• Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 14 päivää sitten)
    • Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 87 päivää sitten)

Satunnaisia kysymyksiä

21.09.2014 15:58 #41 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Tämä kuuluisi ehkä enemmän Viisasten kivi -osastolle, mutta koska on turha aloittaa ihan omaa ketjua aiheesta niin kysynpä täällä. Millä logiikalla sisäänkirjautuneiden risinglaisten nimet näkyvät tuossa sivupalkissa? Onko kyse esim. jäsennumerosta? Olen huomannut, että olen itse aika usein listattuna samojen nimien jälkeen.

21.09.2014 22:42 #42 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Juurikin siitä. Numero tulee rekisteröitymisjärjestyksen mukaan.

• Ageha hahmo
  • Ageha
23.09.2014 18:40 - 23.09.2014 21:02 #43 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Tietääkö kukaan onko dissosiatiivisiä sairauksia muuta kuin "viralliset" dissosiaatiohäiriöt, PTSD ja C-PTSD?

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 23.09.2014 21:02 Ageha.

23.09.2014 18:55 - 23.09.2014 18:56 #44 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

Ageha kirjoitti: Tietääkö kukaan onko tällaisia oireita sisältävää yksittäistä mielenterveyden häiriötä olemassa?

Vaikea lähteä tota kasaa purkamaan, koska tuossa on niin paljon sekaisin kaikkea. Mutta ihan pelkkä ahdistuneisuus voi saada aikaan monia noista oireista. Mites nyt tälläinen kyssäri, jos saa kysyä?

Clone Megan Fox!
Viimeksi muokattu: 23.09.2014 18:56 poistettu.

29.09.2014 20:31 #45 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Osaako kukaan sanoa, miten Systembolagetista voi tilata netin kautta tavaraa jos ei omista ruotsalaista henkilötunnusta?

• Ageha hahmo
  • Ageha
04.10.2014 15:28 #46 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Näkyykö Risingin etusivulta nykyään enää mistään että onko jonkun syntymäpäivä?

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

04.10.2014 17:22 #47 : maahinen

04.10.2014 17:34 #48 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

maahinen kirjoitti: Sikäli kuin ymmärrän Systembolagetin kotisivuja, niin sieltä voi tilata vain Ruotsiin eikä joka paikkaan sielläkään, vaan vain niihin jotka löytyvät listalta. Mitä kummaa haluaisit sieltä?

Tarkoituksena oli tilata Hammerfall viskiä, jota myydään vain Ruotsissa ja sielläkin erittäin rajoitettu erä (tulee 6.10 myyntiin). Keräilytuote siis. Laittelin sinnekin keskiviikkona sähköpostia, mutta eipä tuolta ole vastausta kuulunut. Saisin kyllä tuotteen Suomeen, jos vain saisin sen tilauksen hoidettua. Ongelmahan on vain siinä, että miten saisin sen hoidettua ilman ruotsalaista henkilötunnusta (jota ilmeisesti käyttävät iän tarkistamiseen väestörekisterikeskuksesta).

04.10.2014 17:51 #49 : maahinen
Onko se tämä? linkki

04.10.2014 18:04 #50 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

maahinen kirjoitti: Onko se tämä? linkki

Sehän se, ilmeisesti se ruotsin rajoitus koski vain tuota ajankohtaa sitten (kuten ilmeisesti myös 5000 pullon raja). Tuossakin on vain ongelmana, että ilmeisesti tuota jaellaan vain Saksassa.

04.10.2014 18:09 #51 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Mitenkäs sitten, pystyykö alkon kautta tilaamaan kuinka hyvin ulkomailta ja tuleeko siihen paljon lisäustannuksia?

04.10.2014 18:34 #52 : maahinen
Vastaus käyttäjältä maahinen aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Miten tilataan tuotteita, joita ei ole Alkon valikoimissa?

Asiakkaat voivat tilata kauttamme erikoistilauksena myös sellaisia alkoholijuomia, joita ei ole Alkon tuotevalikoimissa. Kun lähetät meille tuotekyselyn, selvitämme onko toivomaasi tuotetta saatavilla ja mitä se maksaa.

Tuotteen saatavuus ja toimitusmahdollisuudet vaikuttavat sen toimitusaikaan, ja tilauksen käsittely kokonaisuudessaan vie aikaa vähintään kuukauden.

