Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Rinja hahmo
  • Rinja
    Teknovelho
    Taso: 49
25.11.2014 13:09 #721 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Posti toi uuden, auringonkeltaisen Rising-paidan \o/ Jotain piristystä harmaaseen päivään. Sitten vain suunnittelemaan, mihin häppeninkiin tuon panisi päälle.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Kuurankukka, Ageha

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Taso: 41
26.11.2014 21:51 - 26.11.2014 21:54 #722 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Väännettiin kaverin kanssa kunnolla Hearthstonea pitkästä aikaa ja voitot jakautuivat kivasti 2-2, kummasti keskenään meillä on aina tiukimmat matsit. Se on kiva kun molemmat pyrkii keksimään toista vastaan uusia ilkeyksiä pakkoihin ja niitä vaan testataan siellä Play modessa randomeja vastaan :grin:

Lisäksi on kivan rankat treenit taas takana, nyt vaan pitäisi keksiä jotain hyvää syömistä tähän. Geenit + huonot syömätavat on johtaneet siihen, että olen kukkakeppi (lyhyt sellainen). Valitettavasti vanhoista tavoista on vaikeaa päästä eroon.

Mistä johtuu, että kun keho on väsynyt niin mieli lepää? Nytkin on päässä vain rauhallinen tyhjiö treenien jäljiltä. :lol:

E: Pink Floyd sopii hyvin tähän mielentilaan taustalle

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Viimeksi muokattu: 26.11.2014 21:54 Strato.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

• Diara hahmo
  • Diara
    Paladiini
    Taso: 38
27.11.2014 13:56 #723 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Hain muutama kuukausi sitten apurahaa opintojen tueksi. Tänään tuli päätös, että sain tuon apurahan, ja ihan mukavankokoinen summa tulee tilille ensi viikolla :smile:

Tuo raha tulee erittäin tarpeeseen, kun teen opinnäytetyötä. Siitä saan palkan vasta maaliskuussa työn valmistuessa, joten ennen sitä ei tuloja ole. Palkallistakaan työtä en ehdi tekemään, kun kaikki aika menee opparin parissa. Helpotti rahatilannetta suuresti siis :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Skie, Strato

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
    Ratsumestari
    Taso: 27
27.11.2014 17:37 #724 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Supernatural :heart:

Jea. Minä myös. Onnistuin saamaan itseni pahasti riippuvaiseksi kyseiseen sarjaan, ja olen katsonut varmaan kaksi kautta viikon sisään tai jotain.... Joistain asioista kun ei vain saa tarpeekseen.

But seriously though, bromances will be the death of me...

There is no ignorance, there is knowledge.

28.11.2014 14:31 #725 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sukupuolineutraali avioliittolaki meni eduskunnassa läpi!

Itseäni asia ei henkilökohtaisesti kosketa, mutta olen onnellinen niiden henkilöiden puolesta, jota koskettaa. Kaikilla on oikeus rakastaa :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, HourglassEyes, The Big Bad Wolf, Kirjaneito, Kattinka

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
    Taso: 39
28.11.2014 15:13 #726 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Celestine kirjoitti: Sukupuolineutraali avioliittolaki meni eduskunnassa läpi!

Itseäni asia ei henkilökohtaisesti kosketa, mutta olen onnellinen niiden henkilöiden puolesta, jota koskettaa. Kaikilla on oikeus rakastaa :heart:

Nillitän nyt vähän. :tongue: Eli kyllä, se meni läpi äänestyksestä mutta jäljellä on vielä kaksi äänestystä. On hyvin epätodennäköistä että homma kaatuu, mutta teoriassa mahdollista.

Ei sillä, olen itsekin hirmu onnellinen tästä. Tajusin tässä juuri että jos tämä nyt menee läpi, se voikin olla ihan minun oma valintani jos löydän elämänkumppanin (ja tietysti hänen valintansa myös) että menenkö naimisiin hänen kanssaan vai en.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Skie, Celestine

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari
    Taso: 34
28.11.2014 17:13 #727 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Rakkaan kaverin kanssa tänään leffaa :heart:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
  • Hiistu
    Varjovelho
    Taso: 60
28.11.2014 18:41 #728 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Ageha kirjoitti:

Celestine kirjoitti: Sukupuolineutraali avioliittolaki meni eduskunnassa läpi!

Nillitän nyt vähän. :tongue: Eli kyllä, se meni läpi äänestyksestä mutta jäljellä on vielä kaksi äänestystä. On hyvin epätodennäköistä että homma kaatuu, mutta teoriassa mahdollista.

Surut pois ja kukka rintaan, kyllä siitä vielä laki suttaantuu. :smile:

29.11.2014 11:28 #729 : Celestine
Tajusin, ettävoin soittaa luvan kanssa joululauluja jo viikonloppuna ilman että kukaan tulee valittamaan, koska adventti.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

29.11.2014 15:48 #730 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koska kotona on mukavaa. :tongue: Ruotsissa oli kivaa, mutta oma sänky on paras ja on ihanaa kun ei koko ajan tarvitse miettiä mitä seuraavaksi tapahtuu ja mitä tehdään. Ei tarvitse pohtia onko nyt hyvä hetki mennä suihkuun, vaan voi vain röhnöttää tietokoneen ja kirjojen ääressä tekemättä mitään ja mennä sitten kun haluaa.

