentti, nyt voi taas hetken olla huoletta. Vapaa-aikakin lisääntyi kun jäi muutama kurssi pois :cheesy:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Formaldehyde hahmo
Formaldehyde
Vampyyri
Taso: 34
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
31.10.2013 23:25 #65

Tutustuminen sarjaan Black Books eli Kirjava joukko kannatti. Näkyy nyt pelkästään Areenalla, mutta on tainnut tulla joskus takavuosina televisiostakin, selittäisi epämääräisen tuttuuden tunteen minkä sarja saa minussa aikaiseksi. Brittikomedia vaan toimii.

• Piru Naiseksi hahmo
Piru Naiseksi
Tähtipilotti
Taso: 44
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
01.11.2013 10:50 #66

kesäkauden alkuun on aikaa enää vaivaiset kuusi kuukautta ja viikko,pari! Pitäähän sitä ennen toki sinnitellä tämä kaamos inhajuhlahössötyksineen mutta ehkä löydän niin mielikuvituksestani kuin kilpailu- ym. aktivointivalikoimista riittävästi aktivoivaa ja aatokset pois talvesta kääntävää tekemistä.
Ja ehkä olen ylihuomenna lottovoittaja ja pääsen pakoon talvea.

• Dragonil hahmo
Dragonil
Ratsumestari
Taso: 27
Dragonil vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
02.11.2013 18:25 #67

olen yksin kotona ja sain liitettyä läppärin telkkariin. Fate/Zeron katsominen kotiteatterin kanssa... Ah! :heart:

There is no ignorance, there is knowledge.

• Ansa hahmo
Ansa
Riivaaja
Taso: 43
Ansa vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
02.11.2013 20:59 #68

Sami Hedberg! Ai että, kun sai nauraa ihan kippurassa. Istuttiin eturivissä ja tauon jälkeen vielä kaipasi meitä, kun oltiin hieman myöhässä. Aivan loistava ihminen ja naurattaja! Jutut ovat kyllä niin omaa luokkaansa, että huh! Vieläkin naurattaa. :lol:

79.813

• Skie hahmo
Skie
Senesalkki
Skie vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
04.11.2013 01:19 #69

Hiukan reilu vuorokausi ja Lontoo kutsuu! Pieni palkintomatka itselle kandin kirjoittamisesta ja hengähdystauko ennen joulusesongin ja töiden alkamista. Samalla saa syyn lähteä katsomaan kaupungissa opiskelevia kavereita. Myös reissuseura on mahtavaa, toivottavasti säät suosivat ja matkasta tulee mainio. :heart:

Always follow your doubts.

• Pisania hahmo
Pisania
Riivaaja
Pisania vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
04.11.2013 13:32 #70

Minulla on toiveita päästä töihin. Tosin vain ilmaiseksi työvoimaksi, mutta tekisinpä sentään itseäni tutuksi uuteen paikkaan ja sitä kautta voisi olla mahdollisiuuksia ihan palkkatöihinkin. Lisäksi löysin ihan sattumalta suorastaan täydellisen joululahjan velipojalle. Ja sietämättömän ihquja joulukortteja.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
Strato vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
04.11.2013 21:56 #71

Kahden viikon tauon jälkeen pääsi taas treeneihin. Keho on väsynyt mutta mieli virkeä :cheesy:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
Taso: 42
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
05.11.2013 13:38 #72

Elämä hymyilee. Kemian koe oli helppo, sain ensijakson lukkarit selvitettyä opon kanssa (eikä koko homma räjähtänyt käsiin :heart: ) ja Pentatonixilta uusi levy. Edes vähäiset yöunet eivät haittaa!

