03.10.2013 11:10 #21 :: Emelie
Foorumin ensimmäiset sanat

Dyn kirjoitti: Tooooosin kyllä harkittiin, että viestimäärän perustuvat tittelit voidaan myös ottaa takaisin, jos joku sellaisia kaipaa. :wink:

Olenkohan nyt ihan totaalisen änkävänkä, jos totean, että minä kaipaan...? Pidin itse niistä tosi paljon, kun oli tavallaan 'oma' titteli. Onhan tuo uudistuksen mukana tullut aktiivuuspisteet/tasot ihan hauska ominaisuus, mutta jotenkin niissä titteleissä oli oma viehätyksensä. Voin tietysti olla ainoa, joka niitä kaipaa.

03.10.2013 11:37 #22 :: Piru Naiseksi
Foorumin ensimmäiset sanat
Saapas näkee muttei puhu vailla suuta ... minä näen ja kirjoitan: kyllä tähän sivustoon on mahdollista tottua. Mutta minulla, tietotekniikan epävirallisella tollouden multiversaalisella mestarilla, lienee ongelmia vaikkapa avataren luomisessa. Ah ja voi, muistan, miten piiiiitkään ja hartaasti loin hahmoani omasta kuvastani. Nyt se on mennytmennytmennyt, kadonnut menneisyyteen, haihtunut bittiavaruuteen.
Mä mistä löytäisin mun hahmon?

• Iivari hahmo
  • Iivari

03.10.2013 11:40 #23 :: Iivari
Foorumin ensimmäiset sanat
Alkuperäisen avakuvasi sijainnin esim. omalla koneellasi tietänet vain sinä itse, mutta Viestiarkistossa on profiilissasi se, miltä se näytti edellisellä foorumipohjalla tässä .

03.10.2013 17:21 #24 :: Rasimus
Foorumin ensimmäiset sanat
Avatar löytyi ja palautui onnellisesti käyttöön. Oi tätä ilon juhlaa.

• Noora hahmo
  • Noora

03.10.2013 18:37 #25 :: Noora
Foorumin ensimmäiset sanat
Uudet sivut on hienot ja avaruustausta sopii tosi hyvin mielestäni:D

Pitäisi varmaan yrittää olla enemmän aktiivisempi tällä uudella foorumilla edellisellä,kun tuli tunnukset silloin luotua,mutta muutama viesti vaan lähetettyä,vaikka Fanatsiakirjallisuus yms. onkin lähellä sydäntäni :smile:

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

03.10.2013 18:37 #26 :: Diara
Foorumin ensimmäiset sanat
Täytyy kyllä kehua tuota taustakuvaa, silmät meinaa aina välillä karata tuijottamaan sitä sen sijaan, että lukisi itse tekstiä :cheesy:Ensivaikutelma uusista sivuista on hyvä, hieman vaatii totuttelua, mutta enköhän minä opi tätäkin käyttämään, kuten niitä kahta edeltäjääkin aikoinaan. (Olenko minäkin jo roikkunut täällä niin kauan, että olen ehtinyt nähdä nyt jo kolme erinäköistä Risingia? Aika kuluu kyllä nopeaan) Vielä täytyisi penkoa jostain se vanha avatar tai ehkä käyttää mielikuvitusta ja keksiä täysin uusi.

• Vanamo hahmo
  • Vanamo

03.10.2013 23:09 #27 :: Vanamo
Foorumin ensimmäiset sanat
Minä olen nyt vasta ennättänyt ihmettelemään tätä uutta foorumia. Mitään suuremman luokan ajatuksia ei ole vielä herännyt, mutta pari huomiota olen tehnyt sen jälkeen, kun onnistuin toipumaan avatarin katoamisen tuottamasta järkytyksestä. Ensinnäkin keskusteluketjuista näkee esikatselupätkän, kun siirtää hiiren ketjun kohdalle! Aika hauskaa, etenkin uusien ketjujen kohdalla. (Ja niitähän tällä hetkellä riittää!) Myös viestieditorin esikatselunäkymän jatkuva päivittyminen on oikein näppärää. Sen sijaan paikalla-palkin väri ei miellytä. Se on jotenkin ärsyttävä ja liian loistava.

• Antti hahmo

• käyttäjä
04.10.2013 16:52 #28 :: Antti
Foorumin ensimmäiset sanat
Hyvin alkaa jo tottua uusiin maisemiin.

Häiritsee vain se, ettei enää nähtävästi pääse kyttäämään mitä muut puuhaavat!

04.10.2013 17:24 #29 :: Knox Gargol
Foorumin ensimmäiset sanat
Mä oon täällä, kuten lupasin. Saa nähdä, sainko houkuteltua Kaidon pimeästä nurkastaan vai en. Luultavasti en.

04.10.2013 21:50 #30 :: Kirjaneito
Foorumin ensimmäiset sanat
Jee, onneksi Rising on palannut! :heart:Kaipa nyt minäkin nyt myönnän, että koneella istumisestani puuttui jotain olennaista kun ei voinut soheltaa täällä samaan aikaan kuin muissakin paikoissa. Uusi ilme vaikuttaa kivalta ja nyt alan pikku hiljaa tottuakin tähän. (Tuo sydänhymiö on todentotta kiva!) Aktiivisuuttakin tuntuu jälleen löytyvän ja välillä aika hiljainenkin keskustelualuen on herännyt henkiin!

Emelie kirjoitti:

Et ole totaalisen änkävänkä, minäkin kaipaan niitä. :wink:Onhan siinä tiettyä tyydytystä metsästää viestimääriä ja saada aina vain mahtavampia titteleitä. Vaikka totta kai kaikki viestini olivat täyttä asiaa :wink:.

04.10.2013 21:54 #31 :: Celestine

Dyn kirjoitti:

Allekirjoittanut kaipailee titteleitä myös. Toivoin joskus nimittäin pääseväni velhon arvovaltaiseen asemaan, mutta noviisiksi jäin :sad:.

06.10.2013 23:03 #32 :: Formaldehyde
Foorumin ensimmäiset sanat
Mukava nähdä täällä näin paljon ihmisiä. :cool:Hauskaa on ollut myös seurata, miten väki vähitellen omaksuu itselleen avoja ja allekirjoituksia, uusia tai vanhoja. Minäkin kaipasin omaa avatartani ja noin vuorokauden ehdin pyöritellä täällä korviketta ennen kuin vaihdoin takaisin entiseen. Hieman kutittelisi heittäytyminen äärikonservatismiin ja toiseksi edelliseen allekirjoitukseeni palaaminen. Olenpa minä huikentelevainen.

Täytyy antaa positiivista palautetta monista asioista, jotka taitavat käikki liittyä ihmisiin tutustumiseen. Kätevää, että sivupalkista klikkaamalla pääsee katsomaan paikallaolijoiden profiileja ja keskustelualueelle viestin lähettäneiden henkilöiden kirjahylly on vain yhden napsautuksen päässä profiilikuvan alla. Arvostan myös mahdollisuutta sanoa sananen itsestään joko profiilissaan tai sille varatussa ketjussa.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

06.10.2013 23:10 #33 :: Hiistu
Foorumin ensimmäiset sanat

Formaldehyde kirjoitti: Ainoa kaipauksen kohde on minullakin nuo tittelit. Täytyyhän elämässä olla jotakin mitä kohti pyrkiä. :wink:

Mitään myöntämättä tai paljastamatta voinee todeta, että oikein rutosti viestejä kirjoittamalla tapahtuu ehkä jotain. Tai sitten ei. Kannattaahan sitä aina kokeilla.

