Satunnaisia kysymyksiä

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
21.09.2014 15:58 #41

Tämä kuuluisi ehkä enemmän Viisasten kivi -osastolle, mutta koska on turha aloittaa ihan omaa ketjua aiheesta niin kysynpä täällä. Millä logiikalla sisäänkirjautuneiden risinglaisten nimet näkyvät tuossa sivupalkissa? Onko kyse esim. jäsennumerosta? Olen huomannut, että olen itse aika usein listattuna samojen nimien jälkeen.

Dyn vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
21.09.2014 22:42 #42

Juurikin siitä. Numero tulee rekisteröitymisjärjestyksen mukaan.

Ageha
Ageha vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
23.09.2014 18:40 #43

Tietääkö kukaan onko dissosiatiivisiä sairauksia muuta kuin "viralliset" dissosiaatiohäiriöt, PTSD ja C-PTSD?

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Viimeksi muokattu: 23.09.2014 21:02 : Ageha.

poistettu
Pilotti
poistettu vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
23.09.2014 18:55 #44

Ageha kirjoitti: Tietääkö kukaan onko tällaisia oireita sisältävää yksittäistä mielenterveyden häiriötä olemassa?

Vaikea lähteä tota kasaa purkamaan, koska tuossa on niin paljon sekaisin kaikkea. Mutta ihan pelkkä ahdistuneisuus voi saada aikaan monia noista oireista. Mites nyt tälläinen kyssäri, jos saa kysyä?

Clone Megan Fox!

Viimeksi muokattu: 23.09.2014 18:56 : poistettu.

29.09.2014 20:31 #45

Osaako kukaan sanoa, miten Systembolagetista voi tilata netin kautta tavaraa jos ei omista ruotsalaista henkilötunnusta?

Ageha
Ageha vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
04.10.2014 15:28 #46

Näkyykö Risingin etusivulta nykyään enää mistään että onko jonkun syntymäpäivä?

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

04.10.2014 17:22 #47

04.10.2014 17:34 #48

maahinen kirjoitti: Sikäli kuin ymmärrän Systembolagetin kotisivuja, niin sieltä voi tilata vain Ruotsiin eikä joka paikkaan sielläkään, vaan vain niihin jotka löytyvät listalta. Mitä kummaa haluaisit sieltä?

Tarkoituksena oli tilata Hammerfall viskiä, jota myydään vain Ruotsissa ja sielläkin erittäin rajoitettu erä (tulee 6.10 myyntiin). Keräilytuote siis. Laittelin sinnekin keskiviikkona sähköpostia, mutta eipä tuolta ole vastausta kuulunut. Saisin kyllä tuotteen Suomeen, jos vain saisin sen tilauksen hoidettua. Ongelmahan on vain siinä, että miten saisin sen hoidettua ilman ruotsalaista henkilötunnusta (jota ilmeisesti käyttävät iän tarkistamiseen väestörekisterikeskuksesta).

04.10.2014 17:51 #49

Onko se tämä? linkki

04.10.2014 18:04 #50

maahinen kirjoitti: Onko se tämä? linkki

Sehän se, ilmeisesti se ruotsin rajoitus koski vain tuota ajankohtaa sitten (kuten ilmeisesti myös 5000 pullon raja). Tuossakin on vain ongelmana, että ilmeisesti tuota jaellaan vain Saksassa.

04.10.2014 18:09 #51

Mitenkäs sitten, pystyykö alkon kautta tilaamaan kuinka hyvin ulkomailta ja tuleeko siihen paljon lisäustannuksia?

04.10.2014 18:34 #52

Miten tilataan tuotteita, joita ei ole Alkon valikoimissa?

Asiakkaat voivat tilata kauttamme erikoistilauksena myös sellaisia alkoholijuomia, joita ei ole Alkon tuotevalikoimissa. Kun lähetät meille tuotekyselyn, selvitämme onko toivomaasi tuotetta saatavilla ja mitä se maksaa.

Tuotteen saatavuus ja toimitusmahdollisuudet vaikuttavat sen toimitusaikaan, ja tilauksen käsittely kokonaisuudessaan vie aikaa vähintään kuukauden.

