Mitä opit tänään?

Rasimus
Käärmevelho
Rasimus vastasi aiheeseen: Mitä opit tänään?
16.07.2017 21:37 #301

Astorethein kirjoitti: Nykyään en varmasti saisi mitään kelvollista aikaiseksi, jos alkaisin taas kirjoittamaan fiktiota. Parempi pysytellä mukaviisaissa nettikommenteissa.

Heh. Minä taas olen vakuuttunut, että jos nyt kirjoittaisin, valmis julkistettu tekstini olisi laadukkaampaa tavaraa kuin kymmenkunta vuotta sitten, mutta se olisi niin paljon työläämpää tuottaa, että ei ole ihme että olen jättänyt moisen harrastuksen suosiolla pois. Eli vaatimustaso laadulle on kasvanut ihan liikaa ollakseen enää hauskaa.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 16.07.2017 21:40 : Rasimus.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mitä opit tänään?
17.07.2017 08:19 #302

Mitä LUULIN teininä osaavani kirjoittaa. Lähettelin kokemuksiini perustuvia tarinoita nyyhkynovellilehtiin. Joitain jutuistani julkaistiin. Sain vähän rahaa. Suoltelin myös päiväkirjamuotoista omaelämäkerrallista romaania. Tarjosin sitä kustantajalle toisensa jälkeen välittämättä siitä, että tekele palautui hylsynä vailla muuta saatetta kuin lyhyt "Kiitos tekstistä....,jota emme valitettavasti pysty kustantamaan..." -viesti.

Nyt, mm. Risingin kirjoituspiirin ansiosta, tiedän, että puutteita on. Tänäänkin taas tiedän siis sen, että asiallinen palaute toimii kummasti katalyyttina oppimisprosessissa.

Paikalla 3 jäsentä ja 50 vierailijaa:
Darkki, Iivari, Dyn