06.10.2013 23:32 #34 :: Formaldehyde
Foorumin ensimmäiset sanat

Hiistu kirjoitti: oikein rutosti viestejä kirjoittamalla tapahtuu ehkä jotain

Lupaavaa, sanoo hän. Paitsi mitä tulee tuohon "rutosti"-osioon. Voi rotta.

06.10.2013 23:32 #35 :: Knox Gargol
Foorumin ensimmäiset sanat
Täytyy itsekin allekirjoittaa tittelien kaipuu.

07.10.2013 09:44 #36 :: Lachesis
Foorumin ensimmäiset sanat
Täällä vielä. Vähän epäilen, ettei viestilukuni tule kipuamaan enää uudelleen samanlaisiin mittoihin, elämäntilanne on nyt kiireisempi. Oli hyvä täky aloittaa uusi kirjoitusprojekti Leirinuotiolla nyt saman tien; minulla ainakin osallistuminen suurentaa todennäköisyyttä hengata paikalla muutenkin.

• Mic hahmo
  • Mic
07.10.2013 09:58 #37 :: Mic

07.10.2013 10:01 #38 :: Knox Gargol
Foorumin ensimmäiset sanat

Mic kirjoitti: Oo, näyttääpä hienolta. Ja silti tutulta Risingilta. Pitäisi ehkä yrittää aktivoitua taas :)

Veikkaan, että monilla vanhoista jäsenistä, jotka aktivoituvat nyt, se joko jää puheen tasolle tai kestää maksimissaan vuoden. Näin on käynyt ennenkin. Toivotaan, että me olemme palanneet jäädäksemme.

• Iivari hahmo
  • Iivari

07.10.2013 11:35 #39 :: Iivari
Foorumin ensimmäiset sanat
Sekin on aktivoitumista, että kolmen, neljän vuoden jälkeen puhuu aktivoituvansa kymmenkunta viestiä :D Tiedän ainakin yhden mainion käyttäjän, joka aikoi aktivoitua vuoden 2003 uudistuksen jälkeen, samoin 2007 ja 2010, ja niinpä tuo viime viikollakin kirjoitti viestin, jossa ajatteli aktivoituvansa. Se on aika arvostettava putki ^^

Tuttuuden tunnetta Risingille luovat muun muassa nämä ihanat hymiöt :tongue::heart:En tiedä, kuinka moni muu muistaa vielä ennen vuotta 2003 olleen ruskeakeltaisen pohjan, mutta sen hymiöitä en jäänyt kaipaamaan, vaikka muuten nostalgikko olenkin. Tämä maailman paras hymiösetti on ilahduttanut viestinkirjoittamistamme jo 10 vuotta! :cool:

Muuten näyttää periaatteessa aika kivalta: eilen tuntui aamupäivästä siltä, että tulee hiljainen päivä, mutta sitten ilta oli taas täynnä viestejä ja aiheita. Tänään on taas aamu ollut hiljaisempi, mutta eiköhän iltaa kohti tapahdu enemmänkin.

Uudistuksen myötä on vasta tajunnut, kuinka valtavan paljon kirjahyllytoiminto on muuttanut Risingia. Sivujen avautumisesta seuraavat pari kolme tuntia Rising oli täynnä toimintaa, mutta viestejä kirjoitettiin vain muutama. Sen sijaan ensimmäisinä tunteina tehtiin kymmeniä ja taas kymmeniä päivityksiä käyttäjien kirjahyllyihin :eek:
Muokannut 07.10.2013 11:36 Iivari

07.10.2013 12:31 #40 :: Knox Gargol
Foorumin ensimmäiset sanat
Tämä hymiösetti on ensimmäinen, jota käytin, kun asaavuin Risingille. Heinäkuussa tuli vuosikymmen täyteen. Pakko olla kuitenkin täysin samaa mieltä Iiviksen kanssa, että nämä ovat maailman parhaat hymiöt. :cool:

Henkilökohtainen suosikkini: :grin: