Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
    Taso: 39
27.12.2014 18:42 - 27.12.2014 19:05 #801 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Kävin tänään enoni kanssa katselemassa itselleni uutta kannettavaa (jonka siis kustannan kyllä ihan itse) ja sitten täydeksi yllätyksekseni se sanoi ostavansa minulle joululahjaksi kuulokkeet kun se oli kuullut että olin niiden tarpeessa (olen ollut siis ilman toimivia kuulokkeita jostain syksyn puolivälistä asti). :shock: Tämän hyvän lisäksi me vielä käytiin kaupassa joka mainosti 50% alennusta jostain kuulokkeista joten sain kahdensadan kuulokkeet (enon) satasella ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nämä ovat upeat. Wow. Itsehän olin siis investoimassa kuulokkeisiini ehkä max. 40€. Niin ja enoni tosiaan vei minua myös ympäri tätä kaupunkia kun me taidettiin käydä alueen kaikki aukiolleet liikkeet läpi joista vain kannettavia voi saada (ja silti päädyttiin tilaamaan netistä, hups) ja oi. Kultainen ihminen.

Fiilikseni tällä hetkellä: "ai musiikki kuulostaa TÄLTÄ?"

Joten elämäni on ihanaa koska musiikki kuulostaa hyvältä ja uusi koneeni on matkalla luokseni. ♥ Paljon materialismionnea tällä(kin...) kertaa. Ja koska siinä liikkeessä josta sain kuulokkeeni oli mainio palvelu.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 27.12.2014 19:05 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Strato, Siivetön lohikäärme

• LunaJei hahmo
  • LunaJei
    Ratsumestari
    Taso: 29
27.12.2014 20:04 #802 : LunaJei
Vastaus käyttäjältä LunaJei aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
PIIRTOPÖYTÄ!!! :cheesy: sori sori. Mutta sain joululahjaksi piirtopöydän! Jeah! (Olen vähän myöhässä, mutta olen tällainen hidasälyinen tolvana.) Lisäksi kaikkea muutakin kivaa, kuten kaulakorun jonka kaverini on tehnyt korviksesta: me kaksi olemme oikeita kapinallisia ja ehkä ainoat, joilla ei koulussamme korvareikiä ole. Koska aina pitää olla vähän erilainen.
Sain myös ison kasan tusseja, joiden päälle aloin hehkuttaa aivan hirveästi. Anteeksi, kaikki jotka minut tapaavat tussi-moodissani. Silloin puhun (kuulemma) vierasta kieltä eikä minuun saa muista asiosta yhteyttä... Heh.

There is no such a thing
as "no such a thing"

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
    Taso: 46
28.12.2014 14:56 #803 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Tiedän mitä tulen ensi vuonna lukemaan! Kirjastoon on hommattu Maurice Druonin Kirotut kuninkaat -sarja englanniksi. Otti niin maan pirusti päähän jokunen vuosi sitten kun luin sarjan kaksi ekaa osaa suomeksi eikä loppuja osia ollut saatavilla millään osaamallani kielellä. Mutta nyt on! :cheesy: Happy happy joy joy!

Don't mess with the neon love chicken.

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
    Taso: 41
29.12.2014 17:28 #804 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Yhdyn Agehan hehkutukseen hyvistä kuulokkeista. Nyt sain pitkästä aikaa omat ykköskuulokkeet korviin ja täytyy sanoa, että uusi maailma aukesi samalla :cheesy:

Sain myös tehtyä kevään kurssien suunnitelmat ja osan ilmoittautumisista. Ahneus iski jälleen, joten tulee olemaan yhtä kiire kuin syksyllä. Ehkä se siitä, stressi ja ahdistus iskee sitten viimeistään kuukauden päästä...

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

29.12.2014 18:30 #805 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sain imuroitua ja muutenkin siivottua noin kuukauden tauon jälkeen. Kolho kämppäni muistutti koko aamupäivän kestäneen operaation jälkeen lähes oikeaa ihmisasumusta. Täytyy ottaa tämä siivoaminen varmaan ihan tavaksi.

Superheroes are real when they're drawn in ink.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Piru Naiseksi

30.12.2014 12:46 #806 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Astorethein, sinähän höpiset kummajaisia ... Mikä se puuha oikein on touhujaan, josta kirjoitit ja jonka aiot - kauhistus sentään! - ottaa tavaksi?
S...si...siiv ... Olen minäkin tuon sanan kuullut ja lukenut mutta sen kuvaamaa toimintaa vieron kuin elektroni kaltaistaan. Sopii arvailla, kuka asuu lähiönsä sotkuisimmassa kämpässä...

Myönnyn toki ajattelemaan, että siivous- yms. urakan suorittaminen tyytyväistää tekijänsä. Lopputuloskin yleensä viehättää, kestinaikansa. Mutta uudelleenjärjestelyn jälkeen tavarat voivat olla niin oudossa paikassa, että asukas ei niitä hevin löydä. Luulisi asian olevan päinvastoin mutta ihmisillä lienee taipumus nähdä omassa sotkussaan järjestys ja tietää tavaroitten paikat.