Juomat toimitetaan laatikoittain (yleensä 6 tai 12 pulloa/laatikko) haluttuun Alkon myymälään, josta tilaaja noutaa ne. Joillakin tuotteilla tavarantoimittajan minimitoimitusmäärä saattaa olla suurempi kuin yksi laatikko.

Erikoistilaustuotteet hinnoitellaan samalla tavoin kuin vakiovalikoiman tuotteet. Vähittäismyyntihinnan lisäksi tilaajalta peritään tuotekyselyn ja tilauksen käsittelykuluina erikoistilausmaksu 40 euroa/tuote. Yli 2000 euron tilaukset laskutetaan asiakkaalta etukäteen.

Kokeilisin ennemmin fanisivujen kautta, jos joku tekisi palveluksen? Olen itse sellaista harrastanut puolin ja toisin, en tosin viinapullojen, mutta vaikeasti hankittavan musiikin tai videoiden kanssa
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

• Saki hahmo
  • Saki
04.10.2014 21:25 #53 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

05.10.2014 00:42 #54 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

Saki42 kirjoitti: Alla olevassa kysymyksessäni on spoilauksia Perillinen-sarjan loppuosista ja laitoin sen spoileriin että joku joka ei ole sarjaa lukenut ei halua paljastuksia ;)

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saki

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Vesivelho
05.10.2014 00:59 #55 : Xariel
Vastaus käyttäjältä Xariel aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

Ageha kirjoitti: Näkyykö Risingin etusivulta nykyään enää mistään että onko jonkun syntymäpäivä?

Vanhalla foorumillahan se näkyi selkeästi siellä alareunassa, mutta täällä uudella sitä ei enää ole. Käyttäjät voivat sen asettaa näkyviin halutessaan omalle käyttäjäsivulleen.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

11.10.2014 10:11 - 11.10.2014 21:12 #56 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Miksi kutsutaan sellaista levyä, joka on pystyssä ja jossa on ihmisten ja eläinten kuvia sillä tapaa, että pään kohdalla on reikä ja joku voi pistää oman pärstänsä siihen ja joku toinen ottaa hassun kuvan? Tälle on joku oma sanansa ja ilmeisesti joskus aikoinaan harrastettiin myös jotain teatterin tapaista, jossa esiintyjät olivat tämmöisen levyn takana.

Edit: kyseessä on tintamareski .

Viimeksi muokattu: 11.10.2014 21:12 Echramath.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Metusalem hahmo
  • Metusalem
14.10.2014 13:05 #57 : Metusalem
Vastaus käyttäjältä Metusalem aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

Echramath kirjoitti: kyseessä on tintamareski.

Tämä on hyvä tietää. Itse olin kesällä töissä paikassa, jossa pihalla oli tuollainen. Yhdessä vaiheessa piti sitten päivittää Facebookkiin, että meillä on sellainen. Laitoimme "naamataulu" (lainausmerkeissä). Googlesta emme löytäneet mitään, kun emme tienneet, millä sanoilla kannattaisi hakea.

14.10.2014 13:11 #58 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Satunnaisia kysymyksiä
Mulla olisi tähän ketjuun yksi kyssäri, eli mua kiinnostaisi tietää, että mitä mieltä muut Risinglaiset on tästä erittäin harvinaisesta ja tuntemattomasta artistista ja kappeleesta:

14.10.2014 14:30 #59 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

www.huuto.net/kohteet/xbox-360-2-ohjaint...334203805?ref=hm_win

Ja, samalla ilmoitan, että pistän suurimman osan ton paketin peleistä myyntiin, eli jos ne kiinnostaa niin ota yhteyttä joko yksitysviestillä tai vastaamalla tähän ketjuun.

14.10.2014 16:31 #60 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Satunnaisia kysymyksiä

Kultasuu kirjoitti: Itse asiassa mulla on toinenkin kysymys, eli: kun en pahemmin tiedä näistä asioista, niin oliko tämä ostos kallis vaiko halpa:

www.huuto.net/kohteet/xbox-360-2-ohjaint...334203805?ref=hm_win

No oli toi kyllä tosi halpa, jos vaan 65 egeä. Ootko saanu tän jo? Toivottavasti ei tuu pelkkä tyhjä paketti, tai ei pakettia ollenkaan....

Clone Megan Fox!

LordStenhammar, Astorethein