Juomat toimitetaan laatikoittain (yleensä 6 tai 12 pulloa/laatikko) haluttuun Alkon myymälään, josta tilaaja noutaa ne. Joillakin tuotteilla tavarantoimittajan minimitoimitusmäärä saattaa olla suurempi kuin yksi laatikko.

Erikoistilaustuotteet hinnoitellaan samalla tavoin kuin vakiovalikoiman tuotteet. Vähittäismyyntihinnan lisäksi tilaajalta peritään tuotekyselyn ja tilauksen käsittelykuluina erikoistilausmaksu 40 euroa/tuote. Yli 2000 euron tilaukset laskutetaan asiakkaalta etukäteen.

Kokeilisin ennemmin fanisivujen kautta, jos joku tekisi palveluksen? Olen itse sellaista harrastanut puolin ja toisin, en tosin viinapullojen, mutta vaikeasti hankittavan musiikin tai videoiden kanssa

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Strato

Saki
Saki vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
04.10.2014 21:25 #53

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
05.10.2014 00:42 #54

Saki42 kirjoitti: Alla olevassa kysymyksessäni on spoilauksia Perillinen-sarjan loppuosista ja laitoin sen spoileriin että joku joka ei ole sarjaa lukenut ei halua paljastuksia ;)

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saki

Xariel
Vesivelho
Xariel vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
05.10.2014 00:59 #55

Ageha kirjoitti: Näkyykö Risingin etusivulta nykyään enää mistään että onko jonkun syntymäpäivä?

Vanhalla foorumillahan se näkyi selkeästi siellä alareunassa, mutta täällä uudella sitä ei enää ole. Käyttäjät voivat sen asettaa näkyviin halutessaan omalle käyttäjäsivulleen.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
11.10.2014 10:11 #56

Miksi kutsutaan sellaista levyä, joka on pystyssä ja jossa on ihmisten ja eläinten kuvia sillä tapaa, että pään kohdalla on reikä ja joku voi pistää oman pärstänsä siihen ja joku toinen ottaa hassun kuvan? Tälle on joku oma sanansa ja ilmeisesti joskus aikoinaan harrastettiin myös jotain teatterin tapaista, jossa esiintyjät olivat tämmöisen levyn takana.

Edit: kyseessä on tintamareski .

Viimeksi muokattu: 11.10.2014 21:12 : Echramath.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

Metusalem
Metusalem vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
14.10.2014 13:05 #57

Echramath kirjoitti: kyseessä on tintamareski.

Tämä on hyvä tietää. Itse olin kesällä töissä paikassa, jossa pihalla oli tuollainen. Yhdessä vaiheessa piti sitten päivittää Facebookkiin, että meillä on sellainen. Laitoimme "naamataulu" (lainausmerkeissä). Googlesta emme löytäneet mitään, kun emme tienneet, millä sanoilla kannattaisi hakea.

Kultasuu
Kultasuu vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
14.10.2014 13:11 #58

Mulla olisi tähän ketjuun yksi kyssäri, eli mua kiinnostaisi tietää, että mitä mieltä muut Risinglaiset on tästä erittäin harvinaisesta ja tuntemattomasta artistista ja kappeleesta:

Kultasuu
Kultasuu vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
14.10.2014 14:30 #59

www.huuto.net/kohteet/xbox-360-2-ohjaint...334203805?ref=hm_win

Ja, samalla ilmoitan, että pistän suurimman osan ton paketin peleistä myyntiin, eli jos ne kiinnostaa niin ota yhteyttä joko yksitysviestillä tai vastaamalla tähän ketjuun.

poistettu
Pilotti
poistettu vastasi aiheeseen: Satunnaisia kysymyksiä
14.10.2014 16:31 #60

Kultasuu kirjoitti: Itse asiassa mulla on toinenkin kysymys, eli: kun en pahemmin tiedä näistä asioista, niin oliko tämä ostos kallis vaiko halpa:

www.huuto.net/kohteet/xbox-360-2-ohjaint...334203805?ref=hm_win

No oli toi kyllä tosi halpa, jos vaan 65 egeä. Ootko saanu tän jo? Toivottavasti ei tuu pelkkä tyhjä paketti, tai ei pakettia ollenkaan....

Clone Megan Fox!

Helmeilevä susi