• Ansa hahmo
  • Ansa
    Riivaaja
    Taso: 43
30.12.2014 18:16 #807 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Oman kämppäni uudelleenjärjestys/siivousurakka on loppusuoralla. Vielä pitää muutamia juttuja käydä läpi ennen kuin kaikki on kunnossa, mutta ainakin huonekalut ovat löytäneet uudet paikkansa tässä myllerryksessä. Touhua tulee jatkettua vielä, mutta loppuillaksi päädyimme ratkaisuun "alkoholi+sipsit+elokuva".

79.813

30.12.2014 19:02 #808 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Uusi kirjahylly :heart: Nyt kaikki kirjat mahtuvat hyllyyn ja järjestys on järkevä ja ah se on niin hienon näköinen!

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa, HourglassEyes, The Big Bad Wolf, Strato, Ageha

01.01.2015 01:18 #809 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Oli kyllä aika. Aika. Aika.

Aika mukava vuodenvaihde. :heart:

• Lucilla hahmo
  • Lucilla
    Mekaanikko
    Taso: 13
01.01.2015 10:13 #810 : Lucilla
Vastaus käyttäjältä Lucilla aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
...koska pienistä (ja isommista) elämän rypyistä huolimatta minulla on ihana perhe, terveyttäkin ja mukavia harrastuksia, jotka tuovat iloa. Yritän tänä vuonna myös keskittyä asioiden hyviin puoliin, se kun auttaa jaksamaan kehnojen kausien yli. Ja tekee kaikin puolin hyvää nähdä asioiden (itsestäänselvyytenäkin pitämäni) hyvät puolet!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Ageha

01.01.2015 15:47 #811 : Gespenst
Vastaus käyttäjältä Gespenst aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koooska hyvällä mielellä :3 Ja paljon kirjoja luettavana n.n

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
04.01.2015 02:19 - 04.01.2015 02:20 #812 : Ageha
Koska olen jälleen kerran saanut tutustua mielenkiintoisin ihmisiin ja lisäksi koska kävin juuri kummitätini kanssa pitkän ja polveilevan keskustelun ja oli mukavaa, etenkin koska joudun yleensä jakamaan kummitätini äitini kanssa, joka onnekseni menee meitä kumpaakin aiemmin nukkumaan. :lol:

Viimeksi muokattu: 04.01.2015 02:20 Ageha.

04.01.2015 20:46 #813 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Koulussa on kivaa. Enää kaksi päivää lomaa.

Ihan sairas olo. Tekee mieli myös opiskella... (Ainut vaan, ettei ihan kympillä osaa tuota matikkaa, joka olisi ainut, mihin nyt pystyisi paneutumaan. Olisi kai jo vähän aikaisemmin voinut alistua kuuntelemaan sitä varsinaista opetustakin. No. On tässä vielä kolme viikkoa aikaa...)

• Strato hahmo
  • Strato
    Senesalkki
05.01.2015 21:58 #814 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Matkustin tänään Ouluun kaukoputken kanssa :cheesy: nyt toivomaan, että tulee paljon kirkkaita öitä.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saki

• katzka hahmo
  • katzka
    Mekaanikko
    Taso: 14
05.01.2015 22:12 #815 : katzka
Vastaus käyttäjältä katzka aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Sain nostettua psykan numeroa, vaikka nouskin vaan 1 numerolla ylöspäin. Nyt sain numeron, joka on omaa tasoa ja antaa itseluottamusta, kun alan lukemaan enemmän psykaa kirjoituksiin. Teorioitakin meni ihan oikein oikeisiin paikkoihin, joissa oon aina ollut todella surkea. :D

06.01.2015 11:12 #816 : Piru Naiseksi
Alkavat HÄRKÄVIIKOT! Monikohan jakaa mielipiteeni: pyhien repaloimia viikkoja on ollut jo ihan kylliksi?

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Taso: 57
06.01.2015 21:19 #817 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
.. koska huomenna alkaa työt! :cheesy: Joululomaa olen pitänyt runsaat 2 viikkoa ja jopas se on tuntunut pitkältä. Loma ei tuntunut loppuvan millään. :P Jonkun verran enegiaa on tullut kerättyä, jotta jaksaisi selättää tammikuun lopussa häämöttävät ilkeät deadlinet.

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• Ageha hahmo
  • Ageha
    Paladiini
06.01.2015 23:11 - 06.01.2015 23:30 #818 : Ageha
...nauramisestahan on kohta tulossa suorastaan tapa jälleen ♥ Tuntuupas kivalta

Viimeksi muokattu: 06.01.2015 23:30 Ageha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Kirjaneito

10.01.2015 12:19 #819 : Piru Naiseksi
Sainpas tanssia eilisehtoon karkeloissa! Tanssittajani jopa opetti minua, ikikömpelystä, rytminrääkkääjää. Saatanpa hyvinkin sukeutua parkettien priimukseksi, kun harjoittelen vielä kymmenisen Saturnus-planeetan vuoden ajan. :lol:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• kyty hahmo
  • kyty
    Senesalkki
10.01.2015 17:19 #820 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Elämä on ihanaa, koska...
Illaksi on levy tummaa suklaata ja hyvä kirja. Lisäksi on luvattu lisää lunta, ja vaikka hiukan pelkään kovia pakkasia niin silti aina toivon että tulisi ns. "kunnon talvi".
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 31 vierailijaa
Uusin jäsen: Perus Minä
Jäseniä yhteensä: 9645