Satunnaisia kysymyksiä

• Strato hahmo
  • Strato
14.06.2016 11:21 #261 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Osaako joku suositella hyvää ja ilmaista videoeditoria windows 10:lle? Hyvä dokumentaatio ja matala aloituskynnys on aina plussaa :smile:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

19.09.2016 21:47 #262 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Ovatko Rotan rykäisyt jotenkin eri makuisia kuin ennen? Sain syötäväksi sellaisen varmaan vuosikymmenen tauon jälkeen, ja totesin ettei se maistunut juuri miltään. Penskana se oranssi oli ihan paras, nyt vain makea mutta ei juuri muuta. Ei kai makuaisti nyt noin paljon sentään voi muuttua...

20.09.2016 10:33 #263 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
BonBon-karkit on kyllä hemmetin hyviä. Itse kaipailisin niitä punamustia ufokarkkeja takaisin. Ei ainakaan täkäläisen S-Marketin irtokarkkihyllystä taannoin löytynyt, ja täkäläinen videovuokraamokin lopetti. Tai löytyy sieltä kyllä jotain uhvoja, mutta ovat enemmän makeita kuin kirpeitä. Niitten kirpeiden "remmien" ohella lempikarkkejani olivat.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

20.09.2016 21:41 - 20.09.2016 22:05 #264 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Oletettavasti näitä ? Boksin saisi tilattua, irtotavaranakin muistan noita nähneeni aika hiljattain mutta ei ole varmaan joka paikassa. Muoks: Niin, ja voi olla että niitä on jotenkin muutettu niin etteivät ole enää kirpeitä?

Kaupoissa on joskus niitä pieniä Dracula Pillerin muotoisia ufokarkkeja, mutta en ole maistanut koskaan. Punaisia Dracula-karkkeja sen sijaan kaipailen, ne hävisivät kaupoista.

Kokeilin muuten Rotan rykäisyä tikkarina, se maistuu aivan samalta kuin lapsena, mutta pussissa olevat karkit eivät. Outoa, vai sattuikohan itselle joku maanantaikappale, tai olinko väliaikaisesti menettänyt makuaistini...
Viimeksi muokattu: 20.09.2016 22:05 kyty.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
20.09.2016 22:31 #265 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Meidän kylän S-Marketissa on noita Ufo-karkkeja ihan omissa pusseissaan. Piti ostaa kun en varmaankaan pariinkymmeneen vuoteen ollut niitä edes nähnyt missään. Muistelisin että ne ennen olivat eri muotoisia mutta maku oli sama, eli naaman nurinkääntävän kirpeä. Dracula Bloodejakin kyseisestä puodista löytyy. En tiedä onko paikka erikoistapaus mutta kandee käydä tutkimassa lähimmän ässän karkkihyllyä (täällä ne oli ensin hyllynpäädyssä, sitten omassa telineessään).

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kyty

21.09.2016 08:52 #266 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Juurikin kyty noita. Syntisen hyviä karkkeja, mutta haittapuolena se, että laittavat tosiaankin suun kirpistymään.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

21.09.2016 20:24 #267 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
No hyvä kuulla, että niitä saa vielä ainakin jostain. Pitää katsastaa joku S-market niiden varalta, vaikka en Foodien kautta löytänyt koko Draculaa... Valikoimat vaihtelevat kuitenkin myymälöittäin.

Hyvä tietää että nuo pienet ufokarkit ovat kirpeitä, jos on käynyt niin että isot ovat menneet laimentumaan. Voi tietysti myös olla että kaksi eri valmistajaa tekee saman näköisiä ufoja, joista toinen tekee makeita ja toinen kirpeitä versioita.

13.11.2016 09:39 - 13.11.2016 09:40 #268 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Olisiko kellään suositella luotettavaa (eli uskaltaa kirjata korttitietonsa järjestelmään) vanhan play.com/rakuten.uk tyylistä verkkokauppaa mistä saa vähän sitä sun tätä? Pääsääntöisesti yleensä tilailen ihan leffoja/tv-sarjoja, kirjoja/sarjiksia ja joskus ehkä vaatteitakin. Nuo leffat nyt olis tärkeimmässä osassa.

Cdon, discshop ja amazon ovat luonnollisesti tuttuja.

Tykkäsin niin kovasti vanhasta play.comista, josta saattoi ostaa käytettyjäkin tuotteita ja yleensä vielä ilman postikuluja, tai rakutenin aikaan vielä kohtuullisilla postikuluilla. Amazoniin olen tympäätynyt monesti juuri postikulujen takia, jotka monesti ovat ylittäneet summallaan varsinaisen tilaukseni määrän. On jäänyt monet kaupat tekemättä.

Viimeksi muokattu: 13.11.2016 09:40 HourglassEyes.