Lisäksi tasa-arvoisen avioliittolain läpimeno lämmittää myös minun sydäntäni. Vaikka laki ei minua henkilökohtaisesti kosketakaan, olen iloinen kaikkien puolesta. :heart: Oli jo aika siirtyä Suomessakin 2000-luvulle ja hylätä keskiaikaiset käsitykset.

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Aemilia, Celestine

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
29.11.2014 22:10 #731 : Strato
Kattelen CS:GO turnausta livenä areenasta, ilmeisesti tulee tv2:lta suorana. Musta on hienoa, että esportsit saa nykyään kanssa enempi huomiota. Se on kuitenkin ihan viihdyttävää ja kuitenkin on paljon asiasta kiinnostuneita ihmisiä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

30.11.2014 10:16 - 30.11.2014 11:14 #732 : Celestine
Eihän tää olekaan kuin vasta kolmas viesti tämän viikonlopun aikana :roll: Makaan vielä sängyssä, roikun Risingillä ja katson, kun kultaisenoranssi aurinko värjää huoneen. Rakastan :heart:

Viimeksi muokattu: 30.11.2014 11:14 Iivari. Syy: Vanhuksillekin mahdollisuus nähdä kaikki teksti :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Kirjaneito

30.11.2014 20:57 #733 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Pian sataa lunta. Risingillä. :heart:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Diara, HourglassEyes, The Big Bad Wolf, Kirjaneito, Bensku, Celestine, zuze, Kattinka, Ageha

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
30.11.2014 23:36 #734 : Strato
Matikan tentti meni viimein läpi! Kävin uusimassa sen kolmesti ja nyt kolmannella kerralla sain viimeinkin sen kuntoon. Kävi vielä niin, että täysin ilman lisäpisteitä sain siitä arvosanaksi kolmosen, mikä on paljon enemmän kuin odotin :cheesy: Nyt on todella helpottunut olo.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
    Taso: 39
01.12.2014 10:45 - 01.12.2014 10:45 #735 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...Studia-messuille keskiviikkona :cheesy: Kaikkeajännää sitä.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 01.12.2014 10:45 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

• Saki hahmo
  • Saki
    Ritari
    Taso: 34
01.12.2014 11:19 #736 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Hahhaa sataa lunta :cool: Risingilla ja ihan oikeastikin

01.12.2014 11:38 #737 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
:heart: Mentalistin :heart: 7 kausi starttasi viimeinkin!

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

01.12.2014 20:17 - 02.12.2014 18:02 #738 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Juuri tänään valittelin ruokalassa, kuinka olisi kiva mennä kuuntelemaan Filharmonian itsenäisyyspäivän konserttia, mutta liput on takuulla loppu. Illalla paras kaverini laittaa viestiä, että hänen toinen kaverinsa olikin lähtenyt Teneriffalle ja haluanko tulla hänen kanssaan juuri tuohon samaiseen tapahtumaan :lol: Kyllä piristyi päivä! Nyt vain odotellaan lauantaita ja Finlandiaa... :heart:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Viimeksi muokattu: 02.12.2014 18:02 Kirjaneito.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Celestine

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
    Taso: 46
02.12.2014 22:33 #739 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Jes! Joululahja-asiat etenevät ajatuksista konkretian tasolle. Jo viime vuonna olisin halunnut hommata veljelle ja vaimolleen Cards Against Humanity -pelin ja nyt se vihdoin löytyi ihan kotimaisesta nettikaupasta. Hintakin oli tullut muutaman kolikon verran alas viime viikosta. Tosin olihan se edelleenkin aika suolainen, mutta olen kai humaltunut tilapäisestä palkansaajan asemastani.

Lisäksi eilinen mielipahaa aiheuttanut antikvariaattikirjatilaussekoilukin ratkesi (itse olin tod. näk. tunaroinut tilauksen teon). On se niin kivvaa kun asiat lutviutuvat.

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie, Ageha

• Skie hahmo
  • Skie
    Senesalkki
    Taso: 42
02.12.2014 23:15 #740 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...

Pisania kirjoitti: Jes! Joululahja-asiat etenevät ajatuksista konkretian tasolle. Jo viime vuonna olisin halunnut hommata veljelle ja vaimolleen Cards Against Humanity -pelin ja nyt se vihdoin löytyi ihan kotimaisesta nettikaupasta.

Heh, mulla on ollut myös parin joulun projekti tuo Cards Against Humanity, tosin ajatukseni oli, että väkertelisin ne ihan itse. Sainkin kortit tulostettua, mutta sitten se leikkaa-liimaa-viimeistele -osio on vuoden verran odottanut toteutumistaan…

Kävin tänään Norjassa. Aika monivuotinen perinne on ollut karata Norjaan itsenäisyyspäivänä ostoksille, mutta koska tänä vuonna itsenäisyyspäivä osuu lauantaille eli työpäivälle, teimme reissun jo nyt. Eihän sieltä mitään tarpeellista mukaan tarttunut, mutta soma oli käyä.

Always follow your doubts.

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 4 jäsentä ja 33 vierailijaa
MARGO, NoctilucA, Eija, Adolfina Romanov
Uusin jäsen: Topi Kopakkala
Jäseniä yhteensä: 9455