Satunnaisia kysymyksiä

Adolfina Romanov
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
12.08.2019 18:45 #321

Onko joku täällä Suomalaisen Kirjakaupan kanta-asiakas? Minä olen, ja pitkään on eräs asia vaivannut.
Aina kun Suomalaiselta jotain ostaa, siitä kertyy kanta-asiakkaalle bonusta. Kysymys kuuluu: mitä sillä bonuksella tekee? Tekeekö sillä käytännössä yhtään mitään? Saanko jonkun alennuksen? Lahjakortin? Lämpimän kädenpuristuksen ja onnittelulaulun?

Luulen että minulla on kertynyt bonusta jo sen sadan euron edestä. Osaako joku täsmentää, miten minä tai joku muu tästä hyödyn/hyötyy?

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
12.08.2019 19:47 #322

Suomiksen bonukset kertyvät kalenterivuosittain, eli tammikuusta joulukuuhun. Mikäli bonuksia kerryttäviä ostoja on yli satasella tuona aikana sen jälkeen tehdyistä ostoksista kertyy 5% bonusta, joka on ainakin tähän asti tullut käytettäväksi yleensä seuraavan vuoden huhti-maaliskuun aikana (Minulle tulee aina sähköpostiin ilmoitus juuri siinä huhti-maaliskuulla paljonko bonuksia on kertynyt ja mihin mennessä ne pitää käyttää) . Ainakaan oppikirjat tai lahjakortilla maksetut ostokset ei kerrytä bonuskertymää. Olisin laittanut tähän jonkun linkin, mutta suomiksen uudet verkkosivut eivät näytä ihan toimivan vielä täydellä teholla. Mutta näin siis pähkinänkuoressa. Ja bonuskertymä siis nollaantuu aina joka vuoden alussa, eli sitten aloitetaan taas kerryttämään satasen ostorajaa.

Viimeksi muokattu: 12.08.2019 19:48 : HourglassEyes. Syy: lisäys
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Adolfina Romanov