13.11.2016 12:29 #269 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Tällainen store.musicmagpie.co.uk/ lähetti minulle mainoksen, kun Rakutenkin lopetti, mainoksen mukaan kaikkea myynnissä eikä postikuluja, mutten ole vielä tarkistanut valikoimaa tai koskeeko postikuluttomuus muitakin kuin brittejä. Vastaan nettikyselyihin, niin on ollut jatkuvasti lahjakortteja cdonille.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: HourglassEyes

13.11.2016 14:08 #270 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Kävin tsekkaamassa sivuston, valitettavasti heilläkin näytti olevan FAQ's osiossa vastaus UK:n ulkopuolelta tuleviin tilauksiin "At this time, we are unable to accept orders from customers outside the UK. Any orders placed to be delivered to a non-UK postal address will be cancelled and refunded."

Harmillista. Näin pikaisesti katsastettuna vaikutti lupaavalta paikalta valikoiman suhteen. :/

13.11.2016 17:00 #271 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Piti ruveta oikein etsimään. Luulen, että kokeilen itse seuraavan kerran tätä www.wowhd.co.uk/ . Postitus ei näyttäisi maksavan erikseen, ja kaikki maat olivat valikossa, mutta ei tämä Play tietenkään ole, jossa oli laaja valikoima parin euron levyjä. Siedettävään hintaan kuitenkin näkyy pikavilkaisulla olevan sellaista, mitä cdonilta puuttuu.

13.11.2016 17:40 #272 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Muuten jees, mutta löytyhän tuoltakin hankaloittava präntti; Please be advised. Unless otherwise stated, all BLU-RAY are REGION A and all DVD are REGION 1 encoding... Bah! Kylläpä menee hankalaksi! :angry:

14.11.2016 04:48 #273 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Postittaminen maksaa firmasta riippumattomista syistä - jos hintaa ei postille anneta erikseen, se on todennäköisesti leivottuna mukaan tuotteiden hintaan. Tietysti halvempaa on aina tilata Euroopasta kuin rapakon takaa, mutta joka tapauksessa "ilmaisia" postikuluja ei ole olemassakaan.

14.11.2016 09:37 #274 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Ei minulla postikuluja vastaan itsessään ole, mutta haluan että ne ovat kohtuulliset, rakutenilta tilatessa kulut olivat yleensä 2-5- punnan luokkaa jota pidin ihan kohtuullisena. Mutta jos olen hankkimassa esim. 10 punnan tai dollarin tuotetta ja toimituskuluja tulee päälle toistakymppiä (tämä usein amazonin ongelma), niin jätän yleensä väliin ellen katso tuotetta lopullisen summan arvoiseksi joka tapauksessa.

14.11.2016 12:38 #275 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Käsittääkseni suurpostittajat ainakin joissain maissa pystyvät neuvottelemaan paljon normaaleja alemmat maksut. En tiedä sitten, miksei Amazon pysty tai halua. Sellaisia firmojakin taitaa olla, jotka toimivat vain välikätenä esim. Amerikasta tavaraa tilattaessa.

03.04.2017 17:07 #276 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Kuluttaako tekstin pikavedos-tulostaminen enemmän mustetta kuin normaali tulostaminen? Vai onko siinä mitään eroa? Ajattelin, että pikatulostus veisi vähemmän mustetta (jos jälki olisi epätarkempaa), mutta tulostin imi edellisen mustekasetin loppuun todella nopeasti...

• punnort hahmo
  • punnort
20.04.2017 00:30 #277 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Missä hgin keskustassa myydään halpoja aurinkolaseja?Tekisi mieli ostaa mauttomat pilottimalliset peililasit. Varustelekaan saakka en jaksaisi matkustaa.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

20.04.2017 00:34 #278 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Punnort, kokeiles Kaisaniemen eurokauppaa, niillä on kaikenlaista outoa aina myynnissä. Muuten varmaan näin kesän tullen kaikista isommista ruokakaupoista ja tavarataloista löytyy jonkinasteinen aurinkolasihylly niille, jotka eivät tarvitse omiinsa vahvuuksia.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: punnort

02.05.2017 20:59 #279 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Onko hotelleissa yleensä jotain aikarajaa, mihin mennessä varattu huone pitää ottaa vastaan? Jos saapuu paikalle vasta esim. 18-19 aikoihin tai myöhemmin, niin pääseekö vielä sisään? Luulisi, että se on hotellille ihan sama, varsinkin jos huone on maksettu etukäteen, mutta keksinpä kysyä.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
02.05.2017 21:02 #280 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Hotellille kannattaa ilmoittaa jos olet tulossa klo 16 jälkeen. Tämä on kyl vaihrellut hotelleissa ja minusta jotenkin typerää että pitäisi pystyä virka-ajan aikaan tulemaan hotelliin.

Race like first!
Train like second!