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
06.11.2013 13:18 #73

Tavallaan potuttaa, kun olen sairaana eikä teekoolla ole aavistustakaan mikä on vikana, muttaah... Koko päivä kotona, aikaa kirjoittaa, kuunnella uusinta rakkauttani My Chemical Romancea, lukea ja vain hengailla. Plus sataa nyrkinkokoisia lumihiutaleita eli superkaunis ilma. Ja skippasin enkun sanakokeen. :wink:

• Dragonil hahmo
Dragonil
Ratsumestari
Taso: 27
Dragonil vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
06.11.2013 14:58 #74

Mie saan syödä suklaata! :heart: Hammaslääkärini täsmensi, että karkkikielto ei sisällä suklaata, jäätelöä eikä sipsejä. Joulu on pelastettu! :cheesy:

There is no ignorance, there is knowledge.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
07.11.2013 19:29 #75

Huomenna koulussa teemapäivä. Eikä mikä tahansa teemapäivä, vaan Tykypahka-päivä (koulumme lyhenne on TYK). Saan siis pottersekoilla julkisella paikalla ja leikkiä Tylypahkaa yhdessä muiden kanssa. Nyt on koulupuku katsottuna, Warner Brosin studioilta hankittu sauva valmiudessa ja Puuskupuhin tupahuivi valmis kiitos äidin ja siskon. (Meidät on lajiteltu valmiiksi ja kaikki ykköset ovat Puuskupuheja, eli Tykypahkassa Puuskutuhnuja.) Oi, kannatti mennä ilmaisutaidon erityislukioon. :heart: Huomisesta tulee legendaarinen.

Ja kyllä, kyseessä on lukio. :wink:

-Cassandra Clare

• Noora hahmo
Noora
Hirviö
Taso: 24
Noora vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
07.11.2013 19:56 #76

Kirjaneito näin offtopiccina oot sä sattumoisin tampereen ilmaisutaidon lukiossa,kun mun yksi nettituttava puhu tänään kuinka niillä on tylypahka teema päivä huomenna just äsken nimittäin.

A reader lives a thousand lives before he dies, The man who never reads lives only one(GRRM)

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
07.11.2013 20:08 #77

Ihan näin offtopikkina joo :smile:

-Cassandra Clare

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
08.11.2013 21:26 #78

Koska pysyn kuitenkin suht anona, niin selitän näin:

Yks juttu, johon mut valittiin mukaan kauan sitten yhdestä kisasta tulee yhteen paikkaan ja sitten kaverit vihdoin näkee sen ja yks tyyppi on jo kertonyt tulevansa. Kuulin tämän yhdeltä tyypiltä, kun tultiin yhden toisen tyypin kanssa sen ekan tyypin kyydillä yhdestä paikasta toiseen paikkaan.

!!!!!!!!

Ja sitten joo, viikonloppu, teatteriporukalla huomenna keikka, olen terve hengitän, elän, luen, kirjoitan ja muita pikkuasioita. :cheesy:

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
11.11.2013 17:00 #79

Koeviikko ohi ja uusi jakso alkanut. Meikäläisellä on taas historiaa lukujärjestyksessä. :heart: Onnistuin myös valitsemaan kurssille loistavan opettajan, joka oli minulla myös filosofiassa viime jaksossa. Yhtä innostavan opettajan tunneilla en ole tainnut koskaan olla. Nytkin istuin tunnilla haltioituneena ahmien joka sanan ja fiilistellen myös tulevia hissan kursseja, sillä meikäläinenhän lukee ne kaikki ja kirjoittaa kyseisen oppianineen.

Historia. :heart:

-Cassandra Clare

• Astorethein hahmo
Astorethein
Teknovelho
Astorethein vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
12.11.2013 22:59 #80

Tajusin juuri, että elämäni on aivan naurettavan helppoa. Ainoa velvollisuuteni on töissä käyminen, eikä se aiheuta oikeastaan koskaan erityisen rankkaa vitutusta. Töiden ulkopuolinen aika on täysin omaani ja saan kuluttaa sen täsmälleen niin kuin haluan. Raha-asiat ovat kunnossa, suurin osa ihmissuhteistakin. Niitä on tosin aika vähän, joten työstettävää ei sillä saralla ole paljoa. Minulla on kaikki tarvitsemani materia ja vähän enemmänkin, henkistä pääomaakin on ainakin tyydyttävästi. Mutta mikä on tämä outo, epämääräinen tyhjyys sisälläni, tämä tunne elämän absurdiudesta...?

I'm just a normal everyday pervert.

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 4 jäsentä ja 58 vierailijaa
haplotus, punnort, Jussi, LordStenhammar
Uusin jäsen: Jere Jokinen
Jäseniä yhteensä: 8702