- Saadut kiitokset: 235
Foorumin ensimmäiset sanat
-
Emelie
Verivelho
Taso 57
Dyn kirjoitti: Tooooosin kyllä harkittiin, että viestimäärän perustuvat tittelit voidaan myös ottaa takaisin, jos joku sellaisia kaipaa.
Olenkohan nyt ihan totaalisen änkävänkä, jos totean, että minä kaipaan...? Pidin itse niistä tosi paljon, kun oli tavallaan 'oma' titteli. Onhan tuo uudistuksen mukana tullut aktiivuuspisteet/tasot ihan hauska ominaisuus, mutta jotenkin niissä titteleissä oli oma viehätyksensä. Voin tietysti olla ainoa, joka niitä kaipaa.
-
Piru Naiseksi
Tähtipilotti
Taso 44
- Saadut kiitokset: 220
Mä mistä löytäisin mun hahmon?
-
Iivari
Arkkivelho
Taso 47
- Saadut kiitokset: 147
-
Rasimus
Aavevelho
Taso 41
- Saadut kiitokset: 88
-
Noora
Hirviö
Taso 24
- Saadut kiitokset: 3
Pitäisi varmaan yrittää olla enemmän aktiivisempi tällä uudella foorumilla edellisellä,kun tuli tunnukset silloin luotua,mutta muutama viesti vaan lähetettyä,vaikka Fanatsiakirjallisuus yms. onkin lähellä sydäntäni

-
Diara
Paladiini
Taso 38
- Saadut kiitokset: 114

-
Vanamo
Lentäjä
Taso 33
- Saadut kiitokset: 21
Häiritsee vain se, ettei enää nähtävästi pääse kyttäämään mitä muut puuhaavat!
-
Knox Gargol
Paladiini
Taso 39
- Saadut kiitokset: 64
-
Kirjaneito
Senesalkki
Taso 42

Et ole totaalisen änkävänkä, minäkin kaipaan niitä.Emelie kirjoitti:
Dyn kirjoitti: Tooooosin kyllä harkittiin, että viestimäärän perustuvat tittelit voidaan myös ottaa takaisin, jos joku sellaisia kaipaa.
Olenkohan nyt ihan totaalisen änkävänkä, jos totean, että minä kaipaan...? Pidin itse niistä tosi paljon, kun oli tavallaan 'oma' titteli. Onhan tuo uudistuksen mukana tullut aktiivuuspisteet/tasot ihan hauska ominaisuus, mutta jotenkin niissä titteleissä oli oma viehätyksensä. Voin tietysti olla ainoa, joka niitä kaipaa.

-
Celestine
Paladiini
Taso 38
Dyn kirjoitti:
Tooooosin kyllä harkittiin, että viestimäärän perustuvat tittelit voidaan myös ottaa takaisin, jos joku sellaisia kaipaa.
Et ole totaalisen änkävänkä, minäkin kaipaan niitä.Onhan siinä tiettyä tyydytystä metsästää viestimääriä ja saada aina vain mahtavampia titteleitä. Vaikka totta kai kaikki viestini olivat täyttä asiaa
.
Allekirjoittanut kaipailee titteleitä myös. Toivoin joskus nimittäin pääseväni velhon arvovaltaiseen asemaan, mutta noviisiksi jäin

-
Formaldehyde
Vampyyri
Taso 34
- Saadut kiitokset: 103

Täytyy antaa positiivista palautetta monista asioista, jotka taitavat käikki liittyä ihmisiin tutustumiseen. Kätevää, että sivupalkista klikkaamalla pääsee katsomaan paikallaolijoiden profiileja ja keskustelualueelle viestin lähettäneiden henkilöiden kirjahylly on vain yhden napsautuksen päässä profiilikuvan alla. Arvostan myös mahdollisuutta sanoa sananen itsestään joko profiilissaan tai sille varatussa ketjussa.
Ainoa kaipauksen kohde on minullakin nuo tittelit. Täytyyhän elämässä olla jotakin mitä kohti pyrkiä.

-
Kirjoittaja
Hiistu
Varjovelho
Taso 60
- Saadut kiitokset: 462
Formaldehyde kirjoitti: Ainoa kaipauksen kohde on minullakin nuo tittelit. Täytyyhän elämässä olla jotakin mitä kohti pyrkiä.
Mitään myöntämättä tai paljastamatta voinee todeta, että oikein rutosti viestejä kirjoittamalla tapahtuu ehkä jotain. Tai sitten ei. Kannattaahan sitä aina kokeilla.
-
Formaldehyde
Vampyyri
Taso 34
- Saadut kiitokset: 103
Hiistu kirjoitti: oikein rutosti viestejä kirjoittamalla tapahtuu ehkä jotain
Lupaavaa, sanoo hän. Paitsi mitä tulee tuohon "rutosti"-osioon. Voi rotta.
-
Knox Gargol
Paladiini
Taso 39
-
Lachesis
Ratsumestari
Taso 28
- Saadut kiitokset: 10
-
Mic
Hirviö
Taso 21
- Saadut kiitokset: 5
-
Knox Gargol
Paladiini
Taso 39
Mic kirjoitti: Oo, näyttääpä hienolta. Ja silti tutulta Risingilta. Pitäisi ehkä yrittää aktivoitua taas :)
Veikkaan, että monilla vanhoista jäsenistä, jotka aktivoituvat nyt, se joko jää puheen tasolle tai kestää maksimissaan vuoden. Näin on käynyt ennenkin. Toivotaan, että me olemme palanneet jäädäksemme.
-
Iivari
Arkkivelho
Taso 47
- Saadut kiitokset: 147
Tuttuuden tunnetta Risingille luovat muun muassa nämä ihanat hymiöt

Muuten näyttää periaatteessa aika kivalta: eilen tuntui aamupäivästä siltä, että tulee hiljainen päivä, mutta sitten ilta oli taas täynnä viestejä ja aiheita. Tänään on taas aamu ollut hiljaisempi, mutta eiköhän iltaa kohti tapahdu enemmänkin.
Uudistuksen myötä on vasta tajunnut, kuinka valtavan paljon kirjahyllytoiminto on muuttanut Risingia. Sivujen avautumisesta seuraavat pari kolme tuntia Rising oli täynnä toimintaa, mutta viestejä kirjoitettiin vain muutama. Sen sijaan ensimmäisinä tunteina tehtiin kymmeniä ja taas kymmeniä päivityksiä käyttäjien kirjahyllyihin

-
Knox Gargol
Paladiini
Taso 39

Henkilökohtainen suosikkini: