Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämä on ihanaa, koska...

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
Taso: 57
Emelie vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
20.02.2015 12:17 #901

Tämä nyt ei ehkä tee elämästä sinänsä "ihanaa", mutta tämä keskustelu (minun ja Doc Nicholsonin välinen) piristi minun päivääni todella!

Minä: Löytyi erään kirjan takakansitekstistä:
"Together with a growing band – the enigmatic shaman Tahvo --". Tahvo! :cheesy: :cheesy:

Doc N: :cheesy:

Minä: Mäkin haluan enigmaattisen shamaanin Tahvon joukkiooni, jos lähden kukistamaan pahaa!

Doc N: Roolipelihahmon paikka?

Minä: Joo! Tai sitten se voi olla mun nicini geokätköilyssä?

Doc N: Forgotten Realms DnD:ssä oli muistaakseni vielä luonnonjumalatar Mielikki? Mietin vaan, että enigmaattinen shamaani Tahvo (druidi) mahdollisesti palvoo/saa voimansa Mielikiltä.

Minä: Ehkä?

Doc N: Tai no jos ei ihan druidi, niin ainakin metsässä könyävä geokätköilijä? :cheesy:

Minä: Joo. :cheesy:

Doc N: Toivottavasti Tahvo ei esiinny pararomantiikassa (tjsp.). Voisi olla vaikea suhtautua vakavasti... :tongue:

Minä: Ai jaa, meinaatko?

Doc N: Joo, mietin, että saattaisi vaatia totuttelua. :cheesy:

Minä: No itseasiassa kirjat ovat paranormaalia romantiikkaa, mutta päähenkilö nainen taitaa pokata sen joukkiossa olevan miespantterimuuttujan.

Doc N: Aaaa, Tahvo on comic-sidekick?

Minä: Ehkä? Koska kirjan jatko-osassa Tahvo-rukkaa ei enää mainita takakansitekstissä.

Doc N: Daaaammnnn... Tahvoa uhkaa traaginen kuolema, syvyyden luomiseksi toiselle hahmolle?

"Juoskaa, senkin pölöt!"

Minä: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Ageha

• Celestine hahmo
Celestine
Paladiini
Taso: 38
Celestine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
21.02.2015 11:01 #902

Mulla alkoi loma :heart: ja eilen oli rajut bileet. (=syötiin muffinsseja, juotiin teetä ja katsottiin Disneyn Tähkäpäätä)

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Puolikuu, sinidean, Kattinka, Ageha, Soturiorava

• Iivari hahmo
Iivari
Arkkivelho
Taso: 47
Iivari vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
21.02.2015 11:09 #903

Etäopiskelu on parhaimmillaan sitä, että juo kotona oman työpöydän ääressä teetä, chättää opiskelukaverien kanssa ja kuuntelee inspiroivaa luentoa - ei välttämättä aina opi mitään uutta mutta innostuu vanhasta.

Miksi, oi miksi en mennyt heti lukion jälkeen ammattikorkeakouluun? Tosin silloin ois pitänyt muuttaa joko Seinäjoelle tai Turkuun, joten ehkä hyvä että en mennyt. Mutta nyt on hyvä olla maailmassa. Oma paikka on tässä ja nyt.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• kyty hahmo
kyty
Senesalkki
Taso: 40
kyty vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
21.02.2015 12:25 #904

Pöydällä on odottamassa kokonainen suklaalevy, jota voi alkaa kaluta illalla teen kanssa. Ja sain pari uutta kirjaa joita voi lukea siinä samalla!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja, Kuurankukka, Kirjaneito, Celestine, Kattinka, Soturiorava

• Saki hahmo
Saki
Ritari
Taso: 34
Saki vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
21.02.2015 16:01 #905

Celestine kirjoitti: Mulla alkoi loma :heart: ja eilen oli rajut bileet. (=syötiin muffinsseja, juotiin teetä ja katsottiin Disneyn Tähkäpäätä)

Äh, mulla on vielä ensiviikko koulua :tongue: Sittenkään en pääse kunnolla rentoutumaan, koska rippileiri, mutta eipähän tarvitse lähteä sitten kesällä.

Viimeksi muokattu: 27.02.2015 07:12 : Saki.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

• Celestine hahmo
Celestine
Paladiini
Celestine vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
22.02.2015 22:08 #906

Mulla on ihanan oudon epätodellinen olo. Mä olen tavannut elämäni toisen risinglaisen livenä. Kiitos vielä, mulla oli tosi kivaa :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Piru Naiseksi, sinidean, Kirjaneito

• Iivari hahmo
Iivari
Arkkivelho
Taso: 47
Iivari vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
22.02.2015 23:08 #907

Celestine, ei saa olla noin kryptinen! Pitäisi heti kertoa ihan kaikki :heart:

Mulla on ollut loputtoman rento ja laiska sunnuntai, enkä oo tehnyt mitään järkevää tai edistävää tai kehittävää tai mitään sellaista. Mutta oon nauttinut vaan olemassaolosta ja kaikesta hassusta. Kuten rakkaani vaimoni tekemistä toastleivistä :heart:

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kyty, sinidean, Celestine, Ageha

• Piru Naiseksi hahmo
Piru Naiseksi
Tähtipilotti
Taso: 44
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
24.02.2015 11:12 #908

Lumi vähenee, valo enenee. Ja työtäkin on sentään himppasen verran.

• kyty hahmo
kyty
Senesalkki
24.02.2015 15:36 #909

Suomesta näkyisi saavan Olde Hansan paahtomanteleita!

Pieniä pusseja ja vain savustettua ja yrttiä, mutta silti.

• Hiistu hahmo
Hiistu
Varjovelho
Taso: 60
Hiistu vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
24.02.2015 16:15 #910

^ Olen huomannut saman. :smile: En tosin ole täältä kaupoista viitsinyt ostaa, kun pidän mieluummin itselleni semmoisena matkaherkkuna Virossa käydessä. (Kalevin suklaisiin kyllästyin hyvin nopeasti ja lähes täysin sen jälkeen, kun niitä alkoi saada täältä kaupoista, sitä ennen mustikkavalkosuklaasta kovin tykkäsin... Marsipaani ja praliinit onneksi vielä maistuvat.) Tallinnassakin kyllä arvostaisin enempi, jos näkyisi enemmän muitakin mantelinmyyntikärryjä kuin tuon firman.

• kyty hahmo
kyty
Senesalkki
24.02.2015 17:17 #911

^Itse taas harmittelen sitä ettei täältä saa enempää paahtomanteleita, vaikka kieltämättä ruuissa on enemmän hohtoa kun niitä saa harvemmin. Olde Hansan mantelit ovat olleet omaan makuun parhaita, mutta kaikki muutkin käyvät. Ainakin viimeksi Tallinnassa näkyi paljon ainakin yhden toisen firman manteleita, ellei niitä olisi ollut jopa kaksi. Olde Hansan kärryjä en nähnyt kuin ravintolan edessä. Makeissa manteleissa on mukavasti hienoisia sävyeroja eri valmistajilla.

No, kun pääsee matkustamaan niin harvoin niin mukava että niitä on kuitenkin jonkun aikaa myynnissä täälläkin... muuten saan ostettua niitä lähinnä kerran vuodessa Martin markkinoilla.

• The Big Bad Wolf hahmo
The Big Bad Wolf
Riivaaja
Taso: 44
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
24.02.2015 20:34 #912

Eilisistä harkoista saatiin ihan mahtavia kuvia ja nyt niitä voi ihastella kännystä aina kun tahtoo.

Enkussa oli erityisen hauskaa. Pari oli taas jutustelutuulella ja pääsin kapinallisesti kuiskailemaan kesken opetuksen.

Plus huomenna on matikkaa. Kahta matikkaa. Molemmista näillä näkymin kymppi tulossa.

• Kirjaneito hahmo
Kirjaneito
Senesalkki
Taso: 42
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
24.02.2015 20:49 #913

Mulla on uusia kirjoja. :heart:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes, kyty, sinidean, Celestine, Ageha, Soturiorava

• HourglassEyes hahmo
HourglassEyes
Varakreivi
Taso: 51
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
25.02.2015 20:56 #914

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean, Celestine

• punnort hahmo
punnort
Riivaaja
Taso: 42
punnort vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
25.02.2015 21:09 #915

Hiistu kirjoitti: ^ Olen huomannut saman. :smile: En tosin ole täältä kaupoista viitsinyt ostaa, kun pidän mieluummin itselleni semmoisena matkaherkkuna Virossa käydessä.

Virossa käydessä ostan matkaherkkuna Fazerin vodkakonvehteja. Niitä ei tunnu saavan muualta kuin Vironlaivalta. Kalevin Viru Valge -konvehdit olis muuten hyviä, mut niitä saa vain kytkykauppana Vana Tallinn-konvehtien kanssa.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
Taso: 41
Strato vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
26.02.2015 22:23 #916

Treenit :heart: Laiskuuden, tekosyiden ja vähän ehkä oikeiden kiireidenkin takia tuli sellainen 3 viikon tauko. Pikkaisen oli alussa ruostetta, mutta nopeasti se hioutui pois ja jäljelle jäi loistava fiilis, ei malttaisi odottaa ensi viikkoon :cool:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean

• Rinja hahmo
Rinja
Teknovelho
Taso: 49
Rinja vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
27.02.2015 00:35 #917

Kiltti ihminen hieroi niskani jumit auki, enkä tee enää kuolemaa! :heart: Voin nyt jatkaa kandin tekemistä ja opiskelua ylipäätään, kun ei enää tauotta särje päätä ja huimaa.

Toivottavasti saan pidettyä niskan nyt sen verran kondiksessa, ettei käsittelyä tarvitse ihan pian toistaa, sillä se sattui aivan infernaalisen paljon.

"Sillä ei ole niin väliä, tapahtuiko tämä oikeasti. Pääasia että tapahtui."

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sinidean, Strato, Kattinka, Ageha

• HourglassEyes hahmo
HourglassEyes
Varakreivi
Taso: 51
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
01.03.2015 21:53 #918

Tiedossa vapaata perjantaihin asti! Tarkoittaa sitä, että jo tämän viikonlopun lisäksi minulla on aikaa lukea ja pelata monta päivää. Olenkin jo suotastaan hurmiossa hakannut Witcher 2:sta koko viikonlopun ajan, edes pelin ajoittainen bugittelu ei ole saanut aikaan "normiraivareita", vaan olen suht kiltisti jaksanut latailla peliä uudestaan... Sain jopa pienimuotoista siivousta tehtyä, joten ei tarvitse senkään osalta potea huonoa omaatuntoa. Tänään on koneen ääressä mennytkin useampi tunti, nyt voinee siirtyä taas lukuharrastuksen pariin, Geraltille voinhan omistautua jälleen huomenna! :cheesy:

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

• Strato hahmo
Strato
Senesalkki
Taso: 41
Strato vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
02.03.2015 15:15 #919

Huomenna peli-ilta jätkien kanssa. Yhtä kaveria en ole nähnyt pitkään aikaan, joten kiva päästä vaihtamaan taas kuulumisia. Mikäs sen parempaa kuin hyvää seuraa, olutta, hyvää ruokaa ja Diablo 3:a porukalla :cool:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka, Ansa, sinidean

• Diara hahmo
Diara
Paladiini
Diara vastasi aiheeseen: Elämä on ihanaa, koska...
03.03.2015 20:13 #920

Opinnäytetyö on tiivistelmiä ja viimeistelyä vaille valmis! Äkkiä se neljä kuukautta meni, varmaan jo ensi viikolla voin palauttaa sen ensimmäiseen tarkastukseen.

Ja valmistuminen tulee koko ajan vain todellisemmaksi asiaksi :cheesy:

Pitänee varmaan käydä ostamassa skumppapullo sen varalle, että kohta se oppari komeilee kansissa

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Viimeksi muokattu: 03.03.2015 20:14 : Diara.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, Kuurankukka, Piru Naiseksi, sinidean, Kattinka

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 1 jäsen ja 37 vierailijaa
FreakyMike
Uusin jäsen: Antero Stenhammar
Jäseniä yhteensä: 8768